Pokaż pełną wersje : Zbanowane konto za zabijania na serwerze non pvp!
Witam. Dzisiaj moje konto zostało zbanowane za:
"Reason: excessive unjustified player killing
Comment: Exceeding the limit of unjustified kills by 100%."
Gram na serverze nerana - non pvp. Więc jak nie rozumiem za co ten ban. Nikogo nawet nie blokowałem! Mam PACCa i wg mnie to jest jakieś oszustwo. Płacę za PACCa a nie mogę grać.
Chyba że się gdzies mylę...
Zalgadis
21-02-2007, 16:10
masz 2 postac na koncie?
-Maciek Mur-
21-02-2007, 16:11
Może masz inną postać na innym servia (w tym samym koncie), i ona pozabijała.
Może masz inną postać na innym servia (w tym samym koncie), i ona pozabijała.
Mam 3 postaci na tym koncie. Żadna ani razu nikogo nie zabiła! Na innych serwerach. Przecież tooo się w głowie nie mieści. Nie gram tymi postaciami od 2 miesięcy.
Sprobuj sie skontaktowac z tutorem albo gm'em. Jakbys nie potrafil plynnie pisac po angielsku to skorzystaj z translate.pl.
To wyglada absudralnie, ale jezeli cale konto zostalo zbanowane to prawdopodobnie pekowales na innym charze.
pozdro
@up
No to mamy hacka albo sprzedanego gm'a.
Sprobuj sie skontaktowac z tutorem albo gm'em. Jakbys nie potrafil plynnie pisac po angielsku to skorzystaj z translate.pl.
To wyglada absudralnie, ale jezeli cale konto zostalo zbanowane to prawdopodobnie pekowales na innym charze.
pozdro
@up
No to mamy hacka albo sprzedanego gm'a.
EDIT: Wszystko jasne, konto mi zhackowali. Wczoraj ktoś się zalogował i w ciągu 5 minut zabił 6 innych osób! moim 26 lvl drutem -.- . Ciekawe skąd ten hack skoro nie używam żadnych botów ani innych podobnych rzeczy a w dodatku PACCe mają lepsze zabezpieczenia.
EDIT: Wszystko jasne, konto mi zhackowali. Wczoraj ktoś się zalogował i w ciągu 5 minut zabił 6 innych osób! moim 26 lvl drutem -.- . Ciekawe skąd ten hack skoro nie używam żadnych botów ani innych podobnych rzeczy a w dodatku PACCe mają lepsze zabezpieczenia.