Pokaż pełną wersje : Różdżka
Anas-Liakanny
25-02-2007, 13:47
To może być głupie ale nie mogę kupić różdżki. Za pierwszym razem podchodze do NPC Muriela dla magów w Thais i mówie buy Wand Of Vortex i on tam gada że jestem początkującym i pierwszą różdżkę mam za darmo. No i ok miałem różdżkę. Teraz 13 lvl chce sobie kupić Wand Of Dragonbreath i nic mi nie odpowiada. Próbowałem ze 100 razy i wciąż nic. Spróbowałem jeszcze kupić tą początkującą różdżkę Wand Of Vortex i to samo nic nie odpowiedział. Sprawdziłem kasy mam, CAP mam, min. lvl mam. Jestem sorcerem :) tak. Niewiem co jest nie tak, może mówie coś nie tak:
ja: - hi
Muriel: - Welcome back, Unadrin Alenin!
ja: - buy Wand Of Dragonbreath
Muriel: - (nic)
A sprawdziłem co z czarami, kupiłem sobie Intense Healing i ok ale z różdżką nie wychodzi. Czy robie coś nie tak?:(
Idź do sklepu magicznego.
szpigiel001
25-02-2007, 13:51
To może być głupie ale nie mogę kupić różdżki. Za pierwszym razem podchodze do NPC Muriela dla magów w Thais i mówie buy Wand Of Vortex i on tam gada że jestem początkującym i pierwszą różdżkę mam za darmo. No i ok miałem różdżkę. Teraz 13 lvl chce sobie kupić Wand Of Dragonbreath i nic mi nie odpowiada. Próbowałem ze 100 razy i wciąż nic. Spróbowałem jeszcze kupić tą początkującą różdżkę Wand Of Vortex i to samo nic nie odpowiedział. Sprawdziłem kasy mam, CAP mam, min. lvl mam. Jestem sorcerem :) tak. Niewiem co jest nie tak, może mówie coś nie tak:
ja: - hi
Muriel: - Welcome back, Unadrin Alenin!
ja: - buy Wand Of Dragonbreath
Muriel: - (nic)
A sprawdziłem co z czarami, kupiłem sobie Intense Healing i ok ale z różdżką nie wychodzi. Czy robie coś nie tak?:(
Z tego co powiedziałes wynika że próbujesz kupić różdżkę u npc sprzedającego CZARY DLA MGÓw. Idź do sklepu gdzie można kupic manasy i tam kupuj kolejne różdżki
@edit
Sorry że napisałem to co kolega up ale jak wszedłem na temat jeszcze nie było żadnej odp.
:)
Anas-Liakanny
25-02-2007, 13:54
Aha dzięki za odpowiedź
W venore u Npc czaszka xd:p