zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Jakie warunki trzeba spełnić aby postawić orginalny serwer Tibi?

Epikur
26-03-2007, 14:58
Witam,
Jestem Gotowy postawić oryginalny serwer Tibi w Polsce mam łącze światłowodowe, jakich używają Najlepsze polskie firmy rozprowadzające Internet (Tp, Dialog).

Jest tylko jeden problem, a mianowicie nie mam pojęcia jak zabrać się do tej sprawy, Czy pisać jakiś list do cipsoftu, dzwonić do nich, a może jechać i rozmawiać w 4 oczy?

Piszę na tym forum, ponieważ chcę prawidłowo podejść do tej sprawy i sądzę, że się czegoś dowiem tutaj na ten temat.

Moje łącza internetowe są naprawdę najwyższej jakości i moje kwalifikacje sądzę, że też (jestem już kilka lat informatykiem, mam firmę rozprowadzającą Internet i znam się na różnego rodzaju serwerach)

Uprzejmie proszę o jakieś wskazówki, co należałoby zrobić, aby to właśnie w Polsce i to na moim łączu założyć taki serwer
__________________________________________________ _____
Post grzecznościowy,
W razie pytań pisać, w Tibi na postać: Bapho, ale sugeruję tutaj zadawać pytania.

Dark Sven
26-03-2007, 15:08
Ots blz!?

Przykro mi, wątpie aby tak każdemu kto chce dawali server.

Epikur
26-03-2007, 15:15
Ots blz!?
Przykro mi, wątpie aby tak każdemu kto chce dawali server.

ja to wiem, ale są duże szanse że taki serwer może powstać właśnie w polsce bo 1/4 ludzi w tibi to polacy a polskiego serwera jak niebyło tak i niema.

Hestoran
26-03-2007, 15:27
takie serwery stoją w profesjonalnych firmach a nie u kogos w domu...

Dagus
26-03-2007, 15:37
Powiem jedno: nie masz szans na coś takiego, wątpię żeby Cipsoft udostępnił Ci całą dokumentację (skrypty etc.) tylko dlatego, że chcesz stawiać serwer i masz do tego warunki :)

Epikur
26-03-2007, 15:38

hmm może tego też niepowiedziałem ale bez Firmy niemiałbym możliwosci założenia łącza swiatłowodowego za 4000Pln miesiecznie. Mam firmę i zajmuje się rozprowadzaniem internetu radiowego w małej mijscowości.