Shinjix
22-04-2007, 16:47
Cipsoft informuje o zmianach na swoim forum. Zmieniono nazwę help board na technical support board (http://forum.tibia.com/forum/?action=board&boardid=13) i Premium Accounts board na billing support board (http://forum.tibia.com/forum/?action=board&boardid=20). Billing support board został stworzony dla wszystkich pytań odnośnie płatności i handlu z Cipsoftem. Natomiast jeśli masz jakiś techniczny problem związany z tibią, powinieneś przedstawić go na technical support board. Jednak powinieneś pamiętać, że wszystkie tematy nie pasujące do odpowiednich działów na forum będą na bieżąco moderowane (usuwane bądź przenoszone).
Także forum proposals (http://forum.tibia.com/forum/?action=board&boardid=10) zostało przeniesione do działu community boards. Cipsoft zapewnia, że wciąż będzie regularnie przeglądał ten dział. lol
To nie koniec zmian. Na dokładkę, Cipsoft zebrał najczęściej zadawane pytania odnośnie handlu (opłacania kont premium itp.) i zamieścił je (wraz z odpowiedziami) w swoim FAQ (http://www.tibia.com/support/?subtopic=faq#Billing).
Także forum proposals (http://forum.tibia.com/forum/?action=board&boardid=10) zostało przeniesione do działu community boards. Cipsoft zapewnia, że wciąż będzie regularnie przeglądał ten dział. lol
To nie koniec zmian. Na dokładkę, Cipsoft zebrał najczęściej zadawane pytania odnośnie handlu (opłacania kont premium itp.) i zamieścił je (wraz z odpowiedziami) w swoim FAQ (http://www.tibia.com/support/?subtopic=faq#Billing).