zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Re : Modernatorzy Kochani !!! [Zwracam się głównie do Magus'a]

PacMan
25-09-2004, 12:52
Dla niewtajemniczonych - cytat :
To zrobimy tak:
Ty poprawisz wszelkie bledy (ortografia+gramatyka) w swoim poscie a my zajmiemy sie strona.

P.S. A teraz ide sobie strzelic baniaka bo po raz kolejny uzyszkodnik doprowadzil mnie do lez.
P.S. 2
Zly dzial.
Więc tak :
Kochany Modernatorze [Magus] ( A może jednak nie ... bo na Gej'a wyjde :confused: ) :
~ Jak chodzi o błędy "Ortografia+Gramatyka" to :
1' Jestem Dysortografikiem ,
2' Nie mam zamiaru w przyszłości pisać książek więc tu problemu nie ma ,
3' Posta pisałem o 1 czy 2 w nocy więc nie wymagaj zbyt wiele ,
4' Chciałem jedynie pokazać pewien problem - i jak się domyślam moja "gramatyka i ortografia" nie przeszkadzały na tyle aby nie zrozumieć problemu zawartego w poście ! A błedy na tibia.pl które pokazałem zatrzymały mnie w gildii magów przez 1 h - bo za bardzo zaufałem stronie tibia.pl,
~ Jak chodzi o dział - Już raz pisałem moją uwage w temacie "Przyklejone: Błędy na tibia.pl" ale odniosłem wrażenie że nie została ona zauwarzona...a co do subforum "Inne" - Dlaczego nie tam ? Przecierz jest to Forum Ogólne/INNE ( Nie ma uwzględnienia że temat musi być ściśle związany z grą ! )co oznacza że miałem prawo to tam wrzucić tak samo jak do inne/tibia.pl - opinie, sugestie, itp. !
~ Jak chodzi o nazwy czarów :
Greater Light - Prawidłowa nazwa to "Great Light"
Energy Beam - Nie ma !
Invisibility - Prawidłowa nazwa to "Invisible"
Conjure Arrow - Prawidłowa nazwa to "Magic Arrow"
Explosive Arrows - Prawidłowa nazwa to "Explosive Arrow"
Summon Creature - Pall także może przyzywać !
Wzorowałem się na opisach czarów na stronie tibia.de - ten portal jeszcze mnie nie zmylił.
P.S A teraz ide sobie zapalić papieroska bo po raz kolejny modernator doprowadził mnie do łez.
P.S 2 TAK racja ! Zły dział - Bardzo zły ! Poszedł do budy - nie ma dziś dla ciebie kolacji !