Pokaż pełną wersje : 22 Knight.
Czy jest szansa na lepszy exp dla mnie (knight) niż soldiery?
noble armor
plate legs
dragon shield
fire sword
jakis helemt i leather bootsy
53/52 4 mlvl
Teraz expie w drugiej (licząc od góry kopalni) na -3, czyli soldiery. Chodziłem po innych kopalniach, ale nie wiem, w której byłoby najwięcej soldierów. Czy może iść na coś innego?
Dodam jeszcze, że w dp mam ok 4k, z lootem będzie z 6k. FS kosztuje 4k (Harmonia). Mogę zmienić EQ, z zakresem jak wyżej.
Zapomniałem dodać
FACC
To mój pierwszy knight więc nie mam wielkiego doświadczenia ( only poradniki). Niechciałbym też skillować do 100/100 :P. Mogę trochę doskillować, ale bez przesady :).
tak jest szansa na lepszy exp - roty
Czy jest szansa na lepszy exp dla mnie (knight) niż soldiery?
noble armor
plate legs
dragon shield
fire sword
jakis helemt i leather bootsy
53/52 4 mlvl
Teraz expie w drugiej (licząc od góry kopalni) na -3, czyli soldiery. Chodziłem po innych kopalniach, ale nie wiem, w której byłoby najwięcej soldierów. Czy może iść na coś innego?
Dodam jeszcze, że w dp mam ok 4k, z lootem będzie z 6k. FS kosztuje 4k (Harmonia). Mogę zmienić EQ, z zakresem jak wyżej.
Wbij skile po 70 :P i idz na guardy^^ albo na dc ;]
@up: Guardy ale chyba nie Dwarfy =/ bo to nie dla knighta.
@topic: Nie exp. Skilluj !
Venderer
26-04-2007, 23:53
Wbij skile po 70 :P i idz na guardy^^ albo na dc ;]
Idź spać.
Soldy sa chyba najlepsze i najopłacalniejsze na tych skillach i eq (w sumie to chyba wogóle też, i knighci 40+ expią na soldach) porównywalne są jeszcze mino, tez koło kazo.
Masz 4 mlv więc pewno coś koło 20 lv? Doradzam zrobić skille po 60 (nie wiele Ci zajmie) i siedzieć już na tych soldach, mnie się dobrze expiło w kopie w samym kazo, całe soldy + slimy i jest miodzio.
Z eq to dokup knight arma, ew. warior helma lub meduse i juz potem sam sobie dasz rade.
Idź spać.