zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Wyrównanie Knighta z innymi charami !!


Voldusd
24-05-2007, 18:50
Mam przyjemność zaproponować moją koncepcje co do bilansu charów a konkretnie chodzi mi o knighta!

A więc zaczynam:



Masz skille 90. W każdego potwora walisz minimum tyle ile masz skilla czyli niech będzie 90. ( w zależnośći od broni damage zwiększa sie i zmiejsza żeby nie było tak, że z knifa i sov bijemy po tyle samo :P )

Żeby nic nie było za darmo takie itmy jak tarcza, zbroja i inne powinny mieć punkty wytrzymałośći.


Przykład: załóżmy że f axe ma 40 punktów wytrzymałośći. Idziemy ekspić i co 1h schodzi nam po 8 punktów wytrzymałośći topora. Kiedy nasz topór ulegnie zniszczeniu idziemy do npc w mieśćie i on naprawiam nam broń za odpowiednią kaske (lub uzupełnia nam tylko punkty wytrzymałośći np 8 punktów za 800 gp :P )

Tak samo dzieje się z tarczą i zbroją
Przykład:
Bloczymy hydy. Kiedy uderzenie wchodzi na zbroje tracimy punkty zbroi (zbroia ma więcej punktów czym jest lebsza czyli niech mpa bedzie miało 200 punktów :) ) Natomiast jeśli chodzi o tarcze tak samo jak ze zbroją. (lebsza taracza ma więcej punktów).

Reszta naszego eq będzie losowo tracić punkty wytrzymałośći w zależnosci od rodzaju uderzeń.

Przykład:
Do tej pory w Tibi są tylko dwa rodzaje uderzeń: na zbroie i na tarcze.
Proponuje wprowadzić uderzenia na legi, hełm oraz buty.

czary

Co do magi, proponuję wprowadzić stałą ilość many na czar exori.
Każda profesjia ma stałą ilość many na czar, tylko najt jest jakimś wyjątkiem.
Sądze że stałą ilośćią many powinna być liczba 220. (najt na 45 lvl ma 220 many).

Każda profesja może robić runy. Wjęc dla czego najt nie mógl by wykuwać ringów dla siebie ?

Wystarczy wprowadzić u kowala coś takiego co działało by na zasadzie "blank rune" Tylko zamiast czarować rycerz uderzał by toporem w kawalek metalu.
(Tracił by w ten sposób 1 punkty od broni [ w zaleznosci jaki to mial by być ring mósiał by uderzyć odpowiednim rodzajem broni] oraz 50 many i 2 soul
pointy)


Prosze nie zwracać uwagi na błedy, a jeśli ktoś nie moze nie czytać

alkoOholik
24-05-2007, 19:01
Każda profesja może robić runy. Wjęc dla czego najt nie mógl by wykuwać ringów dla siebie ?

[/SIZE][/COLOR][/CENTER]


Knight nic nie bedzie sobie robił bo jest upośledzony magicznie :)

Linf_@
24-05-2007, 19:04
czy mi sie wydaje czy to co napisales jest bez sensu....
kolejny pomysl from MU online..... -.-

Withord
24-05-2007, 19:07
Wystarczy wprowadzić u kowala coś takiego co działało by na zasadzie "blank rune" Tylko zamiast czarować rycerz uderzał by toporem w kawalek metalu.

Kucie toporem? No, no, coś nowego..

Kejmilo
24-05-2007, 19:07
Przykład:
Do tej pory w Tibi są tylko dwa rodzaje uderzeń: na zbroie i na tarcze.
Proponuje wprowadzić uderzenia na legi, hełm oraz buty.


Asahushasuh. Proszę cię. Ty chcesz z Tibii zrobić jakąś skomplikowaną grę?
Ale ten pomysł ze skillem i min. dmg jest dobry. No i exori. Reszta wyrwana z czegoś ala WoW.

Voldusd
24-05-2007, 19:07
Fakt nie pomyślałem o tym, że z sova i knifa bilo by sie tak samo, ale napewno znalazlo by sie cos żeby to skorygować ;)

Shor'tugal
24-05-2007, 19:10
Zal.pl

Skoro maja ulepszac knigta to ten "lepszy" knight musial by placic za naprawe broni. Wspaniałe!!!!!!!!!!! ( ironia blz )

Skoro wszystkie profesje moga robic runy, to knight czemu nie?

Bo nie jest profesja magiczna!!!

Exori jest od 35lvl, wiec jakby mieli stworzyc od 220many to 35lvl niemoglby uzywac! ( zakladam ze masz 45lvl i dlatego chcesz np. od 45lvla :D ).

Voldusd
24-05-2007, 19:26
Żadna gra nie odniosła sukcesu pozostawiona sama sobie, bez wprowadzania zmian. Tibia stała by się niczym gdyby ludzie nie podsuwali cipowi pomysłow. Zawsze warto mieć jakiś pomysł ;p

alkoOholik
24-05-2007, 19:29
Warto, jeśli on jest sensowny.

Draggy_Slayer
24-05-2007, 19:31
pomysl ogolnie dobry :)
wytrzymalosc broni, zbroi itp. - w wowie jest:D
i fjanie sie gra:) ale zdecydowanie za duza strata, wyobraz sobie ze chcesz pocisnac pg wieksze to co godizne musisz wracac do miasta...
to jest ta zaleta knighta ze ma duzoo cap i nie musi non stop latac do depo

co do many za exori to moze byc ale to juz troche kosa by byla:P teraz cos ponad 600 many mam to 3x exori z full many :) nie wiem czy nie byloby to za hardkorowe:) chyba zeby czas exausted wydluzyli bo inaczej za duze ulatwienie

Salarigoth
24-05-2007, 21:18
Zebysmy bili po tyle ile wynosi nasz skill to byl moj pomysl i napisalem go w innym temacie.

enderty
24-05-2007, 21:30
Przykład:
Do tej pory w Tibi są tylko dwa rodzaje uderzeń: na zbroie i na tarcze.
Proponuje wprowadzić uderzenia na legi, hełm oraz buty.

naapie a skad wiesz ze juz teraz tak nie jest?

Djkwaku
24-05-2007, 21:40
podoba mi się pomysł z wykuwaniem ringów :p, tak od 6 mlvl'a by było akurat :D

szmytek
24-05-2007, 21:48
czary

Co do magi, proponuję wprowadzić stałą ilość many na czar exori.
Każda profesjia ma stałą ilość many na czar, tylko najt jest jakimś wyjątkiem.
Sądze że stałą ilośćią many powinna być liczba 220. (najt na 45 lvl ma 220 many).





[/SIZE][/COLOR][/CENTER]

hahaha to sie usmialem :D seromontis ma cos kolo 1500 many starczy mu to na 6 exori kazde exori cos kolo 1000;] pomysl sobie co zrobi moze zrobic knight w dodatku przy jego liczbie hp

Sir szofer
24-05-2007, 21:51
Exori jest od 35lvl, wiec jakby mieli stworzyc od 220many to 35lvl niemoglby uzywac! ( zakladam ze masz 45lvl i dlatego chcesz np. od 45lvla :D ).

zamiast walic smuty ze ma 45 lvl to byś raczył spojrzeć pod jego avatar na nick chara i łaskawie zobaczył który ma lvl

P0nury
24-05-2007, 21:55
hahaha to sie usmialem :D seromontis ma cos kolo 1500 many starczy mu to na 6 exori kazde exori cos kolo 1000;] pomysl sobie co zrobi moze zrobic knight w dodatku przy jego liczbie hp

A pomyśl sobie, co robi h-lvl sorc z UE. Ilość many za UE jest stała, więc może to UE klepać seriami.

Roopy
24-05-2007, 21:56
Sensowny jest pomysł z tanim naprawianiem eq u NPC - uniemożliwiłoby to zostawienie cavebota na noc, bo by się broń zniszczyła. :D

Exolius
24-05-2007, 22:24
A skąd 8lvl knight będzie brać kase żeby naprawiać broń? Albo train knightem, trzeba będzie brać bpki knifów, bo knife 10 wytrzymałości i co godzinę trzeba by je wymieniać.

Roopy
24-05-2007, 22:54
@up
Mogłoby być tak, że bronie używane do traina miałyby nieskończoną wytrzymałość, a potem niewielkie, ale coraz droższe ceny za naprawianie coraz lepszych broni - wg mnie niezłe utrudnienie dla botterów.

Technick
24-05-2007, 23:53
Uważam, że wszystko co tam jest napisane jest BARDZO DOBRYM ROZWIĄZANIEM! Wreszcie knight mógłby mieć jakieś przyzwoite hity - no bo dotychczas tak nie było, bo knight bił za friko. Teraz już CipSoft nie znajdzie żadnej wymówki(w sumie jest to słuszne ; d). No i obowiązkowo "zepsucie" broni 50% przy śmierci.
Jestem jak najbardziej na tak. Wydaje mi się, że lepszego rozwiązania nie można już wymyślić.

A co do tych ringów - 50 many o_O"? Myśląc logicznie to ringi powinny być wykuwane od 40+ lv la i powinni knightowi obniżyć prędkość regeneracji many. Wtedy by z tego pomysłu coś było, no i wyrównały by się ceny ringów ;).
Oczywiście ring brałby koło 300 many ; d.

Vil
25-05-2007, 00:12
Mogłoby być tak, że bronie używane do traina miałyby nieskończoną wytrzymałość

niby dlaczego ?

poza tym to ty chcesz decydowac jakie bronie uznasz za bronie do treningu, dla cipsoftu to sa "bronie", w jego slowniku cos takiego jak trening nie istnieje.


Ustawienie wytrzymalosci na takim poziomie, ze po ~10 godzinnym expieniu bron sie nie nadaje do niczego jest niedorzeczne. Z kolei znacznie wolniejsze psucie nie wplynie absolutnie na nic, najwyzej na to ze knight bedzie musial czesc funduszy przeznaczac na naprawe.

Spadek sily ciosow wraz z zepsuciem broni - absolutnie niweluje jeden z podstawowych atutow knighta ktorym jest mozliwosc expienia az do skonczenia run bez koniecznosci wracania do miasta.

LookamZzaRogu
25-05-2007, 12:00
Do tej pory w Tibi są tylko dwa rodzaje uderzeń: na zbroie i na tarcze.
Proponuje wprowadzić uderzenia na legi, hełm oraz buty.

W Tibii są dwa rodzaje uderzeń: na zbroję (wszystko, co dodaje "arm") i tarczę (wszystko, co dodaje "def").

Każda profesja może robić runy. Wjęc dla czego najt nie mógl by wykuwać ringów dla siebie ?

Jak pewnie zauważyłeś, knight nie jest postacią magiczną. Gdyby wprowadzić czary runiczne albo czary na pierścienie dla niego, to czemu np. druidzi nie mogliby blokować lepszych potworów albo mieć ringów, które dodają +2 mlvl'a? Wtedy wszystkie profesje byłyby takie same.

Wg. mnie ulepszenia potrzebne są głównie paladynom, bo knight radzi sobie jakie tako. Za to sorcerer jest za dobry :/

Honasolo
25-05-2007, 12:28
Przezucili sie z pala na knight'a, a teraz narzekaja bo knight jest slaby...
lol

Jezeliby ulepszyliby tak mocno knight'a to pal nie mialby juz nic do powiedzenia...
Powazne zmiany powinny dotknac wszystkie profesje.

Spodobal mi sie pomysl z tym skillem.
U palka natomiast bylby critical hit, ktorego sila ataku bylaby 2x wieksza od zwyklych ciosow przy czym tibia zyskalaby troche na klimacie.

Spodobal mi sie takze pomysl z ringami.
Tylko zamiast many knight musialby zucyc specjalne itemki by stworzyc ring np. ogon jaszczurki lub piorko.
Pal rowniez mialby mozliwosc tworzenia eq. Tworzylby speary, trowing stary za iron piece itp.
A sorc? Sorc niech sobie kupuje fluidy. ;p

Askaral
25-05-2007, 18:32
Nieno, kolejna biedna kina przedstawia swoje zarabiste pomysly na wyrownanie profesjii ( a raczej profesjii ktora gra). Kina nie robi run bo...Nie jest czarodziejem??? Exori za stala mane- kolejny idiotyzm. Kina mialby kilka udezen exori i na dodatek sporo hp -.-. Zgoda, sorc moze se zaspamowac ue, ale wystarcza wtedy 2-3 sd bo chlopak na exhausta...

P0nury
25-05-2007, 18:42
Zgoda, sorc moze se zaspamowac ue, ale wystarcza wtedy 2-3 sd bo chlopak na exhausta...

Jak to dobrze, że my, rycerze, nie mamy exhausta!

Cadonis
25-05-2007, 21:37
Ta, i tak samo dobrze że 90% sorców wcale nie chodzi non stop na utamce! :)

Ka$z3r
26-05-2007, 11:44
Uważam, że wszystko co tam jest napisane jest BARDZO DOBRYM ROZWIĄZANIEM! Wreszcie knight mógłby mieć jakieś przyzwoite hity - no bo dotychczas tak nie było, bo knight bił za friko. Teraz już CipSoft nie znajdzie żadnej wymówki(w sumie jest to słuszne ; d). No i obowiązkowo "zepsucie" broni 50% przy śmierci.
Jestem jak najbardziej na tak. Wydaje mi się, że lepszego rozwiązania nie można już wymyślić.

A co do tych ringów - 50 many o_O"? Myśląc logicznie to ringi powinny być wykuwane od 40+ lv la i powinni knightowi obniżyć prędkość regeneracji many. Wtedy by z tego pomysłu coś było, no i wyrównały by się ceny ringów ;).
Oczywiście ring brałby koło 300 many ; d.


To co tam jest napisane to kompletna beznadzieja, ponieważ te pomysly sa za pogorszeniem profesji knight niz za jej polepszeniem! Ze co? Knight bije za friko? Moze ty bijesz za friko swoim 10 lvl knightem roty ale ja musze brac druida do sio albo uzywam uh/mfs zeby sie leczyc bo expie na dragach/dlach a jesli mam troche wiecej kasy to kupuje sobie explo na wrl zrobie tam 150-180k/h ale i tak wyjde przy tym w plecy... wiec dzieci neostrady ktore maja te 10-30 lvl knighty moga sobie darowac "kreatywne" pomysle na temat polepszania profesji knight!

"Zepsucie broni o 50% przy smierci" moze ban do delete odrazu? Albo ban na 7 dni za dead... to o wiele bardziej "normalne" rozwiazanie!

Jak czytam komentarze ludzi grajacych na palkach/sorcach/druidach wypowiadajacych sie na temat knightow to mi banie rozpie*dala bo nic o tym nie wiedza...co do skili knighta osiagnac 90 to wielki sukces bo na przykladnie mojego kumpla widze ze zrobic 95 dista palkiem to pestka bo rosnie okolo 6-7% dista na 1,8k bolcow... a knightem zeby zrobic 1% powyzej 90 skilla musisz wymeczyc 1h na 1%.

Kavi_Dratrumil
29-05-2007, 08:00
Mnie ten pomysł zabardzo się nie podoba