Pokaż pełną wersje : Paladyn
klodson19
27-05-2007, 16:42
zastanawiam się nad zmianą profesji na palka ale mam pewien problem otóż kumple mi mówią że wystarczy skilować do 60 i expić a ja jestem "zielony" i proszę o odpowiedź na to pytanie, drugie pytanie to czy opłaca się grać palkiem bo słyszałem że jest duży waste na tym...prosze o odpowiedzi
pozdro ;]
__________________________________________________ ________________
Jedna wiara, jeden klub, Chelsea Londyn aż po grób :)
Zależy ja gram obecnie palkiem i skille lecą szybko, mam 2k w depo z trolli
Do 20 lvl ludzie mówią że jest waste ale potem się rozkręca:evul:SMOKI,GUARDY
Tak więc zależy jak grasz jakie masz plany na przyszłość.
"BEZ WASTE NIE MA ZABAWY":D:D:D cup::cup::cup:
klodson19
27-05-2007, 17:03
no to spox a jeszcze powiedz mi jak palkowi skile leca? :D
tomektrz
27-05-2007, 19:46
Pytasz czy się opłaca? To porównaj ile walnie sorc z SD wartego 300gp, a ile na tym samym lvlu (z typowymi dla niego skillami) walnie pall z bolta wartego 2gp.
klodson19
27-05-2007, 20:34
Pytasz czy się opłaca? To porównaj ile walnie sorc z SD wartego 300gp, a ile na tym samym lvlu (z typowymi dla niego skillami) walnie pall z bolta wartego 2gp.
@tomektrz...ja pytam o palka a nie o sorca...czytaj uwaznie tytul i tresc wiadomosci
Po pierwsze to jest kilka tematów po paladynie i było w nich wiele wypowiedzi na temat waste u paladyna i jak długo skilować.
Odpowiedz sobie też na pytanie, czy masz dobrego neta, żebyś nie miał kicków, przez które łatwo paladynowi dednąć, a przy knihcie miałeś z tym pewnie mniejszy problem.
To zależy od Ciebie, jak długo chcesz skilować, bo są osoby, które skilują do 40 distance i później expią. Ja tak zrobiłem, gdy pierwszy raz zacząłem grać paladynem. Po miesiącu zrezygnowałem, bo hity były za niskie itd. Byłem wtedy poprostu noobkiem.
Teraz moja gra paladynem to było:
do 15 levela 50 distance
później expienie do 20 levela
do 25 levela 70 distance
znowu expienie do 30