zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Skilowanie Knighta po ubdate


fasfa
25-06-2007, 16:18
Czy ktoś zauważył że jeśli knight będzie uderzał mocniej(więcej) to będzie mu się gorzej skilowac ??
A także jeśli do tego ile walisz będzie sie przyczyniał lvl to takie knight 100+ praktycznie nie beda mialy na czym skilowac bo nawet monka beda bic tak że się nie wyleczy.
Prosze o komentaże

Mutilator
25-06-2007, 16:25
Skoro Cipsoft pomyślał, żeby ice rapier nie był już 2 razy lepszy od Ave, to i pomyśli o skilowaniu (ice rapier miał 100 atk. ale, że hity będą mocniejsze to teraz będzie miał najprawdopodobniej 60 atk.). Oprócz tego dlaczego piszesz, że zawsze będzie monka zabijać? Teraz z bs można na full def skilować, to jak zwiększą hity zmienisz broń na słabszą i będziesz trafiać, a nie zabijesz szybko dziada. Nie martw się twardy jest :P Zresztą na monku to prędzej przeszkadza to, że to on nas za mocno bije, a nie my jego ;]

Andrealfus
25-06-2007, 16:30
moze tak angielski przed "ubdate"??

@topic

Napewno jakos to logicznie bedzie zrobione ;-)

Wux
25-06-2007, 16:49
hehehe...
z knightem to pół biedy, a co ma powiedzieć taki pal :p może small stone mu bardziej udostępnią. :)

Żyłka
26-06-2007, 15:49
jaki bylby sens zwiekszac hity i wydluzac czas skillowania jednoczesnie? przeciez na to samo by wyszlo, lol... zalozmy ze masz mniejsze skille lecz hity zostaly zwiekszone. uderzasz wtedy tak samo jak z wiekszymi skillami i zmniejszona sila ciosow. jaki widzisz w tym sens?

Sethaaz
26-06-2007, 19:34
Ja się martwię czym innym... skoro runy będą zależały głównie od mlvla to UH będzie bezużyteczny dla knighta i wtedy by się w ogóle nie dało grać :confused: ale zobaczy się za chwile ;)

Alap
26-06-2007, 20:05
Ja się martwię czym innym... skoro runy będą zależały głównie od mlvla to UH będzie bezużyteczny dla knighta i wtedy by się w ogóle nie dało grać :confused: ale zobaczy się za chwile ;)



Działanie run leczniczych pozostanie bez zmian... Pisało gdzieś o tym, ale już nie pamiętam gdzie więc nie znajdę teraz..

Pozdrawiam :)