Kakarott
30-06-2007, 19:58
Witam,
Tydzień temu kolejny raz z rządu zakupiłem na stronie głównej Tibia.com premiowane konto, za które zapłaciłem kartą kredytową Visa. Jak wiadomo, pośrednikiem w tych transakcjach jest firma ELEMENT5.
Dzisiaj otrzymałem telefon od mojego banku (Inteligo) z informacją, że ze względu na bezpieczeństwo moich oszczędności - karta została zablokowana. Kiedy wypytałem dokładniej o przyczynę tej decyzji konsultant powiedział mi, że firma VISA wystosowała list m.in. do mojego banku z informacją, że odbiorca tej płatności (w tym przypadku firma ELEMENT5) jest "podejrzana" i w krótkim czasie może dojść do skorzystania z mojej karty przez osoby postronne (prawdopodobnie wystąpił wyciek części danych klientów z ich baz danych).
Na chwilę obecną jestem całkowicie pozbawiony karty kredytowej, lecz bank w ciągu 5 dni ma mi podesłać za darmo nową.
To tyle, wolałem poinformować społeczność o tym fakcie.
Pozdrawiam.
Tydzień temu kolejny raz z rządu zakupiłem na stronie głównej Tibia.com premiowane konto, za które zapłaciłem kartą kredytową Visa. Jak wiadomo, pośrednikiem w tych transakcjach jest firma ELEMENT5.
Dzisiaj otrzymałem telefon od mojego banku (Inteligo) z informacją, że ze względu na bezpieczeństwo moich oszczędności - karta została zablokowana. Kiedy wypytałem dokładniej o przyczynę tej decyzji konsultant powiedział mi, że firma VISA wystosowała list m.in. do mojego banku z informacją, że odbiorca tej płatności (w tym przypadku firma ELEMENT5) jest "podejrzana" i w krótkim czasie może dojść do skorzystania z mojej karty przez osoby postronne (prawdopodobnie wystąpił wyciek części danych klientów z ich baz danych).
Na chwilę obecną jestem całkowicie pozbawiony karty kredytowej, lecz bank w ciągu 5 dni ma mi podesłać za darmo nową.
To tyle, wolałem poinformować społeczność o tym fakcie.
Pozdrawiam.