Pokaż pełną wersje : Aktualny przelicznik obrażeń od magii.
Właśnie i tu pada pytanie ile może wynosić taki przelicznik obrażeń.
Wcześniej przed uptade to było to 2x twój level + 3x twój mlevel, zaś teraz sądzę, że byłoby to 0,5x twój level + 1,5-2x twój mlevel ale to są tylko moje spekulacje.
Jeśli ktoś ma inną teorie na ten temat to proszę życzliwie o wypowiadanie się w tym temacie.
Według mnie obecny wzór powinien wyglądać tak:
SIŁA = 4 * MLVL + 1,2 * LVL
Sprawdzałem swój best hit z HMM, potem wyliczyłem to według starych przeliczników i wymyśliłem taki oto wzór B) Nie wiem czy jest poprawny, ale sprawdźcie sami :]
#Edit
Sprawdzałem na przykładzie Cachero i wzór nie pasuje 8o Po Update walił on z SD 600+, a według wzoru byłoby to 1100 :confused: Wzór do bani X(
@down
Twój wzór jest bardzo podobny do mojego i, niestety, nieprawidłowy :( CipSoft dużo bardziej osłabił magię X(
Avallach
07-07-2007, 12:03
SiŁa = 4 * Mlvl + 1 * Lvl
Jeśli założymy, że siła czarów zależy TYLKO od mlvl, to wtedy wzór mógłby wyglądać następująco:
SIŁA = 5 * MLVL
Wtedy mój best hit z HMM by się zgadzał i hity Cachero z SD też (pisał on o hitach 600+, a według tego wzoru wychodzi około 700) B) To wydaje mi się bardziej prawdopodobne :evul:
Ziellarz
07-07-2007, 21:32
Hmm...
20x5=100
To by oznaczało że siła czarów wzrastała by od 20 mlvla?
dzisiaj przeprowadziłem testy z kolegą, wzieliśmy sorca z 29lv i 36 mlv i drugiego z 25 lv i 22 mlv, kazdy wystrzelił po 30 strzałów z hmm'a w monka, dla 1 max hity wynosił 72, dla 2 był 50.
zakładając, że hmm ma obrażenia "bazowe" (czyli dla mocy czarów równej 100%) między 20 i 40 , można założyć:
72=(a*29+b*36)*0.4
i
50=(a*25+b*22)*0.4
gdzie "a" i "b" to współczynniki odpowiednio dla lv i mlv, po przemieleniu tego wychodzi:
a=1.3740458
b=3.8931297
co w przybliżeniu daje nam wzór: moc=1.4*lv+3.9*mlv,
niestety nie wiem jak odnieść to do stwierdzenia Cachero o jego sd za 600, bo z tego wzoru wychodzi że jego sd zadaje 835.9 do 1253.9 - redukcja z pancerza celu...
Avalanche
08-07-2007, 22:45
co w przybliżeniu daje nam wzór: moc=1.4*lv+3.9*mlv,
niestety nie wiem jak odnieść to do stwierdzenia Cachero o jego sd za 600, bo z tego wzoru wychodzi że jego sd zadaje 835.9 do 1253.9 - redukcja z pancerza celu...
Dokładnie, też nie mogę rozszyfrować obecnego wzoru magicznego :S
Napewno nie jest on taki:
(lvl + 4mlv)*siła czaru, bo gdyby tak było średnie obrażenia MDW z sd wynosiłyby około 1000, a wynoszą zaledwie 650... :/
Według mnie wzór jest dynamiczny i wraz ze wzrostem poziomu sie zmienia
KAdi Kami
09-07-2007, 00:53
Mi się jednak zdaje (chodź chciał bym aby to nie była prawda) że teraz siła magi zalezy wyłącznie od mlev :/
czemu wszyscy mówicie że SC jest ok 4*mlvl... przecież nie jest z góry ustalone jaki jest mlvl we wzorze. Moim zdaniem będzie teraz ok lvl + 3 * mlvl
W zapowiedziach update czytałem coś,że po upie będzie to na zasadzie takiej,że co kilka lvli dostaniemy jakiegos dopalacza,a nie jak wcześniej co lvl.Pozdro.
Graventer
10-07-2007, 20:35
No według mnie również siła czaru zależy tylko od mlvl.
Skoro obrażenia z sd zadawane przez postać z mlvl 20 wynoszą ok. 150, to MDW powinien zadawać obrażenia tyle razy większe ile jego mlvl jest większy od 20, a w jego wypadku to: 85/20=4,25. czyli 150*4,25=637,5. I tyle właśnie wynoszą jego hity. Czyli już jest pewne, że u sorków/druidów SC zależy tylko od mlvl. No ale co z knightami? Jeśli runa UH leczy tak samo jak przedtem(czyli 250hp przy SC=100) to wysokopoziomowym rycerzom trudniej grać, gdyż bardzo wolno się leczą. Takie jest moje zdanie.
No ale co z knightami? Jeśli runa UH leczy tak samo jak przedtem(czyli 250hp przy SC=100) to wysokopoziomowym rycerzom trudniej grać, gdyż bardzo wolno się leczą. Takie jest moje zdanie.
Czary i runy leczące nie zostały osłabione.Pozdro.
Z moich skromnych obserwacji wynika ze niestety sila magi zalezy tylko od mlvl,obserwcja przeprowadzilem na sile ciosu z popularnego visa...
Awans w lvl nie dodal nic do sily ciosu,a w mlvl dodal przyrost skromny bardzo bo o 2 hp.......
Zniecheca mnie perspektywa poprawy sily ciosu wspomnianego visa o smieszne 20 hp w skali 10 mlvl jakie musze "wbic" w tej sytuacji.
Wedlug erig w moim przypadku jest to prawie 90 dni on line spalania many,a efekt mizerny........
Probowalem obliczyc swoja sile magi,dopasowujac best hita z hmm (wybralem hmm gdyz to najtansza runa do testow)do starego kalkulatora ,ale niestety pozostale wartosci nie pasuja(pomijajac e-wawe ktore jest blednie obliczane od dawna na wspomnianym kalkulatorze z tibia.pl).
Mam rowniez nieprzyjemne wrazenie ze zakres sily hita z SDs tez sie poszerzyl i to niestety o dolna granice.....
Za to life ring zyskal przyrosty o ok.9 mp co kilka sekund ,a nie jak dotychczas rownomiernie.......
Powracajac do e-wawe to tez zaobserwowalem kilka "dziwnych" hitow,np.cios za 2 hp w walce PvP,postac atakowana nie miala zadnych amuletow/ringow redukujacych obrazenia.
Przypomina mi to troche random sily hita z popularnego explo(przyklad:30 hp ,30 hp ,280 hp,mowie o ciosach w monstera)
Chcialbym dodac ze do update e-wawe mialo swoj minimalny zakres,tak jak sds,hmm czy Ue.....
Podsumowujac ,czyzby zabierajac sile magi wynikajaca z lvl obnizono rowniez wartosci minimalne sily run i spontanow ?
Oby nie......
Mam nadzieje ze cipsoft wypowie sie w koncu konkretnie na temat zmian w sile magi ,zanim postacie magiczne zostana tylko wykorzystywane do wypalania UHs czy popularnego siochania(w przypadku ktorego ograniczenie uzywania przez sciany)zredukuje potrzebe brania druida naj akiekolwiek hunty,skoro sila run leczacych pozostala bez zmian,teraz bedzie mogl blokera UHac z powodzeniem palladyn.
Czyzby w swiecie tibijskim mialo zabraknac postaci magicznych w uplywem czasu....a masowo zaleja nas knight/palladyn ?
Czyzby to bylo odniesienie do prozy fantasy,ze druid zyje gleboko ukryty w lesie i jego liczbnosc w populacji jest tak mala,ze staje sie juz tylko legenda ?
A czarownik/mag uktyty w jakis ruinach/wiezy/lochach sleczy nad ksiegami i trenuje swoj mlvl .....xD
Licze na przebudzenie panow z cipsoftu.......
Pozdrawiam i licze na dalsza dyskusje w temacie magi.......
"pojawiam sie i znikam,taka rola magika..."
Paktofonika
Goku_Sayian
17-07-2007, 11:48
Hmm...
20x5=100
To by oznaczało że siła czarów wzrastała by od 20 mlvla?
tia. sile czarow liczy sie w procentach, i dopoki nie przekroczy 100% zaokragla sie do tego, czyli jesli lvl sie nie liczy, tylko m lvl to wg Twojego wzoru x5 do 20mlvl sila czarow jest niezmieniona. ;)
Ziellarz
17-07-2007, 14:20
Tak, to miałem na myśli. Według zaproponowanego wzoru przez któregoś użytkownika siła czarów rosłaby wraz z przekroczeniem 20 mlvla. Wówczas obojętnie czy mamy 5 czy 19 mlvl obrażenia np z HMM powinny być takie same.
Wszystkie wątpliwości zostałyby rozwiane gdyby CipSoft podał wzór na siłę czarów :)
P.S. Prawdopodobnie tego nie zrobi bo to CipSoft
Jezeli kazdy dodatkowy mlvl (powyzej 20 ,czyli jak zakladacie gorna bariera 100%) razy 5 to by wychodzilo ze doszedl bonus do awansu z mlvl ,gdyz dotychczas za mlvl dochodzily 3 % do sily magi a, w przypadku 20+ razy 5 to wychodzi 5 %.
Czyzby to byl ow tajemniczy bonus jaki ma zatrzymac postacie magiczne w swiecie tibi?
Raczej chyba ogranicznik.........xD
Podany wzor jest chyba prawidlowa droga do rozwiklania zagadki wspolczesnej sily magi....
Profesormarian
18-07-2007, 02:24
Może jest to jakaś całka po funkcji zespolonej albo macierz i co wtedy???
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.