NaNaNaNa
17-07-2007, 21:39
Mam Pytanie Otuż wyslalem pieniadze do firmy Drom w czwartek 12.07 I Jeszcze Go Nie Dostalem,[email protected] nie Odpowiada...Co Sie Dzieje ???X(
================================================== =========================
oficjalne stanowisko firmy:
Witam wszystkich
Rozumiem Wasze rozczarowanie i uwierzcie mi z pewnością zostaliście potraktowani uczciwie.
Firma Drom jest bardzo solidna i wywiązuje się z obowiązków i tak samo jak Wy denerwuje się.
Są problemy z elementem5 przez który są kupowane pacce.
Problem na dzień dzisiejszy został rozwiązany, dlatego niektórzy już mają pacce.
Problem jest z wcześniejszymi dniami, piszemy im codziennie maile,nie pojedziemy do nich i nie będziemy ich lać bejsbolem.
Jeśli nie wierzycie wejdzcie na forum tibia.com i zobaczcie ile ludzi tamtego dnia miało takie same problemy.
Przepraszam wszystkich oczekujących w imieniu firmy Drom za zaistniałą sytuację. Jest to całkowicie wina elementu5 i zależy Nam na Waszym zadowoleniu tak więc Ci co tyle muszą/musieli oczekiwać dostali zniżkę (wiadomo o kogo chodzi).
Tak więc prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości.
Obecnie element5 poprawił się i są realizowane zamówienia na bieżąco.
Tak, że obecni klienci mogą być spokojni bo są obsługiwani na bieżąco.
Każdego dnia kilka razy dziennie.
A Ci którzy muszą czekać jeszcze raz bardzo przepraszamy i przypominamy iż jest to całkowicie wina elementu5 mimo to dajemy Wam zniżkę na następny zakup pacca.
================================================== =========================
================================================== =========================
oficjalne stanowisko firmy:
Witam wszystkich
Rozumiem Wasze rozczarowanie i uwierzcie mi z pewnością zostaliście potraktowani uczciwie.
Firma Drom jest bardzo solidna i wywiązuje się z obowiązków i tak samo jak Wy denerwuje się.
Są problemy z elementem5 przez który są kupowane pacce.
Problem na dzień dzisiejszy został rozwiązany, dlatego niektórzy już mają pacce.
Problem jest z wcześniejszymi dniami, piszemy im codziennie maile,nie pojedziemy do nich i nie będziemy ich lać bejsbolem.
Jeśli nie wierzycie wejdzcie na forum tibia.com i zobaczcie ile ludzi tamtego dnia miało takie same problemy.
Przepraszam wszystkich oczekujących w imieniu firmy Drom za zaistniałą sytuację. Jest to całkowicie wina elementu5 i zależy Nam na Waszym zadowoleniu tak więc Ci co tyle muszą/musieli oczekiwać dostali zniżkę (wiadomo o kogo chodzi).
Tak więc prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości.
Obecnie element5 poprawił się i są realizowane zamówienia na bieżąco.
Tak, że obecni klienci mogą być spokojni bo są obsługiwani na bieżąco.
Każdego dnia kilka razy dziennie.
A Ci którzy muszą czekać jeszcze raz bardzo przepraszamy i przypominamy iż jest to całkowicie wina elementu5 mimo to dajemy Wam zniżkę na następny zakup pacca.
================================================== =========================