PDA

Pokaż pełną wersje : Desintegrate


<JULO>
13-10-2004, 22:44
Witam


Czy czar desintegrate dziala w depo ?
(czy moge sie spodziewac, ze jak poloze na depo jakis przedmiot, to ktos rzuci desintegrate?)

Magus
13-10-2004, 23:21
Coz, nie dziala w domkach a wiec zakladam ze w innych PZ rowniez. Zreszta to byloby glupie, gdyby np komus zdezintegrowac MPA czy SoV'a :P

Ols
14-10-2004, 18:48
Nie spodziewaj sie tego, ten run nie dziala we wszelkich obszarach Peace Zone (tzn. Depot, Domki, guildhalle itp. itd., wszystkie te miejsca, w ktorych nie mozna sie atakowac.)

Gremlin
14-10-2004, 20:38
Nie spodziewaj sie tego, ten run nie dziala we wszelkich obszarach Peace Zone (tzn. Depot, Domki, guildhalle itp. itd., wszystkie te miejsca, w ktorych nie mozna sie atakowac.)
1. Nie peace tylko protection.
2. Czar dziala tylko na sasiednie pole wiec musial by ktos polozyc przedmiot na stoliku pomiedzy depo i ty musial bys stac przy depo obok.

Ols
15-10-2004, 16:27
1. Nie peace tylko protection.
2. Czar dziala tylko na sasiednie pole wiec musial by ktos polozyc przedmiot na stoliku pomiedzy depo i ty musial bys stac przy depo obok.

1. Tak gremlin, masz racje, protection, tylko co za roznica?
2. Nie ma co komentowac :)

aktus
15-10-2004, 16:37
no coz... roznica jest zasadnicza... rozni sie tym samym peace od protection co krzeslo od krzesla elektrycznego... albo picie w szczawnicy i szczanie w piwnycy ;)
slyszalem cos o jakims errorze na rooku... ktos tam _podobno_ uzywal gfb...

Elendart
17-10-2004, 19:51
peace-pokoj (ale nie taki w ktorym miessszkasz)

protetcion(zone)-strefa ochronna

gietol Julera
20-10-2004, 23:48
to jest czar np jak zabiesz kogs albo cos tkaiego sie pozbyc to uzywasz tego runka.....
ale kiedys szedlem z lootem na darashi i jakis 7 lv pociagnal mi z tego runka i po locie

Matfiej
21-10-2004, 09:35
to jest czar np jak zabiesz kogs albo cos tkaiego sie pozbyc to uzywasz tego runka.....
ale kiedys szedlem z lootem na darashi i jakis 7 lv pociagnal mi z tego runka i po locie

Prośba zacznij używać języka polskiego, łatwiej Cię będzie zrozumieć, a nie domyślać się o co chodzi.

Thimburd
30-12-2004, 14:03
A ja mam pytanie. Tym runkiem dezintegruję przedmioty... ale np drzewo, krzeslo??? Da się?

Earl
30-12-2004, 15:37
Krzeslo tak, drzewo nie. Krzeslo jest normalnym przedmiotem

Helixaw
01-01-2005, 14:43
Dodam jeszcze, że runa ta ratowała tyłek w czasie trapu. Teraz wystarczy rozwalić beczke czy skrzynke toporkiem i brać się za niedościgłych pk :evul:

Raynold
01-01-2005, 16:39
Można rozwalać, aczkolwiek ja noszę ze sobą zawsze kilka run. Jak jest dosyć dużo rzeczy (parcelów i innych) w trapie, to jednak szybkie użycie desintegrate może decydować o przetrwaniu ;>