zaloguj się

Pokaż pełną wersje : PACC i zapłata kartą kredytową - poważny problem


Kogutt
06-08-2007, 22:30
Witam! Mam naprawdę poważny problem. Zamówiłem dwa PACCe. Zapłaciłem kartą kredytową (MasterCard). Mój brat dostał PACCa w kilka godzin. Ja zamiast PACC dostałem jedynie e-mail od element5 z taką treścią:
"Niestety, nie możemy obciążyć Państwa karty kredytowej za zamówienie
[tu mój nr zamówienia]. Dlatego zamówienie nie może zostać zrealizowane.

Poprzez niżej podany link mogą Państwo bez trudu zmienić dane dotyczące
płatności złożonego już zamówienia [tu mój nr zamówienia]. Nastąpi przekierowanie do
odpowiedniej strony procesu składania zamówienia. Tam mogą Państwo zachować sposób zapłaty 'Karta kredytowa' i wprowadzić ponownie dane karty lub zmienić sposób zapłaty. Przy ponownej wysyłce zamówienia nastąpi zapisanie
zmienionych danych. Nie spowoduje to jednak podwójnego zamówienia!"

Poniżej jest jeszcze link do strony, na którą wchodzi się w celu zmiany danych dot. karty. Tak więc pomyślałem, że przy drugim zamówieniu źle podałem dane karty. Zrobiłem to jeszcze raz. Za dwie godzinki dostałem znów takiego samego maila...

O co może chodzić? Dlaczego ta transakcja nie może być zrealizowana? Wszystko robię dobrze, tak jak przy zamawianiu PACC dla brata, a mimo to do niego PACC doszedł, a do mnie nie...

PS
Konto mam spersonalizowane.

Dr. Omader
07-08-2007, 11:39
Element 5 ma strasznie, że się tak wyrażę pojeb*** system płatności. W życiu nigdzie na świecie nie widziałem tak pokopanego, stwarzającego tyle problemów dla klientów systemu.

Firma Drom musiała z nimi specjalne umowy podpisywać, żeby nam pacce dostarczali od razu bez takich problemów jak Ty masz.

Radzę Ci po prostu jeden-dwa razy dziennie zamawiać dla siebie ten pacc na nowo(przechodząc cały proces na nowo, nie przez ten link z maila). W końcu za którymś razem powinien zaskoczyć :)

Kogutt
07-08-2007, 11:52
Dzięki, będę próbował.

EDIT:
Eh, cały dzień się dziś męczyłem i nic :/ Do banku dzwoniłem i tam oprócz zapłaty za PACC brata nie ma żadnych innych (nawet tych nieudanych). Jak jutro też nie pójdzie to chyba kupie u Droma, bo nie widzę już żadnego innego wyjścia :P

dublet
08-08-2007, 05:13
A przepraszam firma DROM to ma jakiś specjalny protokół przesyłania danych czy wysyłają Wam te paki tradycyjną pocztą?
Ciekawi mnie czy Cipsoft i Element 5 wiedzą ja pochlebnie się o nich wyrażacie....

Kogutt
08-08-2007, 15:37
Udało mi się za piątym razem :) Temat do zamknięcia. Dzięki Drom :]

Hestoran
08-08-2007, 16:19
Jeszcze odpisze , ja rowniez mialem problem z elementem.... boze co to wogole jest.

Polecam uzywanie systemu paypal :) Szybki i sprawny.

Dr. Omader
08-08-2007, 19:01
A przepraszam firma DROM to ma jakiś specjalny protokół przesyłania danych czy wysyłają Wam te paki tradycyjną pocztą?
Ciekawi mnie czy Cipsoft i Element 5 wiedzą ja pochlebnie się o nich wyrażacie....

Czytanie ze zrozumieniem sie kłania. Mówiłem, że mamy specjalnie umowy z nimi.

"Pochlebnie" wyraziłem się tylko o firmie Element 5 i zarówno CipSoft jak i Element 5 wiedzą o tym jakie mam zdanie o E5 i wiedzą, że mam podstawy do tego.