Kogutt
06-08-2007, 22:30
Witam! Mam naprawdę poważny problem. Zamówiłem dwa PACCe. Zapłaciłem kartą kredytową (MasterCard). Mój brat dostał PACCa w kilka godzin. Ja zamiast PACC dostałem jedynie e-mail od element5 z taką treścią:
"Niestety, nie możemy obciążyć Państwa karty kredytowej za zamówienie
[tu mój nr zamówienia]. Dlatego zamówienie nie może zostać zrealizowane.
Poprzez niżej podany link mogą Państwo bez trudu zmienić dane dotyczące
płatności złożonego już zamówienia [tu mój nr zamówienia]. Nastąpi przekierowanie do
odpowiedniej strony procesu składania zamówienia. Tam mogą Państwo zachować sposób zapłaty 'Karta kredytowa' i wprowadzić ponownie dane karty lub zmienić sposób zapłaty. Przy ponownej wysyłce zamówienia nastąpi zapisanie
zmienionych danych. Nie spowoduje to jednak podwójnego zamówienia!"
Poniżej jest jeszcze link do strony, na którą wchodzi się w celu zmiany danych dot. karty. Tak więc pomyślałem, że przy drugim zamówieniu źle podałem dane karty. Zrobiłem to jeszcze raz. Za dwie godzinki dostałem znów takiego samego maila...
O co może chodzić? Dlaczego ta transakcja nie może być zrealizowana? Wszystko robię dobrze, tak jak przy zamawianiu PACC dla brata, a mimo to do niego PACC doszedł, a do mnie nie...
PS
Konto mam spersonalizowane.
"Niestety, nie możemy obciążyć Państwa karty kredytowej za zamówienie
[tu mój nr zamówienia]. Dlatego zamówienie nie może zostać zrealizowane.
Poprzez niżej podany link mogą Państwo bez trudu zmienić dane dotyczące
płatności złożonego już zamówienia [tu mój nr zamówienia]. Nastąpi przekierowanie do
odpowiedniej strony procesu składania zamówienia. Tam mogą Państwo zachować sposób zapłaty 'Karta kredytowa' i wprowadzić ponownie dane karty lub zmienić sposób zapłaty. Przy ponownej wysyłce zamówienia nastąpi zapisanie
zmienionych danych. Nie spowoduje to jednak podwójnego zamówienia!"
Poniżej jest jeszcze link do strony, na którą wchodzi się w celu zmiany danych dot. karty. Tak więc pomyślałem, że przy drugim zamówieniu źle podałem dane karty. Zrobiłem to jeszcze raz. Za dwie godzinki dostałem znów takiego samego maila...
O co może chodzić? Dlaczego ta transakcja nie może być zrealizowana? Wszystko robię dobrze, tak jak przy zamawianiu PACC dla brata, a mimo to do niego PACC doszedł, a do mnie nie...
PS
Konto mam spersonalizowane.