zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Moje prace


Watto
15-10-2004, 20:35
Skoro tak, to tak, bede was spamowal nudnymi pracami w 3D studio Max


http://emilkietzman.w.interia.pl/wiezaobronna.jpg

Pozdro
Watto

Ganwille
15-10-2004, 20:41
odpowiem śpiewająco:















już?












Niiiiiiiiiic Cieeekawego:)

Dr.Unknown
15-10-2004, 21:03
No wiesz ładne, ale to robisz odpowerdnim programem, tylko klikasz gdzie trza, zrób w paincie cos, scenimy:)

Afinor
15-10-2004, 22:48
No wiesz ładne, ale to robisz odpowerdnim programem, tylko klikasz gdzie trza, zrób w paincie cos, scenimy:)


Eee widzialem ten program i moge zapewnic ze nie wystarczy tam "kliknac gdzie trza".

@Topic
Zrob jakies blyskawice:). A narazie to ten tego fajne;), rob dalej.

Baron Kaldrick
16-10-2004, 08:29
Na pewno ladniejsze niz Twoj kamien ofiarny, ale deczko nieforemne i jakies takie...krzywe? Dodaj skyboxa, i jakies wlasne txtury moze?
EDIT: No i pobaw sie z oswietleniem, dobre oswietlenie - polowa sukcesu.

By$iu
16-10-2004, 11:47
http://emilkietzman.w.interia.pl/wiezaobronna.jpg



Ludzie zamieszczajcie ss'y w ten sposób!


Ps.
Jakby coś to jest jego rys tylko zamiesciłem go tak zeby się lepiej oglądało.

Watto
16-10-2004, 17:47
jeszcze do oswietlenia nie doszedlem, wlasnie nad tym pracuje, mialem z 30 tekstur, niestety niechcacy je skasowalem, niektore byly super, teraz trzeba od nowa.

Niedlugo machne cos porzadniejszego moze filmik??

http://emilkietzman.w.interia.pl/most.jpg
re down oki, komentowac i do dziela :P

by Hegemmon:
scalone 2 posty ^.-

Nosfe Draconis
17-10-2004, 15:14
Czlowieku, komentarze sa potrzebne, zebu wiadomo bylo co poprawic, co zostawic, czego sie nauczyc itp. jezeli Ci ktos pisze ze nie umiesz rysowac, nie nadajesz sie tutaj to sobie mozesz to zlac poprostu ale komenterze sa potrzebne.Ale ten mostek calkiem fajny :)

Baron Kaldrick
17-10-2004, 17:08
Noooo, idzie ci coraz lepiej! Nastepny krok - dodanie tla (skyboxa), i oswietlenie z kilku roznych stron...A moze oswietlenie miejscowe? Sprobuj zrobic lampe, z 1000+ polygonow, z textura wlasnej roboty....

Watto
17-10-2004, 17:09
http://emilkietzman.w.interia.pl/ludzik.gif

nie wiem co to jest i co to bedzie.

Robilem to 35 minut.

Staram sie nauczyc wbudowywania w modele kosci, abym mogl nimi poruszac.

Sprawa pierwsza, bede ciagle wygladzal ludzika, dodawal miesnie, kolce, skrzydla, i zrobie jakas normalna twarz.

Ale chodzi mi o ksztalt postaci czy jest dobry prosze o szybka i bolesna prawde, ze mi kwas wyszedl :/

Khan
19-10-2004, 23:08
etam. HAIL PAINT!! :D

a tak serio - moze byc.. jak na TAKI program.

Watto
20-10-2004, 17:30
TAKI program ehh

Nauki podstawowej programu jest okolo tydzien, jak ktos sie przylozy, zrobi tutoriale, umie dobrze angielski i nie jest glupawy.

Potem to zalezy tylko od umiejetnosci tworczych.

Wiele osob moze miec TAKI program, lecz nie beda potrafili nic w nim zrobic.

Za jakies 2-3 dni zobaczycie skonczony model demona :D

Pozdro comments plz

http://emilkietzman.w.interia.pl/pistolet.jpg
Nie patrzec na teksturki bo sa to podstawowe i bede robil sam

Chodzi mi o sam ksztalt co dodac co ujac, wtedy sie zajme teksturkami
comments plz (takze ci od painta )

by Hegemmon:
scalone dwa posty ^.-
Pozamieniałem też linki na obrazki. Wiele osób boi się wchodzić do zdjęcia przez link. Lepiej odrazu wrzucić obrazek na forum.

Dr.Unknown
31-10-2004, 15:09
Ludź#1 Nie wczytuje się
Ludź#2 Walec pana przejechał;)
Splówa W miare
Panie Watto, edytuj pan więcej!

Baron Kaldrick
31-10-2004, 17:45
Nieco nieforemna (za krotka lufa w stosunku do rekojesci) ta spluwa, no i dziwny ksztalt...

Dowizul z Inferny
31-10-2004, 18:42
spoko nawet ale ten gun?? jak ma byc nowoczesny to niezly ale jak ma wyglądać jak terażniejsze pistolety (colt.45 beretta 9mm desert eagle itd itp)
ma za dlugą rączke a nadodatek rączka powinna być lekko odchylona w tył ale ogulnie spoko jak bys zrobil jakis duży gun typu m4 m16 remingtony r930 i m875 to preosze cie bardzo o powiadomienu mnie na pw

Tomciog
31-10-2004, 18:50
Całkiem spox;)
Tylko spluwa ma cóś nie taki kształt

Watto
01-11-2004, 12:18
Poniewaz nie znam sie zbytnio na broni, jakby ktos mogl zamiescic tu zdjecie jakiejs broni (troche)podobnej do tej mojej, to bylbym wdzieczny...

Zrobilbym poprawne teksturki i poprawil ksztalt

Watto
24-11-2004, 19:48
po dlugim czasie spowodowanym brakiem czasu :P, wkleilem to:

http://emilkietzman.w.interia.pl/miasto.jpg

nie chodzi o budynki bo robilem je w 30 godziny all, ale o mur.

czy trzeba w nim cos poprawic.

Mazi
25-11-2004, 19:04
3D Studio Max'em bawiłem się z miesiąc... Program nie jest taki że wystarczy cośtam kliknąć i wszystko samo będzie.

W sumie to mur może być... Ale weź się za texturki i w końcu za tego SKYBOX'a!

Dla wypróbowania spróbuj jeszcze zrobić model spalanego miasta... Nawet bez textur.

Co do ludzika... Zrobiłeś go 'gołego' :) To wcięcie w talii jest trochę za duże jak na człowieka (czy cokolwiek innego) w ubraniu. W miejscu połączenia korpusu i szyi jest za duży dół. Raczej powinno być prosto i do góry - bez dołka. Sprawdź jak masz u siebie, chyba że właśnie o to ci chodziło. Jeszcze jeden szczegół - w rl noga pod kolanem jest chudsza niż nad kolanem.

Jak długo bawisz się 3DSMAX?

Ps. Której wersji używasz ?
Ps2. Nie mogę się doczekać demona :P
Ps3. Jak na dysq wygrzebię filmik ze spalającą się planetą to wrzucę... (Jeśli wygrzebię :P )

Watto
26-11-2004, 14:17
niestety skonczylem robic tego demona, bo okazalo sie ze ma krzywe plecy, kiedy dodawalem skrzydla i nie moglem tego naprawic. A zapowiadal sie pod koniec ciekawie :(

w najblizszym czasie postaram sie zrobic jakis model czloiwieka

Kawior
26-11-2004, 22:11
Mam pytanie
Czy zechcial bys stworzyc jednostki do mojej gry pisanej w delphi
W tym wlasnie programie

Kontakt:
gg:6187215
e mail:[email protected]
lub w moim temacie o grze na tym forum :D

Watto
26-11-2004, 22:46
Jesli umiesz zmieniac model 3D na 3ds i wkladac go do gry to momemy poprobowac cos zrobic.

Ty bys dostal modele, a ja umiejetnosc wkladania do programu.

Na 100% musi byc w delphi. Nie umiesz w c++?

Kawior
27-11-2004, 08:17
C++ móglbym sie nauczyc w tydzien ale wole w tym czasie nad grą popracować
Ale jesżeli koniecznie chcesz moge się nauczyc
Co do grafiki 3d szczerze mówiąc nigdy się tym nie bawiłem ale kiedyś trzeba zacząc no nie :D

Tomkos
27-11-2004, 10:24
Jeżeli myślisz, że c++ nauczysz się w tydzien, z grafika w DirectX, to jestes na rozowju pascala/basica*chyba,że wcześniej miałeś doczynienia z c++), delphi niejest taki zły, komponenty dużo ułatwiają, kiedyś próbowałem coś takiego zrobić, już miałem grafike(z tibi ściągłem, bo taka gierka, żeby tylko się coś nauczyć),edytor map, wszystko pięknie, juz mapa 1000x1000 kratek się niecieła przy przesówaniu, było dużo żeczy zrobionych, ale mimo gotowego algorytmu omijania przeszkód i sztucznej inteligencji, bardzo ciężko go wykorzystać w swoin programie. Więc życze powodzenie, ja robiłem na komponentach z Eksperta : DelphiX, polecam je.

Kawior
27-11-2004, 13:50
Dobrze mówisz
Ja jestem calkiem niezle zakapowany w delphi niestety pewne sprawy typu biblioteki sa wciaz mi obce. Poza tym nie mialem zbyt bliskiej stycznosci w poruszonym delphix i dlatego chcialbym sie z toba skontaktowac abys mógl mi opisac nieco te komponenty. Co do c++ szczerze jest to prawie to samo co pascal delphi(przynajmniej w kodzie) troche skrutów itd.
mój gg:6187215
mail:[email protected]

Kawior
30-11-2004, 14:15
Ej watto skontaktuj sie ze mna na gg lub mail i przeslij mi próbkę swoich prac

Lazar
04-12-2004, 08:38
Nom, dopiero dzsiaj zobaczyłem ten temat, nie znam się za bardzo na Grafice3D ale moim zdaniem jak na 15-to latka to i tak jest niezle :D

Linek
04-12-2004, 11:49
Nauka 3DSMax w tydzień? Tą wieżę, która jest na początku da się zrobić po 2-3 dniach obcowania z programem lekko. Tam jest bardzo dużo z gotowych brył, na to tylko wrzucić teksturę, wielka filozofia... a reszta prac niezła :) Miasto i w ogóle :)