PDA

Pokaż pełną wersje : Ciekawy Pomysł :D


Pr1nce
17-08-2007, 00:31
Siemka wszystkim ....

Tak sie zastanawiałem z kuplem czy trudno jest zrobic gre typu wow i lineage

I czy duzo kasy by poszło na zrobienie takiej gry...

I czy w dzisiejszym swiecie mozna by bylo zrobic server o przepustowości 10k
??

Zgóry thx...

I prosze nieoczerniac mnie odrazu ze jestem taki a taki
[za błedy ortograficzne zgóry przepraszam] <-- WIem ze pisac nie umiem :D

Tompior
17-08-2007, 01:04
Jak sam nie umiesz wyszukac takich informacji to za robienie serva sie nie zabieraj.

Pr1nce
17-08-2007, 01:19
Jak sam nie umiesz wyszukac takich informacji to za robienie serva sie nie zabieraj.

a niemoge zapytac ???

Żyłka
17-08-2007, 01:22
Jeśli nie byłoby trudno, to WoW nie byłby żadnym fenomenem.

Vanhelsen
17-08-2007, 09:47
Patrząc na sztab ludzi pracujących nad grami, ty na przykładzie: Painkiller:
lista płac mieści ~60 osób które zajmowały się grą w sensie faktycznym, czyli nie licząc wszystkich "szefów d.s. PR, prezesów, prawników, speców od reklamy itp" Tu trzeba dodać, że korzystali oni z gotowego Havocka, czy korzystali z własnego silnika graficznego, tego nie wiem.

Tak więc zrobienie gry na poziomie WoW/Painkiller/NFS wymaga sztabu ludzi z dobrymi umiejętnościami... chyba, że uda Ci się wykuć programowanie na takim poziomie, by samemu stworzyć/obrobić silnik graficzny/fizyczny a twój kumpel też się weźmie do roboty i będzie geniuszem w grafice 3D, 2D, teksturowaniu i tworzeniu złożonych poziomów ;]

A co do serwera, nie wiem co rozumiesz pod pojęciem "10k" więc nie wiem, czy ten przykład ciebie zadowoli: Parę miesięcy temu pobito rekord jeżeli chodzi o przesył danych - na testowej sieci łączącej ~60 uczelni w US + parę w na świecie (sieć "Internet 2") uzyskano transfer 8.8Gb/s... wygląda imponująco ;] Planowany start sieci "dla ludu" wypada na rok 2010 ;]