Pokaż pełną wersje : Pvp Enofrced- Palladin vs Sorcerer
Witam, mam problem. Nie wiem kogo wybrać (Pall czy Sorc) Czytałem już że jak chcę grać krótko na Enfo (Inferna) to wybierać palla a jak długo to sorca ale mi to nie wystarcza. Myślę że się na enfo trudno skilluje bo podejdzie jakiś koleś i mnie zabije. Proszę o szybką odpowiedz.
Pozdrawiam, Freest:)
Browarrior
17-08-2007, 16:01
na rooku doskilluj 100/100 i wyjdz jako sorcerer i pamietaj zeby nabic90 lvl przed wyjsciem zeby cie nikt nie zabil
żal mi Ciebie, chamstwo się szerzy echhh...
alkoOholik
17-08-2007, 16:05
Zagraj lepiej na Non-pvp a nie Pvp-enfo... a co do tematu rób kogo chcesz omg...
Grałem na non-pvp i mi się zbytnio nie podobało. I pytałem się kogo lepiej.
alkoOholik
17-08-2007, 16:27
Jesteś newbie to po co pchasz sie na enfo? Zagraj sobie spokojnie na normalnym servie... ja polecam pala :)
eeee... nie jestem newbie. Gram w tibie od dwóch lat ale nie wiedziałem kim grać na enfo ^^ xD
Raditz Saiya-jin
17-08-2007, 17:11
sorcerer/druid tylko i wylacznie
powod? 2 razy mniejszy exhaust
Dark Sven
17-08-2007, 17:29
Mi się paladynem na Infernie bardzo dobrze gra. Na infernie, za żadne skarby świata nie idź do Carlin (pk teamy)
Zrobiłem sorka, poszedłem do Venore. Czy opłaca się kupić jakieś runy na 8 levelu, żeby zabić jakiegoś kolesia (dla expa of course)?? :)
PS. Czy opłaca się bić (zabijać) nawzajem z kolegą??
Dark Sven
17-08-2007, 17:40
Zrobiłem sorka, poszedłem do Venore. Czy opłaca się kupić jakieś runy na 8 levelu, żeby zabić jakiegoś kolesia (dla expa of course)?? :)
PS. Czy opłaca się bić (zabijać) nawzajem z kolegą??
Nie, nie opłaca się. Nikogo z wyższym lvlem nie zabijecie, a w tym czasie nabilibyście więcej expa, zabijając potwory. Chyba, że dostaniecie się do zgranego PK teamu.