Pokaż pełną wersje : Teraz moje smieszne rysunki :)
Nosfe Draconis
17-10-2004, 00:24
Mam kilka rzeczy smiesznych, nie wiem czy wam sie spodobaja, wszystkie sa na jednym rysunku i moga byc troche male. Moze pozniej dodam cos innego :).
http://img18.exs.cx/my.php?loc=img18&image=mojerysunki.jpg
Nosfe Draconis
17-10-2004, 00:26
Jezeli zamiast obrazka bedzie nasz kochany, wkur... X, to prosze napiszcie mi co mam zrobic aby go nie bylo. Jestem amatorem w takich sprawach( internetowych ) takze nie dam sobie sam rady:)....
Aureliunkunfun
17-10-2004, 10:10
Tą oto strone dał mi dr.Unkown
www.imageshack.us
tam walnij przegladaj potem zaladuj troche poczekaj i pierwszy link wklei mi tak podziałało 8o
łasooshekh
17-10-2004, 10:17
no zrob tak jak radzi Aureliuncośtam tylko musi byc w formacie .jpg albo gif gif ma malo kolorow jpg wychodzi brzydki ale mozesz miec bmp otworzyc w Irfan View dac zapisz jako .jpg i jakosc ustawic na 100% to nie wyjdzie rozmazane
http://img18.exs.cx/img18/3720/mojerysunki.jpg
twój obrazke :D nawet ladny
Nosfe Draconis
17-10-2004, 10:47
Dzieki Gokufan, to jest wlasnie moj obrazek :)Teraz mozecie oceniac co o tym sadzicie.... i Jeszcze raz dzieki za pomoc, moze cos dla was niedlugo narysuje
nic takiego , link źle skopiowałeś i to wszystko :)
a i jak masz pisac na kolorowo to pisz na czerwonoo <lol me plz :P:P>
Dr.Unknown
17-10-2004, 11:40
No, a mówiłeś, ze źle Ci wyszło. Wykonanie przyzwoite, ale liczy się cieniowanie, z którym poradziłeś sobie dobrze, mam tylko zastrzeżenia do tych..."butów", co to jest? Trochę za cienkie nawet na skarpety;)
Nosfe Draconis
17-10-2004, 12:17
No wlasnie wiem, buty to takie troche palestynki cichobiegi francuskie :tongue: , troche mi zle wyszly ale to dlatego tez zle widac, bo maja czarne kontury i jest ciemne tlo....:)
Nosfe Draconis
17-10-2004, 12:22
Niedlugo narysuje nastepne pixel arty tylko potrzebuje pelnej instrujkci jak umieszczac je na stronie:) Prosze piszcie... :]