Pokaż pełną wersje : <Aldora> Eternal Cheaters
Ojciec Dyrektor
19-09-2007, 22:26
Witam.
Oto film autorstwa Kicaja. Film przedstawia "uczciwą" grę gildii Eternal March na Aldorze.
Link YouTube.com:
http://pl.youtube.com/watch?v=MKyPvSA5a_4 TUTAJ (http://pl.youtube.com/watch?v=MKyPvSA5a_4)
Link RapidShare:
http://rapidshare.com/files/56031673/EternalCheaters*****.html TUTAJ (http://rapidshare.com/files/56031673/EternalCheaters*****.html)
( w miejsce kropek ". w m w "(pisane razem))
Ręczę głową, iż film jest czysty.
@@@
Co do samego filmu to zabrakło na nim mnie xD A dokładnie mówiąc "pingowanie".
// Z tego co wiem film nie narusza regulaminu Tibia.pl . Jeżeli sie mylę proszę o wcześniejszy kontakt, przed usunięciem itp.
BingooCola
19-09-2007, 22:34
Widziałem już ten filmik wcześniej jak ktoś zamieścił,ale poprzedni teamt został zamknięty.Co do filmu pokozano na nim całą prawde o em.
Ja tam nie wiem jak sie ustosunkować do tego filmu, nie znam się na "polityce" EM, pingowanie ciężko bezpośrednio udowodnić, jednak te latające sdki faktycznie dziwnie wyglądały :P
jakby ktoś chciał tytuł piosenki to o ile się nie myle linkin park - what i've done
michalll
19-09-2007, 22:43
Czego to ludzie nie zrobią, żeby wygrać wirtualną wojnę :o
jakby ktoś chciał tytuł piosenki to o ile się nie myle linkin park - what i've done
Nie mylisz się ;)
ehhh szkoda mi ich :P przecież to tylko gra ;] a oni robią dosłownie "wszystko" żeby wygrać ehh
@up
A i tak dostaja w dupe :<
Master Knight de'Vere
19-09-2007, 23:05
Najlepsze to było gdy zaczęli sami na siebie walić sdkami zamiast uhami :D
Widać na Open Battle Ankrahmun, gdy walą SD w Masaka. Widać również w Tombie gdy atakują swojego. Co za ofermy, brak mi słów, żeby opisać to co oni robią. Ale najśmieszniejsze jest to, że na forum kiedyś ktoś od nich pisał, wręcz zarzekał jak to oni grają uczciwie.
A co do filmu, to fajnie ci wyszedł :). Jakiego używałeś programu ?