PDA

Pokaż pełną wersje : Zwrócony loot z mojego dead'a?

Lord_Evo
07-10-2007, 14:56
Jestem początkującym graczem, więc za bardzo się nie znam, ale to jest podobno na temat uptade'u. Dzisiaj sobie skilowałem na rotach, nudziło mi się więc włączyłem sobie film. Tak się wciągłem w fabułe filmu że zapomniałem o postaci. Włączyłem Tibie i zobaczyłem napis "You are dead". Nacisnąłem "OK", co dało mi teleporta do świątyni. Szybko poszedłem postacią w to miejsce gdzie treniłem w nadziei, że nikt nic nie tchnął z mojego dead'a. Wchodze do kopalni, zauważam jak jacyś gracze wychodzą właśnie z niej. Widzę wybite roty i mojego dead'a. Otwieram ciało i ku mojemu zaskoczeniu jest mój BP, a w nim wszystko, co było. Myślę, że po uptadzie jak ktoś padnie to nie można otworzyć jego ciała przez pewien czas. Czy to prawda?

michalll
07-10-2007, 15:00
Myślę, że ten kto wychodził był na bocie, albo nie zauważył twojej śmierci:o

Nakahev
07-10-2007, 15:02
Nie kolego, mylisz się :)

Withord
08-10-2007, 00:21
Miałeś farta i tyle.

Rotherdamie
08-10-2007, 01:39
ahahaeheheh..... -za krztusiłem sie colą czytajac to - umieram ale odpisze- ze co? Odpowiedzi sa 3:
-Albo byli to gracze ,których postacie byly na botach
-Albo z litosci zostawili twoje cialo widzac co tam jest
-fuksa miales
albo 4 dodana ode mnie:
-Spostrzegli ,ze w twoim ciele rotwormy zlozyly jaja i postanowili cie nie tykac liczac ze gdy sie wykluja bedzie nowy resp

Capality
08-10-2007, 01:49
@UP:
Wersja 4 najbliższa prawdy xD

Maniak69
08-10-2007, 07:49
JEst jeszcze jedna możliwość:
nie chcieli się trudzić no bo przecież ktoś już spojrzał, ja nie mogę po co tracić czas na puste ciało?
Co do otwarcia: 4 sekundy po śmierci :P

domin3x
08-10-2007, 10:33
JEst jeszcze jedna możliwość:
nie chcieli się trudzić no bo przecież ktoś już spojrzał, ja nie mogę po co tracić czas na puste ciało?
Co do otwarcia: 4 sekundy po śmierci :P

Mylisz się, można otworzyć od razu

Szybki'lols
08-10-2007, 10:52
Dobrze że napisałeś początkujący gracz!