Mayk3l
24-10-2007, 18:06
Yo all
Było już dużo temat odnośnie profesji po ostatnim update.......
Mam jednak jedno zmartwienie.....
Najpierw opowiam wam moją historię
Otóż...... jeszcze przed update miałem plan żeby zacząć grać w tibie poważnie ( przedtem miałem wiele postaci ale osiągały one najwyżej 30 lvl ). Postanowiłem grać palladynem bo podobał mi sie styl grania tą profesją. Tak więc czytałem dużo poradników grałem paladynem na różnych ots aż wkońcu czułem że jestem gotów na granie więc kupiłem pacc żeby ostro zacząć grać. Aż tu nagle przychodzi update...... przeczytałem o tym jaki to pall teraz będzie silny, że będzie miał nowe typy amunicji itp.
Na początku myśle sobie cud!! Akurat jak ja zaczełem grać pall został wzmocniony, niestety tu pojawił się problem.....pall to już nie to co przedtem......
Moim zdaniem z paladyna zrobili knighta atakującego na odległość. Może to głupie ale wystarczy sobie porównać z graniem przed upem. Nie opłaca się teraz nie używać arrowsów czy boltów ( no chyba że np. power boltów ). To już nie to samo......gdzie ten prawdziwy duch pala...ta konieczność uciekania i unikania walki w zwarciu...
Cipsoft zamiast balansować profesje robi je podobne do siebie X(
Co każdy update tibia coraz bardziej schodzi na psy :(
To samo z postaciami magicznymi..... może i walili z run mocniej niż knight ze sworda ale trzeba zauważyć że za runy się płaci !!
Knight klepie z broni za darmo a magik za każdy bp SD płaci kupe kasy. Wystarczy pomyśleć ile taki MDW wydał już na SD.
Knightowi przez małe hity trudno solować silne potwory ale czyż na tym gra knightem nie polega ?? Sorc odrazu idzie na silne potwory np. dragi bo na gównie mu sie expić nie opłaca ( na tym polega jego natura)... a taki knight 50 lvl ?? Żółwie, Barbariany i inne słabsze potwory... Knight nie bije mocnych potworów ale za to wiele słabszych i przy tym ekonomicznie !!
Podobnie zrobili w starszym update kiedy dodano rużdżki....magik stał się podobny do knighta a runy przestały być tak łatwo dostępne i taki sorc przestał być tym co dawniej tak jak teraz pall ;(
Ogólnie tibia stała się prostsza bo to żal żeby 15 lvl paladyn (widziałem to na własne oczy ) ubijał draga solo bez żadnego wspomagania ( uhy czy manasy ).
Sumując....
CipSoft dla kasy zmienia tibię tak aby stała się ona łatwiejsza i żeby więcej dzieci naciągało rodziców na pacc. Niestety jak narazie na gorsze ;(
PS: Prosze aby osoby które nie grały w old tibie ( przed 7.6 ) nie komentowały....thx
Było już dużo temat odnośnie profesji po ostatnim update.......
Mam jednak jedno zmartwienie.....
Najpierw opowiam wam moją historię
Otóż...... jeszcze przed update miałem plan żeby zacząć grać w tibie poważnie ( przedtem miałem wiele postaci ale osiągały one najwyżej 30 lvl ). Postanowiłem grać palladynem bo podobał mi sie styl grania tą profesją. Tak więc czytałem dużo poradników grałem paladynem na różnych ots aż wkońcu czułem że jestem gotów na granie więc kupiłem pacc żeby ostro zacząć grać. Aż tu nagle przychodzi update...... przeczytałem o tym jaki to pall teraz będzie silny, że będzie miał nowe typy amunicji itp.
Na początku myśle sobie cud!! Akurat jak ja zaczełem grać pall został wzmocniony, niestety tu pojawił się problem.....pall to już nie to co przedtem......
Moim zdaniem z paladyna zrobili knighta atakującego na odległość. Może to głupie ale wystarczy sobie porównać z graniem przed upem. Nie opłaca się teraz nie używać arrowsów czy boltów ( no chyba że np. power boltów ). To już nie to samo......gdzie ten prawdziwy duch pala...ta konieczność uciekania i unikania walki w zwarciu...
Cipsoft zamiast balansować profesje robi je podobne do siebie X(
Co każdy update tibia coraz bardziej schodzi na psy :(
To samo z postaciami magicznymi..... może i walili z run mocniej niż knight ze sworda ale trzeba zauważyć że za runy się płaci !!
Knight klepie z broni za darmo a magik za każdy bp SD płaci kupe kasy. Wystarczy pomyśleć ile taki MDW wydał już na SD.
Knightowi przez małe hity trudno solować silne potwory ale czyż na tym gra knightem nie polega ?? Sorc odrazu idzie na silne potwory np. dragi bo na gównie mu sie expić nie opłaca ( na tym polega jego natura)... a taki knight 50 lvl ?? Żółwie, Barbariany i inne słabsze potwory... Knight nie bije mocnych potworów ale za to wiele słabszych i przy tym ekonomicznie !!
Podobnie zrobili w starszym update kiedy dodano rużdżki....magik stał się podobny do knighta a runy przestały być tak łatwo dostępne i taki sorc przestał być tym co dawniej tak jak teraz pall ;(
Ogólnie tibia stała się prostsza bo to żal żeby 15 lvl paladyn (widziałem to na własne oczy ) ubijał draga solo bez żadnego wspomagania ( uhy czy manasy ).
Sumując....
CipSoft dla kasy zmienia tibię tak aby stała się ona łatwiejsza i żeby więcej dzieci naciągało rodziców na pacc. Niestety jak narazie na gorsze ;(
PS: Prosze aby osoby które nie grały w old tibie ( przed 7.6 ) nie komentowały....thx