Macko121
07-11-2007, 23:57
Moje propozycje:
1. Paladyn
Paladyn to profesja, która powinna uciekać przed potworkami, a nie bić je z bliska, dlatego:
-zabranie royal spearów / e spearów
-dodanie nowych amunicji do kusz i łuków
-dodanie nowego czaru na szybsze bieganie
-dodanie czaru obszarowego (jako jedyna profesja takowego nie posiada)
-zwiększenie obrażeń z wszelkiego rodzaju run (na co mi teraz sd?)
-nowa broń do trenowania (speary są za mocne, a kamienie bardzo drogie [100 kamieni około 2k]
2. Rycerz
Rycerz to profesja, która powinna bić potwory z bliska i blokować je, dlatego:
-niszczenie się broni (jeżeli paladynowi niszczą się speary i kończy się amunicja, to dlaczego rycerzowi nie niszczy się broń lub chociaż tępi)
-zwiększenie obrażeń z wszelkiego rodzaju run (explo, czy hmm stały sie bezużyteczne w rekach rycerza)
-
3. Magowie
Magowie są postaciami magicznymi i powinny do pokonywania potworów używać magii lub różdżek, dlatego:
-sorcerer powinien spowrotem otrzymać miano najlepszego czarodzieja w grze ( w tej chwili ue sorca wynosi powiedzmy 600, a rycerza, na tym samym poziomie, e gran 400, za dużo mniejszą ilość many [nie mówcie mi nic o obszarze tych czarów])
-nowy czar obszarowy dla druida (Mas pox sux!!)
-zwiększenie siły magii (wszystkie czary i runy)
-alchemia dla druida (sam by tworzył manafluidy, lifefluidy, bullseye potion, itd. oczywiście można też dodać parę innych napojów)
-nowe czary ofensywne dla magów typu exori vis, mort, flam (sorców i druidów)
-dodanie nowych różdżek i kijów, hity od obrażeń fizycznych (bo mag na wyższym poziomie lub na wojnie nie ma żadnej broni prócz run [po zabranie bursów]) , a damage ustalane by były od mlvla danego maga
-na zdobycie kolejnego mlvla magiem potrzeba tyle spalić many, ile knightem zrobić uderzeń na kolejny awans w posługiwaniu się danym typem broni (oczywiście postacią, które mają już jakiś mlvl dostałyby rekompensatę w spalonej manie (chodzi o to, że jeżeli masz 80mlvl i spaliłeś ileś many, a po update musiałbyś spalić mniej many to nadmiar poszedłby do kolejnego mlvla)
4. Ogólne
-manasy dają więcej many (to tyczy się przed wszystkim sorca i druida, którzy muszą wciąż latać do dp żeby troche dłużej poexpić)
-runy z większą ilością ładunków (sam bym na to nie wpadł, ale pomysł bardzo mi się podoba)
-możliwość łączenia run (tak jak np. pieniędzy), oczywiście waga takiej runy także ulegałaby zmianie
-czar na leczenie z upicia, ognia, trucizny i topienia się
-pierścień zwiększający distance skill
-pierścień zwiększający mlvl
-wprowadzenie nowego skilla - kowalstwo ( od teraz każdy gracz, może sam wyrabiać bronie i je naprawiać [oczywiście im wyższy skill tym lepsze bronie, ale nie typu sov], można też by było robić pancerze, nogawice, itp.
-3 addon
To na razie tyle, jak mi się coś przypomni to edytuje.
@down
O co ci chodzi? To że ma bursty nic nie zmienia. Z burstów nie zrobisz comba, a hlvl pal wali po 150 z sd w ludzi po update.
1. Paladyn
Paladyn to profesja, która powinna uciekać przed potworkami, a nie bić je z bliska, dlatego:
-zabranie royal spearów / e spearów
-dodanie nowych amunicji do kusz i łuków
-dodanie nowego czaru na szybsze bieganie
-dodanie czaru obszarowego (jako jedyna profesja takowego nie posiada)
-zwiększenie obrażeń z wszelkiego rodzaju run (na co mi teraz sd?)
-nowa broń do trenowania (speary są za mocne, a kamienie bardzo drogie [100 kamieni około 2k]
2. Rycerz
Rycerz to profesja, która powinna bić potwory z bliska i blokować je, dlatego:
-niszczenie się broni (jeżeli paladynowi niszczą się speary i kończy się amunicja, to dlaczego rycerzowi nie niszczy się broń lub chociaż tępi)
-zwiększenie obrażeń z wszelkiego rodzaju run (explo, czy hmm stały sie bezużyteczne w rekach rycerza)
-
3. Magowie
Magowie są postaciami magicznymi i powinny do pokonywania potworów używać magii lub różdżek, dlatego:
-sorcerer powinien spowrotem otrzymać miano najlepszego czarodzieja w grze ( w tej chwili ue sorca wynosi powiedzmy 600, a rycerza, na tym samym poziomie, e gran 400, za dużo mniejszą ilość many [nie mówcie mi nic o obszarze tych czarów])
-nowy czar obszarowy dla druida (Mas pox sux!!)
-zwiększenie siły magii (wszystkie czary i runy)
-alchemia dla druida (sam by tworzył manafluidy, lifefluidy, bullseye potion, itd. oczywiście można też dodać parę innych napojów)
-nowe czary ofensywne dla magów typu exori vis, mort, flam (sorców i druidów)
-dodanie nowych różdżek i kijów, hity od obrażeń fizycznych (bo mag na wyższym poziomie lub na wojnie nie ma żadnej broni prócz run [po zabranie bursów]) , a damage ustalane by były od mlvla danego maga
-na zdobycie kolejnego mlvla magiem potrzeba tyle spalić many, ile knightem zrobić uderzeń na kolejny awans w posługiwaniu się danym typem broni (oczywiście postacią, które mają już jakiś mlvl dostałyby rekompensatę w spalonej manie (chodzi o to, że jeżeli masz 80mlvl i spaliłeś ileś many, a po update musiałbyś spalić mniej many to nadmiar poszedłby do kolejnego mlvla)
4. Ogólne
-manasy dają więcej many (to tyczy się przed wszystkim sorca i druida, którzy muszą wciąż latać do dp żeby troche dłużej poexpić)
-runy z większą ilością ładunków (sam bym na to nie wpadł, ale pomysł bardzo mi się podoba)
-możliwość łączenia run (tak jak np. pieniędzy), oczywiście waga takiej runy także ulegałaby zmianie
-czar na leczenie z upicia, ognia, trucizny i topienia się
-pierścień zwiększający distance skill
-pierścień zwiększający mlvl
-wprowadzenie nowego skilla - kowalstwo ( od teraz każdy gracz, może sam wyrabiać bronie i je naprawiać [oczywiście im wyższy skill tym lepsze bronie, ale nie typu sov], można też by było robić pancerze, nogawice, itp.
-3 addon
To na razie tyle, jak mi się coś przypomni to edytuje.
@down
O co ci chodzi? To że ma bursty nic nie zmienia. Z burstów nie zrobisz comba, a hlvl pal wali po 150 z sd w ludzi po update.