zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Moje propozycje dotyczące update


Macko121
07-11-2007, 23:57
Moje propozycje:

1. Paladyn

Paladyn to profesja, która powinna uciekać przed potworkami, a nie bić je z bliska, dlatego:
-zabranie royal spearów / e spearów
-dodanie nowych amunicji do kusz i łuków
-dodanie nowego czaru na szybsze bieganie
-dodanie czaru obszarowego (jako jedyna profesja takowego nie posiada)
-zwiększenie obrażeń z wszelkiego rodzaju run (na co mi teraz sd?)
-nowa broń do trenowania (speary są za mocne, a kamienie bardzo drogie [100 kamieni około 2k]

2. Rycerz

Rycerz to profesja, która powinna bić potwory z bliska i blokować je, dlatego:
-niszczenie się broni (jeżeli paladynowi niszczą się speary i kończy się amunicja, to dlaczego rycerzowi nie niszczy się broń lub chociaż tępi)
-zwiększenie obrażeń z wszelkiego rodzaju run (explo, czy hmm stały sie bezużyteczne w rekach rycerza)
-

3. Magowie

Magowie są postaciami magicznymi i powinny do pokonywania potworów używać magii lub różdżek, dlatego:
-sorcerer powinien spowrotem otrzymać miano najlepszego czarodzieja w grze ( w tej chwili ue sorca wynosi powiedzmy 600, a rycerza, na tym samym poziomie, e gran 400, za dużo mniejszą ilość many [nie mówcie mi nic o obszarze tych czarów])
-nowy czar obszarowy dla druida (Mas pox sux!!)
-zwiększenie siły magii (wszystkie czary i runy)
-alchemia dla druida (sam by tworzył manafluidy, lifefluidy, bullseye potion, itd. oczywiście można też dodać parę innych napojów)
-nowe czary ofensywne dla magów typu exori vis, mort, flam (sorców i druidów)
-dodanie nowych różdżek i kijów, hity od obrażeń fizycznych (bo mag na wyższym poziomie lub na wojnie nie ma żadnej broni prócz run [po zabranie bursów]) , a damage ustalane by były od mlvla danego maga
-na zdobycie kolejnego mlvla magiem potrzeba tyle spalić many, ile knightem zrobić uderzeń na kolejny awans w posługiwaniu się danym typem broni (oczywiście postacią, które mają już jakiś mlvl dostałyby rekompensatę w spalonej manie (chodzi o to, że jeżeli masz 80mlvl i spaliłeś ileś many, a po update musiałbyś spalić mniej many to nadmiar poszedłby do kolejnego mlvla)

4. Ogólne

-manasy dają więcej many (to tyczy się przed wszystkim sorca i druida, którzy muszą wciąż latać do dp żeby troche dłużej poexpić)
-runy z większą ilością ładunków (sam bym na to nie wpadł, ale pomysł bardzo mi się podoba)
-możliwość łączenia run (tak jak np. pieniędzy), oczywiście waga takiej runy także ulegałaby zmianie
-czar na leczenie z upicia, ognia, trucizny i topienia się
-pierścień zwiększający distance skill
-pierścień zwiększający mlvl
-wprowadzenie nowego skilla - kowalstwo ( od teraz każdy gracz, może sam wyrabiać bronie i je naprawiać [oczywiście im wyższy skill tym lepsze bronie, ale nie typu sov], można też by było robić pancerze, nogawice, itp.
-3 addon

To na razie tyle, jak mi się coś przypomni to edytuje.

@down
O co ci chodzi? To że ma bursty nic nie zmienia. Z burstów nie zrobisz comba, a hlvl pal wali po 150 z sd w ludzi po update.

mezowski86
08-11-2007, 00:11
Moje propozycje:
-dodanie czaru obszarowego (jako jedyna profesja takowego nie posiada)

Przecież ma bursty

Rafals from hell
08-11-2007, 00:47
Odniosę się tak to tak:

Paladyn:
Jak powiedziałeś paldyn powinien uciekać a nie bić z bliska... jak będzie trzeba podnosić speary to wtedy będzie zmuszony do bicia z bliska :D
Ostatnio wyszła nowa amunicja...
Najlepiej dajmy mu jakiś kosmiczny wymysł: utani gran gran gran hur ... -.-
Co do czaru obszarowego i sd masz bursty ;]
Kamienie drogie? Idź nazbieraj...

Knight:
Pier*****ty jestes jakiś czy co? Takiego pomysłu to jeszcze nie widziałem... ku**a pójdę na ani~ po Sova pobiegam w nim 30min i pójdzie się jebać?? Weź ty się zastanów co ty mówisz...
Z czarem dla druta sie zgodze...

Magowie:
Tylko sorcerer nie druid? A tak poza tym to teraz jest w miarę dobrze ;]
Nowe czary typu exori vis.... czlowieku i po jakiego wacka ci ich az tyle??
Alchemia.... lol a knighty niech posiadą możliwość robienia broni... -.-
Na wysokich levelach różdżki i tak się nie przydają ;]

ogólne:
co do manasów zdania są podzielone
Z tymi runami to mi za bardzo przypomina ots ;]
Na leczenie z upiciajest dwarven ring, z ognia nie da sie leczyc i dzieki bogu, z trucizny to exana pox, a z topienia się (ku*a a co to jes... topienie się xD)
KOwalstwo - o ku**A xD nie wieże, a jednak xD pomyślałeś o tym... co za debil xD

A TAK PRAWDĘ MÓWIĄC:

SĄ JUŻ TAKIE TEAMTY!!!!

Macko121
08-11-2007, 01:33
Nie da się topić? You are drowning.
Alchemia - lol? Czyli dla ciebie ważny jest tylko lvl i exp, a gdzie rpg?
Powiedziałem usunąć r speary i e speary, żeby nie dało się z nimi expić, a nie że by chodzić i podnosić.
Bursty zależą teraz od skilla, nie od mlvla i lvla i nie walniesz z nich combo, a po za tym dlaczego niby paladyn ma nie mieć czaru obszarowego, kiedy wszyscy inni mają.

Na wysokich levelach różdżki i tak się nie przydają ;]

Takiś pewien? Ja napisałem, że różdżki z dmg od obrażeń fizycznych, co dawałoby mniejsze waste chociażby na warlockach.

Pier*****ty jestes jakiś czy co? Takiego pomysłu to jeszcze nie widziałem... ku**a pójdę na ani~ po Sova pobiegam w nim 30min i pójdzie się jebać?? Weź ty się zastanów co ty mówisz...

Sam jesteś pier****ty. Dlaczego rycerz raz zdobędzie broń i nie musi, ani jej naprawiać, ani kupować nowej? Paladyn niby też tylko raz zdobywa broń, ale po amunicje musi wracać. I tutaj przydałoby się kowalstwo, dzięki któremu mógłbyś naprawiać swój mieczyk lub dodali by nowego npc, który robiłby to za nas, na zasadzie takiej samej jak odnawianie softów.

Rafals from hell
08-11-2007, 11:36
Nie da się topić? You are drowning.
Alchemia - lol? Czyli dla ciebie ważny jest tylko lvl i exp, a gdzie rpg?
Powiedziałem usunąć r speary i e speary, żeby nie dało się z nimi expić, a nie że by chodzić i podnosić.
Bursty zależą teraz od skilla, nie od mlvla i lvla i nie walniesz z nich combo, a po za tym dlaczego niby paladyn ma nie mieć czaru obszarowego, kiedy wszyscy inni mają.



Takiś pewien? Ja napisałem, że różdżki z dmg od obrażeń fizycznych, co dawałoby mniejsze waste chociażby na warlockach.



Sam jesteś pier****ty. Dlaczego rycerz raz zdobędzie broń i nie musi, ani jej naprawiać, ani kupować nowej? Paladyn niby też tylko raz zdobywa broń, ale po amunicje musi wracać. I tutaj przydałoby się kowalstwo, dzięki któremu mógłbyś naprawiać swój mieczyk lub dodali by nowego npc, który robiłby to za nas, na zasadzie takiej samej jak odnawianie softów.

Za dużo nagrałeś się w gry rpg... typu gothic czy elder scrolls ...
Weź się człowieku zastanów co ty piszesz... wsadź to na forum tibia com ... z chęcią zobaczę jak cię ludzie wyśmieją ... bo takich głupot to jeszcze nie widziałem...

i ak poza tym to: Jest już na to temat...

poreda
08-11-2007, 19:03
Knight:

Zrobienie łamliwość broni co jakiś dłuższy okres (np tydzien lub dwa), i możliwość naprawy jej w każdym mieście.

Paladin:

Dodanie czaru za pomocą którego pal zadaje mocne obrażenia. Ponadto 2x droższa amunicja.

Sorcerer:

Przywrócenie dawnej mocy.

Druid

Przywrócenie dawnej mocy i kilka nowych czarów ofensywnych.

@Edit
Co do twoich propozycji (autoa tematu), to hail życie low lv... ;)

X3R3
08-11-2007, 19:44
A tak poza tym to teraz jest w miarę dobrze ;]

Sranie w banie! Gówno nie dobrze, KNAJCIE OF UPDAJDE. Mojego MSa zrookuje, jeżeli nie ulepszą tej profesji. kthxbai

Vil
08-11-2007, 20:05
Dlaczego rycerz raz zdobędzie broń i nie musi, ani jej naprawiać, ani kupować nowej?

Bo to jest logiczne ? Normalny miecz tepi sie miesiacami jesli jest dobrze wykonany i dobrze uzywany, tepienie broni obuchowych to wogole absurd. Z drugiej strony - widziales keidys lucznika ktory w ferworze bitwy lata po polu walki i wyciaga strzaly z trupow ?

Naprawianie broni nie sprawdzi sie z jednego prostego powodu - wprowadzenie tego w sposob sensowny wymagaloby duzo testowania w zakresie wywazenia zywotnosci broni i kosztow naprawy. Jesli bron zuzywalaby sie za szybko - byloby to krzywdzace, jesli za wolno - nadal nie ograniczaloby to dlugosci huntow ( wiec jaki sens to wprowadzac ). Jesli naprawa bylaby tania - knight by ubytku gotowki wogole nie odczul, jesli za droga - znowu bylby pokrzywdzony.

Mojego MSa zrookuje, jeżeli nie ulepszą tej profesji.

brawo, kolejny meczennik.

a po za tym dlaczego niby paladyn ma nie mieć czaru obszarowego, kiedy wszyscy inni mają.

jak najbardziej zasluguje na multishota, tyle ze znowu, ktos musialby dokladnie przemyslec jak to ma wygladac zeby czar nie byl za silny.

-manasy dają więcej many (to tyczy się przed wszystkim sorca i druida, którzy muszą wciąż latać do dp żeby troche dłużej poexpić)

to tyczy sie przede wszystkim knightow, ktorym znacznie ulatwi i przyspieszy expienie na tzw. "chama" z uzyciem exori gran.

-pierścień zwiększający mlvl

zwiekszy o 1 - polowa populacji knightow bedzie pomagala sobie mwallami, magowie tego nie odczuja. Zwiekszy o 5-6 ( tak zeby magom cos pomoglo ) - mozna w zasadzie zdjac ograniczenia mlevelowe na runy uzytkowe bo prawie kazdy knight bedzie mogl uzywac wszystkich dostepnych.

Lisa
08-11-2007, 20:14
@ x3r3

starasz sie wystraszyc ludzi? a wez zjedz sie do rooka bedzie spokoj... nikogo to nie obchodzi... :baby:

Doktór Lewatywa
08-11-2007, 20:41
Co do czaru obszarowego i sd masz bursty ;]

Sd to nie runa obszarowa, ale explo można zaliczyć jako runę obszarową. (jeśli mamy rozumieć, że czar obszarowy to czar obejmujący kilka kratek)

poreda
09-11-2007, 00:46
Naprawianie broni nie sprawdzi sie z jednego prostego powodu - wprowadzenie tego w sposob sensowny wymagaloby duzo testowania w zakresie wywazenia zywotnosci broni i kosztow naprawy. Jesli bron zuzywalaby sie za szybko - byloby to krzywdzace, jesli za wolno - nadal nie ograniczaloby to dlugosci huntow ( wiec jaki sens to wprowadzac ). Jesli naprawa bylaby tania - knight by ubytku gotowki wogole nie odczul, jesli za droga - znowu bylby pokrzywdzony.

Knight byłby pokrzywdzony? Sam gram Knightem i wiem że wystarczy kilka godzin na chociażby Mintwalin aby zarobic ~30k lub ~40k. A Sorc? Nie ma takeigo miejsca, bo wszędzie schodzi masa MANA FLUIDÓW. Wprowadznie łamliwości broni spowoduje że Knight bedzie narażony na WIEKSZE WYDATKI co jest bardzo potrzebne. Ponadto dobrym pomyłem byłoby jeszcze troszeczke zwiększenie szybkości przyrostu many u MS/ED lub zwiększyć efektowność MF (TYLKO NA MS/ED, na Kina i Pala by to nie działało).