Pokaż pełną wersje : Some Questions
Diegoverialanho
10-11-2007, 16:04
Jako ze w Tibie gralem (i skonczylem) na wersji 7.6 a teraaz troche sie zmienilo mam kilka pytan:
1.Jaki swiat jest najlepszy dla druida pod warunkiem ze mi ktos wytlumaczy czym sie rozni swiat z wysokimi cenami od tych niskich?
2.Czy druid po 8.0 bedzie troche potezniejszy?
3.Kiedy sie pacca sie oplaca kupic? (ja mysle ze od 20?)
Jak sobie cos przypomne to albo edytuję posta albo napisze nowego :)
1)Tego ci nie powiem, nie znam się, chyba jest od tego temat.
2) Już jest 8.0 ;). Rozumiem że chodziło ci o next update? Chyba tak, chyba będzie lepszy.
3) Minimum 18. Ja na takim kupowałem. Nawet się nie zorientowałem jak wbiłem 30. A teraz, na 8.0, na svangrond jeszcze lepiej (przy 8.0 już nie miałem pacc).
Diegoverialanho
10-11-2007, 16:15
Acha to czekam az ktos na to 1 odpowie a powiedz mi czy druid jest dobrą profesją? i nie chodzi mi o szybki exp tylko o klimat i o satysfakcje z pomocy przy uhaniu knighta na hydrach ;p???
Sir szofer
10-11-2007, 16:26
Ad1) Stary swiat: niskie ceny = taniej sellniesz loot z pozniejszych huntow ale za to kupisz taniej eq
Nowy swiat: wysokie ceny = drozej sellniesz loot
Jeżeli ci zależy na dobrej zabawie to nie powinno mieć to żadnego znaczenia dla ciebie
Myśl przyszłościowo. Wiadomo, że w nadchodzącym update druidzi mają zostać ulepszeni, a więc wybranie druida może być dobrym pomysłem. Jestem pewien, że po update wiele osób, które wraz z 8.0 przerzuciło się na knightów/palów, teraz znów powróci do profesji magicznych. Wybranie druida można potraktować jako inwestycję na przyszłość. :)
Diegoverialanho
10-11-2007, 16:31
Sir szofer czyli im nizsze ceny tym taniej kupie np. Blue Robe,ale wade ma taką że będe musiał taniej sprzedać swój zarobiony loot???
Spoon: Napewno bede druidem lubie gre taka...spokojna i defensywna ;p (chociaz chce grac na swiecie pvp i pkowac)
Vasudanin
10-11-2007, 16:35
@up tak kupisz b robke taniej ale jezeli ja zloocisz to taniej ja sellniesz