PDA

Pokaż pełną wersje : Dzieci neo

Smerf.Secura
15-11-2007, 12:21
Zobaczcie co ostatnio znalazłem w sieci.

Mam do zaoferowania wam drodzy tibijczycy darmowy pacc do tibi jestem po studiach informatycznych mam 26 lat uczyłem się hacku i nietylko ;) Więc włamałem się do firmy soft i zauwarzyłem jeden program Emeil pacc i wziołem go sobie na komputer i mam otwieram i co pokazują mi sie gracze z paccem wienc muwie fajne ale w prawym gurnym rogu bylo napisane (add pacc) I Kilknołem w ten baner patsze i pisze:

Numer Account:

Chasło:

NAME:

City:

Dey Pacc:

Wtedy wpisałem w mojego brata imnie w TIBI Mniasto I Ile ma byc Pacc!!! numer account i Chasło,

I To wszystko co zrobiłem Mam nadzieje że wam jakoś pomoge. Więc prosze wysłać mi na meila [email protected] Name, CITY, Account Number, Password,

Tylko Jedno mnie zastanawiało skąd oni wiedzieli o numer acc mam nadzieje że to rozgryze bo wiem że mi niewieżycie Ale sprubujcie uwieżyc!!!!

UWAGA!!!

PRUBOWAŁEM ROBIC OD 1 LVL I NIEWIEM CZEMU NIEDZIAŁA DZIAŁA DOPIERO OD 8 LVL WIENC SORKI ZA UTRUDNIENIA

LINKI:

www.tibia.com

www.tibia.pl
Boże , żal mi takich ludzi i ich rodziców.
Nie rozumiem jak taki **** , który nie potrafi pisać , ma w ogóle komputer w domu.

Avallach
15-11-2007, 12:53
nie jestes mądrzejszy od niego skoro rozpowszechniasz to na tym forum -.-

Smerf.Secura
15-11-2007, 13:01
nie jestes mądrzejszy od niego skoro rozpowszechniasz to na tym forum -.-

Skoro nie rozpowszechniam linków , to OCB?

Tethi
15-11-2007, 13:06
rzal.pl <znaczki>

blad specjalnie -.-

Tompior
15-11-2007, 18:36
Boże , żal mi takich ludzi i ich rodziców.
Nie rozumiem jak taki **** , który nie potrafi pisać , ma w ogóle komputer w domu.

a mi zal ciebie bo fasole zbierasz i myslisz, ze na nich na pacc zarobisz.

Piotrek Marycha
15-11-2007, 19:25
byloby ok gdybys to wkleil do tematu "Chcesz sie posmiac z noobow...", bo w ten sposob to niestety jest spam

Smerf.Secura
15-11-2007, 19:40