.Matrik.
16-11-2007, 22:17
No to ok, zaczynamy. Na początek cztery osoby, a mianowicie Ptakuba, Misza, Kulikos i Karl0ss. Na dole tego postu wpiszę cztery niki tych panów, tam będą też ich postacie do wglądu i w tym pierwszym poście dam też wszystkie tabelki etc., które mogą się przydać.
Dużo tego, ale po kolei. Najpierw zasady sesji.
Jeśli chcesz powiedzieć coś poza sesją - powstrzymaj się, albo daj to w znaczniku . Jeśli chcesz pokazać, że twoja postać coś mówi, oznacz to, poprzedzając tekst myślnikiem. Jeśli chcesz dać innym do zrozumienia, że Twój bohater coś tam sobie myśli w głowie - dawaj to poprzedzone tyldą. Emoty w stylu ":)" zabronione, te w rodzaju "Uśmiecha się" - mile widziane. Może to i test, ale starajmy się utrzymywać klimat.
Do innych - Jeśli ktoś, kto nie gra, napisze w tym temacie COKOLWIEK - prawdopodobnie (wg zapewnień [O.Ż.W.] Dwimenora) zostanie ukarany. Jeśli chcecie już coś napisać, załóżcie sobie oddzielny temat do komentarzy. Mimo tego ocenianie tematu mile widziane - <pokazuje język>.
Dalej, bohaterowie. Kto kim będzie grał? Rasy dostępne są trzy podstawowe: Ludzie, Krasnoludy i Elfy. Minotaury póki co sobie daruję, bo to chyba rasa zbyt potężna i na razie może być dość ciężko to ogarnąć. Więc na razie każdy niech da tu rasę jaką chce grać, a potem przejdziemy do statystyk i reszty.
Charakterystyka ras:
Ludzie
[Hide]Opis:
Ludzie, choć w wielu sprawach niedoświadczeni, szybko się uczą i robią wszystko co mogą, by utrzymać swą dominację nad Światem. Kolebką tej rasy było Pierwsze Miasto, które było pierwszym wolnym ludzkim osiedlem, nie rządzonym przez minotaury bezpośrednio. Ludzie są dość pokojową rasą, co nie zmienia faktu, iż rasa ta wydała już na świat wielu wybitnych wojowników i dowódców. Nie inaczej sprawy się mają z magią – choć mało który obywatel Inresli wie, czym nazywa się czary, to właśnie ludzie zbudowali Wieżę Magii w Anerionie.
Historia:
Odkąd w kronikach pojawiły się zapiski dotyczące członków tej rasy, byli oni niewolnikami minotaurów. Dopiero w wyniku kilku dziwnych zdarzeń, ludzie uzyskali wolność i zbudowali Inresli, wolne państwo. Minotaury nie dawały im jednak spokoju, wielokrotnie próbując odzyskać władzę nad ludźmi, jednak ich starania wywołały tylko ucieczkę ludzi na północ, gdzie mieszkają do dziś.
O ludziach:
Zdaję sobie sprawę z wielu mych wad, ale żadna mi nie przeszkadza.
Selena, prostytutka.
Jako sojusznicy - lojalni. Jako wojownicy - znośni. Ale piwa warzyć żaden nie umie.
Haglan Sitzmanner, władca Ghar'Zun.
Chlubią się opanowaniem magii i zbudowaniem Anerionu... Może i mają rację, ale my, w przeciwieństwie do nich, umiemy swe moce kontrolować.
Faslan Estis, elfi mistrz przywołań.
Niewielu z tych tchórzliwych psów jest godzien walki z nami, ale wszyscy próbują.
Gratz Bas'Th, minotaurzy inżynier.
Krasnoludy
Opis:
Krasnoludy są rasą posiadającą liczne tradycje i niechętnie nastawioną na gwałtowne zmiany. O ile nie mają nic przeciwko rozwojowi techniki, mało który z tych niskich brodaczy zamieszkałby na stałe w ludzkim mieście, poza górami. Ojczystą fortecą lwiej części krasnoludów jest forteca Ghar’Zun, ostatnie miasto w pełni kontrolowane przez tę rasę. Mało który minotaur samotnie zapuściłby się pobliże tego miejsca, gdyż jest ono niezwykle dobrze chronione, a tereny wokół niego są nieustannie patrolowane przez krasnoludy. Ghar’Zun jest z pewnością ostatnim miejscem, które ulegnie minotaurom.
Historia:
Krasnoludy to rasa, która nigdy nie ugięła się przed minotaurami. O ile po wielokroć tylko krok dzielił ją od zagłady, zawsze sama decydowała o swoim losie. Historia tej rasy jest naznaczona wieloma zbrojnymi konfliktami, w których najczęstszymi wrogami byli zielonoskórzy i minotaury, które nieustannie próbują zniszczyć Ghar’Zun, a sojusznikami ludzie. Niegdyś rasa krasnoludów była niezwykle potężna i posiadała wiele fortec w górach okalających Martwe Ziemie, lecz teraz posiada ona tylko jedną fortecę, a kolejną próbuje odbić z zielonych łap orków.
O krasnoludach:
Ło, jakby nie łoni, toby nas łorkowie już dawno zalali!
Borfast, chłop.
No, łby to mają mocne, nie ma co. Łapy też dość twarde, ciągle muszę krzesła wymieniać...
Hansor, właściciel gospody ‘’Mały Róg’’
Są silni, często udaje im się zdobyć jakiś z naszych posterunków... Szanuję ich.
Gratz Bas'Th, minotaurzy inżynier.
Nie lubią nas, ale dopóki nigdy nas nie skrzywdzili, nie będziemy odpowiadać wzajemną niechęcią.
Fortlusi Gel’Shaz, elfi bard.
Elfy
Opis:
Elfy to wyjątkowo tajemnicza rasa, o której życiu i obyczajach niewiele wiadomo. Od zarania dziejów elfy są neutralne w stosunku do ludzi, nie włączając się aktywnie do konfliktu między ludźmi a minotaurami, więc nikogo nie dziwi fakt, że rasa ta podzieliła się na dwie grupy: jedną, która w swych leśnych miastach strzeże swoich sekretów, oraz drugą, która wspomaga ludzi w ich działaniach wojennych. Z tego względu, mimo, że pomoc przyjaznych ludziom elfów jest nieoceniona, mało kto w Inresli pała przyjaźnią do tych długouchych osobników.
Historia:
Ponieważ mało który elf jest gotowy na zdradzenie sekretów swej rasy, w zasadzie nic nie wiadomo o jej historii. Wiadomo tylko, że prawdopodobnie nigdy nie zaznała żadnych poważnych konfliktów z minotaurami, z którymi chyba nigdy nie miała poważniejszych problemów.
O elfach:
Pierdolone gnoje, jakbym dostał tych tchórzy w swoje ręce... Siedzą se w tych swoich lasach i tyle, zamiast stanąć twarzą w pysk z rogatymi...
Sertos, Czarny Strzelec
Co za tchórze... Nigdy chyba tak naprawdę nie zasmakowali ognia bitwy...
Gord Zagnat, krasnoludzki Strażnik Run
Ci wszyscy, którzy uważają elfy za nieudolnych tchórzy, dają najlepszy dowód na to, że sami są idiotami. Ci, którzy pomagają nam w wojnie, są wyjątkowo zdolnymi osobnikami, którzy nie zasługują na nienawiść... Jak jeszcze raz usłyszę, że tak o nich mówisz, to...
Hornus Hetz II, Inresli
Niech każdy pisze, kim będzie grał, a ja stopniowo będę wrzucał mechanikę.
A jak ktoś nie zna Świata, to -> opowiadanie, albo pisać, streszczę.
Jak czegoś brakuje, piszcie, uzupełnię, bo na pewno o czymś zapomniałem.
Atrybuty
Tworzenie postaci po kolei, na początek atrybuty, jutro reszta. Więc tak:
http://img253.imageshack.us/img253/2235/skir2.png
Atrybuty bojowe
WW – Walka Wręcz
WD – Walka Dystansowa
Pozostałe atrybuty
S – Siła
Zr – Zręczność
Int – Inteligencja
Odp – Odporność
Um – Umagicznienie
Cha – Charyzma
Aby ustalić wartości statystyk bohatera, należy zapisać początkowe atrybuty rasowe (znajdują się w Tabeli 1) na karcie postaci, następnie wykonać rzut k20, jego wynik podzielić przez dwa (zaokrąglane w górę), a pozostałe punkty rozdzielić między atrybuty.
Uwaga! Na żaden z atrybutów nie można przeznaczyć więcej niż 3 punkty!
Umiejętności
Więc każda rasa dostaje umiejętności, a potem przy wyborze zawodu znowu dodamy. Podstawowe:
Ludzie
- Język (Powszechny)
- Wspinaczka / Pływanie
- 1 Pw/Zw
- Przekonywanie
- Łganie
Krasnoludy
- Język (Ghar)
- Język (Powszechny)
- Orientacja / Tropienie
- 1 Rzm/Zw
- Picie
Elfy
- Język (Powszechny)
- Język (Shelios) / Czytanie i pisanie
- 1 Nk/Zw
- Wykrywanie magii
- Sztuka przetrwania
Wyjaśnienie:
Rzm, Nk, Pw etc. - rodzaje umiejętności.
S, Int etc. - atrybut podstawowy.
Pd/Zw - podstawowa/zaawansowana.
Rzm - Rzemiosło
Nk - Nauka
Pw - Powszechna
Wk - Wojskowa
Mg - Magiczna
Rasa dostaje umiejętności powyższe, plus jedną (też podaną powyżej, np. 1 Pw/Zw - 1 podstawowa zaawansowana) z tej tabeli:
http://img229.imageshack.us/img229/6715/umgw4.png
Gracze:
Karloss
Karloss Phor'Es, elfi łotrzyk. +4 ATR, +1 BIE, +1 CE
Atrybuty:
WW 9 WD 8 S 6 Zr 10 Int 8 Odp 7 Cha 7 Um 4
Umiejętności:
- Język (Powszechny)
- Czytanie i pisanie
- Nauka - Anatomia
- Wykrywanie magii
- Sztuka przetrwania
- Nieczysta walka
- Skradanie się
- Ukrywanie się
Biegłości:
- Sztylety i noże
Cele:
1. Nie zdradzę nikomu szczegółów o sobie chyba, że będzie to konieczne.
2. Nie zostanę biedakiem.
3. Chce wzbudzić szacunek do mojej osoby.
Cechy:
Oburęczność
Wyczucie pogody
Broń:
Sztylet (-7|Sztylety i noże)
Pancerz:
Skórznia (Korpus|4PP|20%[1-4])
Misza
Mishival, elfi poszukiwacz. +3 ATR, +2 BIE, +1CE
Atrybuty:
WW 6 WD 9 S 6 Zr 9 Int 8 Odp 6 Cha 7 Um 4
Umiejętności:
- Język (Powszechny)
- Czytanie i pisanie
- Język starożytny (minotaurzy)
- Wykrywanie magii
- Sztuka przetrwania
- Tropienie
- Skradanie się
- Uniki
Biegłości:
- Miecze
Cele:
1. Dowiem się, czemu minotaury znikają.
Cechy:
Łgarz
Poczucie czasu
Broń:
Miecz (-4|Miecze)
Pancerz:
Skórznia (Korpus|4PP|20%[1-4])
Ptakuba
Saeros, ludzki grabieżca. +4 ATR, +1 BIE
Atrybuty:
WW 8 WD 8 S 8 Zr 8 Int 7 Odp 7 Cha 7 Um 3
Umiejętności:
- Język (Powszechny)
- Wspinaczka
- Tropienie
- Przekonywanie
- Łganie
- Zauważanie
- Otwieranie zamków
- Łowiectwo
- Opieka nad zwierzętami
Biegłości:
- Broń obuchowa
Cele:
1. Chcę pojednać zwaśnione stronnictwa elfów.
Cechy:
Silny
Oburęczny
Broń:
Buzdygan (-3|Broń obuchowa)
Ekwipunek:
Wytrychy
Kulikos
Kulikos, ludzki kanciarz. +4ATR, +1BIE, +1CE
Atrybuty:
WW 8 WD 7 S 8 Zr 10 Int 7 Odp 7 Cha 10 Um 3
Umiejętności:
- Język (Powszechny)
- Pływanie
- Ukrywanie się
- Przekonywanie
- Łganie
- Przekonywanie
- Udawanie
- Zdobywanie informacji
Biegłości:
- Sztylety i noże
Cele:
1. Wzbogacić się kosztem innych.
2. Jeśli czegoś chce, zrobię wszystko by to zdobyć.
3. Zyskać przyjaciół nie rezygnując z obranej drogi
Cechy:
Oczy nocy
Poczucie czasu
Broń:
Sztylet (-7|Sztylety i noże)
Ekwipunek:
15 sztuk srebra
Dużo tego, ale po kolei. Najpierw zasady sesji.
Jeśli chcesz powiedzieć coś poza sesją - powstrzymaj się, albo daj to w znaczniku . Jeśli chcesz pokazać, że twoja postać coś mówi, oznacz to, poprzedzając tekst myślnikiem. Jeśli chcesz dać innym do zrozumienia, że Twój bohater coś tam sobie myśli w głowie - dawaj to poprzedzone tyldą. Emoty w stylu ":)" zabronione, te w rodzaju "Uśmiecha się" - mile widziane. Może to i test, ale starajmy się utrzymywać klimat.
Do innych - Jeśli ktoś, kto nie gra, napisze w tym temacie COKOLWIEK - prawdopodobnie (wg zapewnień [O.Ż.W.] Dwimenora) zostanie ukarany. Jeśli chcecie już coś napisać, załóżcie sobie oddzielny temat do komentarzy. Mimo tego ocenianie tematu mile widziane - <pokazuje język>.
Dalej, bohaterowie. Kto kim będzie grał? Rasy dostępne są trzy podstawowe: Ludzie, Krasnoludy i Elfy. Minotaury póki co sobie daruję, bo to chyba rasa zbyt potężna i na razie może być dość ciężko to ogarnąć. Więc na razie każdy niech da tu rasę jaką chce grać, a potem przejdziemy do statystyk i reszty.
Charakterystyka ras:
Ludzie
[Hide]Opis:
Ludzie, choć w wielu sprawach niedoświadczeni, szybko się uczą i robią wszystko co mogą, by utrzymać swą dominację nad Światem. Kolebką tej rasy było Pierwsze Miasto, które było pierwszym wolnym ludzkim osiedlem, nie rządzonym przez minotaury bezpośrednio. Ludzie są dość pokojową rasą, co nie zmienia faktu, iż rasa ta wydała już na świat wielu wybitnych wojowników i dowódców. Nie inaczej sprawy się mają z magią – choć mało który obywatel Inresli wie, czym nazywa się czary, to właśnie ludzie zbudowali Wieżę Magii w Anerionie.
Historia:
Odkąd w kronikach pojawiły się zapiski dotyczące członków tej rasy, byli oni niewolnikami minotaurów. Dopiero w wyniku kilku dziwnych zdarzeń, ludzie uzyskali wolność i zbudowali Inresli, wolne państwo. Minotaury nie dawały im jednak spokoju, wielokrotnie próbując odzyskać władzę nad ludźmi, jednak ich starania wywołały tylko ucieczkę ludzi na północ, gdzie mieszkają do dziś.
O ludziach:
Zdaję sobie sprawę z wielu mych wad, ale żadna mi nie przeszkadza.
Selena, prostytutka.
Jako sojusznicy - lojalni. Jako wojownicy - znośni. Ale piwa warzyć żaden nie umie.
Haglan Sitzmanner, władca Ghar'Zun.
Chlubią się opanowaniem magii i zbudowaniem Anerionu... Może i mają rację, ale my, w przeciwieństwie do nich, umiemy swe moce kontrolować.
Faslan Estis, elfi mistrz przywołań.
Niewielu z tych tchórzliwych psów jest godzien walki z nami, ale wszyscy próbują.
Gratz Bas'Th, minotaurzy inżynier.
Krasnoludy
Opis:
Krasnoludy są rasą posiadającą liczne tradycje i niechętnie nastawioną na gwałtowne zmiany. O ile nie mają nic przeciwko rozwojowi techniki, mało który z tych niskich brodaczy zamieszkałby na stałe w ludzkim mieście, poza górami. Ojczystą fortecą lwiej części krasnoludów jest forteca Ghar’Zun, ostatnie miasto w pełni kontrolowane przez tę rasę. Mało który minotaur samotnie zapuściłby się pobliże tego miejsca, gdyż jest ono niezwykle dobrze chronione, a tereny wokół niego są nieustannie patrolowane przez krasnoludy. Ghar’Zun jest z pewnością ostatnim miejscem, które ulegnie minotaurom.
Historia:
Krasnoludy to rasa, która nigdy nie ugięła się przed minotaurami. O ile po wielokroć tylko krok dzielił ją od zagłady, zawsze sama decydowała o swoim losie. Historia tej rasy jest naznaczona wieloma zbrojnymi konfliktami, w których najczęstszymi wrogami byli zielonoskórzy i minotaury, które nieustannie próbują zniszczyć Ghar’Zun, a sojusznikami ludzie. Niegdyś rasa krasnoludów była niezwykle potężna i posiadała wiele fortec w górach okalających Martwe Ziemie, lecz teraz posiada ona tylko jedną fortecę, a kolejną próbuje odbić z zielonych łap orków.
O krasnoludach:
Ło, jakby nie łoni, toby nas łorkowie już dawno zalali!
Borfast, chłop.
No, łby to mają mocne, nie ma co. Łapy też dość twarde, ciągle muszę krzesła wymieniać...
Hansor, właściciel gospody ‘’Mały Róg’’
Są silni, często udaje im się zdobyć jakiś z naszych posterunków... Szanuję ich.
Gratz Bas'Th, minotaurzy inżynier.
Nie lubią nas, ale dopóki nigdy nas nie skrzywdzili, nie będziemy odpowiadać wzajemną niechęcią.
Fortlusi Gel’Shaz, elfi bard.
Elfy
Opis:
Elfy to wyjątkowo tajemnicza rasa, o której życiu i obyczajach niewiele wiadomo. Od zarania dziejów elfy są neutralne w stosunku do ludzi, nie włączając się aktywnie do konfliktu między ludźmi a minotaurami, więc nikogo nie dziwi fakt, że rasa ta podzieliła się na dwie grupy: jedną, która w swych leśnych miastach strzeże swoich sekretów, oraz drugą, która wspomaga ludzi w ich działaniach wojennych. Z tego względu, mimo, że pomoc przyjaznych ludziom elfów jest nieoceniona, mało kto w Inresli pała przyjaźnią do tych długouchych osobników.
Historia:
Ponieważ mało który elf jest gotowy na zdradzenie sekretów swej rasy, w zasadzie nic nie wiadomo o jej historii. Wiadomo tylko, że prawdopodobnie nigdy nie zaznała żadnych poważnych konfliktów z minotaurami, z którymi chyba nigdy nie miała poważniejszych problemów.
O elfach:
Pierdolone gnoje, jakbym dostał tych tchórzy w swoje ręce... Siedzą se w tych swoich lasach i tyle, zamiast stanąć twarzą w pysk z rogatymi...
Sertos, Czarny Strzelec
Co za tchórze... Nigdy chyba tak naprawdę nie zasmakowali ognia bitwy...
Gord Zagnat, krasnoludzki Strażnik Run
Ci wszyscy, którzy uważają elfy za nieudolnych tchórzy, dają najlepszy dowód na to, że sami są idiotami. Ci, którzy pomagają nam w wojnie, są wyjątkowo zdolnymi osobnikami, którzy nie zasługują na nienawiść... Jak jeszcze raz usłyszę, że tak o nich mówisz, to...
Hornus Hetz II, Inresli
Niech każdy pisze, kim będzie grał, a ja stopniowo będę wrzucał mechanikę.
A jak ktoś nie zna Świata, to -> opowiadanie, albo pisać, streszczę.
Jak czegoś brakuje, piszcie, uzupełnię, bo na pewno o czymś zapomniałem.
Atrybuty
Tworzenie postaci po kolei, na początek atrybuty, jutro reszta. Więc tak:
http://img253.imageshack.us/img253/2235/skir2.png
Atrybuty bojowe
WW – Walka Wręcz
WD – Walka Dystansowa
Pozostałe atrybuty
S – Siła
Zr – Zręczność
Int – Inteligencja
Odp – Odporność
Um – Umagicznienie
Cha – Charyzma
Aby ustalić wartości statystyk bohatera, należy zapisać początkowe atrybuty rasowe (znajdują się w Tabeli 1) na karcie postaci, następnie wykonać rzut k20, jego wynik podzielić przez dwa (zaokrąglane w górę), a pozostałe punkty rozdzielić między atrybuty.
Uwaga! Na żaden z atrybutów nie można przeznaczyć więcej niż 3 punkty!
Umiejętności
Więc każda rasa dostaje umiejętności, a potem przy wyborze zawodu znowu dodamy. Podstawowe:
Ludzie
- Język (Powszechny)
- Wspinaczka / Pływanie
- 1 Pw/Zw
- Przekonywanie
- Łganie
Krasnoludy
- Język (Ghar)
- Język (Powszechny)
- Orientacja / Tropienie
- 1 Rzm/Zw
- Picie
Elfy
- Język (Powszechny)
- Język (Shelios) / Czytanie i pisanie
- 1 Nk/Zw
- Wykrywanie magii
- Sztuka przetrwania
Wyjaśnienie:
Rzm, Nk, Pw etc. - rodzaje umiejętności.
S, Int etc. - atrybut podstawowy.
Pd/Zw - podstawowa/zaawansowana.
Rzm - Rzemiosło
Nk - Nauka
Pw - Powszechna
Wk - Wojskowa
Mg - Magiczna
Rasa dostaje umiejętności powyższe, plus jedną (też podaną powyżej, np. 1 Pw/Zw - 1 podstawowa zaawansowana) z tej tabeli:
http://img229.imageshack.us/img229/6715/umgw4.png
Gracze:
Karloss
Karloss Phor'Es, elfi łotrzyk. +4 ATR, +1 BIE, +1 CE
Atrybuty:
WW 9 WD 8 S 6 Zr 10 Int 8 Odp 7 Cha 7 Um 4
Umiejętności:
- Język (Powszechny)
- Czytanie i pisanie
- Nauka - Anatomia
- Wykrywanie magii
- Sztuka przetrwania
- Nieczysta walka
- Skradanie się
- Ukrywanie się
Biegłości:
- Sztylety i noże
Cele:
1. Nie zdradzę nikomu szczegółów o sobie chyba, że będzie to konieczne.
2. Nie zostanę biedakiem.
3. Chce wzbudzić szacunek do mojej osoby.
Cechy:
Oburęczność
Wyczucie pogody
Broń:
Sztylet (-7|Sztylety i noże)
Pancerz:
Skórznia (Korpus|4PP|20%[1-4])
Misza
Mishival, elfi poszukiwacz. +3 ATR, +2 BIE, +1CE
Atrybuty:
WW 6 WD 9 S 6 Zr 9 Int 8 Odp 6 Cha 7 Um 4
Umiejętności:
- Język (Powszechny)
- Czytanie i pisanie
- Język starożytny (minotaurzy)
- Wykrywanie magii
- Sztuka przetrwania
- Tropienie
- Skradanie się
- Uniki
Biegłości:
- Miecze
Cele:
1. Dowiem się, czemu minotaury znikają.
Cechy:
Łgarz
Poczucie czasu
Broń:
Miecz (-4|Miecze)
Pancerz:
Skórznia (Korpus|4PP|20%[1-4])
Ptakuba
Saeros, ludzki grabieżca. +4 ATR, +1 BIE
Atrybuty:
WW 8 WD 8 S 8 Zr 8 Int 7 Odp 7 Cha 7 Um 3
Umiejętności:
- Język (Powszechny)
- Wspinaczka
- Tropienie
- Przekonywanie
- Łganie
- Zauważanie
- Otwieranie zamków
- Łowiectwo
- Opieka nad zwierzętami
Biegłości:
- Broń obuchowa
Cele:
1. Chcę pojednać zwaśnione stronnictwa elfów.
Cechy:
Silny
Oburęczny
Broń:
Buzdygan (-3|Broń obuchowa)
Ekwipunek:
Wytrychy
Kulikos
Kulikos, ludzki kanciarz. +4ATR, +1BIE, +1CE
Atrybuty:
WW 8 WD 7 S 8 Zr 10 Int 7 Odp 7 Cha 10 Um 3
Umiejętności:
- Język (Powszechny)
- Pływanie
- Ukrywanie się
- Przekonywanie
- Łganie
- Przekonywanie
- Udawanie
- Zdobywanie informacji
Biegłości:
- Sztylety i noże
Cele:
1. Wzbogacić się kosztem innych.
2. Jeśli czegoś chce, zrobię wszystko by to zdobyć.
3. Zyskać przyjaciół nie rezygnując z obranej drogi
Cechy:
Oczy nocy
Poczucie czasu
Broń:
Sztylet (-7|Sztylety i noże)
Ekwipunek:
15 sztuk srebra