Pokaż pełną wersje : Szachy
Nightwalker
29-10-2004, 21:48
Właśnie... czy ktoś gra w szachy? Czy jesteś dobry? Może masz jakąś rangę (pochwalić się można :) ) Jakieś wygrane turnieje? Jakiś silny wróg pokonany?
Ja gram w szachy już długo... od 7 lat (jak na mój wiek to dość długo)
Uważam się, za gracza hmmm jakby tu powiedzieć daleko mi do klasy sredniej( w prawdziwych szachach), ale w śród kolegów jestem dobry (pograćdla przyjemności)
Od 3 tygodni uczęsię jak dobrze graćw szachy i dobrze mi to idzie.
Nie mam wygranych żadnych konkursów no i nie mam żadnej rangi. :)
A tak BTW może pogra ktoś ze mną na www.kurnik.pl kiedyś? :) z chęcią podejmę wyzwanie, jak tylko będe mógł :) (miał czas)
Ojciec nauczyl mnie grac jak 5 lat mialem ale porzadnie zaczolem grac majac 9. Mam kategorie III (ranking 1600). W karierze zdazaly sie wzloty i upatki, bylem nawet na kilku miedzynarodowych turniejch choc wszytkie w Polsce:P Juz nie gram ale dopiero od tego roku, zaslaby na swoj wiek jestem.
she_devil
29-10-2004, 22:20
U mnie do 4 klasy to przedmiot ;/. Dobra jestem ;] Zmierzy się ktoś? Będe wdzięczna... dawno nie trenowałam...
Nightwalker
29-10-2004, 22:23
@ she
Ja z chęcią się zmierze... jutro :) na Kurniku remember :P
she_devil
29-10-2004, 22:37
@ she
Ja z chęcią się zmierze... jutro :) na Kurniku remember :P
Mogę i teraz... (tylko założę nowe konto, bo nie pamietam hasła na stare)
POdaj Pokój itp.
ja grałem z kolegami ale wśród nich jestem średniej klasy..... a mojego 25 letniego brata pokonałem w warcamy z 3 razy w życiu:P
Dr.Unknown
29-10-2004, 22:55
Też bym sobie zagrał, ale jestem za głupi..;(
Ja grywałem w gimnazjum, bo sporo ludzi nawet grało. W klasie byłem najlepszy, tylko ksiądz mnie czasem dojechał (religia rox :D). W końcu księdzu maniak szachów zorganizował turniej szkolny i zająłem 4miejsce. Ta czwórka mnie prześladuje. W podstawówce 4miejsce z dyktanda, w gimnazjum w szachach, a w licku 4miejse z matmy :D