PDA

Pokaż pełną wersje : Ubrania i Protekcja


Cerberus
04-12-2007, 18:55
W tegorocznym Updacie pojawić sie mają Części Ubioru decydujące o % protekcji przed danym żywiołem ... Chciałbym uzyskać więcej informacji na ten temat ... jeżeli ktoś takie posiada proszę o wypowiedź w tym temacie :]

kocica
04-12-2007, 18:59
no na przyklad z wrl mozna zloocic lighting legsy.
z nimi jest tak samo jak z bronia (wymagany lv na uzycie).
ów legsy daja ci protekcje od ognia o 6%, lecz jestes bardziej podatny na przeciwienstwo ognia, czyli lod, o rowniez 6% (co do wartosci procentowych to nie jestem pewien)
no i tak to dziala ;]

Cerberus
04-12-2007, 19:06
Hmm ... To naprawdę jest B. Interesujące ... Ciekawe czy od każdego żywiołu istnieją odpowiednie części ubioru ... na screenach z TS widziałem kilka ale nigdzie nie było odniesienia do naszyjników ... czy one tez posiadają takie umiejętności protekcji % ?

adrianislaw
04-12-2007, 19:09
Tam pisze że coś dla sorców i drutów czy to prawda ze zbroje z obroną od czegoś tam bedą mogli nosic tyko oni?? było by zjechanie:(:(:(:(:(

Dwimenor
04-12-2007, 19:22
Na teście znaleziono na razie elementy tylko dla magów/druidów. Każdy daje +6%(te od 40lv) lub +8%(od 50lv) odporności na dany żywioł (lighting legs-energia, magma ~ na ogień etc), ale jednocześnie daje ujemne odporności dla żywiołu przeciwnego.

Elementy te mają niezłe parametry obrony, jak i stosunkowo niską wagę. Cały zestaw z danego żywiołu może dać niezłą sumaryczną odporność, ale biada ci jak dostaniesz od przeciwnego żywiołu.

Amulety, z tego co widziałem, nie dają kar, ale liczba ładunków jest ograniczona.

adrianislaw
04-12-2007, 19:32
A co to Knight/Pall nie może już być odporny od magi? <lol666> ale suxX(X(X(X(X(X(X(X(X(

Dwimenor
04-12-2007, 19:40
Czemu nie? Możemy używać amuletów. Być może jest jeszcze coś czego nie odkryto.

Michoss
04-12-2007, 19:50
Prawdopodobnie istnieją jeszcze czapki/hełmy (widziałem w tibia.spr).

adrianislaw
04-12-2007, 19:55
Prawdopodobnie istnieją jeszcze czapki/hełmy (widziałem w tibia.spr).
ale tez dla sorców/druidów
Z jakiej racji oni mogą mieć cały set odpornościowy?nam zostawiaja amulety lol amulety byly przeciez ;P

Michoss
04-12-2007, 20:01
Knighta można spalić na proszek, ale za to rzucenie w niego 10tonowym kamieniem mu nic nie zrobi.
Za to sorcerer/drut może przetrwać w lodzie dwie godziny, ale uderzenie pałką połamie mu wszystkie kości.
Jak dla mnie sprawiedliwe.

Marfu
04-12-2007, 20:19
Zgadzam sie w pełni. My - rycerze - usimy byc malo odporni na magie!!

Albertus
04-12-2007, 20:23
Knighta można spalić na proszek, ale za to rzucenie w niego 10tonowym kamieniem mu nic nie zrobi.
Za to sorcerer/drut może przetrwać w lodzie dwie godziny, ale uderzenie pałką połamie mu wszystkie kości.
Jak dla mnie sprawiedliwe.

bardzo dobrze myślisz , chyba pierwsza osoba co myśli tak jak ja

a co do tematu , ciekawe jakie będą tego ceny?? mi by sie przydały sety co wspomagają odporność na ogień i na ziemie (hydry chyba z ziemi będą stukać ) bo będę expil dragi i hydry , widzialem jeszcze buty i czapeczki w tibia.spr

Iris_Lightbringer
04-12-2007, 20:28
Knighta można spalić na proszek, ale za to rzucenie w niego 10tonowym kamieniem mu nic nie zrobi.
Za to sorcerer/drut może przetrwać w lodzie dwie godziny, ale uderzenie pałką połamie mu wszystkie kości.
Jak dla mnie sprawiedliwe.

Gówno prawda.
Pałką to sie po głowie wez lepiej wypałuj.
To niby jest sprawiedliwe, legi z arm 8, leciutkie i tylko dla sorca i druta? niedosc ze ARMORED sorc, Arma prawie tyle co knight/pall to jeszcze bedzie mial %owe resy na żywioły. Żal.
(dodam ze takie legi juz sa od 40lvl. zalosne.)

Michoss
04-12-2007, 20:41
Tak, ale zwróć uwagę, że sorc już przy tym eq zostanie, bo ma mało capa, a knight może sobie bez wielkiej straty w unośności popzwolić na lepsze. Po dwa-Knight ma mocny shielding, przez co wszelakie potwor bijące z melee mogą mu gów*o zrobić. A po trzecie, i najważniejsze-GDZIE TU LOGIKA?! Widziałeś ty kiedy w jakiś filmie/książce/grze rycerza, który chodzi w płóciennej, kolorowej sukience?!

Iris_Lightbringer
04-12-2007, 20:47
Tak, ale zwróć uwagę, że sorc już przy tym eq zostanie, bo ma mało capa, a knight może sobie bez wielkiej straty w unośności popzwolić na lepsze. Po dwa-Knight ma mocny shielding, przez co wszelakie potwor bijące z melee mogą mu gów*o zrobić. A po trzecie, i najważniejsze-GDZIE TU LOGIKA?! Widziałeś ty kiedy w jakiś filmie/książce/grze rycerza, który chodzi w płóciennej, kolorowej sukience?!

Widze kolego, iż nigdy nie grałeś knightem.
Gówno mi z shieldinga, full eq, itd. Odeśle Cie do Filmiku chociażby Estroz'a jak blokowal Ghazbarana ;-) albo chociażby bylejakiego demon hunta. Nie chce ubranek dla knightow - ale jesli sorc ma miec % dodatkowe - to niech te army beda 4-8 max. A nie legi od 40lvl i juz 8 ARM. (nie wiesz jakie sa inne, bo wszystkich nie odkryto). Co do Cap'a jak widzisz, posiadalem chara - ms'a. Nie narzekalem na cap, ani na hunty (bylo to jeszcze przed soft-manią). Co do ostatniego pytania - tak widziałem rycerza w "ubranku" - gra - silkroad. (czego nie popieram - ale widziałem.)
(slabe są te twoje argumenty - i tak wiadomo ze update jest po to by udupic knightow ( nie, nie gram knightem ).

Michoss
04-12-2007, 20:56
No właśnie! Odkryłeś prawdę! Update jest po to, żeby udupić knightów! Masz rację! Teraz idź się wypłacz mamusi, że świat jest niesprawiedliwy.
1)Ghazbaran, z tego co wiem, ma czar który zbija skille do zera, więc filmik mnie nie przekonuje (pamiętaj, cały czas mówimy o atakach zadanych pięścią)
2)Odkryto już fragmenty setów ognistego, lodowego i energetycznego. Wszystkie mają tyle samo. Po pierwsze, nie wdaje mi się ab ziemny set był nagle taki wyrombisty, a po 2gie, w tibia.spr nie ma innych armorów/legów.
3) Nie narzekałeś na cap? Ale, oczywiście NIE chodziłeś na nie w Blue robe i crown legach, co nie...?

Iris_Lightbringer
04-12-2007, 21:04
No właśnie! Odkryłeś prawdę! Update jest po to, żeby udupić knightów! Masz rację! Teraz idź się wypłacz mamusi, że świat jest niesprawiedliwy.
1)Ghazbaran, z tego co wiem, ma czar który zbija skille do zera, więc filmik mnie nie przekonuje (pamiętaj, cały czas mówimy o atakach zadanych pięścią)
2)Odkryto już fragmenty setów ognistego, lodowego i energetycznego. Wszystkie mają tyle samo. Po pierwsze, nie wdaje mi się ab ziemny set był nagle taki wyrombisty, a po 2gie, w tibia.spr nie ma innych armorów/legów.
3) Nie narzekałeś na cap? Ale, oczywiście NIE chodziłeś na nie w Blue robe i crown legach, co nie...?

Nie mam zamiaru plakac, odbieram to z usmiechem, gram pallkiem :)
ad.1
Abilities: Melee (0-2400), Mana Drain (0-1000), Whirlwind Throw (Swords) (2000+), summons deathslicers.
nie doczytalem sie takich dziwnych właściwości - ale nie blokowałem wiec nie wiem. Widziałem Hity :)
ad.2"wyrombisty" kolego, ty mi o mojej matce nie mów, tylko idz do książek.
ad.3
poczatkowo g arm / k legi, na hunty hotm + b robe, pozniej g arm + g legi, i dragi/dle blokowalem jak knight. Teraz sorc bedzie Knightem, z %owymi resami na dane force + manashield i spam potow 300mp jajaja. I tak profesji nie zmienie x)

kocica
04-12-2007, 21:40
Widze kolego, iż nigdy nie grałeś knightem.
Gówno mi z shieldinga, full eq, itd. Odeśle Cie do Filmiku chociażby Estroz'a jak blokowal Ghazbarana ;-) albo chociażby bylejakiego demon hunta. Nie chce ubranek dla knightow - ale jesli sorc ma miec % dodatkowe - to niech te army beda 4-8 max. A nie legi od 40lvl i juz 8 ARM. (nie wiesz jakie sa inne, bo wszystkich nie odkryto). Co do Cap'a jak widzisz, posiadalem chara - ms'a. Nie narzekalem na cap, ani na hunty (bylo to jeszcze przed soft-manią). Co do ostatniego pytania - tak widziałem rycerza w "ubranku" - gra - silkroad. (czego nie popieram - ale widziałem.)
(slabe są te twoje argumenty - i tak wiadomo ze update jest po to by udupic knightow ( nie, nie gram knightem ).

rozumiem, ze ghazbarany to codziennosc..
jemu chyba nie chodzilo o blokowanie super hyper pro ev00ll potworow (lecz jednak przyznasz racje, ze najt jest w tym najlepszy), tylko o codzienne expienie; np taki drag - z e plate i skillem ~90 drag nie bedzie bil melee najtowi, bo go poprostu nie przebije, lecz jednak sorca - owszem.
co prawda arm rowny 8 jest za duzy ale popatrzmy na to z innej perspektywy - chcieli ulatwic expienie postaciom magicznym i polepszyc ekonomie wszystkich profesji? TAK, i zrobili to. co prawda w niekoniecznie az tak kontrowersyjny sposob jak to sobie wyobrazalem
sorc/drut majacy tera o 1-5 arma wiecej, bedzie tracil mniej mfow (znaczy sie potow-.-) na leczenie wlasnego siebie, za czym idzie mniejszy koszt polowan. chcial tego cipsoft? - chcial

Iris_Lightbringer
04-12-2007, 21:46
No właśnie! Odkryłeś prawdę! Update jest po to, żeby udupić knightów! Masz rację! Teraz idź się wypłacz mamusi, że świat jest niesprawiedliwy.
1)Ghazbaran, z tego co wiem, ma czar który zbija skille do zera, więc filmik mnie nie przekonuje (pamiętaj, cały czas mówimy o atakach zadanych pięścią)
2)Odkryto już fragmenty setów ognistego, lodowego i energetycznego. Wszystkie mają tyle samo. Po pierwsze, nie wdaje mi się ab ziemny set był nagle taki wyrombisty, a po 2gie, w tibia.spr nie ma innych armorów/legów.
3) Nie narzekałeś na cap? Ale, oczywiście NIE chodziłeś na nie w Blue robe i crown legach, co nie...?

rozumiem, ze ghazbarany to codziennosc..
jemu chyba nie chodzilo o blokowanie super hyper pro ev00ll potworow (lecz jednak przyznasz racje, ze najt jest w tym najlepszy), tylko o codzienne expienie; np taki drag - z e plate i skillem ~90 drag nie bedzie bil melee najtowi, bo go poprostu nie przebije, lecz jednak sorca - owszem.
co prawda arm rowny 8 jest za duzy ale popatrzmy na to z innej perspektywy - chcieli ulatwic expienie postaciom magicznym i polepszyc ekonomie wszystkich profesji? TAK, i zrobili to. co prawda w niekoniecznie az tak kontrowersyjny sposob jak to sobie wyobrazalem
sorc/drut majacy tera o 1-5 arma wiecej, bedzie tracil mniej mfow (znaczy sie potow-.-) na leczenie wlasnego siebie, za czym idzie mniejszy koszt polowan. chcial tego cipsoft? - chcial
Prawda, prawda, jednak Po upie nie wiem czy bedzie taki najlepszy(nie beidze chyba uzywany) ;-)
Co do sorca - nigdy nie mialem waste na dragach. I zal mi tych, co mowia ze sorcem hunty sie nie zwracaly 7.6-8.0 ale to widocznie zalezy od nich.
pozdrawiam

Soulmann
04-12-2007, 21:58
Gówno prawda.
Pałką to sie po głowie wez lepiej wypałuj.
To niby jest sprawiedliwe, legi z arm 8, leciutkie i tylko dla sorca i druta? niedosc ze ARMORED sorc, Arma prawie tyle co knight/pall to jeszcze bedzie mial %owe resy na żywioły. Żal.
(dodam ze takie legi juz sa od 40lvl. zalosne.)

Nie zapominaj o różnicy w HP między profesjami. W update letnim nieco zatarte zostały różnice w zadawanych obrażeniach, niemniej z 'łatwością padania' nie zrobiono nic, teraz balansowanie jest kontynuowane, w taki właśnie sposób.

Skoro magowie stracili możliwość zadawania znacznie większych obrażeń, dlaczego nie mieliby stracić 'możliwości' otrzymywania znacznie większych obrażeń?

Cerberus
04-12-2007, 22:06
Hmmm .... Długo poszukiwałem kilku chodziarz screenów na temat "ubranek" ... no i jest Kilka . Pragnę podkreślić iż nie należą one do mnie :]

http://img338.imageshack.us/img338/387/lightingsetpm2.png
http://img225.imaggeshack.us/img225/2495/magmacoatzp3.png
http://img87.imageshack.us/img87/3091/119662212182fz8.jpg

A z jakich potworów można wylotować ??
Kilt chyba z "Ice witcha"

Pagan
04-12-2007, 22:07
Nie zapominaj o różnicy w HP między profesjami. W update letnim nieco zatarte zostały różnice w zadawanych obrażeniach, niemniej z 'łatwością padania' nie zrobiono nic, teraz balansowanie jest kontynuowane, w taki właśnie sposób.

Skoro magowie stracili możliwość zadawania znacznie większych obrażeń, dlaczego nie mieliby stracić 'możliwości' otrzymywania znacznie większych obrażeń?

:) Oczywiście! Dlaczego nie!?
A co do waste na dragach, może i mam tylko 46lvl, ale ja mam okropne. Nie mówie tu o laniu dragów z Dsami, bo gdzie tu exp:>, wole iść na... TOMBA...

Co do ochrony przed magią, to tak naprawdę, 35/60 ED/MS. Powinień ograniczyć eq do minimum, żeby unieść Manasy [Ta wiem nuub jestem:P] Ale ja nosze : Boh, B Robe ACIENT SHIELD!!8o i WoI, za to te 220 Manafluidów udźwigne. Co to ma do upa, otóż na 46 lvlu stronge Mfluid nie moge nosić, - wiec przy tym zostane - a na 50 lvlu, "STRONGI" będę kupować na PG, tak to wole mieć mniej mfów, ale TANIEJ, TANIEJ. ;) od cała Ekonomia UPA.


Jeszcze co do Armorów, to zapewniam że tylko garstke osób będzie stać na takie eq. Oczywiście fanów "allegro.pl" stać będzie! ależ owszem:P. Mnie nie:(.

Michoss
04-12-2007, 22:31
@Cerberus
Źle wpisany adres ;).
Tu jest poprawnie:
http://img225.imageshack.us/img225/2495/magmacoatzp3.png

Cerberus
04-12-2007, 22:56
Dzięki coś mi nie chciało wejść ... Nareszcie wartości defensywne postaci magiczny oraz nie magicznych zostaną zbliżone do siebie to sie nazywa BALANSACJA ... Wielki krok na Liczny ze spodnie oraz armor będą dawać około 14% ochrony ( jezeli żywiołu protekt bedzie taki sam ) Hmmmm/... Popatrz coś bije mnie za 100 wiec wchodzi tylko za 86 ... zawsze to coś :D ... teraz wystarczy tylko czekać oraz zbierac gp-s na te nowe Armorki ... i Legsy

Hunter Of Mystery
05-12-2007, 00:07
@up
pewno beda jeszcze czapki i butki, mozna wiec liczyc na 20%/25%, co bedzie dawalo spora roznice(np przy gfb dema)

pepsi_92
05-12-2007, 00:34
Czego mówisz ,że jeśli kogoś stać na drogie rzeczy na niskim lvlu to musi być odrazu allegromaniakiem albo hakerem? Ja mam 70 rp i od tego 1 lvla zarobiłem z 2kk+ nie łamiąc zasad tibii. Teraz mam e plate 2 d helmety , mms,g legi ,softy ,bohy 3 aole (w tym jeden na "szyi") 190k w banku ziomki mi wiszą 200k i mam jeszcze z 400k w itemach noi full wizard od 38 lvla. A nie kupowałem hajsu z allegro nigdy ,haczyć się nawet nie próbowałem ,nie mam farmy drutów ,bo się dygam hacka przez bota :S nie thiefuję. Wystarczy pomyśleć i znaleźć swój sposób na hajs. A nie robiłem połowy questów typu desert ,banshee ,paradox o.0. A zaczynałem od 20k o.0 po hacku druta. Potem zrobiłem palka już była tibia 8.0 po hacku. Noi teraz dobije 80 lvl palkiem , 80 lvl drutem (jest 52 lvl 54 mlvl od połowy roku) zapłace 500-600k za poi na ferie i będę miał jeszcze więcej hajsu. Jak chcesz mieć hajs to pomyśl zamiast bezmyślnie robić runy pod dp. Zamiast robić 60k/h na dużym waste lepiej jest robić 40k/h z zyskiem rzędu 2-3k/h ,bo to więcej niż zrobisz robiąc runki.

Ksen
05-12-2007, 00:38
Sorka chlopaki ale na wiekszosc z was nie moge patrzec...
Dzieci upa i dzieci neo :/ ehh...
Ps. gadajcie co sobie chcecie i tak mam wyj.. w to co tam sobie piszecie :P

Your Ksen
Cu in game ;)

pepsi_92
05-12-2007, 01:07
Buhahha nie dzieci neo. Bo drutem grałem przed updejtem i po nim. Ale w połowie updejta miałem hacka. A ,że gra drutem jest zbyt droga to gram palkiem. I będę nim grał dalej tylko zrobię drutem 80 lvl żeby nim iść na poi >.< czytaj uważnie.

Aimech
05-12-2007, 10:41
Gówno prawda.
Pałką to sie po głowie wez lepiej wypałuj.
To niby jest sprawiedliwe, legi z arm 8, leciutkie i tylko dla sorca i druta? niedosc ze ARMORED sorc, Arma prawie tyle co knight/pall to jeszcze bedzie mial %owe resy na żywioły. Żal.
(dodam ze takie legi juz sa od 40lvl. zalosne.)


troche to żałosne. sor/druid ma xxx to i on knightem/palem chce to miec. sory ale jakis podzial musi byc.

DRoN
05-12-2007, 11:19
Ja bym był osobiście za możliwością zaklinania armora na podobnej zasadzie. Tzn. używam ognistego kamienia na DSM, to mam resa arm/2 zaokrąglając w górę (DSM - 8%, B-robe 6%, E-plate 9%) i równocześnie zmniejszałoby przeciwnego (ziemia-energia, lód-ogień) resa o taki sam %. 100 ładunków.
Ps. Ogólnie teraz resy są ważne (szczególnie dla postaci z małym max hp), bo UE i temu podobne spelle mają teraz dmg żywiołowy, a więc SSA gówno da!

Edit:

To jednak troszkę denerwujące, że lodowy kilt będzie miał armora jak c/k-legi.
Dobrze, że armor z ss jest na poziomie b-robe.

Jednak pomysł jest dużym +. Wreszcie będą itemy dla casterów, którzy będą nosili swoje szmatki z resami. Mam nadzieję, że w niedługim czasie Cip dojdzie do wniosku, by wszystko powyżej k-armor dać do użytku wyłącznie palowi i kinie oraz stworzyć kilka lepszych armów wyłącznie dla kiny (osobiście, to bym podniósł arm demon armor i MPA)

Skoro magowie stracili możliwość zadawania znacznie większych obrażeń, dlaczego nie mieliby stracić 'możliwości' otrzymywania znacznie większych obrażeń?

Caster dostanie z każdego czaru żywiołowego identyczny dmg, jak pal czy knight.
Jeżeli chodzi o melee, to przed upem każdy sorc odpalał ful def i wyśmiewał 2x lepszego lvl'em knighta.

Fagaro
05-12-2007, 11:55
wszyscy mowia ze mag i druid to slabe profesje mogac latwo pasc a knight to taka chodzaca twierdza, dlatego nalezy zabrac mu leczenie (bo kto widzial zeby w jakiejsc innej grze knight sie sam bardzo dobrze leczyl) ale jednak sa tacy szczesliwi kiedy sie dopakowuje profesje magiczne (a kto widzial zeby w innych grach mag sam sobie blokowal behemota czy demona).
Balansacja nie polega na tym ze paladyn/druid/knight/mag ida na behemota/hydre/demony/warlocki/orki/dragi itp i na kazdym z tych stworkow robia tyle samo expa w godzine, maja taki sam waste, tyle samo razy moga pasc oraz po takim samym czasie sa zmuszeni wrocic do dp po nowe fluidy/runa/wlocznie. Balansacja polega na tym ze poswiecajac tym 4 profesja 1000 godzin grania osiagniemy podobny efekt.

Co do tych przedmiotow, to jeszcze nie znamy waznego czynnika wplywajacego na balansacje, mianowicie ceny, moze to bedzie jakis very-rare item a kupiec bedzie go skupowal po 50k (wtedy mimo iz jest od 40 levelu to tacy gracze go uzywac nie beda) a moze wogole nie bedzie mozna go sprzedac i high levele beda go wyrzucac w thais dp dla zabawy.
Sam pomysl wprowadzenia przedmiotow redukujacych dmg od czarow uwazam za dobry, wielu magow lazilo z tak cennymi plecakami ze nie zdejmowali aola by zalozyc amulety protekcji. Jednak, szkoda ze mozliwosci uzywania tych szmatek nie maja rycerze i paladyni (wtedy bylby wybor mpa z dobrym arm czy jakis robe z protekcja)

Monsword
05-12-2007, 12:02
logicznie byłoby udostępnić tego jakiegoś najsłabszego roba palladynowi. Ale Kinightowi już nie! wyobraź sobie rycerza biegającego w jakiejś sukience

devil128
05-12-2007, 12:45
Alez wy wszyscy placzecie i sie klocicie, po co wam to wszystko? I tak po update bedzie lament i zgrzytanie zebow z powodu tego jak wam sie bedzie gralo (postacie magiczne), chociazby z tego powodu ze exhausted na strike'y wzrosnie dwukrotnie ;).
Co do tych smiesznych ubranek. Fajny pomysl, ale jak juz placzecie ze najt nie dostanie takich bajerow, to podajcie jeden sensowny argument dlaczego mialby dostac? Pamietajmy o tym ze mag/druid maja "troszke" mniej hp niz najt ;)

@ktos tam up
Pisales ze grales drutem/sorkiem i nie narzekales na cap. Widzisz...cap to najwieksza zmora magow, przekonywuje sie o tym bardzo czesto. Biorac 25 bp mf na demone, wracam po 2-3h tracac przy tym 20 min na dojscie na miejsce. Przykladowo: taki najt moze tam siedziec czasem dniami i nocami ;)
Peace

Fagaro
05-12-2007, 12:55
@up
Decydujac sie na knighta bralem pod uwage pare czynnikow, po pierwsze wiekszy cap niz inne postacie, po drugie wiecej hp po trzecie mniejszy dmg niz madzy (knighta zakladalem jak juz byla szybka mana) wiec nie podoba mi sie to ze nagle zabierala knightowi to co czynilo z niego rycerza. po co rycerzowi wiecej hp skoro dostaje wieksze obrazenia? wychodzi na to samo tylko ze drozej sie leczy, po co rycerzowi wiecej capa skoro musi zabrac wiecej life fluidow, a gorsyz dmg zostaje. I nie placze ze knight bedzie do dupy, tylko stwierdzam ze balansacja nie powinna isc ta droga, prosty przyklad "nooby nie moga trafic z visa to damy im vis na odleglosc" albo "nooby nie potrafia trafic z sd w oknie gry to damy im mozliwosc strzelania z hot key" kiedy ja zazczynalem grac (jeszcze wtedy paladynem) to glowna bolaczka magow bylo to ze z run strzelalo sie "recznie" wiele osob poczulo sie oszukanych kiedy mag mogl strzelac z sd jak z automatu, wtedy zdolnosc pvp paladyna zostala znaczaco oslabiona. Cip sogt dazy do ujednolicenia profesji zamiast ich zroznicowania.

I co do stwierdzenia ze zaden rycerz nie biega w sukience, to rowniez zaden mag/druid nie blokuje demona, a na levelu 150+ jest to dziecinnie proste

Mutilator
05-12-2007, 13:47
Zgadzam się z przedmówcą.

Hunter Of Mystery
05-12-2007, 14:27
Powinni w tych sukienkach zrobic zmniejszenie odpornosci na melee o 50% i juz sorce by nie bloczyli demow...

Monsword
05-12-2007, 14:29
@fagaro no właśnie knight ma mnóstwo capa więc może se pozwolić na noszenie life fluidów, a co mają powiedzieć magiczne profesje one muszą nosić tyle sam jak nie więcej MF a mają 2x mniej capa. :D
ale ze wszystkim da sie żyć :P
aha, a poza tym mylisz noobów z newbiami...
newbie-nie potrafi grać
noob- utrudnia innym życie i jest dzieckiem up'a
a czemu mieliby nie brać na klatę? wiem że cip'y robiły balansację w stronę łatwiejszego expienia w grupie.. ale bez jaj magiczne profesje nie chodzą same na nic mocniejszego bez blokera, na małym lvcu

Donpeyot
05-12-2007, 14:51
"nooby nie potrafia trafic z sd w oknie gry to damy im mozliwosc strzelania z hot key"

a nie było przypadkiem tak ,że "nooby używają botów i trzeba dać równe szanse tym co grają uczciwie" ?

@topic: ja bym sie na prawde wstrzymał z narzekaniem do update.

Fagaro
05-12-2007, 15:22
a nie było przypadkiem tak ,że "nooby używają botów i trzeba dać równe szanse tym co grają uczciwie" ?


To teraz trzeba wbudowac mc a w nastepnym upie dodac cave bota. Nie jest sposobem walki z oszustami legalizacja ich dzialan. To tak samo jakby w Polsce wprowadzono prawo stanowiace ze kradziez telefonu komorkowego nie jest przestepstwem, bo i tak 95% z nich nie zostaje odnaleziona a sprawdzy ukarani.

Co do tego ze knight ma wiecej capa, jest to oczywista oczywistoscia, wiec dlaczego to zmieniac? Mnie to i tak nie dotknie, mam wystarczajaco capa zeby zabrac sobie mfy na 4-5 godizn hunta, a nawet jak cipy wprowadza cokolwiek zeby skrocic moj czas polowania to bede mogl sie wrocic do DP, gorzej z nizszymi levelami ktorzy podczas takiej podrozy po fluidy zostana wykopani ze spawnu. Jeszcze raz podkresle, ze nie narzekam dlatego ze nagle skroca moj czas polowania, majac 4500 capa ciezko mi jest sobie wyobrazic co moga zrobic zeby zmniejszyc moja niezaleznosc od czestych wizyt po surowce, ale nizsze levele beda plakac.

jeszcze odnosze sie do stwierdzenia "magiczne profesje nie chodzą same na nic mocniejszego bez blokera, na małym lvcu" to rownie dobrze moge powiedziec ze "rycerze nie blokuja nic mocniejszego na niskim levelu" Pozatym, kwestia "niskiego levelu" zostala przez cipy rozwiazana w ostatnim upie, teraz wbicie 80 levelu to poprostu miesiac intensywnej gry. Pamietam jak kiedys sensacja bylo ze jakis 180 ek wydal 3 mln kasy i wbil 100 level ms w ciagu niecalego miesiaca, ludzie ze wszystkich serwerow sikali po gaciach jak mu sie to udalo. teraz na nikim taki wyczyn nie zrobi wrazenia.

Vicious
05-12-2007, 15:23
"nooby nie moga trafic z visa to damy im vis na odleglosc"

a może sorcowie mają mało hp a stają ryjem do potwora?

Donpeyot
05-12-2007, 15:52
To teraz trzeba wbudowac mc a w nastepnym upie dodac cave bota. Nie jest sposobem walki z oszustami legalizacja ich dzialan. To tak samo jakby w Polsce wprowadzono prawo stanowiace ze kradziez telefonu komorkowego nie jest przestepstwem, bo i tak 95% z nich nie zostaje odnaleziona a sprawdzy ukarani.

Owszem , jest sposobem walki (np. zniesienie prohibicji w usa). Poza tym między wbudowaniem w klienta celowania z battle ,a cave bota jest duża różnica. Przykład z telefonami kompletnie bez sensu. Musiałby brzmieć 'zalegalizujmy kradzież telefonów skoro 95% ludzi kradnie telefony' wtedy miałby sens. Tyle ,że złodzieje telefonów to nie 95% Polaków więc i tak nie ma sensu.

@down: dobrze wiem ,że prohibicja to był durny pomysł, dlatego jej zniesienie przyniosło same korzyści uesańczykom.

Fagaro
05-12-2007, 16:10
smiem twierdzic ze osoby uzywajace aim bota w tamtych czasach nalezaly do mniejszosci a nie stanowily "95% graczy". pozatym, przechodzac sie po rotach, goblinach i trolach potrafie dzinnie znalesc 10 boterow przez co sadze ze wiecej osob dzisiaj uzywa cave bota niz kiedys aim bota, ale to tylko taki offtop.

ps/ odnosnie prohibicji to pczytaj sobie dokladnie, a dowiesz sie ze ze tyl jeden z najwiekszych niewypalow legislacyjnych w historii swiata
http://pl.wikipedia.org/wiki/Prohibicja

Arachno
05-12-2007, 19:03
Ludzie, ale jesteście żałośni, szczególnie knighci... Dramatyzujecie z powodu jakichś głupich ubrań i mówicie, że magowie będą mieli za dobrego defa... Powiedzcie co da im 14hp w przód czy w tył, jeżeli tracą od hitów 2x więcej niż knight (uświadomie was, że mag z właczonym defem i tak dostaje 2x większe hity niż knight z full atakiem).
Domyślam się, że wszyscy co się tutaj żalili zaczęli grać po letnim upie 2007. Jakbyście nie wiedzieli zmniejszyli w nim hity magów... wy natomiast powinniście się cieszyć, że wam w tym upie zmniejszają tylko ilość leczonego hp i koszt pontionów. Ale wybotowane postacie niestety nie wiedzą nic o grze knightem... jeśli wam nie podobają sie pontiony, możecie zawsze się exurkować (na dlach exurki mi wystarczają...).
Powinno się tutaj poruszyć także kwestię freezów, kicków itd. Hmmm jakie ma szanse mag a kina na przeżycie ów błedów gry? Grałem wszystkimi postaciami i wyszło mi że mag bez utamy pada w 5-10s, knight conajmniej po 1minucie (chociaż i tak zanim padnie zdąży ubić potworka)

PS. To musiały być naprawdę fajne sny, w których sorci bloczą demcy na huntach.
PS2. Magowie czytaj Sorcerer i Druid

DRoN
05-12-2007, 19:35
Powiedzcie co da im 14hp w przód czy w tył, jeżeli tracą od hitów 2x więcej niż knight

1. Dlaczego więc MPA, najlepsza zbroja w grze, blokuje tyle dmg, że rotworm może bez problemu się przez nią przebić?
Mogliby zwiększyć/dodać coś z arm'em z prawdziwego zdarzenia, bo co to za różnica 14hp (~14 arma więcej).
2. Znane są narazie spodnie i arm, co daje 14% resa (1/7 mniejszy dmg). Przy ataku demona jest to już sporo więcej.
3. Knight jest profesją defensywną, więc byłoby dziwne gdyby dostawał większy dmg.

(uświadomie was, że mag z właczonym defem i tak dostaje 2x większe hity niż knight z full atakiem).

1. Przed update było dokładnie odwrotnie.
2. Mag nie jest profesją kontaktową (i dobrze, że zwiększają zasięg visów oraz wprowadzają do użytku runy).

jeśli wam nie podobają sie pontiony, możecie zawsze się exurkować (na dlach exurki mi wystarczają...).

Co nie znaczy, że nadal będą starczały. Exura zostanie skopana o 1/3

Powinno się tutaj poruszyć także kwestię freezów, kicków itd. Hmmm jakie ma szanse mag a kina na przeżycie ów błedów gry? Grałem wszystkimi postaciami i wyszło mi że mag bez utamy pada w 5-10s, knight conajmniej po 1minucie (chociaż i tak zanim padnie zdąży ubić potworka)

Np. jak dostanie kicka na smoku. Smok odchodzi a potem wraca, a to że ma 3x tyle hp chyba analogicznie sprawia, że pada w 3x dłuższym czasie, czyli 15-30s (jeżeli nie brać pod uwagę tego, że czując się pewniej woli bardziej odbijające się na hp hunty). Chyba że mowa o szczególnych przypadkach, np. fire elemental, bo jeżeli np. zerk, to mag też go rozwali z różdżki przez ten czas.


Ps. Ktoś kiedyś (update taniej many) wpadł na to, by casterem walić z visów w zwarciu zamiast z run i od tamtej pory pojawiły się problemy z siłą casterów i balansacją.

bolosaf
05-12-2007, 19:38
Czego mówisz ,że jeśli kogoś stać na drogie rzeczy na niskim lvlu to musi być odrazu allegromaniakiem albo hakerem? Ja mam 70 rp i od tego 1 lvla zarobiłem z 2kk+ nie łamiąc zasad tibii. Teraz mam e plate 2 d helmety , mms,g legi ,softy ,bohy 3 aole (w tym jeden na "szyi") 190k w banku ziomki mi wiszą 200k i mam jeszcze z 400k w itemach noi full wizard od 38 lvla. A nie kupowałem hajsu z allegro nigdy ,haczyć się nawet nie próbowałem ,nie mam farmy drutów ,bo się dygam hacka przez bota :S nie thiefuję. Wystarczy pomyśleć i znaleźć swój sposób na hajs. A nie robiłem połowy questów typu desert ,banshee ,paradox o.0. A zaczynałem od 20k o.0 po hacku druta. Potem zrobiłem palka już była tibia 8.0 po hacku. Noi teraz dobije 80 lvl palkiem , 80 lvl drutem (jest 52 lvl 54 mlvl od połowy roku) zapłace 500-600k za poi na ferie i będę miał jeszcze więcej hajsu. Jak chcesz mieć hajs to pomyśl zamiast bezmyślnie robić runy pod dp. Zamiast robić 60k/h na dużym waste lepiej jest robić 40k/h z zyskiem rzędu 2-3k/h ,bo to więcej niż zrobisz robiąc runki.


Urzekla mnie twoja historia.
Dlaczego z kazdego tematu, ktory zaczyna sie pytaniem, robicie klotnie knight vs paly vs mages?
Dzieci 'tipji'

Arachno
05-12-2007, 20:40
@DRoN Właśnie dałeś przykład lamerstwa... nie wiem co za rotwormy biłeś ale jak dla mnie to nawet z blue robem one nic nie tracą. A poza tym 2 potworki idą na shielda a reszta na arma więc widzę też wybotowanego chara. Hmmm i mówisz ze przed upem byl odwrotnie, że magowie mieli taki sam def jak knighci (przynjamniej tak ciebie zrozumiałem), ale co ty możesz wiedzieć co było przed skoro nie grałeś przed... a nawet jeśli grałeś to czy na pewno wiesz co to są skille? A może masz na myśli hity od "magicznych ataków"?
Aha i czy ty w ogóle grałeś magiem i czy w ogóle ciebie kickło? Widziałem nawet 100lvli+ padających na słabych potworkach, a kina co najwyżej może zabić behe, wrl czy demon. I jeszcze jedna rzecz żeby podkreślić bezsensowność twojego posta. Skoro mówisz w pozytywny sposób o visach na odległość to po co te głupie teksty o zbyt dużym defie magów skoro na odległość będą dostawać jeszcze mniejsze hity? Przeczysz sam sobie...

Cerberus
06-12-2007, 15:23
Terra neackle znalazłem ma 200 ładunków i 20% ochrony przed ziemią wszystko łącznie da około 50% ochrony 8o

Yaevin
06-12-2007, 16:27
Czego mówisz ,że jeśli kogoś stać na drogie rzeczy na niskim lvlu to musi być odrazu allegromaniakiem albo hakerem? Ja mam 70 rp i od tego 1 lvla zarobiłem z 2kk+ nie łamiąc zasad tibii. Teraz mam e plate 2 d helmety , mms,g legi ,softy ,bohy 3 aole (w tym jeden na "szyi") 190k w banku ziomki mi wiszą 200k i mam jeszcze z 400k w itemach noi full wizard od 38 lvla. A nie kupowałem hajsu z allegro nigdy ,haczyć się nawet nie próbowałem ,nie mam farmy drutów ,bo się dygam hacka przez bota :S nie thiefuję. Wystarczy pomyśleć i znaleźć swój sposób na hajs. A nie robiłem połowy questów typu desert ,banshee ,paradox o.0. A zaczynałem od 20k o.0 po hacku druta. Potem zrobiłem palka już była tibia 8.0 po hacku. Noi teraz dobije 80 lvl palkiem , 80 lvl drutem (jest 52 lvl 54 mlvl od połowy roku) zapłace 500-600k za poi na ferie i będę miał jeszcze więcej hajsu. Jak chcesz mieć hajs to pomyśl zamiast bezmyślnie robić runy pod dp. Zamiast robić 60k/h na dużym waste lepiej jest robić 40k/h z zyskiem rzędu 2-3k/h ,bo to więcej niż zrobisz robiąc runki.

Moge Cie dotknac? :o

DRoN
06-12-2007, 17:18
nie wiem co za rotwormy biłeś ale jak dla mnie to nawet z blue robem one nic nie tracą.

One nie, ale gość z SAMYM b-robe by dostawał. MPA nie blokuje 40 dmg, czy ile byś chciał, a rot może spokojnie walnąć za 20+ gołą postać (więc postać w samym MPA za ~ 0-10).

A poza tym 2 potworki idą na shielda a reszta na arma więc widzę też wybotowanego chara.

1. Rozumiesz, że potwór który walnie w gołą postać za 500 walnie za 450 w pełni wyekwipowanego knighta, jeżeli uderzy jako trzeci?
2. Super dedukcja.

Hmmm i mówisz ze przed upem byl odwrotnie, że magowie mieli taki sam def jak knighci (przynjamniej tak ciebie zrozumiałem), ale co ty możesz wiedzieć co było przed skoro nie grałeś przed... a nawet jeśli grałeś to czy na pewno wiesz co to są skille?

1. Przed upem knight na full ataku dostawał mocniej od sorca na full def, a teraz knight na full ataku dostaje słabiej od sorca. I bardzo dobrze, bo to knight ma najwyższy shielding.
2. Grałem przed i grałem każdą profesją. A skille, to jest albo afkowanie/botowanie (niestety na to sobie nie pozwalałem, bo bałem się deda) lub wielka nuda i strata czasu. Po upie skillowanie jest trudniejsze i bardzo dobrze, za to skille więcej dają.

A może masz na myśli hity od "magicznych ataków"?

Tu każdy obrywa jednakowo (do tego update).

Aha i czy ty w ogóle grałeś magiem i czy w ogóle ciebie kickło?

Grałem, a dedałem przez neta/prąd/komp każdą profesją.

kina co najwyżej może zabić behe, wrl czy demon.

LOL. Ja tu lamerami miotać nie mam zamiaru, ale drag spokojnie rozjebie kine, a czasem nawet gówno typu 3 beholdery/fire devile.
A jeśli nie mowa o 100+ lvlach, to 50 kina może paść nawet od zerka czy DS'a.

Skoro mówisz w pozytywny sposób o visach na odległość to po co te głupie teksty o zbyt dużym defie magów skoro na odległość będą dostawać jeszcze mniejsze hity? Przeczysz sam sobie...

To Ty się zastanów co piszesz zanim zaczniesz pouczać innych.
Wyobraź sobie strzelca, który ma zasięg broni 1 (w zwarciu) i który jest prawie tak samo odporny fizycznie jak super wyskilowany pancerny knight.
I czy zwiększenie zasięgu broni kosztem zmniejszenia jego odporności jest głupotą? Chyba że jesteś zwolennikiem tego, by każdy voc był jak najbardziej podobny.

Krzy_ek
06-12-2007, 22:44
Moim zdaniem żeby było fair, to powinni zrobić też sety tylko dla knightów blokujący jakiś tam % obrażeń fizycznych

Arachno
06-12-2007, 23:59
DRoN a ty dalej lamerzysz, logiczne, że knight na arma dostaje nie wiele mniejsze hity, ale to rzadko wpływa na defa knighta... chyba, że z ciebie taki kozak i lejesz 3 demcy solo naraz... chociaż i tak byś pewnie padł... poza tym co za knight łazi w samym mpa? Może ty nie wiesz, że istnieją inne części eq?
Def przed upem i po jest taki sam, nic się nie zmieniło tylko to, że bronie dają mniej do defa. Chyba, że ty przed upem waliłeś z dwuręcznej a po upie przerzuciłeś sie na jednoręczną to rzeczywiście mogłeś zobaczyć różnicę. No jest też możliwość że miałeś shielding taki jak twój sorc... skoro nie skillowałeś... Aha i nie wiem jak można się bać skillowania? Co ty na dragach skillujesz czy afkujesz 10min? Czy może nie znasz żadnych bezpiecznych miejsc do skillowania?
Co do magicznych hitów właśnie mi o to chodziło, że są takie same... przydałyby się ćwiczenia z czytania ze zrozumieniem.
I nie miałem na myśli granie all prof i wbicie 20lvla(da sie to zrobić w 3 dni), tylko granie każdą profesją i wbicie co najmniej 60-80lvla i knightem to ja nawet przez kicka na dlu nie deadłem, no cóz ze skillem prawie 100 zadaje się większe hity aniżeli ze skillem 50... Podobnie z sheildingiem. No i wiesz palowie jakoś walą z odległości a teraz mają tarcze i shielding jak knight... Jaki z tego wniosek płynie? Skoro jesteś zwolennikiem dotychczasowego upa to pewnie go nie zauważysz. I CipSoft idzie w dobrym kierunku. No cóż ale ty należysz do dzieci summer upa 2007, czyli bociarzy, którzy dorobili się lvl na oszustwie, a gdy zwiekszą koszty leczenia to będziesz musiał zrezygnować z knighta, bo nie będziesz miał kasy. Smutne:(.


PS. W moich wypowiedziach pełno jest sarkazmów i innych środków poetyckich, więc nie bierz dosłownie wszystkiego B)

Edited:
Aha dla twojej wiadomości mag teraz nie pełni roli strzelca tylko knighta ze słabszym defem (nie takim samym, ale trudno dziecko odzwyczaić od mówienia głupot) Naucz się dziecko, że magowie zawsze mieli, mają i bedą mieli słabszego defa (odporności to już inna bajka) i dlatego właśnie Cipy dają im czary na odległość...

Fagaro
07-12-2007, 00:48
Arachno, a moze raczej powinienem nazwac Ciebie seromontis? jakiz to wielki level mas ze przezyles kicka z dl bo ja na 164 levelu z full hp nie przezylem. moglbys nie wyzywac i obrazac innych uzytkownikow forum? nie chce mis ie czytac tych wyzwisk od boterow lamerow itp. masz odmienne i w mojej opini bledne zdanie a mimo to nie powiedzialem pod twoim adrsem zadnego obrazliwego epitetu.
20 level to sie pozatym robi w jeden dzien.

Nie mowi sie "palowie" tylko paladyni.

Nie ma takiego pojecia jak "srodki poetyckie"

Stwierdzenie ze ktos kto lubi poprzedni update to "bociarz" tez jest bliske skrajnemu debilizmowi.

jeszcze odnosnie 3 demcow na raz, sam leje po 2-3 solo i nie jest to wcale zaden wyczyn, z duza latwoscia mozna to robic majac 2000 hp. trzeba to zrobic poki czas, para zwartych demonow, troche uhow duzo mf.

Wiatrak
07-12-2007, 01:29
Środki poetyckie
#Homonimy - wyrazy jednakowe fonetycznie i ortograficznie, ale różne semantycznie i etymologicznie; np. para (wodna, zakochanych), klucz (do drzwi, znak muzyczny, zasada). Współcześnie rozróżniane wyłącznie na podstawie kontekstu zdania w jakim zostały użyte.
#Antonimy – są to wyrazy o przeciwstawnym znaczeniu. Stosowany w stylistyce w celu wydobycia kontrastów myślowych i emocjonalnych np.: zło-dobro, piekło-niebo, biały-czarny,
[...]
Wyniki 1 - 10 spośród około 406,000 dla zapytania srodki poetyckie
google klamie?



arm/def jest dla mnie wielka niewiadoma i chcialbym zeby w koncu cipsoft raz na zawsze rozwial watpliwosci

/uwaga chwila czepiania sie/
sorce i druidy maja teraz jasno okreslone xx% odpornosci

//biegajac z full setem nadal dostaje hity rzedu 400+ od demona z lapy... wlasciwie moglbym je spokojnie blokowac z samym shieldem bo jaki sens wydawac kupe kasy na nowy sprzet skoro wlasciwie nic on nie daje :/ a zeby nie bylo ze tylko o demcach mowa, ide sobie na zerka na of i pierwszy hit jaki dostaje 100+(ofc full set) :/

mam tutaj na mysli ze max hit jaki sorc dostanie ma jasno okreslony bo bierze max hit potwora i odejmuje % a knight jakikolwiek set by nie mial i tak w koncu dostanie maxa//

/\ moze zle ujelem ten fragment(ogolne zrycie po szkole i 2 godziny ide spac xD) bo jest roznica miedzy atakami magicznymi potworow a atakami normalnymi ale i tak po zsumowaniu:
sorc/drut: dmg normalne(0-max) + (dmg magiczne (xx-max)-% odpornosci)
knight/pal: dmg normalne(0-max) + dmg magiczne (xx-max)

jest ta roznica odpornosci mimo wszystko

a i zeby nie bylo... srednio mnie interesuje noszenie full seta z dragon necklace zwlaszcza w obawie o kick wiec argumenty amuletow odrazu oddalam bo i tak knighty z nich nie korzystaja

uwierzcie mi jak gram w ta gre 4 lata tak za kazdym razem jak mi od zerka wyskakuje hit 100+ to mnie krew zalewa :P
/koniec czepiania/

dawid2
07-12-2007, 13:36
...Nie ma takiego pojecia jak "srodki poetyckie"...


poprawnie to są "tropy poetyckie" ale środki też są poprawne :P

Arachno
07-12-2007, 22:30
@Fagaro,
Po pierwsze, ja nie obrażam ludzi tylko stwierdzam fakty (o tobie mogę powiedzieć to samo... 20lvl w 1 dzień, czyżby botem?)
Po drugie miałem 120lvl+ i skille ponad 95 oraz the best eq. Nawet zostało mi żółte hp. I proszę nie porównuj mnie do Seromontisa :(
Po trzecie palowie to paladyni tibijscy, a "paladynami" mogę nazywać paladynów historycznych walczących bronią obuchową, wojowników światła itd.
Po czwarte brawo bicia 3 demców solo, ale opłacalne jest to nieżle... (bot dobrze leczy?)
Po piąte już ci napisali o środkach poetyckich, a jeżeli takie stwierdzenie ci się nie podoba to może zastosuję "środki wyrazu poetyckiego" może być?
Po szóste jeżeli chodzi o knightów, którym się podoba summer update 2007, a nie podoba winter update 2007, to są to boterzy, bo nijak zmniejszenie leczenia i hitów zadawanych do niektórych potworków wpływa na granie rycerzem. Jakoś przed summer up 2007 było gorzej i nie narzekali (no cóż jak wcześniej wspominałem botterom nie starczy kasy na pontiony :() Aha skoro bronisz takich ludzi to pewnie sam nim jesteś, bo niewinni się nie tłumaczą. ;)

PS. Nie ripostuj, bo i tak nie ukryjesz swojego prawdziwego "Ja"

Sir Dark Archeon
08-12-2007, 13:09
Wyniki 1 - 10 spośród około 406,000 dla zapytania srodki poetyckie
google klamie?



arm/def jest dla mnie wielka niewiadoma i chcialbym zeby w koncu cipsoft raz na zawsze rozwial watpliwosci

/uwaga chwila czepiania sie/
sorce i druidy maja teraz jasno okreslone xx% odpornosci

//biegajac z full setem nadal dostaje hity rzedu 400+ od demona z lapy... wlasciwie moglbym je spokojnie blokowac z samym shieldem bo jaki sens wydawac kupe kasy na nowy sprzet skoro wlasciwie nic on nie daje :/ a zeby nie bylo ze tylko o demcach mowa, ide sobie na zerka na of i pierwszy hit jaki dostaje 100+(ofc full set) :/

mam tutaj na mysli ze max hit jaki sorc dostanie ma jasno okreslony bo bierze max hit potwora i odejmuje % a knight jakikolwiek set by nie mial i tak w koncu dostanie maxa//

/\ moze zle ujelem ten fragment(ogolne zrycie po szkole i 2 godziny ide spac xD) bo jest roznica miedzy atakami magicznymi potworow a atakami normalnymi ale i tak po zsumowaniu:
sorc/drut: dmg normalne(0-max) + (dmg magiczne (xx-max)-% odpornosci)
knight/pal: dmg normalne(0-max) + dmg magiczne (xx-max)

jest ta roznica odpornosci mimo wszystko

a i zeby nie bylo... srednio mnie interesuje noszenie full seta z dragon necklace zwlaszcza w obawie o kick wiec argumenty amuletow odrazu oddalam bo i tak knighty z nich nie korzystaja

uwierzcie mi jak gram w ta gre 4 lata tak za kazdym razem jak mi od zerka wyskakuje hit 100+ to mnie krew zalewa :P
/koniec czepiania/

Mechanizm obliczania otrzymywanych hitow z mele jest dosc prosty. dmg moba* wspolczynnik pochalniania obrazen otrzymany z iloczynu defa tarczy+broni 1h*skill shieldinga*wspolczynnik zalezny od stylu walki - full atk, balanced, full def. Na koncu odejmowany jest dmg pochlaniany przez armora - calkowity arm seta*1,1.
Jak wiec widac dmg pochlaniany przez arma jest maly i ma znaczenie tylko w przypadku slabych potworow, nawet w fullsecie arm wynosi ok ~40 wiec jesli nie zbloczysz ciosu to na klate zawsze wejdzie hit jesli mob udezyl wiecej niz 50. Zerk bije max do 180 z mele wiec nie dziw sie ze niezbloczony hit trafia cie za 100+.
W przypadku demca - z full setem czy bez 400+ hity beda wchodzic. Tak naprawde nie ma znaczenia jaki set nosisz, szmaciany za 10k czy full seta za 1kk. A ze knajty to frajery i lubia sie ubierac w blyskotki mysiac ze noszac drogie itemy z gornej polki cos im daja - to sa w bledzie i widac ze nie znaja podstaw gry. Taka jest prawda.
Liczy sie jakosc tarczy i skil shieldinga bo to one zmniejszaja hity.
Knajt w full secie lany przez 3 moba dostaje takie same hity jak ja swoim druidem w duzo tanszym i slabszym equ.

Mutilator
08-12-2007, 15:08
...A ze knajty to frajery...



equ....

Ty za to jesteś super cool kalecząc swój ojczysty język =]

Po pierwsze masz problemy z fleksją, bo jak już spolszczyłeś, to knajci i frajerzy, bo to co napisałeś, to nawet nie polskawy.

Po drugie jest knight po angielsku, ale nie ma knajta <-spróbuj to przeczytać po polsku cwaniaku.

Po trzecie co to jest equ? <lol2> Naucz się po polsku pisać, a później wygłaszaj swoje genialne mowy.

Hunter Of Mystery
08-12-2007, 15:17
Ty za to jesteś super cool kalecząc swój ojczysty język =]

Po pierwsze masz problemy z fleksją, bo jak już spolszczyłeś, to knajci i frajerzy, bo to co napisałeś, to nawet nie polskawy.

Po drugie jest knight po angielsku, ale nie ma knajta <-spróbuj to przeczytać po polsku cwaniaku.

Po trzecie co to jest equ? <lol2> Naucz się po polsku pisać, a później wygłaszaj swoje genialne mowy.

A ty skoro nie masz sie czego czepiac, patrioto siedzacy ciagle na gg, to mu zarzucasz kaleczenie jezyka...

Niestety taka jest prawda, arm na wszystko powyzej cyca praktycznie g**** daje, bardziej oplaca sie bloczyc demy w p-secie chociazby dlatego ze jak padniesz beda mniejsze straty...
@down
To objasnij mnie laskawie co to znaczy "<lol2>"

Mutilator
08-12-2007, 15:32
Lecz się, nie używam gg. Czepiam się, bo jak mnie obraża już, to może chociaż w moim języku? Temat już wyczerpał Fagaro, ale oczywiście zawsze komuś coś nie pasi.

DRoN
08-12-2007, 15:53
Po pierwsze, ja nie obrażam ludzi tylko stwierdzam fakty (o tobie mogę powiedzieć to samo... 20lvl w 1 dzień, czyżby botem?)

Nie wiem co to za super boty masz z expem x1.50. Mi wydaje się, że gracz jest bardziej wydajny od dowolnego bota.

Po drugie miałem 120lvl+ i skille ponad 95 oraz the best eq. Nawet zostało mi żółte hp. I proszę nie porównuj mnie do Seromontisa

Nie każdy używa opcji follow/trapuje atakowanego potwora, bo jeżeli miałbym wiedzieć, że będę miał "przerwę" w grze, to bym w tym czasie wcale nie grał.

Po czwarte brawo bicia 3 demców solo, ale opłacalne jest to nieżle... (bot dobrze leczy?)

Ty masz jakiś problem? Jakby ktoś Cię pobił/okradł w szkole to też byś powiedział, że to boter? Po systemie hotkey'ów UHanie się to nie jest sztuka.

Po szóste jeżeli chodzi o knightów, którym się podoba summer update 2007, a nie podoba winter update 2007, to są to boterzy, bo nijak zmniejszenie leczenia i hitów zadawanych do niektórych potworków wpływa na granie rycerzem.

1. W summer nie podobało mi się całkowite zniszczenie starego systemu przeliczania siły magii ofensywnej. Udupiło to też takich Seromontisów i Eternali, bo hity mają niewiele ponad 100 lvl z odpowiednimi skillami, a siła ich magii została zrównana do 100%.
Dnem było też dodanie RS.

2. Teraz nie podoba mi się to, że prawie nic nie zrobili z RS oraz dodawanie odpornościowych szmatek dla casterów (mam nadzieje, że nie tanich) podczas gdy full rare set w tej grze nie blokuje nawet 50 dmg i właśnie to jest denne. Może pomaga w walce z masą Orc'ów Warrior'ów i zmniejsza sporo ilość leczenia w walce z cycami, ale im dalej, tym full rare set okazuje się coraz bardziej bezsensowny. Szczególnie, że nawet super-ultra knight dostanie pełny dmg od jakiegoś pseudo-magicznego ataku Ancient Scaraba.

no cóż jak wcześniej wspominałem botterom nie starczy kasy na pontiony

No co Ty. Odpale minocity-lootbag-bota na miesiąc oraz kupie za 300zł pare gp na allegro i mogę dalej botować.
Ps. Mnie to nie dotyczy. Szczególnie że potionki dla 50 lvla są przez pewien czas nawet bardziej opłacalne od UH'ów.

Aha skoro bronisz takich ludzi to pewnie sam nim jesteś, bo niewinni się nie tłumaczą.

LoL? Czyli jeżeli zacznę Cię besztać, a ktoś powie żebym przestał, to znaczy że on jest identyczny?

PS. Nie ripostuj, bo i tak nie ukryjesz swojego prawdziwego "Ja"

Każdy może tak napisać. Nie wiem za kogo się masz. Wydaje mi się, że jesteś Oxygane (bo kto uwielbia wywoływać flamewar na forum?).

Liczy sie jakosc tarczy i skil shieldinga bo to one zmniejszaja hity.

Dlatego właśnie dobrze wyskilowany w shieldzie pal z RS nawet bez EQ jest prawie tak samo defensywny co knight (i do tego upa ma jeszcze dużo tańsze leczenie).
Liczę na to, że po Upie vitka palów nie będzie już tak mocna, wtedy będzie to jakaś balansacja.

Cerberus
09-12-2007, 11:08
A z jakich monsterów można to wylootować ? tz. te armory

Fagaro
09-12-2007, 22:42
Arachno, zacytuj moje wypowiedzi w ktorych popieram botowanie. Potem mi wyjasnij dlaczego do bicia demonow porzebny jest bot i na koniec opisz dlaczego zrobienie 20 levela DOWOLNA profesja w jeden dzien nie jest mozliwe bez bota.

Adob_xP
15-12-2007, 15:29
@ Cerberus
Lightning legs - wrl
Lightning helm - gs <podobno>
Glacier skit czy jakos tak - ice witch

I pytanko, wie ktoś może z czego leci magma set?

babcia666
15-12-2007, 15:34
Blue Legi są z dosyć ciężkiego(dla mnie) questa,ale chyba nic nie dają.

Wiatrak
15-12-2007, 16:11
magma set > diabolic imp, djinny, orc warlord i chyba hellfire fighter a jaka czesc z czego to juz sam musisz znalezc :P

Kojotes
15-12-2007, 18:34
Blue Legi są z dosyć ciężkiego(dla mnie) questa,ale chyba nic nie dają.

Są tylko 3 razy lżejsze niż c legi > kolejna rzecz hipotetycznie na rękę magów.

Rivix'o
16-12-2007, 16:04
No i Są i buciki Terra Boots nie wiem czy ktos juz je ma ale nigdzie w necie nie widzialem moze sa pierwsze :S Z czego zlecialy nie powiem ;)




a oto sccren:

http://img337.imageshack.us/img337/4383/terrabootskh5.jpg (http://imageshack.us)

Rastata
17-12-2007, 00:11
http://img110.imageshack.us/img110/5268/b00000002ll1.jpg (http://imageshack.us)

22:12 You see a glacier mask (Arm:5).
It can only be wielded properly by sorcerers and druids.
It weighs 10.00 oz.
It has 4% ice protection, but also increases damage taken from energy by 4%.

22:12 You see a lightning headband (Arm:5).
It can only be wielded properly by sorcerers and druids.
It weighs 10.00 oz.
It has 4% energy protection, but also increases damage taken from earth by 4%.

22:12 You see magma boots (Arm:2).
It can only be wielded properly by sorcerers and druids of level 35 or higher.
It weighs 7.50 oz.
They have 5% fire protection, but also increase damage taken from ice by 5%.

22:13 You see terra boots (Arm:2).
It can only be wielded properly by sorcerers and druids of level 35 or higher.
It weighs 7.50 oz.
They have 5% earth protection, but also increase damage taken from fire by 5%.

22:13 You see glacier shoes (Arm:2).
It can only be wielded properly by sorcerers and druids of level 35 or higher.
It weighs 7.50 oz.
They have 5% ice protection, but also increase damage taken from energy by 5%.

22:13 You see a glacier robe (Arm:11).
It can only be wielded properly by sorcerers and druids of level 50 or higher.
It weighs 22.50 oz.
It has 8% ice protection, but also increases damage taken from energy by 8%.

22:13 You see a lightning robe (Arm:11).
It can only be wielded properly by sorcerers and druids of level 50 or higher.
It weighs 22.50 oz.
It has 8% energy protection, but also increases damage taken from earth by 8%.

22:13 You see glacier kilt (Arm:8).
It can only be wielded properly by sorcerers and druids of level 40 or higher.
It weighs 19.00 oz.
It has 6% ice protection, but also increase damage taken from energy by 6%.

22:13 You see lightning legs (Arm:8).
It can only be wielded properly by sorcerers and druids of level 40 or higher.
It weighs 19.00 oz.
They have 6% energy protection, but also increase damage taken from earth by 6%.

22:13 You see blue legs (Arm:8).
It weighs 18.00 oz.

22:14 You see a terra hood (Arm:5).
It can only be wielded properly by sorcerers and druids.
It weighs 10.00 oz.
It has 4% earth protection, but also increases damage taken from fire by 4%.

22:14 You see a terra amulet that has 200 charges left.
It can only be wielded properly by players of level 60 or higher.
It weighs 5.00 oz.
It has 20% protection against earth, but increases fire damage by 10%.

Salarigoth
17-12-2007, 00:18
nowe rzeczy wszystkie sa do dupy klimat tibi jest w tym ze wszystko jest kwadratowe a nie ....

Michoss
26-12-2007, 20:27
Wybaczcie odświeżanie, ale to chyba lepsze niż nowy temat:

Którą część eq z DOWOLNEGO żywiołu będzie najłatwiej zdobyć 40lvl sorcowi? Jestem kolekcjonerem i posiadanie dowolnego z tych itemów bardzo by mnie ucieszyło, a z racji iż ceny są jeszcze dość wysokie, chciałbym sobie wylootować.

Pan_Tymek
26-12-2007, 20:35
Wiem ze terra boots leca z dwarfa soldiera lecz wszystkie rzeczy z tych setów leca bardzo żadko :)

Michoss
26-12-2007, 20:42
Terra bootsy z GEOMANCERA a nie soldiera ;P. Zdaje mi się, że glacier shoes lecą z któregoś frost gianta, ale nie mam 100% pewności, więc postanowiłem się zapytać o to.

pelicus
26-12-2007, 20:55
fajnie będą ciągle nowe rzeczy i co dalej????