Dla tych, którzy nie mają użytkownika na torgu, a chcieliby się dowiedzieć, gdzie tkwi rozwiązanie:
Mandrake, jakie wskazówki dał Hadorek? Czytajcie książki + pokazał oskryptowane pole, które kilka dni wcześniej pokazałem znajomym. Aha, i stwierdził, że quest dla FACC, co jest jedyną wskazówką, która może przydać się prawdziwym poszukiwaczom przygód(bo resztę znają). :P
Zauważyłem filmik z Askary przed depo w Ab, w którym jest look na SM oraz pokazanie na trade 2 osobom. Niestety, filmik pochodzi z OTS'a, gdyż tylko tam gracze mają jedno(lub dwu)cyfrowe numery id:
Buddy = (11,4,"{movie}",no)
Buddy = (9,4,"{movie}",no)
Buddy = (12,4,"{movie}",no)
Buddy = (17,4,"{movie}",no)
Buddy = (16,4,"{movie}",no)
Buddy = (10,4,"{movie}",no)
Buddy = (15,4,"{movie}",no)
Buddy = (14,4,"{movie}",no)
Buddy = (13,4,"{movie}",no)
Dla porównania moi znajomi:
Buddy = (9846167,1,"{arek}",yes)
Buddy = (23663436,1,"chyba tez arek",no)
Buddy = (1243201,1,"winer?",no)
#Mandrake: odmówiłem potwierdzenia(nawet słownego), że to prawda, ale też nigdy nie stwierdziłem, że to fake.
PS. Film nie jest fotomontażem z definicji, więc nie dałem fotomontażu. :D
Hassanoo
14-01-2008, 11:58
Hadorek ma silver mace. Czemu inne staty? - Quest nie kończy sie z chwilą zdobycia macki, da sie ją jeszcze przetopić...
Dla tych , którzy nie mają konta na torgu, wskazówki do questa:
male info na poczatek
SILVER MACE QUEST:
Nagrody: Silver Mace, 99 power bolts, 99 bursts arrows
czy zrobilem tego questa?
-tak
czy mam jakies ssy?
-mam, nie- nie pokaze ich nikomu, moze kiedys
dlaczego mamy ci wierzyc?
-nie musicie, sami sobie szkodzicie
ale moment, tak po prostu dajesz spoila na legendarnego questa?
-daje tylko wskazowki
dlaczego je dajesz?
-poniewaz bron juz opchnalem
to czemu nie zrobisz questow na innych postaciac?
-malo gram w tibie, ostatnio do niej wrocilem (sporadyczne granie). Nie jestem w stanie zrobic kolejnej postaci z wysokim lvl...
to czemu nie zachowasz tego dla siebie?
-jestem pojebany i staram sie sklonic was do myslenia i udowodnic ze SA JESZCZE NIEODKRYTE QUESTY!
No to lecimy :) Wskazowki sa ulozone chronologicznie, tzn ze wskazowka nr 3 nie przyda nam sie jezeli nie rozkminimy nr 1 i 2
Wskazówka numer 1
Gatunki elfów, jeżeli będziecie wytrwale czytać książki, może poznacie typowe zachowania różnych gatunków. Dwie książki z serii.
The Kuridai took refuge in a volcanic area, inhabited by vile monsters and ravaged by the eruptions of the mountains. Stripped of almost any possesions, they hid in the caves and learned to become very secretive. They had to work very hard, had to fight for almost any goods with nature and ferocious beasts. Most beasts that could live in such livethreatening circumstances were that powerfull that direct attacks proved to be futile. So the elves begun to develop a more devious way to fight, with assaults, traps and hit and run tactics. After over hundred years they had enough resources to leave the burning lands and adopted their way of live to their new enviroment. So they became the secretive people under the hills. They were fierce fighters whenever their new home was threatened. Some hundred years they fought off all intruders until their explorers made contact with the other remaining elven casts. Under the growing pressure of the more and more powerful waves of orcish attacks they left their homes to join forces with the other elves in an uneasy alliance.
Their apperance had changed to a even more slender Version of the normal elves. Their skin is very pale, their hair pure white or pitch black. The younger members of that cast often color strands of their hair in unusual clors like red, blue or purple. Red, albinotic eyes are common, but in general all kinds of eyecolors are existent.
Dwarven report XII
Enemy territory and settlements
Our scouts recently discovered a great number of elven hideouts within the "deeper woodlands". They also have a great city, comparable to a capital, there, which is called Ab'Dendriel, and is mainly inhabitated by Deraisim and Cenath. The defenses are rather weak, and it seems like a lot of nomads and wanderers pass through the region.
We also found ruins within the hidden mystic valley, the structure of the buildings is typically elven. The ruins seem to be the result of a harsh thunderstorm of magic, but it was too long ago for us to find closer traces.
More interesting should be the fact, that the volcanic regions beyond the thundery mountains seem to be colonised by the elves as well. There dwells a race called Kuridai, and they seem to be the most aggressive and militant elves we encountered yet.
Suggestions about possible assault targets if war will be at hand are envoiced in sub-report EY-01.
Wskazówka numer 2
Czytam dokładnie tego posta i wyciągamy wnioski.
http://forum.tibia.org.pl/showpost.php?p=2001879&postcount=7
Wskazówka numer 3
Shadowthorn. Zapraszam do dokładnej lektury tego tematu i wyciągnięcia wniosków:
http://forum.tibia.org.pl/showthread.php?t=240112
Gdy już to zrobiliśmy oglądamy tego ssa:
http://img144.imageshack.us/img144/7053/99480178pl7.jpg
Wskazówka numer 4
Cyklop w Ab'dendriel.
http://img137.imageshack.us/img137/3784/48708363gl1.jpg
No to tyle :) Na koniec dodam, że quest nie kończy się, gdy dostajemy nagrodę ze skrzynki.
Życzę miłego główkowania w święta i w nowym roku! :P
p.s. nie wierzysz- nie pisz posta.
A i jeszcze jedno! jezeli bedzie prowadzona madra konwersacja w tym topicu, moze dodam nastepne wskazowki.
Dot. wskazówki numer 2
SEKRET SIÓDMY
NIEDOKOŃCZONE QUESTY CZĘŚĆ I
http://i47.photobucket.com/albums/f151/everanor/Blackboard.gif
_____________________________________________
PIERWSZY NIEDOKOŃCZONY QUEST
SHADOWTHORN, FORTECA ELFÓW
Na południowy wschód od Venore, za dzikimi, trudnymi do przebycia bagnami, znajduje się Shadowthorn, forteca elfów. W odróżnieniu od długouchych z Ab'dendriel, elfowie z Shadowthorn nie przepadają za obcymi. Krążą słuchy o arcanistach, którzy w podziemiach fortecy odprawiają rytuały właściwe dla czarnej magii...
W bibliotece w Ab'dendriel możemy przeczytać o historii elfów. Jak się okazuje, od dawna rasa ta jest podzielona na kasty. Ab'dendriel zamieszkują przedstawiciele trzech kast: Kuridai, Deraisim, oraz Cenath. W kolejnych książkach możemy trafić na informacje o dwóch innych, już wygasłych rasach, Chelabdil (najprawdopodobniej wybitych przez orków) oraz Teshial, rasy wędrowców w snach, którzy wiele lat temu zniknęli w tajemniczych okolicznościach. Mało kto wie, że elfich kast było nie pięć, a siedem. Szósta kasta nazywa się Abdaisim, natomiast imię siódmej zostało zapomniane...
Zapytani o rasę Abdaisim, elfowie z Ab'dendriel nie mówią zbyt wiele, tłumaczą tylko że kasta ta oddzieliła się od nich w trakcie wędrówki i słuch o niej zaginął. Najprawdopodobniej, ową kastą są elfowie z Shadowthorn. Nie akceptowali oni pokojowego nastawienia pozostałych trzech kast, toteż odłączyli się od nich i na gruzach starożytnego miasta Teshial wznieśli swoją fortecę.
Opowieści, z jakimi się zapoznałem, każą sądzić iż w miejscu gdzie dziś stoi Shadowthorn, istniało kiedyś miasto Teshial. Podziemna sala, w której znajdują się magic walle, jest jedną z dwóch pozostałości po tym mieście, drugą jest natomiast zrujnowana maszyna snów, którą możemy zobaczyć zwiedzając tunele pod bagnami. Zanim po grudniu 2006 wykonano pierwsze Wyzwanie Snów, poszukiwacze mitów łamali sobie głowy usiłując zrozumieć, czym są te podziemne ruiny, dziś już wiemy że jest to lustrzana kopia Maszyny Snów z Dreamer Challenge, co tylko potwierdza teorię o obecności Teshial w tych regionach.
http://i47.photobucket.com/albums/f151/everanor/001-1.jpg
Porównanie ruin Maszyny Snów pod Venore (u góry, po lewo) z Maszyną Snów w Dreamer Challenge, przed update(po prawo), na dole zaś dzisiejszy wygląd Maszyny Snów
Ruiny Maszyny Snów są niedostępne, poza tym z całą pewnością nie zadziałała by, jeśli by próbować ją uruchomić. Poza tym, Maszyna Snów nie jest tak popularna jak słynne magic walle w podziemiach Shadowhtorn. Co kryją za sobą? Jeśli wierzyć opowieściom z Premii, grupa graczy dostała się za magic walle; wyszli stamtąd bogatsi o Silver Mace i Blue Tome...
http://i47.photobucket.com/albums/f151/everanor/002-1.jpg
TO właśnie znajduje się za magic wallami w Shadowthorn
Czy istnieje sposób na otworzenie magic walli? Niektórzy uważają, iż droga do nich wiedzie przez nieaktywne teleporty na jednej z wież, zdaniem innych prowadzi tam ukryty teleport, który należy aktywować gdzieś w fortecy, jeszcze inni chcą szukać rozwiązania w samym Venore... Tak czy owak, zdobycie sekretnej wiedzy Teshial z pewnością wynagrodzi trud poszukiwań.
_____________________________________________
DRUGI NIEDOKOŃCZONY QUEST
WĘŻOWA WIEŻA I RUBIN DUSZY
Każdemu, kto spędził więcej niż chwilę przy Tibii, z pewnością nie jest obcy sekret Hełmu Starożytnych. Jak wiemy, "w starożytnych grobowcach, pod wiecznie płonącym piaskiem" siedmiu wygnanych sług faraona Arkhothepa strzeże siedmiu części starożytnego hełmu, które w grobowcu pod miastem można na powrót złączyć w jedno. Otrzymujemy w ten sposób hełm, który posiada jedynie 8 punktów obrony, co w porównaniu do wysiłku włożonego w jego zdobycie wydaje się śmieszne, istnieje jednak możliwość umieszczenia zwykłego rubinu nad oczodołami, co zwiększa obronę do aż 11. Niestety, ten bonus trwa tylko 30 minut. Nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie pewna książka...
http://i47.photobucket.com/albums/f151/everanor/Technical/Black_Book.gifMorgathla wyjawia sekret maski
...więc Morgathla wyjawiła mu jeden z sekretów, który strzegała, sekret który wydawał się stracony prze wieloma laty. Zaś Arkhothep wykuł części potężnego hełmu, po czym złączył je na demonicznym ołtarzu. W sekrecie stworzył tę podziemną kapliczkę, w podziemiach piramidy którą planował użyć jako miejsce pochówku swego ojca. Tak potężny był ów ołtarz, że ledwo położono tam części, stały się one słynnym Hełmem Starożytnych. Osiem Hełmów wykuł Arkhothep, jeden dla siebie i po jednym dla swych sług. Nie ufał jednak im, toteż umieścił w ich hełmach zwykłe rubiny, podczas gdy jego hełm otrzymał moc Rubinu Duszy, w ten sposób pozostałe hełmy miały tylko część swej mocy. Jednak brak zaufania Arkhothepa do swoich sług był znacznie większy. Każdemu z nich wyjawił jedynie sekret wykucia jednej części Hełmu, każdemu innej, Arkhothep znał bowiem ich chciwość. Wiedział, że nigdy nie podzielą się tą wiedzą z pozostałymi i przewidział, że chciwość każe im plotkować raczej przeciw sobie, niż przeciw jemu.
Pojawia sie więc pytanie, czy Rubin Duszy istnieje i jeśli tak, gdzie go szukać?
W swoich poszukiwaniach natrafiłem na legendę rodem z książki powyżej. Wedle niej, Soul Ruby istniał w grze kilka miesięcy po tym, jak wprowadzono Ankrahmun, później został wycofany. Kilku graczy z Novej otrzymało wiedzę niezbędną do jego zdobycia, każdy jednak inny fragment owej wiedzy, tak więc odnaleźć Rubin mogli tylko wspólnie, co biorąc pod uwagę ich chciwość oczywiście nigdy się nie stało. Warto dodać, że w tych czasach quest na Hełm Starożytnych nie był jeszcze aktywny, pojawił się dopiero w następnym update (fajnie sobie ludzie łamali głowy, po co te niebieskie ognie na końcu każdego z grobowców).
Rubin Duszy najpewniej wiąże się w Wężową Wieżą, znaną z uwięzionych tam fire elementala, wampira oraz behemota. Sposób na uwolnienie elementala jest banalny, wystarczy przesunąć pochodnię w pomieszczeniu z perłą. Po zabiciu żywiołaka, przesuwamy dźwignię odblokowując dostęp do zielonego dżina poziom niżej. Mamy tam cztery ofiarne ołtarzyki, pięć pól wyglądających jak przyciski oraz mały skarbiec niezwykłych przedmiotów.
http://i47.photobucket.com/albums/f151/everanor/003.jpg
Skarbiec Wężowej Wieży
Tutaj wiedza każdego poszukiwacza sekretów się kończy. Dodam od siebie, że quest nie jest zamknięty przynajmniej do końca, istnieje bowiem sposób na uwolnienie wampira. Za uwalnianie behemota nawet najlepsi fakerzy naszego forum się nie brali, więc trudno cokolwiek powiedzieć. Z pewnością podpowiedzią są książki, które można znaleźć w bibliotece w Wężowej Wieży. Niektórzy zwracają jeszcze uwagę na dziwne pomieszczenie znajdujące w górach oddzielających pustynię od Daramy, pomieszczenie to przypomina komnatę 'Sezamie otwórz się!' rodem z bajek o Ali-Babie i czterdziestu rozbójnikach. Nad legowiskiem smoków w pobliskich górach znajduje się coś w stylu ołtarzyka ofiarnego, a poniżej ścieżka prowadząca do teleportu zablokowanego magicwallami. Brak jest niestety jakichkolwiek informacji o sposobie usunięcia magicwalla, poza jedną oczywistą - czy teleport nad legowiskiem smoków prowadzi do komnaty z trzema teleportami? A jeśli tak, gdzie prowadzą te trzy?
http://i47.photobucket.com/albums/f151/everanor/004.jpg
Sezamie, otwórz się (na górze) oraz zapomniany ołtarz nad legowiskiem smoków (na dole)
Brak jest niestety jakichkolwiek informacji o sposobie usunięcia magicwalla, poza jedną oczywistą - czy teleport nad legowiskiem smoków prowadzi do komnaty z trzema teleportami? A jeśli tak, gdzie prowadzą te trzy?
_____________________________________________
TRZECI NIEDOKOŃCZONY QUEST
DRZWI Z MIGOCZĄCYMI KLAMKAMI
W rzeczywistości, wspomniane w tytule drzwi (a raczej to, co się za nimi kryje) to tylko część Niedokończonego Questa, o którym mowa w tym podrozdziale. Trudno było mi go nazwać, jako że w odróżnieniu od poprzednich questów, ten nie wiąże się z żadnym miejscem, obszarem czy postacią w Tibii. Jego wątkiem przewodnim jest bowiem ogólnoświatowy spisek.
Nie potrzeba wiele sprytu i spostrzegawczości, by zauważyć że w królestwie Thais oraz wszystkich jego włościach nie dzieje się dobrze. Choć król Tibianus III oficjalnie uznaje się za władcę całej Tibii, coraz więcej jego wasali w bardziej lub mniej jawny sposób odrzuca jego władzę. Tak oto Królowa Eloise z Carlin uważa się w pełni niezależną od Thais, krasnoludy z Kazordoon są zbyt dumne by uznać zwierzchność Tibianusa (ich władca, nazywany Imperatorem, ma się za równego Tibianusowi), a elfowie z Ab'dendriel, pomimo ambasady Thais w swoim mieście, wciąż rządzą się swoimi prawami. Z punkty widzenia tego questu, najciekawsza jest sytuacja Venore. To młode miasto kupców, żeglarzy i odkrywców zostało zbudowane przez kolonistów z Thais, szybko jednak stało się bogatsze niż stolica. Bogaci mieszkańcy Venore zostali obłożeni wysokimi podatkami, Tibianus bowiem obawiał się nadmiernego bogacenia się swojej kolonii, to z kolei bardzo nie spodobało się mieszkańcom Venore. W konsekwencji został zawiązany spisek.
Jak już wcześniej zauważyłem, właśnie ten spisek jest wątkiem przewodnim questa. Krok po kroku postaramy się odnaleźć spiskowców i ich powiązania z wieloma sekretnymi miejscami.
Na bagnach niedaleko Thais, w jaskini w otoczeniu beholderów mieszka nekromanta Lugri. Lugri wie wiele o Bezlitosnej Siódemce i demonach, zna sekret Goshnara i nektaru nekromantów i najprawdopodobniej sekrety PoI, a oprócz tego pała nienawiścią do mieszkańców Thais. Jego oczyma i uszami w mieście jest NPC Gamel, który w piwnicy domu nieopodal depotu prowadzi swój własny, nielegalny sklep. Dziś dobrze wiadomo, że Gamel jest rebeliantem i usiłuje odnaleźć magiczny kryształ, by Lugri mógł rzucić na niego klątwę. Wystarczy zameldować o tym Chesterowi Kahnowi, szefowi TBI (Tibian Bureau of Investigation), by w zamian za kryształ otrzymać life ring. Czy ktoś kiedykolwiek zastanawiał się nad genezą i znaczeniem tego małego questa? Od razu powiem, że ów quest był aktywny na długo zanim podano go do publicznej wiadomości, i wiąże się z naszymi drzwiami z migoczącymi klamkami. Po dłuższej rozmowie Gamel wyjawia nam sekretne hasło rebeliantów, którym jest death to Noddles (śmierć Noddlesowi, jest to królewski pies). Jeśli jednak podamy hasło Lugriemu, ten natychmiast zorientuje się że działamy dla TBI i rzuci na nas klątwę.
Z osobą Gamela wiąże się kolejny wątek spisku. Jest w Thais sklep, w którym znajdziemy trzech npc, Gamona, oraz siostry bliźnaczki, Topsy i Turvy. Wystarczy przeprowadzić z nimi rozmowę, by poznać kolejne szczegóły naszego spisku. Otóż, bliźniaczki nie lubią Gamona i podejrzewają go o szpiegostwo, a może nawet o morderstwo. Topsy i Turvy pochodzą z Venore, uwielbiają to miasto, o Thais zaś sądzą, że mogłoby się nauczyć kilku rzeczy od swojej kolonii. Obie NPC reagują na słowo Rebelia, tłumacząc że Venore jest bogatsze niż Thais i niektórzy z jego mieszkańców woleli by żyć w demokracji, wolni od 'Opresora', jak nazywają króla Thais. Ale kolejną ciekawą rzeczą jest to, że Topsy wspomina o swoim szefie, który powinien znajdować się na piętrze, ale tam... go nie ma. Zamiast szefa, mamy dwa pokoje zablokowane tytułowymi drzwiami.
http://i47.photobucket.com/albums/f151/everanor/Tibia0006-1.jpg
Piętro sklepu Topsy i Turvy, oraz pierwsze z serii "drzwi z migoczącymi klamkami"
Topsy i Turvy nie lubią swojego kolegi z pracy, Gamona, bowiem uważają go za szpiega. Cały dzień uśmiechają się do niego i w ogóle z nim nie rozmawiają, Gamon zaś uważa je za 'nie do końca normalnie' i żali się, że w takim towarzystwie nie jest w stanie kontynuować swojej pracy artysty. Spotkałem się z teorią, jakoby to Gamon właśnie zabił szefa bliźniaczek, które bez wątpienia zamieszane są w spisek, a zrobił to razem z Gamelem. Turvy wspomina, że Topsy może zlecić nam jakiś 'quest', sama Topsy jednak zaprzecza temu... najwyraźniej nam nie ufając do końca.
Drugie drzwi znów wiążą się z NPC, tym razem wyjątkowo ekscentrycznym. Na wschód od Thais znajduje się samotna chatka, a raczej stocznia zamieszkana przez NPC Hoggle. Hoggle jest rybakiem maniakiem, niemal wszystko kojarzy mu się z rybami. Biedak stracił swoją łódź, ponieważ podziurawił jej kadłub będąc pewnym, że to uczyni łódź bardziej aerodynamiczną, i teraz łowi ryby po prostu pływając, co jest trudne, jak sam przyznaje. Hoggle niewielu ma znajomych, czasem tylko sprzedaje ryby Frodowi. Od zawsze ludzie usiłowali wiązać Hoggle z sekretami Jakundaf, jako że pustynia znajduje się rzut kamieniem od jego domku. Twierdzono jakoby Hoggle dostał się pod urok syreny (NPC wspomina o spotkaniu z nią), a jednym lekarstwem mogą być czary druida. Trudno jednak znaleźć cokolwiek na potwierdzenie tej teorii.
http://i47.photobucket.com/albums/f151/everanor/4uvilv5-1.png
Zaniedbany Ogród za drugimi drzwiami z migoczącymi klamkami
Zaniedbany ogród Hoggle jest pełen wysokiej trawy, niektórzy wiążą to z wieżą na Femor, dodając mit o druidzie który potrafiłby wyleczyć Hoggla z uroku. Od siebie dodam, że w zaniedbanym ogrodzie znajduje się coś więcej niż trawa, a raczej coś w niej ukryte...
I czas na trzecie drzwi z migoczącymi klamkami, te w Ab'dendriel, na skale pod kryjówką szalonego elfa arcanisty. Trudno jest powiedzieć coś pewnego o tych drzwiach, jako że nie ma w pobliżu żadnego NPC. Za drzwiami znajduje się ciało człowieka na kamieniu, jest to z pewnością obiekt questowy, ponieważ nie ma wagi postaci. Zdaniem niektórych, miał to być element postman questu, który ostatecznie wycofano, inni z kolei chcą szukać tam yellow rose, wiąże się to z teorią, która w owym arcaniście w podziemiach każe widzieć złego Minza, który umieścił Caramellię w wieży na Femor, co miała by potwierdzać wysoka trawa rosnąca na drodze do siedziby arcanisty.
http://i47.photobucket.com/albums/f151/everanor/abdrzwi.jpg
Trzecie z drzwi z migoczącymi klamkami
Kolejny trop wiedzie do Carlin, a dokładnie w kanały Carlin, gdzie zniewoleni mężczyźni założyli tajną tawernę i prowadzą ruch oporu przeciw dominacji kobiet w mieście. Sprzedaż alkoholu w mieście jest zakazana, mężczyźni postanowili więc wysłać jednego z nich (wybór padł na Todda), aby udał się do Thais i poprosił o pomoc króla. Todd otrzymał niemałą sumę na zakup trunków, po czym wyruszył i... ślad po nim zaginął. Jeśli wrócimy do Thais, odnajdziemy skacowanego Todda na piętrze knajpki Froda. Jak się łatwo domyślić, Todd postanowił zapomnieć o swojej misji, a pieniądze które otrzymał, teraz wydaje na swoje potrzeby, które kończą się następnego ranka bólem głowy. Todd nie przyznaje się do niczego, twierdzi że ma na imię Hugo, a prawdziwego Todda należy szukać w Venore (obaj panowie najprawdopodobniej spotkali się gdzieś w dziczy). Hugo oczywiście nic o Toddzie nie wie, natomiast Frodo mówi, że znał kiedyś człowieka o imieniu Hugo pochodzącego z Fibuli... skomplikowane, prawda?
Na koniec, udać się do Venore, do sklepu Abrana Ironeye, wydaje się on być bowiem kluczową postacią spisku. Jeden z jego pracowników twierdzi, jakoby Ironeye spotykał sie czasem z dziwnymi ludźmi w czarnych kapturach, którzy obiecywali mu zdobyć 'miecz, który tylko najdzielniejszy wojownik może użyć' oraz 'bardzo rzadką broń dystansową'. Sam Abran wspomina, że królestwo Thais nie jest takie, jakie być powinno, jako że rządzą nim nieodpowiednie osoby, ale, jak zauważa, wszystko może ulec zmianie. Jeśli zapytamy go o misia, którego ma na łóżku, odpowie:
Nie wiem nic o żadnym misiu, a ty, jeśli masz dość oleju w głowie, też nie powinieneś...
Niektórzy sądzą że istnieje sposób wymiany misia z Annihilator Quest na Golden Helmet lub Thunder Hammer u tego NPC; czy to jest możliwe trudno ocenić. Ciekawą rzeczą jest to, że miś z Annihilatora jest dziesięć razy cięższy niż zwykły tedy bear. A być może Abran po prostu śpi z misiem i się tego wstydzi?
http://i47.photobucket.com/albums/f151/everanor/misio.jpg
To nie taki wstyd spać z misiem...
Jest też w Venore NPC Ashtamor, który prowadzi zakład pogrzebowy i oferuje nam wycieczkę w zaświaty z której, jak zauważa, nie można już wrócić; z każdą próbą jednak dowiadujemy się, że 'nie jesteśmy jeszcze gotowi'. Co należy uczynić, by być gotowym na spotkanie śmierci?
Choć wszystkie te fakty wydają się być związane ze sobą niezwykle luźno, prawdziwy ich sens można poznać dopiero, gdy uświadomimy sobie, iż Abran Ironeye jest liderem spisku i zamierza zgładzić króla Tibianusa, by przy poparciu bogatych magnatów przejąć władzę na Thais. Ironeye nawiązał kontakt z Lugrim, ten zaś obiecał mu pomoc. Czy jest jeszcze nadzieja, żeby ocalić królestwo? Być może w całej tej układance brakuje jakiegoś elementu, który pozwoliłby połączyć to wszystko w logiczną całość?
Dot. wskazówki nr 3
Witam
Na pewno zastanawia was nazwa tematu. Nie jest ona w żadnym procencie wymyślona ;) Nie jest to też kolejny temat z serii "Nakarm mnie jestem trollem"
Dawno, dawno temu w moje ręce wpadła Mapa. Na początku uznałem to za zwykły dżołk.
Co się okazało, ów mapa która wpadła w moje ręce była jedyną kopią oryginalnej mapy naszego drugiego świata (Tibii).
Ale jak!? A no tak że CipSoft jednak nie jest taki fajny jak stara się nam udowodnić :)
Kilku osobom udało się złamać ich zabezpieczenia i wykraść to cudo. Było do dawno temu. Dokładnej wersji nie jestem sobie w stanie przypomnieć ale są to czasy w których Libery Bay Było dopiero planem. Poznałem to po wyspach, wszystkie są na swoim miejscu ale brakuje im wykończenia jest to sam ląd.
No ale jak oglądać mapę? Przecież cipy sobie tego nie zapisały jak na OTS'a xd
Cipy nie ale ludzie tak ^^ Mapa po zapożyczeniu została przekonwertowana na format OTMB! Tak czyli na format który mogą otwierać obecne map edytory :)
Jaka jest jej wielkość? 65MB xd Żeby ją uruchomić potrzeba przynajmniej 512 ramu.
I tak będzie ładowała się dosyć długo ale warto, naprawdę warto poczekać.
Wiele osób może napisać że jest to podróba czy coś bo w domkach są itemy. Fakt są ale dokładnie w tej samej pozycji w jakiej były podczas wykradania mapy, o czym to świadczy? A o tym że głupi Cipsoft strasznie źle zapisuje (nie wiem jak jest teraz)
Co by tu więcej napisać? Jak otworzysz mapę to najprawdopodobniej twoim oczom ukaże się pusta przestrzeń w bardzo wielkich ilościach.
Oznacza to że Cipy mają w planach ZNACZNE powiększenie mapy :P
Nie będę was uczył obsługi map edytora i podpowiem tylko że mapy należy szukać na x~32k y~32k z=7 (jak w Tibii ^^)
Tym możecie otwierać mapę - pochodzi z Otfans.net (http://hem.bredband.net/johannesrosen/OTMapEditor-0.459*****)
Dlaczego dajemy to na światło dzienne?
Teraz mapa i tak jest już troszkę podstarzała, my nie gramy w Tibie, jeszcze trochę i już w ogóle nie była by aktualna xD
Pewnie wielu osobom się to nie spodoba co teraz robimy ale jakoś nas to nie obchodzi.
Oto Link do tego Cuda Mapa (http://www.***********.com/940634440.html)
rehost rapid (http://rapidshare.com/files/73624372/world*****")
Medyk II rehost (http://www.mm.pl/~medyk/tibia.org.pl/rl%20tibia%20map%20up%20by%20Medyk%20II*****)
YabooBot Team
#why owion?
Bo tak!?
Dałem to tutaj bo nie widzę tego jako pomoc w grze, nie jest to mapa do OTS'a artem też to nie jest a botem już na 100% nie
No ale jeżeli jakiś modek widzi lepszy dział to niech przeniesie ;P
#edit
do wszystkich ktorzy nie wierza w prawdziwosc mapy prosze o przeczytanie tego (http://forum.tibia.org.pl/showpost.php?p=2303255&postcount=226)
edit by mandarke
Jeśli wszystko co masz do powiedzenia, to to, że
- 'już zassysasz'
- 'masz dużo ramów'
- 'nie kce misię odpalić'
- lub 'zajebista mapka, teraz bandzie łatwiej rozwionzać questy!!1!'
to daruj sobie; w przeciwnym razie warn.
Przenosze temat i przy okazji odchudzam go o 10 stron spamu.
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.