PDA

Pokaż pełną wersje : Propozycje zbalansowania tibii


dejw
24-01-2008, 17:42
witam

zamieszczam tutaj swoja propozycje tego, jak uchronic tibie od nieuchronnego zepsucia jej calkowicie :]

balansacja:
1= dla magow - udostepnienie odpowiednika sd za 325 gp, ktorego sila rowna sie sile sd sprzed update 8.0 - praktycznie nie byloby mozliwosci expienia z tej runki, chyba ze dla mateusza dragona wielkiego albo embermane, dla innych staloby sie zupelnie nieoplacalne. bylaby to oczywiscie bron dostepna bez wzgledu na ograniczenia lvlowe, wymaganym poziomem do uzycia jej, jak w przypadku sd, bylby 15 mglvl. z racji wysokiej ceny (normalnej ceny, ktora obowiazywala od 7.6) byla by oczywiscie uzywana tylko do pk (oprocz najwiekszych lvli). mialoby to sens, gdyz zreaktywowano by tzw 'noob pk' squady, przez co:
1. h lvl nooby nie czuliby sie tak pewnie wiedzac, ze w kazdym momencie moga polec na sd combo
2. wielu graczy gra w tibie wlasnei dla tego aspektu - pk, nie wbijajc jednak uprzednio 45 lvlu, gdyz jest to zupelnie bezsensowne, poniewaz w dzisiejszej tibii jedna akcja pk jest rowna 'hunted forever'
3. nie spowodowalo by to jednak takiej 'rozpusty' wsrod pekerow, gdyz 325 gp za jeden strzal z runki to cena, jaka nie kazdy moze poniesc (w hurtowych ilosciach oczywiscie). nie bylo by takiej dysbalansacji jak po zimowym updacie, sytuacja wygladala by tak samo jak w poprzednich tibiach przed wersja 8.0

korzysci moim zdaniem bylyby obustronne, gdyz low lvle dostalyby wreszcie z powrotem swoja ulubiona zabawke, h lvle dostalyby bron ktora faktycznie odzwierciedlalaby ich prawdziwa sile (taka jak za czasow 7.4-8.0 z run). krotko mowiac, expienie oplacaloby sie, gdyz w zamian mialoby sie prawdziwe sd :]

sd x 3 oczywiscie zostaloby, jednak sila tej runy nie przekraczala by, tak jak teraz, hita za 500 ~w potwory w przypadku h lvli. oczywiscie graczom na super h lvlu, takim jak mdw, w pewnym momencie expienie z sd x 3 przestaloby sie oplacac, gdyz laczna suma obrazen z tejze runy wynosilaby ~1200 (3 x 400), natomiast z sd x 1 za 325 gp = 1500~. bylo by to chyba sprawiedliwe, poniewaz wbil on w koncu ten super h lvl :]

jak juz wspomnialem - gra sorem stala by sie na powrot oplacalna, ze wzgledu na nagrode jaka jest sila sd znana ze poprzednich wersji tibii (7.x-8.0)




2= leczenie knightow
nie trzeba oczywiscie zaznaczac, ze przywrocenie uhow jest chyba JEDYNYM sensownym wyjsciem z tej beznadziejnej sytuacji, w jakiej zostawieni zostali knightci po tym updacie. jednak, jesli cipsoft az tak usilnie pragnie zachowac proporcje w leczeniu oraz uniemozliwienie uzywania uhow noobom (jak wiadomo 4 mglvl to kwestia 2-3 dni), mogliby wprowadzic ograniczenie na mglvl - uzywanie uhow od 5 lub 6 mglvlu, ale mimo wszystko przywrocenie. gra knightem,powiedzmy sobie szczerze, nie oplaca sie nie ze wzgledu na wolniejsze expienie spowodowane wiekszym ryzykiem smierci, ale na ogolne ryzyko smierci, ktore zostalo zwiekszone parokrotnie poprzez odebranie rycerzom mozliwosci leczenia

3 palladyni
w tej kwestii nie bede sie wypowiadal, gdyz sam nigdy nie gralem pallem przez co nie wiem, co jest tej profesji potrzebne a co zbedne ;p

4 leczenie za pomoca czarow - jak wyglada, kazdy widzi, przegiecie w druga strone. dawniej wyjscie 90 lvlem magiem na jednego warlocka w 90 % koncyzlo sie smiercia, teraz 90 lvl mag bierze na klate 2 warlocki leczac sie exura. jedynym sensownym wyjsciem wydaje sie byc przywrocenie starego systemu leczenia (exura gran - 40, exura - 25, jednak z zachowaniem sily leczenia jak za czasow dawnej tibii (7.6-8.1))

5 przywrocenie combo od potworow!!

po odebraniu potworom mozliwosci strzelania combo praktycznie skonczyly sie emocje podczas huntu - 'padne czy nie padne?' teraz, jesli nie mamy problemow z laczem (lagi, freezy, kicki), odpowiedz w wieksozsci brzmi 'nie padne'. nie ma juz tych smaczkow jakim byly emocje zwiazane z tym, co w nastepnym momencie zrobi mostar ktorego lejemy. teraz 20 lvle magowie leja dragon lordy praktycznie sie nie przemieszczajac, 90 lvle magowie leja 2 warlocki naraz bez wiekszego ryzyka smierci, dodatkowo praktycznie bez waste. bezsens.


ciezko jest znalezc idealny punkt zbalansowania tibii, w ktora teraz mamy, jedynym sensownym wyjscie, hjesli cipsoft naprawde chce stworzyc wyjatkowa gre, jest powrot do starej tibii. niektorzy powiedza - tibia 7.4!, inni - tibia 7.5!, jeszcze inni - tibia 7.6!, jednak nie ma to znaczenia ktora z tych wersji zostalaby przywrocona, lub stworzona na podstawie balansacji z tychze wersji, poniewaz balansacja w nich byla mimo wszystko jak najbardziej udana.

tibia 7.4 - szybszy exp low lvl knightem, wolnieszy h lvlem, chyba ze z runek, sorc - mozolne expienie, jednak w zamian za to potezna sila na h lvlu w porownaniu do innych profesji

tibia 7.5 - podobnie jak w 7.4

tibia 7.6 - potezna sila sorkow, jednak niepozwalajaca na przekraczanie pewnych limitow zdobywania expa. w dzisiejszej tibii limity te zostaly praktycznie zniesione, przykladem sa sorkowie ktorzy wbijaja po 17 kk expa w jeden dzien na 200 lvlu. knight - rowniez wolniejsze expienie z broni, jednak nie przeszkadzalo prawdziwym graczom, ktorzy traktowali knightow raczej jako slabszych magow z duza iloscia hp, do tego poteznych blokerow. sork expil bardzo szybko, w pvp byl bardzo silny, to fakt, jednak wystarczyla niewielka grupa pkrow by zdjac na combo h lvl maga, knight w pvp jako ataker praktycznie nie istnial, lecz zabic go bez uprzedniego strapowania rowniez bylo bardzo trudno

dodajac smaczki takie jak trapowanie, lurowanie, thiefowanie, tamte wersje tibii wydaja sie byc wrecz idalne :P jednak cash$ okazal sie na tyle duza zacheta, ze zapomniano o graczach ktorzy grali w ta gre dla tych wlasnie smaczkow, uniemozliwiajac im czerpanie takiej przyjemnosci z gry na rzecz 10latkow, ktorym podstawia sie teraz hotkeye i expowiska, jak i rowniez w coraz wiekszej mierze boty

aha, co do expowisk/zmian wizualnych - outfit z mieczykiem oraz dawny summoner moglyby zostac przywrocone :] a expowiska/zmian w grafice - gdyby udalo sie zbalansowac gre (czyt. powrocic do dawnej jej balansacji), wtedy takie smaczki jak basen, grafika itp bylyby tylko fajnym dodatkiem a nie syfem, ktory probuje tuszowac nieudolnosc cipsoftu we wprowadzaniu zmian.

podsumowujac, balansacja, w moim jak i wieelu innych graczy odczuciu, sprowadza sie do dwoch slow - powrocic do...



pozdro!

mezowski86
24-01-2008, 17:49
Ja tam za tibia 7.6 nie przepadam. Hlv sorc bijacy z ue po 2tys. hp w potwory, a kina hlv osiągał ledwo co średnią 100hp na dragach.

Michnik of Celesta
24-01-2008, 18:50
Ja tam popieram też mam dość botów oraz kiepskiego leczenia u paladyna i knighta. A co do palka:

witam

3 palladyni
w tej kwestii nie bede sie wypowiadal, gdyz sam nigdy nie gralem pallem przez co nie wiem, co jest tej profesji potrzebne a co zbedne ;p



Jestem za przywróceniem dawnej siły e vity , która teraz jest zupełnie nieopłacalna. Niech se kosztuje nawet ciut więcej many niż teraz , ale niech leczy jak przed 8.1 i będzie git.

Sardendor
24-01-2008, 18:51
Nawet fajnie napisane. Nie koniecznie przywracac uhy trzeba. wystarczy troszke zmienic sile fluidow i ich cene, i lvle od ktorego mozna je uzywac.Tzn zlikwidowac ta funkcje. Dlaczego 45 knight musi sie leczyc health potionem (czyt.gownem) jezeli ma np kase na ghp.
Health potion 150-200hp (dobre dla lov lvl)
shp - 250-350hp
ghp - 600-700hp
niech zrobia nowy potion dla prawdziwych hlvl megahp- 1200 hp tutaj mozna by dac jedynie ograniczenie lvlowe 80 lvl.

Moim zdaniem takie cos byloby sensowne...
niektorym to sie bedzie podobac innym nie, tego i tak nie bedzie, napisalem to co chcialbym aby bylo.


Combo od potworow powinno byc bo wtedy wieksza zabawa ;)
z tym leczeniem bylo by dobrze jakby dodali combo.

Powinna byc mozliwosc nadania zywiolu we wszystkie bronie.
Palek moglby uzywac wszystkie potiony do leczenia.

Nie wiem co mozna by zrobic aby expilo sie wolniej bo szczerze mowiac nie podoba mi sie jak 90 sork na wrl wbija 300k/h
Dawniej bylo po 100 - 150 k/h na demcach i bylo gites. :)

Co by mozna zmienic jeszcze...

Hot keye usunac ? Chyba raczej juz nie, za chwile by powstaly boty ktore rzucaja ciagle sdkami w ciebie wiec niestety nie ma sensu... A szkoda bo jak nie bylo hot keykow bylo naprawde fajnie :)

A co powiecie zeby byly w tibii aktualnie outfity + z tibi 7.4 ? :>

Xantro
24-01-2008, 19:14
Co wy gadacie ? Paladyn teraz męczy się kilka/naście dni i ma takie skille że leje wszystko 2 razy szybciej niż inne profesje ... -,- Przywrócenie sd bomba ? Ocipieliście ? Idzie sobie taki 50 +- lvl i pada na strzała... Bez sensu.

Vil
24-01-2008, 19:34
propozycje warte tyle ile wszystkie inne, nikt odpowiedzialny za jakiekolwiek zmiany w Tibii nigdy tego nie przeczyta a juz na pewno sie tym nie posluzy.

JustaNoob
24-01-2008, 19:41
@up
Warto mieć marzenia

Ale niestety masz rację, nikt z tego nie skorzysta, choć niektóre pomysły są niczego sobie (szczególnie to leczenie dla knighta) ;)

Rafals from hell
24-01-2008, 20:40
Propozycje wypadało by umieścić na forum tibii.com nie tutaj, bo tutaj tracą całkowite znaczenie

Juzefek
24-01-2008, 20:45
A ja bym zostawił tak jak jest teraz + stary system leczenia + te twoje runki.

Rafals from hell
24-01-2008, 21:15
A ja bym zostawił tak jak jest teraz + stary system leczenia + te twoje runki.

TO zastanów sie człowieku czy tak jak jest teraz, czy jakieś nowości/stare metywy... -.-

Barosa7
24-01-2008, 21:21
4 mglvl to kwestia 2-3 dni

No comment

Albertus
24-01-2008, 21:42
bezsens , po co takie tematy są? nie podoba sie to narq na ots tam możesz zrobić co zechcesz

Piotrek Marycha
24-01-2008, 21:45
1. h lvl nooby nie czuliby sie tak pewnie wiedzac, ze w kazdym momencie moga polec na sd combo
fajnie, widze ze ci sie podoba mage bomb?
2. wielu graczy gra w tibie wlasnei dla tego aspektu - pk, nie wbijajc jednak uprzednio 45 lvlu, gdyz jest to zupelnie bezsensowne, poniewaz w dzisiejszej tibii jedna akcja pk jest rowna 'hunted forever'
8 na 10 pk teamow w ogole nie uzywa sd... w czym problem?
3. nie spowodowalo by to jednak takiej 'rozpusty' wsrod pekerow, gdyz 325 gp za jeden strzal z runki to cena, jaka nie kazdy moze poniesc (w hurtowych ilosciach oczywiscie).
nom, wlasnie dlatego prawie nikt sd nie uzywal na low lvlu...

4 leczenie za pomoca czarow - jak wyglada, kazdy widzi, przegiecie w druga strone. dawniej wyjscie 90 lvlem magiem na jednego warlocka w 90 % koncyzlo sie smiercia
[/B]
sorry, ale na 90 lvlu to juz mozna bylo spokojnie expic na wrl, ofc nie wnikam w to czy jest waste czy nie
teraz 20 lvle magowie leja dragon lordy praktycznie sie nie przemieszczajac, 90 lvle magowie leja 2 warlocki naraz bez wiekszego ryzyka smierci, dodatkowo praktycznie bez waste. bezsens.

nie pomylilo ci sie to forum przypadkiem z OTfans?

tibia 7.4 - szybszy exp low lvl knightem
co ty nie powiesz... a mi sie jednak zdaje ze w 7.6 knight przyspieszył

dodajac smaczki takie jak trapowanie, lurowanie, thiefowanie
w tym momencie straciłem do ciebie szacunek

tamte wersje tibii wydaja sie byc wrecz idalne :P jednak cash$ okazal sie na tyle duza zacheta
kapitalizm & demokracja
10latkow, ktorym podstawia sie teraz hotkeye i expowiska, jak i rowniez w coraz wiekszej mierze boty
srry, ale jezeli ty uwazasz ze 90 lvl padal na wrl na 90% to chyba jednak i tobie tez podstawiali te expowiska...


Hot keye usunac ? Chyba raczej juz nie, za chwile by powstaly boty ktore rzucaja ciagle sdkami w ciebie
pudło, na 7.5 juz dawno byly boty
wiec niestety nie ma sensu... A szkoda bo jak nie bylo hot keykow bylo naprawde fajnie
oj nie było tak fajnie, wiesz jak to trudno znaleść w necie dobrego bota?...[/sarkazm]

Cygan Slejter
24-01-2008, 22:30
nastepny czop....
fajnie ci jest jak expisz 4 godziny a ktos przychodzi i bez powodu cie zabija i 4 godziny expienia ida w zapomnienie??

eh.....

MasterTusk
24-01-2008, 22:48
Mnie najbardziej zadowalałaby decyzja o utworzeniu paru serwerów tibii 7.6...ciekawe czy wypaliłoby...pewnie 80% z tych co mówią "tibia 7.6 plis back!!1" zostałaby na tibii 8.1+...

M_atiz
24-01-2008, 22:58
Nie ma sensu pisania czegoś takiego. Po pierwsze nikt odpowiedzialny za rozwój tibi tego nie przeczyta. Po drugie wiele z tych rzeczy to czysty idiotyzm i wykazanie się niewiedzą na temat tibi przez autora tego tekstu (i po co było tyle pisać -.-). Jeśli chodzi o MDW to weź sie z nim umów a nie pisz takie pierdoły na tym forum, bo to oblech...

Michoss
24-01-2008, 23:01
@Pan Premier
I masz rację ;).

mezowski86
25-01-2008, 18:03
propozycje warte tyle ile wszystkie inne, nikt odpowiedzialny za jakiekolwiek zmiany w Tibii nigdy tego nie przeczyta a juz na pewno sie tym nie posluzy.

W takim razie proponuję usunąć z forum dział update. Bo po co ma być jak i tak nikt z clipsoftu tego nie przeczyta? Żal

Salarigoth
25-01-2008, 18:04
Mnie najbardziej zadowalałaby decyzja o utworzeniu paru serwerów tibii 7.6...ciekawe czy wypaliłoby...pewnie 80% z tych co mówią "tibia 7.6 plis back!!1" zostałaby na tibii 8.1+...

Zaczeloby sie narzekanie "Sorc jest najlepszy zmienicie to to to i to" i gowno by bylo z 7.6 bo sorc byl najlepszy

Kimo36
25-01-2008, 18:12
Mage bomb PLZ! Uhy sa drozsze niz potiony jak bys nie zauwazyl. Potwory dalej moga zrobiccombo >,> (wiem z wlasnego doswiadczenia). Widze ze autor tematu przedewszystkim przyczepil sie ograniczeniom lvlowym. Zamiast pisac jakies bzdety na forum to idz expic.

@edit
About combo:
Jezeli kiedys taki mob jak (hmmmm) dragon walnol by combo z f-wave i gfb (fb?) to po dodaniu wyszloby ok. 270. Cyferki by sie zakryly (podobnie jak w krotkim odstepie czasu 2 playerow uderzy potwora, wtedy liczba obrazen jest wrecz niewidoczna). po uptade te liczby sie nie zakrywaja nawzajem, lecz dodaja. To jest ta cala "likwidacja" comba ;d

xoz
25-01-2008, 18:21
ghp ktore lecza co uhy przed upem, as co znikaja po 1 uderzeniu, sd 1x za 300gp~ troszke silniejsze niz teraz. tyle starczy zeby w miare to bylo

FryzjerZenon
26-01-2008, 12:32
Zart?
Moze te twoje sd jest dobre, ale reszta raczej nie.
I co jeszce dac im? 30 many na 2 sekundy?
Teraz juz wszyscy knighta miazdza jak nie ma dobrych skilli.
Knight teraz na 25 wbija skille kilka tygodni, zeby miec te 70/70, a taki pall na 25 co cieszy sie, ze mu skille o wiele szybciej leca, podejdzie z 70/70 dupnie z royal spira 2x i gowno. 0 nic po knighcie, tak samo zrobi sork i druid.
Poprostu przywrocic te walenie knight'a z przed upu.

Gremlin
27-01-2008, 09:44
Odpowiedzi na pierwszy post:
@Balansacja punkty 1-4
A nie latwiej bylo napisac "plx dajcie stara tibie"?
Ogolnie bardzo slaby pomysl, po to byl update bo bylo zle (nie mowie ze jest lepiej/gorzej, tylko mowie ze bylo zle).

@20 lvl bijacy DLe i 90 lvl bijacy 2 wl
Bylem na obydwu po update i powiem ci tak:
DL 20 lvl nie sorca moze i zabije, ale ma rownie duza szanse pasc sam jak zabic DL... wave DL wchodzi teraz na wiecej niz cale zycie takiego sorca.
WL hmm bije sie je duzo bezpieczniej niz przed update, ale na pewno bicie 2 naraz przez 90 lvl sorca nie bedzie latwe, lekkie i przyjemne.

@5
Cambo zostalo usuniete zeby wyrownac szanse, takiemu rycerzowi cambo newiele robilo (no chyba ze ledwo mial lvl zeby blokowac jakiegos potwora), za to nawet bardzo wysokie lvl wsrod sorcow/druidow ginely z nieswojej winy. Pozatymnie martw sie, te naprawde mocne potwory ktore mogly zabic kazda profesje wciaz maja cambo (i to mocniejsze niz przed update).

ciezko jest znalezc idealny punkt zbalansowania tibii, w ktora teraz mamy, jedynym sensownym wyjscie, hjesli cipsoft naprawde chce stworzyc wyjatkowa gre, jest powrot do starej tibii. niektorzy powiedza - tibia 7.4!, inni - tibia 7.5!, jeszcze inni - tibia 7.6!, jednak nie ma to znaczenia ktora z tych wersji zostalaby przywrocona, lub stworzona na podstawie balansacji z tychze wersji, poniewaz balansacja w nich byla mimo wszystko jak najbardziej udana.
Najbardziej to byla zbalansowana Tibia 3-4 lata temu... tyle ze powrot do niej nie robi zadnego sensu, balans wtedy byl bo gracze walczyli na 50-60 lvl a nie na 150-300.

mialoby to sens, gdyz zreaktywowano by tzw 'noob pk' squady, przez co:
1. h lvl nooby nie czuliby sie tak pewnie wiedzac, ze w kazdym momencie moga polec na sd combo
Spedzilem w tej grze 5 lat na rozwijaniu postaci... czemu mam sie ciagle bac kolesia z MC i bootem ktory spedzil weekend na robieniu swoich postaci?!?

tibia 7.6 - potezna sila sorkow, jednak niepozwalajaca na przekraczanie pewnych limitow zdobywania expa. w dzisiejszej tibii limity te zostaly praktycznie zniesione, przykladem sa sorkowie ktorzy wbijaja po 17 kk expa w jeden dzien na 200 lvlu.
Co to sa "pewne limity"?
I co takiego sie zmienilo na kozysc sorcow ze moga wbic tyle expa?
Kiedys UE bylo mocniejsze, bralo podobnie many i dzialalo na praktycznie wszystkie potwory... teraz ten sorc po prostu uzyl tego samego UE w nowy sposob w nowym miejscu.

dodajac smaczki takie jak trapowanie, lurowanie, thiefowanie, tamte wersje tibii wydaja sie byc wrecz idalne jednak cash$ okazal sie na tyle duza zacheta
Trapowanie - jako takie jest zabroninione regulaminem wiec nie mozesz tego dawac jako argument.
Lurowanie - gdy lurowanie jest sporadyczne i z umiarem oczywiscie jest ciekawe, jak na na expowisku dla lvl 8-20 jest wiecej smokow/GSow niz na PoH to jest po prostu nie fair w stosunku do tych graczy.
Oczywiscie wam sie wydaje fajnie jak smok rozlozy jakiegos 8 lvl "nooba" na trolach bo przeciez "mogl sie bronic". Wyobrazcie sobie ze nagle mozna na wasze smoki zlurowac HF albo na PoH jegernouta (ktore tez zabija was 1 ciosem tak jak smok tego 8 lvl). I nie mowic ze "aaa taki 8 lvl to niewiele traci", jesli chodzi o mnie i moja najgorsza smierc to bylo jak stracilem pierwszego spiked sworda na ktorego zbieralem przez dosyc dlugi okres czasu (jeszcze za czasow jak FS kosztowal 40-50k).

ze zapomniano o graczach ktorzy grali w ta gre dla tych wlasnie smaczkow, uniemozliwiajac im czerpanie takiej przyjemnosci z gry na rzecz 10latkow, ktorym podstawia sie teraz hotkeye i expowiska, jak i rowniez w coraz wiekszej mierze boty
Poczules sie lepiej nazywajac innych 10 latkami?
Wyobraz sobie ze ja jestem od ciebie starszy o tyle co ty od tych 10 latkow... moze tez mam cie traktowac jak rozpieszczonego gowniarza?
Wbrew pozora wiekszosc "10 latkow" w grze zachowuje sie bardziej odpowiedzialnie od swoich o kilka lat starszych kolegow, oczywiscie po pewnym czasie tez zaczynaja byc jak oni, ale to glownie uczac sie od starszych graczy.
Hotkeye zostaly wprowadzone z prostego powodu - gracze zaczeli zdobywac za wiele poziomow i ruszac sie za szybko i zeby wogole mozna bylo ich trafic to trzeba bylo miec macro - CIP po prostu dal rowna szanse ludzia ktozy woleli nie oszukiwac.
Booty to tylko dalszy postep po macro - wiekszosc ludzi mimo wszystko chce jednak grac w miare normalnie... tyle ze wiekszosc chce tez byc lepsza od innych niekoniecznie poswiecajac na to wiecej srodkow, tak wiec mamy maly problem:
Na poczatku wystarczyl Rybik, lowilismy sobie ryby, byla z tego kasa.
I swiatlo (zeby oszczedzic na pochodniach :)
No ale gdy zaczeli inni to robic to nagle ryb nie mozna bylo sprzedac... wiec co zrobic?
No trzeba to zuzyc samemu, wiec klepniemy macro do robienia runek, oczywiscie inni tez to zrobio, wiec lepiej jednoczesnie robic runki na jednej postaci a druga sobie expic. No ale runki mozna robic 24/7 a expic tylko jak nie spimy... no to moze polaczyc jedno z drugim i miec farme 5-15 postaci ktore non stop robia runki a moj rycerz sobie w tym czasie bedzie tak samo trenowal.
Mamy kupe runek teraz, tylu ludzi je robi ze sa malo warte, wiec moze lepiej je zuzyc... oczywiscie jesli mamy duzo runek to mozna szybko expic na dobrych potworach... wiec czemu nie bocik na UHanie sie zeby nie pasc za latwo.
Przeklety CIP zrobil ze unieszkodliwil moje macro i teraz musze nabijac glupie soule... hmm a jak by tak macro troche skomplikowac, wybiljal bym malutki spawn kilku rotow zeby byly soule.
Hmm jak by nie patrzec to na nabijaniu souli idzie 5k/h, jak by to troche zoptymalizowac to moze byc z tego 10k/h, normalnie jak expie moim rycerzem to mam 100k dziennie, a tutaj moze wyjsc 200k+ hmm czemu by tego macra na stale nie zapuscic...
... i tak doszlismy do bota malutkimi kroczkami w oszukiwaniu.

Ja tam popieram też mam dość botów oraz kiepskiego leczenia u paladyna i knighta.
Booty mozna ograniczyc (usunac sie nie uda) na 2 sposoby:
1. Wprowadzic ograniczenie elektroniczne... CIP probuje od dluzszego czasu i cos im to nie wychodzi.
2. Zmusic ludzi karami zeby przestali bootowac... co mam na mysli?
Pierwsze przekroczenie - pojechac postaci po statach (jesli boot byl na skille to do 0, jesli na exp to obciac odpowiednio duzo expa, jesli na kase to wyczyscic depo/domek).
Drugie przekroczenie wogole (nie z jakims tam wygasajacym criminal record) - kasacja.
No i przedewszystkim scigac cale towazystwo, nie jakis tam pojedynczy GM samotnie ganiajacy 3 booterow dziennie, zagonic do pracy dosyc znaczny sztab ludzi szukajacych i tylko kilku ktorzy beda banowac na podstawie zebranych dowodow (zeby nie bylo naduzyc).

niech zrobia nowy potion dla prawdziwych hlvl megahp- 1200 hp tutaj mozna by dac jedynie ograniczenie lvlowe 80 lvl.
Prawdziwe "mega hlvl" wsrod sorcow wciaz zadaja max ~300 w pvp, wiec jesli rycerz by sie leczyl 4x tyle (i do tego szybciej niz mozna strzelac z SD) to znowu byli by forteca nie do ruszenia.

Powinna byc mozliwosc nadania zywiolu we wszystkie bronie.
Nie wiem czy zaowazyliscie cos... otoz zywioly z gemow to tylko taka zabawka, tak naprawde liczy sie bron ktora ma enchant na stale... cip w ten sposob mowi ze zolwie, scaraby i jeszcze kilka potworow tego typu sa przeznaczone dla rycerzy na lvl 35-60

Mnie najbardziej zadowalałaby decyzja o utworzeniu paru serwerów tibii 7.6...ciekawe czy wypaliłoby...pewnie 80% z tych co mówią "tibia 7.6 plis back!!1" zostałaby na tibii 8.1+...
CIP probowal juz tego z PvP Enforced (powrot do czasow sprzed skulli). I co? Obydwa servery PvP enforced swieca pustkami, a kto nawet tam probuje grac to go zaraz taki PA dostanie od panujacej gildi ze jesli chce aktualnie grac a nie sluzyc im to idzie gdzie indziej.

mezowski86
28-01-2008, 17:51
Potion leczący 1200hp może nie. Jednak potiony powinny leczyć więcej wraz ze wzrostem lv (i ew. mlv) knajta. Powinna być jakaś różnica w leczeniu między 80lv ek i 300lv ek. I nie mam tu na myśli wycofania strong i great potionów. Po prostu każdy z nich niech leczy za określoną ilość hp + bonus od lv, mlv.

Monsword
28-01-2008, 17:58
@topic - napisałeś że 90 mag bierze 2 warlocki na klate i leczy sie exurom.... tylko że on jest na utamce wienc po co mu exura na warlockach?

Salarigoth
28-01-2008, 19:44
@topic - napisałeś że 90 mag bierze 2 warlocki na klate i leczy sie exurom.... tylko że on jest na utamce wienc po co mu exura na warlockach?

Br?dziesiona

Xzonixek
28-01-2008, 20:42
Odpowiedzi na pierwszy post:
Trapowanie - jako takie jest zabroninione regulaminem wiec nie mozesz tego dawac jako argument.
Lurowanie - gdy lurowanie jest sporadyczne i z umiarem oczywiscie jest ciekawe, jak na na expowisku dla lvl 8-20 jest wiecej smokow/GSow niz na PoH to jest po prostu nie fair w stosunku do tych graczy.

Ale poty na boty, poty na wojnach i kiedyśniejsze trapy były czymś, co dawało tibi klimat...


Hotkeye zostaly wprowadzone z prostego powodu - gracze zaczeli zdobywac za wiele poziomow i ruszac sie za szybko i zeby wogole mozna bylo ich trafic to trzeba bylo miec macro - CIP po prostu dal rowna szanse ludzia ktozy woleli nie oszukiwac.

Tylko wtedy co mi daje szybkość?

Prawdziwe "mega hlvl" wsrod sorcow wciaz zadaja max ~300 w pvp, wiec jesli rycerz by sie leczyl 4x tyle (i do tego szybciej niz mozna strzelac z SD) to znowu byli by forteca nie do ruszenia.

Chyba o to chodzi, aby rycek był 'czołgiem' a nie free fragiem, a tym bardziej palek 120+ lvl leczy sie max 700 na swoje 1.2k+ hp, bardzo śmieszne...

Zauważam iż nie porównałeś tutaj kosztów expienia teraz ryca/pala/magów.
136 ED: No ja mam softy i life ringi, to mi 4 bp GMP stykną na jakieś półtorej, do 2h (frosty arena)
125 RP: No ja mam plecak pb i softysie, pobije troche respy...
150 EK: No ja mam softysie i 20 plecaków mf, ide na kopy, bo na moim lvlu frosty waste...

<3 balance

Br?
Sim XD

Gremlin
30-01-2008, 02:56
Powinna być jakaś różnica w leczeniu między 80lv ek i 300lv ek.
Jak najbardziej za... niech roznica bedzie taka jak miedzy magiem na 80 lvl a 300 lvl... jakies 10-15% :)

Ale poty na boty, poty na wojnach i kiedyśniejsze trapy były czymś, co dawało tibi klimat...
Poczytaj sobie regulamin na Tibia.com i co tam pisze o ustawianiu przedmiotow w taki sposob zeby inni gracze nie mogli ich przesunac.

Tylko wtedy co mi daje szybkość?
Mozesz uciec, przy przewadze 30-40 lvl wyjscie za zasieg atakujacego zajmuje kilka sekund.

Chyba o to chodzi, aby rycek był 'czołgiem' a nie free fragiem, a tym bardziej palek 120+ lvl leczy sie max 700 na swoje 1.2k+ hp, bardzo śmieszne...
Oczywiscie ze rycerz moze byc czolgiem... pod warunkiem ze BPP (odsylam do Wiedzmina po rozszyfrowanie tego skrotu) dostanie bazuki.
Jako ze bazuki odebrali sorca/druida to i trzeba bylo rycerzy przesadzic z koni na cos innego - nie jest zle, przy lvl 100+ wciaz potrzeba 4-5 sorcow zeby zabic rycerza na podobnym lvl.

Paladyn obecnie ma: HP jak rycerz, shielding jak rycerz, atak jak sorc... jeszcze moze by mial miec leczenie lepsze od rycerza?!?

Zauważam iż nie porównałeś tutaj kosztów expienia teraz ryca/pala/magów.
136 ED: No ja mam softy i life ringi, to mi 4 bp GMP stykną na jakieś półtorej, do 2h (frosty arena)
125 RP: No ja mam plecak pb i softysie, pobije troche respy...
150 EK: No ja mam softysie i 20 plecaków mf, ide na kopy, bo na moim lvlu frosty waste...
ED - same softy to mozna sobie pobic smoki (same smoki bez DL) w Venore przy ilosci luda jaka tam jest, jak chcesz powaznie expic to trzeba sie wspomagac mana fluidami i to dosyc powaznie.
RP - albo mam bag AS i softy, chwile to ja tu pobede.
EK - Jakos PG wsrod rycerzy wcale nie zwolnili po tym update... a wrecz przeciwnie przyspieszyli.

Xzonixek
30-01-2008, 16:56
@Gremlin:
Ta, wezme swoim palem asy (czytaj sorc:sd) i pojde bic ci frosta, 100 as to 20 min hunta na moim lvlu, czyli w praktyce nic... Ostatnio taki elo pro loot jest ze 6h i rh spadl, wiec napewno mi sie zwroci... Tak samo jak lataja 130 ms na warlo po tym patchu, 3h 5 ssow:D

Mówiąc o 130 ed, wspominam tu o ARENIE na FROSTACH a nie na d lairze ven, przeczytaj dokładnie... softy+4 gmp+lry i widziałem jak typ bil arene przez ponad 1.5h...

A co do leczenia... A CO SORC MA SIE EXUROWAC ZA 300? Paladyn miał być średnio zaawansowany w magi, a nie upośledzony i ślepy... Mam tyle hp co 70 ryc, a nie co rownoległy knight, daj mi chociaż leczyc sie normalnie za polowe hp z mas sana ZAWSZE a nie 350-650...

15:29 Hullah [147]: who cares that now paladin have waste eveywhere ;s
akurat rozmowa na tutor chanell... 45 sorc ice witch tower 100k/h, gdzie ja palkiem tyle zrobie wychodzac na 0?

Co do wiedzmina czytałem wszystko oprócz pani jeziora (3 lata temu) i nie pamietam szczegolowych nazw:p

@Down:
Co ma nowy system leczenia do 10h huntow ryców? Głównie chodzi o przywrócenie siły uha, lub edytowanie potionów...

Askaral
30-01-2008, 18:08
A wedlug mnie wszystko jest tak jak powinno byc, update roox thx kochany CipSofciku :*

Teraz to ja bije sobie dragi na venore lair kazdemu naabowi palkowi i ja mam wiecej exp,loot a on ma gowno, a nie jak przed upem, kazdy kozak paleczek wypinal sie na ed/ms. Ale do rzeczy, 90 master zorg na pewno nie bije sobie 2 wrl bez utamy, zaden 20 sorc nie zabije dla na loozie... pomyliles ots z tibia? A moze jestes jednym z tych co rozplakali sie i przestali grac juz po upie zamiast sprawdzic?

Combo nadal jest uwierz mi ;p
A co do nowego systemu leczenia to naprawde przykre ze knajcik nie moze sobie huncic 10h na samych softach ojeju ;(

Salarigoth
30-01-2008, 18:21
Najbardziej denerwuje mnie w tym wszystkim to , ze nikt nie pomysli o innym czlowieku tylko o wlasnej dupie nawet jak chodzi o glupia gre.

@up
Powiem ci szczerze jestes samolub , typowy polak "Ja mam zle to czemu ktos inny nie ma miec?" Tu nasuwa sie moje kolejne pytanie , ze politycy w polsce zarabiaja "miliony" to myslicie ze oni za darmo to maja ? Myslicie ze to tak prosto zostac takiej skali politykiem co zarabia gruby szmal ? Myslicie ze oni poprostu rano wstali i powiedzieli " Tak ! dzisiaj bede politykiem ! bede zarabiac ! ide szukac sobie pracy w sadzie jakiejs partii czy gdzies !" bull shit oni do tego doszli ciezka praca , zostan prof. nadzwyczajnym politologii i strac na to 10+ lat i gwarantuje ,ze bedziesz zarabic gruby hajs. A ze oszukiwac sie oplaca to jest iwylacznie wina prawa. Powiem wam cos bylem na wakacjach u ojca to jak tam przekroczysz niedozwolana predkosc to za miecha ci przychodzi zdjecie do domu i masz 3 warianty 1) 29 dni zaplacisz 80 Euro kary i dostaniesz 2 pkt karne 2) 29-58 dni 120 Euro i 4 pkt karne 3) 58+ dni wpada ci policja do domu i masz sprawe w sadzie po tygodniu od przyjscia policji i mozesz isc 2 lata do wiezienia. Co robi osoba co dostala zdjecie z przekroczeniem predkosci ? W zebach idze na poczte wplacic kase bo mu sie to wogole nie oplaca , a w polsce panuje tak naprawde bez prawie mozna prawie wszystko ... Wy nawet nie wiecie ze liga polska w pilce noznej to wygrywa ta druzyna co ma najwiecej hajsu , chcecie przyklad ? Wisla krakow 10 lat gry 8 zwyciestw wlasciciel bogaty jak Sku***** i mu sie za ten klub nie zwraca nawet bo on tyle zarabia , ze niezuwazalne sa dla niego sa te wydatki na zawodnikow , na praiwe kazdym meczu marynarke sedzia zostawia i kto da wiecej kasy ten ma pewne zwyciestwo , przekupuje sie zawodnikow i juz , teraz zapytacie "jak to a w ang czemu tak nie jest" bo to sie nie oplaca jak kols dostaje 500,000.Euro tygodniowo to ile tu mu dasz zeby sprzedal mecz ? 100 patoli ? Zaduzo traci wtedy zespol , tam sie gra do konca jak taki Manchaster przegrywa 3:0 i jest 80 min spotkania to oni walcza do konca choc wiedza ze juz nie wygraja a 40 tysiecy ludzi stoi i bije brawa im... Tutaj jak chcesz zostac musisz uczyc sie do 25 roku zycia i bedziesz nadziany albo nie uzcyc sie wogole bo w polsce tak jak w tibi nie ma zlotego srodka....

Vicious
30-01-2008, 18:47
Co do wiedzmina czytałem wszystko oprócz pani jeziora (3 lata temu) i nie pamietam szczegolowych nazw:p



chyba chodzi o "Biedna Pierdolona Piechota"

Slythia
30-01-2008, 19:03
A wedlug mnie wszystko jest tak jak powinno byc, update roox thx kochany CipSofciku :*

Teraz to ja bije sobie dragi na venore lair kazdemu naabowi palkowi i ja mam wiecej exp,loot a on ma gowno, a nie jak przed upem, kazdy kozak paleczek wypinal sie na ed/ms. Ale do rzeczy, 90 master zorg na pewno nie bije sobie 2 wrl bez utamy, zaden 20 sorc nie zabije dla na loozie... pomyliles ots z tibia? A moze jestes jednym z tych co rozplakali sie i przestali grac juz po upie zamiast sprawdzic?

Combo nadal jest uwierz mi ;p
A co do nowego systemu leczenia to naprawde przykre ze knajcik nie moze sobie huncic 10h na samych softach ojeju ;(
Tak, wszystko jest, jak powinno byc.

Mam dwie postacie. ED i EK.

Druidek jest moja zabawka. Chodze sobie na ice golemy, male frosty, barbarzyncow.. Niedlugo bede expila na dragach, co najciekawsze - bez waste. Najczesciej wychodze na 0.

Rycerzem o ice golemach moge zapomniec, podobnie jest z malymi frostami.. Zostaja guardy, tortise etc... I inne smieci. Exp na nich polega na kliknieciu, zabiciu. Raz na jakis czas potionek, no bo przeciez exura sie nie dolecze za nic.

Nadal chcialabym grac rycerzem, lecz staje sie to powoli nieoplacalne. Druid moze chodzic tam, gdzie rycerzem nie dalabym rady.

Teraz najsmieszniejszy fragment...
Druid ma 26 lvl i beznadziejne eq, rycerz 52. Balansacja?

Moze wreszcie przestancie patrzec na swoje "super genialne" hlvl, lecz spojrzcie na innych... Kazdy chce dla siebie jak najlepiej, lecz nie o to tu chyba chodzi, nieprawdaz?

Rafals from hell
31-01-2008, 23:39
Nadal chcialabym grac rycerzem, lecz staje sie to powoli nieoplacalne. Druid moze chodzic tam, gdzie rycerzem nie dalabym rady.

Teraz najsmieszniejszy fragment...
Druid ma 26 lvl i beznadziejne eq, rycerz 52. Balansacja?


Na tym polega gra, każda profesja ma swoje miejsca gdzie może huncić. Ice golemy nie nadają sie dla knighta, ale za to knight spokojnie poexpi na Barbarian Camp, nawet jak leci 3 Bloodwalkery i kilka Brutercharmerów do tego Ice Witche :) na wieży, a druid nie ma tam szans :)

Gremlin
01-02-2008, 02:40
Ta, wezme swoim palem asy (czytaj sorc:sd) i pojde bic ci frosta, 100 as to 20 min hunta na moim lvlu, czyli w praktyce nic... Ostatnio taki elo pro loot jest ze 6h i rh spadl, wiec napewno mi sie zwroci... Tak samo jak lataja 130 ms na warlo po tym patchu, 3h 5 ssow
Szczeze mowiac nie wiem jak to jest dokladnie z AS i paladynem... po prostu moj paladyn nie ma dosc wysokiego lvl zeby efektywnie expic z AS. Na forum za to jest mnustwo marudzenia jak to high lvl RP "expia za free z AS na frostach teraz non stop".

Mówiąc o 130 ed, wspominam tu o ARENIE na FROSTACH a nie na d lairze ven, przeczytaj dokładnie... softy+4 gmp+lry i widziałem jak typ bil arene przez ponad 1.5h...
Poczytaj dokladnie co ja mowie. Same softy to wystarcza na bicie smokow na ograniczonym spawnie... Jak dorzucimy do tego lr + kilka mp + softy to wychodzi ze na ten 1.5h i tak wydal 10k :)

A co do leczenia... A CO SORC MA SIE EXUROWAC ZA 300? Paladyn miał być średnio zaawansowany w magi, a nie upośledzony i ślepy... Mam tyle hp co 70 ryc, a nie co rownoległy knight, daj mi chociaż leczyc sie normalnie za polowe hp z mas sana ZAWSZE a nie 350-650...
Hmm
Bije podobnie jak ty, bije za podobna cene jak ty, mam polowe hp mniej niz ty... i jeszcze mial bym tez miec limitowanie leczenie jak reszta do 1/3 zycia?
Wyobraz sobie ze mimo wszelkich "ogromnych" leczen druida w gruncie rzeczy lecze sie zwykle mniej niz rycerz/paladyn... po prostu mam za malo HP zeby sie leczyc na raz wiecej.
Tak wiec poniewaz strzal rycerza nic nie kosztuje a moj tak wiec jego leczenie jest drozsze niz moje.

A co do nowego systemu leczenia to naprawde przykre ze knajcik nie moze sobie huncic 10h na samych softach ojeju
Czemu nie?
Zamiast zwyklej exury uzywa wound clensing i po sprawie.

Rycerzem o ice golemach moge zapomniec, podobnie jest z malymi frostami.. Zostaja guardy, tortise etc... I inne smieci. Exp na nich polega na kliknieciu, zabiciu. Raz na jakis czas potionek, no bo przeciez exura sie nie dolecze za nic.
Piraty, barby, lizardy, orki, exura daje wiecej niz myslisz... tak pozatym z tego co mowisz tutaj wynika ze twoj rycerz ma skille ~55 i/lub strasznie kijowy eq.

Slythia
03-02-2008, 03:27
Piraty, barby, lizardy, orki, exura daje wiecej niz myslisz... tak pozatym z tego co mowisz tutaj wynika ze twoj rycerz ma skille ~55 i/lub strasznie kijowy eq.
Piraty sa troche za silne (zrazilam sie do nich dosc szybko), barby... Wszystko jest dobrze, do czasu az ta kobieta podbiegnie. Lizardy za silne i za duzo ich tam (net, probowalam, skonczylo sie follow za kumplem)...
Rycerz ma skille gdzies po 70 a eq mam dosc dobre jak na pvp-enfo.
Na tym polega gra, każda profesja ma swoje miejsca gdzie może huncić. Ice golemy nie nadają sie dla knighta, ale za to knight spokojnie poexpi na Barbarian Camp, nawet jak leci 3 Bloodwalkery i kilka Brutercharmerów do tego Ice Witche na wieży, a druid nie ma tam szans
Na moim poziomie nie dam rady na duzym obozie.. I o wiezy moge zapomniec, wiem ile czasu trwa ubicie jednej ice witch. Troche za dlugo, by bylo to choc w najmniejszym stopniu oplacalne.

Moze i marudze, lecz zdziwilo mnie to, ze druidem moge sobie chodzic na lepsze potworki niz najtem...

Byc moze zwyczajnie nie umiem grac ta postacia ;). Lecz wiem jedno o niej - dwoch dl'i nie zablokuje ;P.

Alanus Lutinum
03-02-2008, 10:34
Mi się wydaje, że Hotkeye były wręcz potrzebne. Dość trudno było trafić wtedy 100 lvla, chociaż bardzo doświadczonym to się udawało. A teraz? 150lvl + utani hur + bohy + time ring = chmurka, przy użyciu runy (no chyba, że z gfb bijemy), i praktycznie taki 150lvl po prostu przebiega sobie na twoim ekranie, nawet jeśli ty masz taką samą prędkość.

Wg. to palladyn ma za dużo. Hity ma zabójcze, nie musi skillować (tzn. może, ale niekoniecznie i tak szybko 70 wbije). Grałem trochę palladynem i mogę stwierdzić, że granie nim było banalnie proste, nawet nie skillowałem, a 30lvl wbiłem w ~3 tygodnie (oczywiście w dniach szkolnych) na samych zakichanych rotach na darashii na zapchanym non-pvp bez skillowania przy czym wpadły mi skille po 65/40.

Z resztą 45 sorc, moze zabić bez większego problemu 30lvl knighta(515hp). wystarczy SD (~140)+czar exevo mort hur (~140) knight zużyje potionka (~100hp) i następna fala, wystarczą dwie tury, żeby 45 sorc zabił 30 knighta! (no chyba, że knight będzie uciekać tak, żeby go trafić się nie dało).

No ale co mamy zrobić? Mamy udupić palladyna bo reszcie źle? Wg. mnie to tak, ale nieznacznie tylko jak?

Gdyby przywrócić stare uhy, to knight byłby i tak maszyną nie do pokonania, więc sytuacja się odwraca, moze by tylko uhy stare osłabić o jakieś 20% ich mocy sprzed update, przy czym zrobić uhyx2 lub x3 w jednej runie, to byłoby dobre rozwiązanie, gdyż knight nie miałby waste (ba! nawet miałby większy zysk), ale i w PvP byłoby to dobre rozwiązanie.

mezowski86
03-02-2008, 13:16
wystarczy SD (~140)+czar exevo mort hur (~140)

sorc nie może tego walnąć w jednej turze

Fagaro
03-02-2008, 19:41
co do balansacji, jak mam isc kogos zabic to swoim 82 rp mam wiekszy dmg niz 176 ek. Wiec nie gadajcie mi to jest balansacja. Paladyn ma okolo 8 mln expa, knight 90 mln. paladynem stracilem 100 godzin na trening, knightem 1100h. Knight ma bron za 700k, paladyn w zyciu tyle nie wyda na ass stary.
Co do leczenia, pare lat temu zastanawialem sie jaka profesje wybra, paladyn byl w wojnie, znalem juz zasady gry i chcialem miec "chara 4 funn" przez glowe przeszlo mi pare mysli:
-mag expi szybciej, ale knight zarabia pelno kasy
-knight expi duzo dluzej niz mag, nie musi wracac do dp po runa
-knight moze expic solo i nie potrzebuje przydupasa nawet na najgrozniejsze stwory
-DL moze zabic 100 maga na combo, ale knighta nie
-mag musi recznie klikac zeby sie zaladowac mana, lub uzyc runki,
knight od czasu do czasu uzywa uha i klika na battle

Po przemysleniu wszystkich + oraz - stwierdzilem ze jedyna zaleta maga jest szybkie expienie wiec zdecydowalem sie na knighta. Teraz powiem co mamy na dzien dzisiejszy:
-mag nie musi ladowac many/uzywac run przez mozolne klikanie myszka, klika f1 f1 f1 f1 f1 f1 i ma zaladowana mane, na polowaniu klika f2 f2 f2 f2 f3 f2 f2 f2 f3 uzywajac vis i exury gran, troche to inaczej wyglada niz dawno temu kiedy kazdy strzal z hmm to bylo klikniecie na rune, najechanie na stwora w batle i klikniecie ataku
-stwory stracily combo, teraz niewielka jest roznica miedzy knightem 100 a 200,
-knight leczy sie strasznie zle, hp mu nic nie daje. przykladowo mag 150 i knight 150 przeciwko 4 frosta/dl. Co wolimy miec 2000 hp i leczyc sie za 600 hp czy miec 1000 hp i leczyc sie za 1000 hp (przypominam ze stwory nie maja comba i nie zadadza tych 1000 hp w jednej turze) do tego knight walczy w zwarciu a mag na odleglosc
-mag moze expic solo majac 1000 hp praktycznie wszedzie, knight albo wyda majatek na fluidy albo musi miec przydupasa w postaci druida. (np demony, wl)
-greate pointiony rozwiazuja problem maga z capem, do tego runa maja zwiekszone ilosc uzyc (gfb 4x, hmm10x, sd 3x) a cena taka sama. z kolei knight zuzywa tony mf zeby sie leczyc.
-mag expi szybciej i bardziej oplacalnie niz knight. Ja na frostach robie 170-200k/h i mam waste, ms/ed majacy 40 leveli mniej niz ja robi 250-300k/h z sd na demonie, albo soluje demony z ice hmm.

@ gremlin.
Moze pamietasz moje posty (w dziale profesje) sprzed 2 lat, kiedy wszyscy sie smiali ze mag wymiata a knight gowno moze. Wtedy bylem jedna z niewielu osob ktore pomagaly Tobie przekonywac reszte ze wcale tak wielkiej dysproporcji nie ma. I wtedy nie bylo. Teraz jest. Po 5 latach grania w tibie mam dosyc tego ze knight dominowal 6 miesiecy a madzy przez 4 i pol roku. ja juz sie poddalem i robie druida, w miesiac wbilem 80 level i nie stracilem na to ani jednego gp, zostawiam sobie kase na pg jak bede juz 120+

Ps. robiac druida nie zmarnowalem tez tysiaca godzin na trenowanie.
pps. robiac runki nie musze zebrac o monka tylko wychodze przed domek i runuje.

mezowski86
03-02-2008, 20:08
Fagaro, a pamiętaj jaki byłeś zawzięty w tym przekonywaniu, że knajt nie jest najgorszą profesją. Zdecydowanie najgorszą profesją był 2,3 updaty temu. 1 Update temu był niezłą profesją, obecnie jest nadal najsłabszą, jednak nie tak jak 2 update temu. pozdrawiam

PanKracy
03-02-2008, 20:39
fagaro
Podobną sytuacje mieli magowie kiedy to wprowadzono "oteesowe" hity dla knighta. Gdy magowie sie buntowali, wyśmiewano ich że nie umieją grać, że idą na łatwizne, ale szanowni knajci nie zdawali sobie sprawy jak ciężko było uzbierać kase żeby iść na jakiś hunt który i tak zazwyczaj się nie zwracał. W tym czasie co 50 mag wbił 2 lvle, 50 knight wbijał ich 10 albo i więcej. Jeszcze do tego ekipy knightów. Trzech 60 knightów mogło ubić 150 msa, podczas gdy on walil z sd smieszne hity po 300. Gdy liczba aktywnie grających profesji magicznych diametralnie spadła (a co za tym idzie liczba zakupionych pacców), przyszedł pomysł na kolejnego super pro evul przemyślanego update'a cipsoftu. Obecnie nie gram w tibie juz od około 3 miesięcy (posiadam 63 sorcerera). Aż głupio patrzeć na tematy typu "198 EK pwned by noobs", "250 EK down" itp. Wtedy takie postacie były niemalże nie do zabicia bez większej ilośći osób. Co oni porobli z tą grą to szkoda słów...

Fagaro
03-02-2008, 20:53
Fagaro, a pamiętaj jaki byłeś zawzięty w tym przekonywaniu, że knajt nie jest najgorszą profesją. Zdecydowanie najgorszą profesją był 2,3 updaty temu. 1 Update temu był niezłą profesją, obecnie jest nadal najsłabszą, jednak nie tak jak 2 update temu. pozdrawiam

te 3 updaty temu bylem 120 level, moja sila magi wynosila okolo 260% wiec moglem polowac uzywajac gfb, explo, hmm, nie gorzej niz 80 ms, a do tego mialem duzo wiecej hp. nie narzekalem bo wtedy knight byl profesja uniwersalna. zabicicie cultow nie sprawialo problemu, lurowalem po 5-8 i gfb, teraz musze podbiec zeby walnac z toporka, a one upijaja, znikaja i paralizuja wiec polowanie na nich przestalo miec jakikolwiek sens. Demona bilem z explo i leczac sie uhami, teraz koszty zabicia jednego demona solo to cos kolo 8k na fluidy(mf na eori i heal na leczenie). Wl kiedys to cos pieknego, z toporka tak sobie obrazenia wchodzily, ale explo pieknie, po 500 dmg z kazdej runki, teraz niby toporkiem mozna je bic, ale duzo czesciej znikaja, wiec mniej obrazen (bo jak uzyje niewidki tuz przed moim atakiem to atak nie wchodzi, musze go dokryc runka/exori i tura w plecy) a mag z morta wali obojetnie czy wl jest widzialny czy nie. Rola knighta ograniczyla sie do bicia smokowatych potworkow, co jest pprostu nudne. zadnej odmiany.

fagaro
Podobną sytuacje mieli magowie kiedy to wprowadzono "oteesowe" hity dla knighta. Gdy magowie sie buntowali, wyśmiewano ich że nie umieją grać, że idą na łatwizne, ale szanowni knajci nie zdawali sobie sprawy jak ciężko było uzbierać kase

Wiem, i wszyscy sie dziwili ze ja jako knight mowie ze cip soft przegial w druga strone popadajac ze skrajosci w skrajnosc. Wtedy im sie nie udalo, nie dlatego ze zwiekszyli moc knighta/pala ale dlatego ze poprawiajac jedna profesje naraz obcieli moc drugiej. Teraz zrobili znowu, polepszyli magow jednoczesnie dupiac knightow. zmiany powinny byc czestsze ale mniej gwaltowne. np update co 2 miesiace wprowadzajacy drobne zmiany a nie jeden wielki co pol roku w ktorym zmieniaja wszystko. Sprowadza sie to do tego ze logujemy sie i trzeba zadac sobie pytanie "co moja profesja dzisiaj moze robic" bo to co umielismy przed upem okazuje sie przestarzale.

Azared
27-03-2008, 21:16
A ja Wam napisze mój pomysł na wyrównanie profesji...

Magowie:

- siła czarów przed Update na 8.0
- tańsze runy SD

Paladyni:

- większy zasięg spearów itd.
- siła ataków jak po update 8.0

Knight:

- siła ataków jak po update 8.0
- NAJWAŻNIEJSZE ! Zwrócić UHy ! ;<

Moim zdaniem potiony to największy błąd Cipsoftu. Uhy powinni zostawić... Teraz Knight już nie jest takim czołgiem jak kiedyś... Zabicie 150 knighta nie jest już taką frajdą i nie ma się już czym chwalić... UHy były symbolem tej gry... W każdej innej grze są potiony... Po prostu Tibia, moim zdaniem co Update staje się coraz nudniejsza i upodabnia się do innych gier. Poza tym to, że 80 knight z najlepszego potiona leczy się tyle co 200 knight. Żeby zabić 240 knighta, potrzebowaliśmy z kolegami 13 osób z 45lvl, używających SD. Pzdr

Xzonixek
31-03-2008, 18:55
A ja Wam napisze mój pomysł na wyrównanie profesji...

Magowie:

- siła czarów przed Update na 8.0
- tańsze runy SD

Paladyni:

- większy zasięg spearów itd.
- siła ataków jak po update 8.0

Knight:

- siła ataków jak po update 8.0
- NAJWAŻNIEJSZE ! Zwrócić UHy ! ;<


YAYYAYAYAYAYAYYAYA i może co jeszcze magom? Na huj mojemu 140 rp wiekszy zasieg rs, skoro takie są dobre? Uhy... Tak, to był symbol, teraz ta runa jest bezużyteczna (jak wiele innych). Knighci mają caly czas tą samą siłę ataku, tylko że potwór ma defa.
Bardziej bym się skłonił, do siły magi palków i ryców (troche polepszyć), niż do twoich sugestii.

co do balansacji, jak mam isc kogos zabic to swoim 82 rp mam wiekszy dmg niz 176 ek. Wiec nie gadajcie mi to jest balansacja. Paladyn ma okolo 8 mln expa, knight 90 mln. paladynem stracilem 100 godzin na trening, knightem 1100h.y

Sory, ale ze sca bijesz 200+gran (200)+= 400+ dmga Moim 140 rp na pewno nie uderze z asa za 600+ w opancerzonego czlowieka, do tego con za jakies 40.


Knight ma bron za 700k, paladyn w zyciu tyle nie wyda na ass stary


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
1h na hellu (demy) - 300+- asów
1h na frostach - 300+- asów(30k)

Od 100 lvla wbiłem 30kk expa - licz mi - 240k/h+- (poi dls)/150k/h (demy)/240+- (frosts), czyli dla zaokrąglenia nawet na twoją korzyść do kręcę 300k/h na wszystkim (w praktyce nie możliwe palem ~~180).

300 asów * 10 (10 godzin huncenia)=3000=300k A TO TYLKO 10h huntu, czyli 3kk expa UDOWODNIJ MI ŻE W ŻYCIU NIE WYDAM 5315152151521521215215215k kasy na asy?

Aktualnie 93 dist 23 magic 142 lvl - asy są rarytasem, który rzadko używam. W mojej skrytce w banku znajde około 60k. W domku mam jakieś ozdoby (rhs/dsmz/fss/shity) i zbieram na kape assasina (100 gss i takie tam), wszystko lootnięte oprócz 20 gss (0 kupowania). Powiedz mi jaki elo pro knajtzor lub mag klepie taką biede jak ja? Moi znajomi knigci siedząc na marach i innym shicie w formorgar mają o wiele lepszy loot, a sorce 300k/h warlo i im sie zwraca. Poza tym mag może pójść z rycem na poi za kamienie i siedzieć kilkanaście h, zlootować 2 axe i kilka par legów/coatów +de/wois, co im zwróci 10x koszty wyprawy.

Aaaaa zapomniałem dodać:
Moim rp nie mam jeszcze wykonanego aniego - boje się paść bo się nie wylecze;) Za to ryce wchodzą i z avalanche wybiją wszystko.


Szczerze, brakuje mi tylko tych emocji. Gram bo gram, nie mam nic do roboty. Nudne expienie, czasem wypad na demy. Kiedyś marzyłem o tym, aby zabić gsa, teraz siedząc na gs isle chce mi się żygać (as like guards on new server;) -pgs know;)). Gra się zmieniła, straciła unikalny klimat, który mnie do niej przyciągał. Starzy wyjadacze odchodza, bo nie widzą już sensu, wejdą nowe nooby, którym gra zostanie jeszcze bardziej ułatwiona.
Kiedyś sobie myślałem, zaczne bić frosty, bedzie fajnie. Teraz gdy loguje się na okolnir, nawet nie zamierzam zabić frosta, tylko do razu wylogowuje i ide na w3/csa/tv...

Vil
31-03-2008, 19:51
Zabicie 150 knighta nie jest już taką frajdą i nie ma się już czym chwalić...

no faktycznie bylo sie czym chwalic...

Żeby zabić 240 knighta, potrzebowaliśmy z kolegami 13 osób z 45lvl, używających SD. Pzdr

czyli uwazasz ze normalna jest sytuacja w ktorej do zabicia 1 czlowieka trzeba zorganizowanej gildii ?

Askaral
31-03-2008, 20:01
[/QUOTE]
300 asów * 10 (10 godzin huncenia)=3000=300k A TO TYLKO 10h huntu, czyli 3kk expa UDOWODNIJ MI ŻE W ŻYCIU NIE WYDAM 5315152151521521215215215k kasy na asy?[/QUOTE]


Idz sie powiesic


A nie przyszlo ci do glowy, szanowny rojal paladinie ze knajcika nigdy w zyciu nie zobaczysz solo na demach expiacego?

Aff znowu zrabalem cytowanie ;<

Xzonixek
31-03-2008, 20:10
A nie przyszlo ci do glowy, szanowny rojal paladinie ze knajcika nigdy w zyciu nie zobaczysz solo na demach expiacego?

A nie przyszło ci do głowy, że na moim serwerze typ stał i bił demce z healerem przed tym updatem?
Ale huj mnie obchodzą demce, na demce to on idzie z 60 bp mf na healera+2x 110+ ed i ciska lub z 240 we 2 na goromie, za to paladyna nikt nie weźmie;)
W moim poście przedstawiłem aktualną sytuacje paladynem po upie, no dobra są wyjątki - typ 130 lvl w miecha lootną 2x soul stones i ma kasy jak lodu, no i ci co się nachapali przed upem to grają.
Najbardziej chodzi ludziom o warlo/frosty/poi dls - hydry wymiękły po ostatnim upie - każda profesja powinna wynosić podobny profit ze swoich supplies, a nie że sorc idzie i z sd (ots blx) bije wszystko co sie rusza na demonie...

xoz
31-03-2008, 21:12
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
1h na hellu (demy) - 300+- asów


a czy wg ciebie normalne jest aby jakakolwiek profesja (w granicach 150lev) EXPILA SOLO na tak "elitarnym" potrworze jak demon? dla mnie nie
gdzie sa te czasy gdy po 5-6 osob szlo sie na 1x resp demona...

Xzonixek
31-03-2008, 21:31
a czy wg ciebie normalne jest aby jakakolwiek profesja (w granicach 150lev) EXPILA SOLO na tak "elitarnym" potrworze jak demon? dla mnie nie
gdzie sa te czasy gdy po 5-6 osob szlo sie na 1x resp demona...

Od 7.6 było normalne visowanko by taifun warlo, to czemu teraz dema nie mam bić?
110 mag ma 8-10 run na dema... ja około 15-20 asów na 1, więc można bić. Przeważnie zwraca się, chyba że miałem na 2k asów 8 dustów 4 fa i 2 gsy^^ No ale czasem spada mpa+zlom na 100k, więc warto - ryzyk fizyk.

Davi
31-03-2008, 21:58
witam

zamieszczam tutaj swoja propozycje tego, jak uchronic tibie od nieuchronnego zepsucia jej calkowicie :]

balansacja:
1= dla magow - udostepnienie odpowiednika sd za 325 gp, ktorego sila rowna sie sile sd sprzed update 8.0 - praktycznie nie byloby mozliwosci expienia z tej runki, chyba ze dla mateusza dragona wielkiego albo embermane, dla innych staloby sie zupelnie nieoplacalne. bylaby to oczywiscie bron dostepna bez wzgledu na ograniczenia lvlowe, wymaganym poziomem do uzycia jej, jak w przypadku sd, bylby 15 mglvl. z racji wysokiej ceny (normalnej ceny, ktora obowiazywala od 7.6) byla by oczywiscie uzywana tylko do pk (oprocz najwiekszych lvli). mialoby to sens, gdyz zreaktywowano by tzw 'noob pk' squady, przez co:
1. h lvl nooby nie czuliby sie tak pewnie wiedzac, ze w kazdym momencie moga polec na sd combo
2. wielu graczy gra w tibie wlasnei dla tego aspektu - pk, nie wbijajc jednak uprzednio 45 lvlu, gdyz jest to zupelnie bezsensowne, poniewaz w dzisiejszej tibii jedna akcja pk jest rowna 'hunted forever'
3. nie spowodowalo by to jednak takiej 'rozpusty' wsrod pekerow, gdyz 325 gp za jeden strzal z runki to cena, jaka nie kazdy moze poniesc (w hurtowych ilosciach oczywiscie). nie bylo by takiej dysbalansacji jak po zimowym updacie, sytuacja wygladala by tak samo jak w poprzednich tibiach przed wersja 8.0

korzysci moim zdaniem bylyby obustronne, gdyz low lvle dostalyby wreszcie z powrotem swoja ulubiona zabawke, h lvle dostalyby bron ktora faktycznie odzwierciedlalaby ich prawdziwa sile (taka jak za czasow 7.4-8.0 z run). krotko mowiac, expienie oplacaloby sie, gdyz w zamian mialoby sie prawdziwe sd :]

sd x 3 oczywiscie zostaloby, jednak sila tej runy nie przekraczala by, tak jak teraz, hita za 500 ~w potwory w przypadku h lvli. oczywiscie graczom na super h lvlu, takim jak mdw, w pewnym momencie expienie z sd x 3 przestaloby sie oplacac, gdyz laczna suma obrazen z tejze runy wynosilaby ~1200 (3 x 400), natomiast z sd x 1 za 325 gp = 1500~. bylo by to chyba sprawiedliwe, poniewaz wbil on w koncu ten super h lvl :]

jak juz wspomnialem - gra sorem stala by sie na powrot oplacalna, ze wzgledu na nagrode jaka jest sila sd znana ze poprzednich wersji tibii (7.x-8.0)




2= leczenie knightow
nie trzeba oczywiscie zaznaczac, ze przywrocenie uhow jest chyba JEDYNYM sensownym wyjsciem z tej beznadziejnej sytuacji, w jakiej zostawieni zostali knightci po tym updacie. jednak, jesli cipsoft az tak usilnie pragnie zachowac proporcje w leczeniu oraz uniemozliwienie uzywania uhow noobom (jak wiadomo 4 mglvl to kwestia 2-3 dni), mogliby wprowadzic ograniczenie na mglvl - uzywanie uhow od 5 lub 6 mglvlu, ale mimo wszystko przywrocenie. gra knightem,powiedzmy sobie szczerze, nie oplaca sie nie ze wzgledu na wolniejsze expienie spowodowane wiekszym ryzykiem smierci, ale na ogolne ryzyko smierci, ktore zostalo zwiekszone parokrotnie poprzez odebranie rycerzom mozliwosci leczenia

3 palladyni
w tej kwestii nie bede sie wypowiadal, gdyz sam nigdy nie gralem pallem przez co nie wiem, co jest tej profesji potrzebne a co zbedne ;p

4 leczenie za pomoca czarow - jak wyglada, kazdy widzi, przegiecie w druga strone. dawniej wyjscie 90 lvlem magiem na jednego warlocka w 90 % koncyzlo sie smiercia, teraz 90 lvl mag bierze na klate 2 warlocki leczac sie exura. jedynym sensownym wyjsciem wydaje sie byc przywrocenie starego systemu leczenia (exura gran - 40, exura - 25, jednak z zachowaniem sily leczenia jak za czasow dawnej tibii (7.6-8.1))

5 przywrocenie combo od potworow!!

po odebraniu potworom mozliwosci strzelania combo praktycznie skonczyly sie emocje podczas huntu - 'padne czy nie padne?' teraz, jesli nie mamy problemow z laczem (lagi, freezy, kicki), odpowiedz w wieksozsci brzmi 'nie padne'. nie ma juz tych smaczkow jakim byly emocje zwiazane z tym, co w nastepnym momencie zrobi mostar ktorego lejemy. teraz 20 lvle magowie leja dragon lordy praktycznie sie nie przemieszczajac, 90 lvle magowie leja 2 warlocki naraz bez wiekszego ryzyka smierci, dodatkowo praktycznie bez waste. bezsens.


ciezko jest znalezc idealny punkt zbalansowania tibii, w ktora teraz mamy, jedynym sensownym wyjscie, hjesli cipsoft naprawde chce stworzyc wyjatkowa gre, jest powrot do starej tibii. niektorzy powiedza - tibia 7.4!, inni - tibia 7.5!, jeszcze inni - tibia 7.6!, jednak nie ma to znaczenia ktora z tych wersji zostalaby przywrocona, lub stworzona na podstawie balansacji z tychze wersji, poniewaz balansacja w nich byla mimo wszystko jak najbardziej udana.

tibia 7.4 - szybszy exp low lvl knightem, wolnieszy h lvlem, chyba ze z runek, sorc - mozolne expienie, jednak w zamian za to potezna sila na h lvlu w porownaniu do innych profesji

tibia 7.5 - podobnie jak w 7.4

tibia 7.6 - potezna sila sorkow, jednak niepozwalajaca na przekraczanie pewnych limitow zdobywania expa. w dzisiejszej tibii limity te zostaly praktycznie zniesione, przykladem sa sorkowie ktorzy wbijaja po 17 kk expa w jeden dzien na 200 lvlu. knight - rowniez wolniejsze expienie z broni, jednak nie przeszkadzalo prawdziwym graczom, ktorzy traktowali knightow raczej jako slabszych magow z duza iloscia hp, do tego poteznych blokerow. sork expil bardzo szybko, w pvp byl bardzo silny, to fakt, jednak wystarczyla niewielka grupa pkrow by zdjac na combo h lvl maga, knight w pvp jako ataker praktycznie nie istnial, lecz zabic go bez uprzedniego strapowania rowniez bylo bardzo trudno

dodajac smaczki takie jak trapowanie, lurowanie, thiefowanie, tamte wersje tibii wydaja sie byc wrecz idalne :P jednak cash$ okazal sie na tyle duza zacheta, ze zapomniano o graczach ktorzy grali w ta gre dla tych wlasnie smaczkow, uniemozliwiajac im czerpanie takiej przyjemnosci z gry na rzecz 10latkow, ktorym podstawia sie teraz hotkeye i expowiska, jak i rowniez w coraz wiekszej mierze boty

aha, co do expowisk/zmian wizualnych - outfit z mieczykiem oraz dawny summoner moglyby zostac przywrocone :] a expowiska/zmian w grafice - gdyby udalo sie zbalansowac gre (czyt. powrocic do dawnej jej balansacji), wtedy takie smaczki jak basen, grafika itp bylyby tylko fajnym dodatkiem a nie syfem, ktory probuje tuszowac nieudolnosc cipsoftu we wprowadzaniu zmian.

podsumowujac, balansacja, w moim jak i wieelu innych graczy odczuciu, sprowadza sie do dwoch slow - powrocic do...



pozdro!

Popieram Twoj post ale bedzie problem cos takiego wprowadzic ;/

Macko121
01-04-2008, 13:19
Dla mnie przywrócenie siły czarów z Tibii przed 7.8 byłoby wystarczające:
-Knight znów mógłby się leczyć UHami, do tego używać run Explo, HMM
-Paladyn leczyłby się do full hp evitą, do tego większa moc run.
-Sorcerer i Druid mogliby robić z powrotem runy tzn. byłoby to opłacalne (bp uhów 3k, explo 4k, hmm 2k, itd.). Do tego zadawaliby większe obrażenia w potworki, co zwiększyłoby zyski, a przynajmniej zmniejszyło użyte środki na hunty, lub za tą samą cenę mogliby dłużej poexpić.
Ogólnie:
-runy i fluidy dałoby się używać tylko na "use with crosshair"(nie trzeba by było otwierać tylu backpacków, ale celować musiałbyś sam).

Gutomarah
03-04-2008, 17:38
Ja to widze tak, Nie podoba sie Nie graj proste :)

Hard_Master
03-04-2008, 20:47
5 przywrocenie combo od potworow!!

po odebraniu potworom mozliwosci strzelania combo praktycznie skonczyly sie emocje podczas huntu - 'padne czy nie padne?' teraz, jesli nie mamy problemow z laczem (lagi, freezy, kicki), odpowiedz w wieksozsci brzmi 'nie padne'. nie ma juz tych smaczkow jakim byly emocje zwiazane z tym, co w nastepnym momencie zrobi mostar ktorego lejemy. teraz 20 lvle magowie leja dragon lordy praktycznie sie nie przemieszczajac, 90 lvle magowie leja 2 warlocki naraz bez wiekszego ryzyka smierci, dodatkowo praktycznie bez waste. bezsens.

Dalej jest combo....
Dl nie wali po 495 z lapy tylko.... mnie wzial na combo jakos ....

Neroo
03-04-2008, 21:36
A nie przyszło ci do głowy, że na moim serwerze typ stał i bił demce z healerem przed tym updatem?
Ale huj mnie obchodzą demce, na demce to on idzie z 60 bp mf na healera+2x 110+ ed i ciska lub z 240 we 2 na goromie, za to paladyna nikt nie weźmie;)


150ek + potrzebuje druida by móc iść na demony
150rp+ może latać sam w tym nie musi dzielić loota na 2h i nie musi dopasowywać się z inną osobą bez której wypad był by nie możliwy


co do update i knighta, dużo potworów otrzymało większy def na obrażenia fizyczyne, przez co knight bije dłużej potwora co powoduje wolniejszy exp i większe koszty leczenia

ktoś widziałem porównywał hity palka z assa starów z hitami knighta z sworda/axa/cluba + exori gran. Hity knighta mogą być większe gdy użyjemy czaru z bronią tylko jakim kosztem 340 many za każde exori gran. + exura lub exana mort do leczenia się ( i potwory typu frost na pewno nie padną od jednego exori gran. )

Każdy narzeka na palka, odrazu po upie 80 palki z assa starami biegały już solo na hydry na gorome i wychodziły z plusem, a 80 ek też by tak mógł ? bo nie wydaje mi się żeby miał tak dobrze

@Down
znam koszty assa starów, tylko podczas gdy 80rp będzie bił hydre z starów to zwróć uwage z czego by musiał bić taki 80ek, wciaż exori gran chyba i to nawet wyjdzie go większymi kosztami ubić hydry niż paladyn z starów

siniestro
03-04-2008, 21:47
knight expi wolniej niz paladyn z assassinami, ale spojrz na koszty starow...

Lafa
04-04-2008, 13:02
Stary kosztuja 10k\100 przy czym co rozpadaja sie 1-3 hity, wychodzi wiec ze za 10k uderzysz okolo 250-250 razy. Np. na takich hydrach jesli dobrze bedziesz uciekal mozesz tracic tylko softy(prawie kazdy 80 lvl ma softy z PoI), sporadycznie mf. Knight przy oddaniu 250 strzalow z avanger\justice (moj przypadek) trace okolo 50mf na exurowanie\mortowanie sie. Niby ja trace 5k sporadycznie ghp, a pal traci 10k+czas softow+pare mf jednak ile ja zabije hydr hitajac max za 250 a ile on z assinow potrafiac uderzyc ponad 500 1 shotem? Ja zabije zaluzmy 35 hydr. Szansa na loot po updacie jest znikoma, pal w tym czasie zabije ponad 50 hydr. Ma wiekszy exp\h i mozliwosc lootniecia czegos (wiem ze istnieje cos takiego jak losowy drop ale im wiecej zabijasz tym wiekszy % na loot) Palowi sie zwroci (powinno :D) a mi raczej nie (chyba, ze loot). Jesli chca aby obie profesje byly rowne powinni mi dac potion leczacy jak uh (moze byc od 100) wieksze hity z broni (niewiele ale troche) a palowi sensowny czar leczacy a nie jakis exura san co raz uleczy 10% hp a raz 60%...
Tak samo przedstawia sie sprawa low lvl knight ktorzy maja normal health potion leczacy 200 hp? Skoro sredni jest od 50 to jak niby 49 knight ma sie wyleczyc od grupy pk mniejszych lvl? Powinni dodac potion od okolo 30 lvl leczacy kolo 300 a ten sredni podrasowac do 400. Nie ma sie co rozpisywac i tak nikt z cipsoftu nie wejdzie na forum ulepszac tibie na podstawie mojego posta ;]
Pozdro

Xzonixek
05-04-2008, 14:15
ile on z assinow potrafiac uderzyc ponad 500 1 shotem?

Hmm... Jak ja na 94 discie raz-dwa na hunt na hillu trafie 500+ to sie ciesze^^

Miszi
05-04-2008, 14:47
Knight: Duze obrazenia z broni, wysoka umiejetnosc obrony przed atakami fizycznymi (melee) oraz slabe, podstawowe czary.

Paladin: Swietny w walce na dystans, nie najgorszy w bronieniu sie przy pomocy tarczy. Dobre czary leczace i ofensywne.

Sorcerer: Bardzo silne czary, zwlaszcza ofensywne. Slaby w zwarciu.

Druid: Osoba jaka przydaje sie w kazdym teamie. Potrafi uratowac zycie kazdemu, nawet sobie. Doskonaly do leczenia, oraz posiadajacy podstawowe czary ofensywne do obrony. Kiepsko radzi sobie z bronia i tarcza.


Tego sie trzymac i bedzie GIT :)

Xr3
05-04-2008, 21:04
Magowie - 8hp na lvl. Tańsze Strong mana potions.

Lafa
05-04-2008, 22:40
Skoro sorc ma dostawac 8 hp niech knight dostaje 30 hp na lvl dzieki czemu podstoi w trapie pare sek dluzej jak go bic beda i moze zdazy parcela wyslac z eq ;] (szkoda aol)

Ghard Lage
06-04-2008, 09:20
A ja Wam napisze mój pomysł na wyrównanie profesji...

Magowie:

- siła czarów przed Update na 8.0
- tańsze runy SD

Paladyni:

- większy zasięg spearów itd.
- siła ataków jak po update 8.0

Knight:

- siła ataków jak po update 8.0
- NAJWAŻNIEJSZE ! Zwrócić UHy ! ;<

Taa knight walący po 300 z łapy (na 8,0 możliwe na 8.1 coraz rzadziej bo nie znacznie osłabili atak knighta) i po 500 z explo i po 1k z exori gran (jak siła czarów wzrasta to wszystko wzrasta). Sorc walący po 800 z sd, po 2k z ue i jeszce kosztuje 115gp nie dzięki. Palek walący po 300 z exori san, po 400 z assasin starów po 600 z sd n-c. Czy ja nie pomyliłem gier czy to nie ots?

Moim zdaniem jest dobrze każda profesja expi mniej więcej w równym tempie (sorcowie na 60 biją gsy/palkowie biją także troche wolniej ale mniejsze ryzyko i mniejsze waste) Na każdym progu lvlowym każda postać expi na podobnych potworkach.
Na przykład:
55lvl sorc gsy exori flam ruzga ewentualnie dragi exori frigo of exori mort/terra lub inne tego typu expowiska
55lvl druid dragi exori frigo gsy exori flam of exori mort/terra lub inne tego typu expowiska
55lvl pall gsy (osobiście ich nie lubię ale są osoby, które je ubóstwiają)/dragi (<3)/of na d lair/gsy
55lvl knight z mistic blade może kosić wszystko (niby mistic blade od 60lvl ale te 5lvli różnicy nie gra roli)

Lafa
06-04-2008, 09:42
55lvl knight z mistic blade może kosić wszystko (niby mistic blade od 60lvl ale te 5lvli różnicy nie gra roli)

Zapraszam 55 knightem na gsy ;]

Michnik of Celesta
06-04-2008, 10:35
Zapraszam 55 knightem na gsy ;]
Jeszcze czego , żeby gsy lał i to zyskiem -.-

@topic
- Wywalić health potiony (mana potiony mogą zostać , magom więcej cap się przyda) , przywrócić starą siłę wszystkich czarów leczących (exura , exura gran , vita , sio uhów itd.).
- przywrócić właściwości potów (teraz trzeba te głupie korytka pchać...)
- ofensywny obszarowy czar dla palka (nieważne koszty , ważny dmg i combo)
- zmniejszyć nieco wagę ammo dla paladyna (jak wysiedzę więcej niż 1,5 h na jednym zapasie rs to cud jest a exp wcale mnie nie jest jakiś wspaniały).

Askaral
06-04-2008, 10:51
Ja proponuje zabrac magom wszystkie czary i zostawic im w lapce fire axe zamiast rozdzek, zmniejszyc ich hp o polowe a cap czterokrotnie, many powinni miec tyle co dzisiejsi knajci, a za to kiny i palkowie powinni dostac ue za 300 many, zadajace ofc fizyczne dmg, ass stary powinny sie nigdy nie konczyc tak jak exori gran knajtow. Wtedy zapanuje balansacja.

Vil
06-04-2008, 11:08
proponuje zmienic gre na taka, ktorej producent dba o balansacje.

Fagaro
06-04-2008, 14:08
proponuje zmienic gre na taka, ktorej producent dba o balansacje.

nie musi dbać, ale niech próby balansacji prowadzi na zamkniętych serwerach (odpowiednik test serwerow) a nie na graczach. i żeby na tych testach nie zdarzały sie błędy ze paladyn wali z gwiazdki po 800 dmg pvp, a mag sumuje massive water elementala, bo takie syfy to nie powinny wogole przejść wstępnej kontroli i nie powinny zostać poddane testowi na test serverze. pokazuje to tylko jak głęboko w dupie maja balansacje. robią to metoda prób i błędów na graczach.

Piotrek Marycha
06-04-2008, 16:34
najgorsze jest to ze jak wprowadzą jakiś syf, to zamiast go wycofać to probują go naprawiać innym syfem, przez co jest jeszcze gorzej niż było...

Arcan
06-04-2008, 23:05
najgorsze jest to ze jak wprowadzą jakiś syf, to zamiast go wycofać to probują go naprawiać innym syfem, przez co jest jeszcze gorzej niż było...

Ktoś kiedyś powiedział, że Cipsoft nie potrafi się przyznać do własnych błędów...

Slythia
06-04-2008, 23:07
Ktoś kiedyś powiedział, że Cipsoft nie potrafi się przyznać do własnych błędów...
A kto potrafi?

Argen
06-04-2008, 23:23
@up

Ja ofc^^

@topic

Zawsze odwiedzam ten temat jak mam zły humor, bo wasze propozycje(niektóre) są rozweselające.

TiciTac
11-04-2008, 22:02
Moim zdaniem gra wysokolevelowym MS jest dosc przyjemna jesli posiada sie fundusze. No ale jak teraz co drugi 100 lvl ma 50k w banku to sie nie dziwie ze placzecie. Ja mam 1kk wiec chodze na frosty z ue. Lvl leci szybko a czasem dsm rh. Albo wrl z sd. Jak chce zarobic ide do carlin i w 1h mam 5 par bohow wiec carlin lepsze niz necro. Latwo zarabia sie kase knightem wystarczy byc cierpliwym i 200k dziennie zarabiasz. Ale kazdy chce byc elo i goni za lvl wiec idzie na waste a potem rzali sie ze stracil kase i ma 30k w banku. Pall moze latwo zarabiac na frostavh nie trzeba wiele ale oczywiscie kazdy bieze asy zamiast zwyklych rs. Sorciem zarabiasz robiac PA albo bosy zabijasz poprostu chara sie loga na respie bosa i sie sprawdzza proste. Ale teraz fala nobkow ktorzy o graniu na pvp zwyklym to nie wiedza nic. A szczycic sie 100 lvl po 7.6 nie ma co bo to juz hotkeye na uhy itp. Kazdy pisze zeby dac 7.6 ale na takim servie tylko prawdziwi gracze mogli by cos osiagnac bo wy byscie takim sorciem nie dali rady nawet do 20 z war hamera a co dopiero 50... Kiedys hity byly mniejsze i dla mnie respekt powinien miec bodajze taki cachero a nie mdw co juz po hotkeyacvh wyszedl z szarego tlumu. Ofc brawa ze bije lvl i nma ponad 400 mln xpa. Kiedys 200 lvl na servie byly 1. 100 lvl bylo by z 50 max a reszta tkwial by na 40-70 i wtedy bylo dobrze a teraz to tylko komercja. No ale niemcy to taki narod juz. Jak by sie troszczyli o graczy dali by im to co chcieli a tak to widzicie sami. Sa petycje o uhy a widzicie co daja potiony jakies z czego zamiast dac 80+ knightowi lepszy pot zmiejszaja sdo 500 i masz wbijac 130 na 750 hp o dziekiwam Cipsofcie za update o/ . Sam na 7.6 nie mialbym tego 130 lvl z max 90 ale bylbym szczesliwy ze 90 m,s ciezka gra anie naciskanie hotow. Wiem ze zostane zjechany za wlasnie zdanie ortografie i inne bzdety ale leje na to mowie to oc mysle pozdro ;]

Dzwiedz
23-04-2008, 13:23
Mam takie same zdanie jak TicTac :)

Co do botów ,kiedyś były farmy druidów ,teraz nawet na ratach na roku są ,i 25 lvle botują na trollach ;S
I jeszcze co do tego że Cipsoft nie potrafi sie przyznawać do błędów ,1 sie przyznal ,tylko nie wiem co to było (coś z serwerami ;) )