Pokaż pełną wersje : Crysis - czy mi pójdzie?
Witam, mam taki problem mianowice, zaczynam ściągac crysisa, ale nie mam zielonego pojęcia czy mi pójdzie. Mam taki komputer:
System
Windows xp professional wersia 2002, dodatek service pack 2,
Komputer:
Intel(R)
Pentium(R) 4 CPU 2.66GHz, 512 MB RAM, Karta Graficzna: Radeon X600 Series.
W komputerach jestem zielony dlatego pytam ^__^
pojsc pojdzie, ale moze sie ciac. napewno nie pograsz na max. detalach.
napewno nie pograsz na max. detalach.
Na max detalach to na razie nikomu nie pójdzie. Tak zrobili grę żeby max. detale były dla nowych generacji kompów.
@down
W jakim sensie dowaliłem? Jeśli myślisz że na zalecanych pójdzie na maxa to się mylisz.
Neflonde
01-02-2008, 12:29
Minimalne wymagania sprzętowe:
CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz
Grafika: Nvidia 6600/X800GTO (SM 2.0)
RAM: 768 MB/1 GB na Windows Vista
HDD: 6 GB
Internet: 256k +
Napęd optyczny: DVD
Software: DX9.0c oraz Windows XP
Zalecane wymagania sprzętowe:
CPU: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D)
Grafika: Nvidia 7800GTX/ATI X1800XT (SM 3.0) lub ekwiwalent DX10
RAM: 1.5 GB
HDD: 6 GB
Internet: 512 kbps (128 kbps na upload)
Napęd optyczny: DVD
Software: DX10 oraz Windows Vista
Mi tylko brakuje DirectX10 i Visty do wymagań optymalnych :P
Jak coś to jest DX10 na XP więc viste można sobie odpuścic :)
@Up
No dowaliłaś/eś...
Nie mówię że na zalecanych, ale co chcialas powiedziec poprzez nowe generacje kompów?
Zresztą z DX10 i dobrą kartą graficzną np. GF 8800 na pewno full detal pójdzie
@Topic
Ciężko będziesz miał, przynajmniej kartę graficzną powinieneś miec lepszą.
Ciąc ci pewnie bedzie jak cholera bo chyba zadnego wymagania nie spelniasz :P
Batman666
01-02-2008, 13:19
Lol mi chodzi crysis na full bez laga..ale ok .. Btw Wlaczyc moze wlaczysz ale pokaz slajdow bedzie :)
Vanhelsen
01-02-2008, 13:42
[...]