Pokaż pełną wersje : dh czy g legs
Jestem paladynem, posiadam eq: platinium ammulet, royal helmet, demon shield, blue robe, blue legs, boh, wedding ring 8o i zastanwaiam się co mi sie bardziej przyda, czy demon helmet czy golden legs. proszę o odpowiedz B)
Allegro rox ^.^
na sekurce mailem takie eq na 20 lev z kasy na trollach..
Przemyśl zanim napiszesz
Przemyśl zanim napiszesz
No to nie wiem jak ty to robisz ^.^. Bo full eq na 20 lvl i tak sie nie opyla, a jak już co, to sie aola kupuje a nie platinum amulet :s
.................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .........................
neopostman
01-05-2008, 09:43
Przemyśl zanim napiszesz
Piękne bajeczki nam tu opowiadasz : P.
allegro? haahahahahahahhahaahhaahaah na tym swiecie gram od roku roznymi postaciami to mi sie kasa uzbierala, a jak dzieci neo nie umieja grac i ktos ma wiecej kasy to odrazu tekst: allegro!! lub ile dales za to kasy na allegro?... omg zal dzieci neo to trzeba tepic!!
hahahahhahahahahah. No rzeczywiscie bardzo smieszne. Dlaczego sie tak denerwujesz? Gdyby nie to, to moglbym uwierzyc, ze masz takie eq, ale ktos @up chyba powiedzial prawde, ze sie tak frustrujesz :)
mniejsza o moje eq ja sie pytam czy glegi czy dh
Piękne bajeczki nam tu opowiadasz : P.
miałem dokładnie demonke, royala, dsm, b-legs i boh. ...oblicz ile co kosztuje... i sprawdz ile możesz zarobić na samych trollach/rotach w jakieś 2 tygodnie.
neopostman
01-05-2008, 10:10
miałem dokładnie demonke, royala, dsm, b-legs i boh. ...oblicz ile co kosztuje... i sprawdz ile możesz zarobić na samych trollach/rotach w jakieś 2 tygodnie.