zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Ciekawsza gra.


Bal Ur
21-11-2004, 21:24
Czy nie uważacie, że gra byłaby o wiele ciekawsza gdyby przedmioty (broń, zbroja, hełm itd.) miały jakieś dodatkowe parametry np:
1) redukcja obrażeń od ognia, trucizny, energii itd.
2) zwiększenie danej umiejętności (fist/club/sword/axe fighting)
3) zwiększenie magic levelu lub fishingu
4) zmniejszenie wagi danego przedmiotu
5)zwiększenie parametrów broni, zbroji (tego raczej sam bym nawet nie brał pod uwagę).
Nie mówię tu o jakichś wielkich bonusach (zresztą to zależało by od CipSoftu), ale o małych np: +2 sword fighting, +1 magic level, Knight Armor ważyłby 100oz. zamiast 120oz. lub Bright Sword miał by o 2 pkt ataku więcej.

Co by to dało?
Załóżmy, że idziemy solo na Dragon Lordy i wyciągamy z nich dwa Dragon Scale Maile. Jeden daje nam 20% redukcji obrażeń od ognia, a drugi waży 10oz. mniej. Po krótkim zastanowieniu tego drugiego puszczamy w obieg po rynku i mam pieniądze. Na drugim polowaniu znajdujemy już tylko jedego Dragon Scale Maila który ma redukcję 15% obrażeń od trucizny. Suma sumarum w depozycie lub domku leżą dwie zbroje. Jedną zakładamy gdy idziemy na Dragon Lordy, a drugą na Giant Spidery.
Niestety takie rozwiązanie mogłoby w drastyczny sposób zmniejszyć dostawy wszelkiego trudno dostępnego sprzętu, a w wyniku tego zwiększyć ceny (co by było na rękę niektórym gildiom, gdyż próbują utrzymać ceny na jakimś tam pułapie).

Co o tym sądzicie?

PS. Nie używam skrótów jak nie muszę.

@re down
Opisywałem tu sytuację czysto teoretyczną (tyczy się to też innych przedmiotów) bez podawania przedziału czasu w jakim się to działo. Trzeba by ciut zwiększyć częstotliwość wypadania przedmiotów przy takim systemie.

Larin Ma'fess
21-11-2004, 22:20
Pomysl fajny, chociaz walkowany juz na roznych forach ;)
To i tak zalezy od CiPsoftu nie od nas, sprobuj jeszcze w tibia.com>forum>proposals ;>

edit:
hehe, a zeby te dsmy tak wypadaly jak ty to piszesz ;P

Bal Ur
22-11-2004, 18:23
Co z wami ludziska? Nie interesuje was to?

Afinor
22-11-2004, 18:54
Co z wami ludziska? Nie interesuje was to?

Nie. Pomysl zapewne zaczerpniety z D2:LoD rob innej gry. Pozatym co Ci to da? Napiszesz petycje do CipSoftu? I tak to oleja.

Dowizul z Inferny
22-11-2004, 19:20
Tak jak w ghothicu?? nawet spoko

exodus style
27-11-2004, 12:58
fajnie by bylo jakby bronie mialy skill-2 atak ktory zabiera mane
tak jak w MuOnline
:crusader:

Lord Slash
27-11-2004, 23:06
Panowie:
to nie Diablo,
to nie MU
TO TIBIA :cup: :cup:

Gdyby wprowadzono takie dodatkowe parametry to ilość grających w Tibię drastycznie by zmalała. Powód ?. Po co grać w gierkę 2D skoro można mieć to samo w 3D? B)

Sadamq
27-11-2004, 23:18
Wydaje mi się że odponości to lekka przesada... Ale moglo by losować przynajmniej średnią obronę zbroji itd. Bo np. jak ma sie 3 c-armory i kazdy ma taki sam def to dziwnie wygląda :P Np. mogla by byc rozbierznosc od -2 do + 2 normalnego defa zbroji itd. :)

Wojak
27-11-2004, 23:27
To by było straszne już to widze : hmm co by tu założyć xxx, która ma tyle defensywy i daje mniejsze obrażenia od ognia, czy może xxx, która ma więcej defa, ale nie ma odporności. Tibia jest prosta i na tym polega jej urok. Ja bym chyba przestał grać gdyby cipowie coś takiego wprowadzili. Nigdy w życiu i tyle

Sir Dubeh
27-11-2004, 23:28
z odpornosciami to nawet nawet... ale
@Sadamq
Nie no to po co byli by magowie :D? nie no to juz przegiecie doslowne ;P wiem ze byly by +do many itd... ale nie ... nie kupuje czegos takiego ...
@Topic
Cipy i tak to oleja :(
@up
W 100% sie zgadzam :D

Knight Simon Dark lord
28-11-2004, 00:48
wszystko zerżniete z innych rpg tibia dlatego taka jest bo nie jest jak inne rpg odpornosci itd(fakt ma skill bar ale ludzie sami chcieli go ) gdyby byly odpornosci to tibia była by 2d wersjom diablo2:lod (nie czepiać sie szczegółuw w stylu ze w d2:lod wiecej broni)

Sozemego
28-11-2004, 03:54
Moim zdaniem ten pomysl nie wypalił by.
Trade:
Sell dsm (10% res to fire) xx K
Sell dsm (10 cap less) xx K
Sell dsm (15% res to fire) xx K


I na ktory tu sie zdecydowac. Knighci mieliby mniej kasy, gdyz musieli by kupic eq na kazdego hunta inne, a tak to jest jedno i to samo. Palka to by nie interesowalo bo i tak biega w p-secie, sorc i drut to samo. Nikogo nie bylo by stac zeby nakupowac sobie kilka wersji tej samej rzeczy.

Ghost Nieudany
28-11-2004, 08:38
Nie pasuje mi to. Mielibyśmy spore problemy - niektóre hunty by się wcale nie zwracały (Hunt na np. Demony. Wypada Magic Plate Armor który ma np. 15% resista od elektryczności który kosztuje np. 5k. My wydaliśmy na hunt 15k, i liczyliśmy na MPA o tej samej wartości.).

Jestem za wprowadzeniem dla określonej zbroji, np. wszystkich Dragon Scale Mail piętnastoprocentowej odporności na ogień, a dla np. Blue Robe szybszy przyrost many itp.

Wujek Duncan
28-11-2004, 11:03
fajnie by bylo jakby bronie mialy skill-2 atak ktory zabiera mane
tak jak w MuOnline
:crusader:

oo wałśnie. MU rulez :P ale ja w tibie gram rok, a MU po 2 miechach mi się znudziło.... Tibia z takimi przedmiotami byłaby z jednej stony ciekawsza, ale straciła by klimat. wszędzie panują opinie co to za gra, w której walka polega na chmurkach i iskrach, ale to właśnie w tibii wciąga, a zwłaszcza tak realistyczny i dopracowany (oraz ogromny) świat gry.....

Komputeroholik`
28-11-2004, 12:51
Mielibyśmy spore problemy - niektóre hunty by się wcale nie zwracały (Hunt na np. Demony. Wypada Magic Plate Armor który ma np. 15% resista od elektryczności który kosztuje np. 5k. My wydaliśmy na hunt 15k, i liczyliśmy na MPA o tej samej wartości.).



Który MPA kosztuje 5k??? Ja pierwszy kupię!!!!!!!

K@sk@der
30-11-2004, 13:33
mi się ten pomysł podoba.Tylko bez takich numerów z zbroją co wymaga 110 cap ,a redukuje 120 .Powinieneś napisać wniosek do CIPostwa albo nawet kilka wniosków .

Arathorn
30-11-2004, 14:30
ja jestem za pomyslem ghost nieudanego ze te lepsze itemy powinny miec odpornosci na stale np mpa -10% do wszystkich obrazen dsm -10% od ognia blu robe -10% od energi itd...

Sakumil
30-11-2004, 22:12
1. Fajne ale nie do konca
2. Trudny wybor
3. I tak sa ringi i amulety
4. Cipy to oleja

ALE ...

tu sie zgadzam nie zeby bylo losowe bo to by bylo bez sensu... ale np. DSM zmniejszal obrazenia od ognia o 15% a MPA o 15% ale od energi a 15% od trucizny zmniejszal by np. Noble Armor [choc niebardzo do tego pasuje] Blue robe powodowal by szybszy przyrost many a Demon armor przyspieszal by chdzenie... troche dziwne ale mialo by sens

Stary mistrz Otenko
05-12-2004, 13:11
A mnie się ten pomysł podoba.
Tibia staje się nudna i monotonna.
Gdyby CIP wprowadzili takie udoskonalenie, to bym się cieszył :D



Stary mistrz przemówił :)

PS. Nie obchodzi mnie co inni o tym myślą.
PS.2 Jak macie wąty, to piszcie (gg-6548745 X()

Hoxiu
05-12-2004, 13:43
moim zdaniem to dobry pomysł, ale bez przesady, np. maxymalna odproność to 20 % na coś, bo więcej to bez sensu :/

Dudek_13
05-12-2004, 13:54
Tibia to nie raj nie wal ko*** tylko graj i z taką zasadą powinniście chodzić.Jeżeli takie coś zostało by wprowadzone tibia byłaby zupełnie inna wierzcie mi wystarczy grac w UO(Ultima Online dla niewtajemniczonych) tam każdy przedmiot ma inne parametry (np.różne durabilibity(odporność tak tak tam sie przedmioty "zużywaja" :p fire,poison,energy,physical resist swing speed increase(każda broń ma określony dmg i szybkość) a tibia nie polega na tworzeniu przez kowala skomplikowanych rzeczy po 1000 razy żeby były doskonałe tylko na prostych zasadach zabij-zgarnij łup zgiń strac swoje rzeczy :D

Barerujo
09-12-2004, 21:02
moze by bylo fajne jesli nie bylo by to losowe (patrz: BoH) w ana... w tym nowym miescie jest taka piramidka gdzie jest green djin i za nim sa rozne rzeczy ktorych nikt nic nie wie np. bp of holding, niech ktos mi powie do czego to sluzy! w slowniku znalazlem takie tlumaczenie: holding-pakiet akcji, aktywa, zasoby; dzierzawa, powstrzymujacy... no fajnie jesli mamy taki plecak to jestesmy wlascicielami akcji CIPsoftu? za duzo rzeczy by wtedy nie mialy wyjasnienia, chociaz mozna by bylo jakos to wyjasnic ale to by bylo skomplikowane i bysmy musieli na to poczekac conajmniej rok (gwiazdka :D)

@topic: dla mnie bez sensu
@up: to jest tibia nie UO
@down: i FE :P

Chopkers
09-12-2004, 21:17
moim zdaniem to glupi pomysl gdyż:
jakby cos dawalo powiedzmy iles procentów mniej od czegos tam to by wiekszosc robila tak,
zbierala by przedmioty obnizajace uderzenia od ognia(powiedzmy teraz ze przedmioty daja taka obrone:)
helmet-10% od ognia
armor-20% od ognia
legsy-15% od ognia
butki-15% od ognia
tarcza-20% od ognia
miecz-15% od ognia
amulet-15% od ognia
i wychodzilo by na to ze nieobrywal by z ognia co daje duzy handicap przy draga, dlach i demonach.
czyz nie?

damianlorek
10-12-2004, 12:24
Ja uważam, że gra była by wtedy mniej ciekawa jak można by było np. zdobyć leather armor ktore dodaje 5 skilli na sword 8o

Dziecko Lunary XDXD
10-12-2004, 12:40
Mnie tam sie ten pomysl osobiscie nie podoba tibia jest fajna taka jaka jest.....jet wiele minusow....niektorzy mowia ze ceny sa za wyskie...ale to nie prawda ja uwazam ze wrzsze ceny itemow sa lepsze bo jest jakis tam poziom ze trzaba sie namecyc.....a jeszcze jak by do tego doszly te up-daty co piszesz tragedja...Low lvle by niedos ze mialy dobry eq to jeszcze mialy by do tego jakies ulepszenia.....na dobry eq trzeba zasluzyc a nie wystarycz zrobic 2 bp uh :P.... ja uwazam ze takie up daty sa ni potrzebane...przydala by sie zmiana wygladow kilku przedmiotow..a nie takie bonusy do stuffa....aha jak gracie na lunie .... :p :p ...Seling>>>>>>>>>>Dragon hammer...... 3k:::::::::::::Dragon Lance......... 30k:::::::::::::Fireaxe.......10k::::::::::::::::N aginata 18k...aND SELL C-HELMET.....;;;;;;...Only Venore.....Kupcie cos bo mam pustki w dp. :( :( ;( ..piszcie do Siewcy Pogromu Albo "Andy Da'Avalanche" ;) ;)
B) B)
Hail Grudniowy up date.....co do tych itemow to niech cipy nic z nimi ni robia tylko zrobia wiekszy swiat....dodadza wincej potworow itemow itd....pozdro

Hail LUNA 8o

japa21
16-12-2004, 16:18
Ehh, Diabl II RulezZZzzz. Pomysł fajny, ale CipsOft oleje [jak zawsze].

fenisio
21-12-2004, 15:42
A ja uwazam ze taki pomysl jest do d*** bo od zwiekszania tego wszystkiego sa amulety i ringi po co sobie jeszcze utrudniac zycie?? Stanowczo przeciw

PiXik
21-12-2004, 16:56
No tak ja jestem za ALE:Noble armor wzwyż mają specjalną obronę np Blue robe zmniejsza ataki od magii o załóżmy 10%albo 20%,Dsm zmniejsza obrażenia od ognia podobnie jak d necklake,I tak dalej różne opcje dla różnych armorów
btw.Diablo II go0d game

Venderer
21-12-2004, 17:15
Pomysł jest dośc stary 9użyty w WIELU grach).... :p

A dajmy na to że znalazłbym studded shield co dodaje powiedzmy 10 do sword-a 9gdybym był Najtem :P).
No to jakbym znalazł np. plate armor co daje np. 5 do axe, no i co??
Przez pół gry łaziłbym ze studded armem, omijają p- army itd. tylko dlatego, że on daje 10 sword........ :( :( :( bez sensu.....

Takie "NOWOŚCI" sprawiłyby, że wartośc przedmiotu nie ustalała by obrona, czy atak, tylko umiejętnośc jaką dodaje.....

Mindslayer
21-12-2004, 17:19
Pomysl jest bardzo dobry tzn. ja tak uwazam. Jak myślicie czemu jest tak bardzo duzo ilość graczy Diablo? Poniewaz wystepuje urozmaicenie gry.Tysiące nowych mozliwosci itp. Ja jestem ZA :P

Pasorzytek
23-12-2004, 18:37
dobra a jak by wprowadzili to co??? reset wszystkich postaci??? czy co bo jak do cholery maja ustawic rzeczy ktore macie teraz na sobie np?np wam by sie niepodobalo ze dali wam np do armora 10% poison resistance jakby bylo losowo a jak stale to nawet ok by bylo

Gobod
28-12-2004, 12:16
To raczej by było lepiej żeby było inaczej =P.
Można by zapożyczyć z diablo ale nie magic items.
Chodzi o unikaty (dla niekumatych : takie, które po identyfikacji odkrywają swoje właściwości, i inaczej wyglądają, nazywają się i można je jedną postacią znaleźć tylko 1 raz, mogą być słabe i potężne), zestawy (takie słabe unikaty co po znalezieniu całego zestawu uwalniają potężną moc np. opoka anioła [sword jakis cienki, armor, tarcza, legi i jako całość dodają np. +10 do many, +25 do życia, + 100% zwiększone obrażenia, + 200% obrażenia zwiększone przeciwko nieumarłym].

pijopiwnik
28-12-2004, 13:03
Mi by wystarczyła animacja walki, a nie jakieś wymyślone magiczne itemki


pozdr

Grahoz
28-12-2004, 13:26
weeeeeeee buhaha ic z takim pomyslem wes z***ales sprawe z takim czyms juz bym w zyciu w takie cos nie zagral

pijopiwnik
28-12-2004, 19:43
weeeeeeee buhaha ic z takim pomyslem wes z***ales sprawe z takim czyms juz bym w zyciu w takie cos nie zagral


To twój problem czy byś zagrał, czy nie.

A przy okazji ten temat nosi tutuł Ciekawsza gra, a nie Wyśmiewanie pomysłów.

pozdr

Asieks
28-12-2004, 19:56
Pomysl wziety z Mu i Diablo II, gdy by zostalo to wprowadzone wartosci amuletów i ringów spadły by do zera ceny, a itemów do góry.Mało opłacalne i NIEMOZLIWE <CipSoft>

slimaczek
28-12-2004, 20:26
Jakby bylo losowo (np. dsm o 10 capa mniej i dsm z 15% obrazen z ognia mniej) to by bylo moim zdaniem do kitu.. ale jak np. blue robe 5% mniej obrazen od czarow, dsm od ognia 15% to by nawet bylo by ok.

Pacek
29-12-2004, 19:04
Ja uwazam że gra stała by sie ciekawsza gdzyby na kazdym rogu postawili sracze a gracz musial by sie 2 razy na godzine wysikac. A tak na serio jest to jakis pomysl ale wedłóg mnie gra była by naprawde ciekawsza gdzymy chociaż przywrucili stan przed updatowy czerwcowy zeby mozna bylo bagi ropowac, zeby guard mial znowy 15 expa wiecej zeby gs i zerki nie byly az takie szybkie itp itd

slimaczek
29-12-2004, 19:34
@up
Schodzisz z tematu. tez bym chciał starszy update no chyba że był by koniec tych mass kicków, właśnie jest mass kick i na treningu pallem mam 110 hp i chyba zaraz zgine...

Gumez
29-12-2004, 20:04
Fajny pomysł ale..:
-może tego nie napisałeś ale mi sie to skojarzyło z grą muonline lub hb, te ulepszanie broni +1,2,3 blesami czy xelimami x/ omg

Toomek
01-01-2005, 16:54
bylo by super jakby mozna bylo zbroje i bronie ulepszac np jakimis kamieniami runicznymi albo czym w tym stylu tak np jest w Baldurs gate Dark alliance 2 na ps2 i jest to supewr rozwiazanie

Xenon
01-01-2005, 17:17
Ja uważam, że Tibia by nie miała już tego klimaciku, a po za tym jak coś to są od tego amulety i ringi. Ostatecznym rozwiązaniem byłoby podwyższenie skutecznosci działania ringów i amuletów, ale to w ostateczności (np. dragon neclance obniżałby obrażenia od ognia o 15% i miałby 225 ładunków, a life ring odnawiałby życie przez 23 min. i o 3 % lepiej niż w tej chwili. Poza tym ludzie dopiero nowy update wlazł, a wy zaczynacie nowości wprowadzać. Nacieszcie się tym co dostaliście !!!

Plarc
06-01-2005, 19:49
Przez te właśnie magiczne przedmioty przestałem grać w Diablo prosze nie róbcie mi tego z Tibią !! Ja bym tam wolał żeby z super trudnego questu wypadało by coś co o 1 zwiększa jedną statystyke danego przedmiotu (losowo) i tak by było fajnie
każdy by to trzymal na najlepszy przedmiot

Sqodnik
06-01-2005, 20:01
SZczeze to diablo moja ulubiona gra bylo a co do run nnie wiem czy pasuje do tibi to :]