Pokaż pełną wersje : Przydatność skilli po update'cie?
Retroniq
31-05-2008, 19:10
Mam pytanko dla aktywnych graczy- przede wszystkim rycków i palli. Powiedzcie mi, czy mniej więcej wiecie, jaka jest różnica w damage'u na jeden skill? Albo jak wychodzi w praktyce shielding? Pytam dlatego, że ostatnio kumpel powiedział mi, że po update'cie skille to rzecz drugorzędna i ważniejszy od nich jest lvl.
Proszę tylko, o nie odsyłanie do kalkulatorów, bo ich wyniki się raczej nie pokrywają.
Potrzebuje niekoniecznie jakichś konkretów typu 2,5hp/1skill. Tak ogólnie chciałbym się dowiedzieć o tym czegoś od graczy, którzy aktywnie sobie grają i w miarę kojarzą jak było dawniej, a jak jest teraz.
PS. Zaznaczam, że nie wiem, po którym update'cie, bo jakoś nie mam pamięci, co, w których wprowadzono:D
Z góry thx za odpowiedź.
Mam pytanko dla aktywnych graczy- przede wszystkim rycków i palli. Powiedzcie mi, czy mniej więcej wiecie, jaka jest różnica w damage'u na jeden skill? Albo jak wychodzi w praktyce shielding? Pytam dlatego, że ostatnio kumpel powiedział mi, że po update'cie skille to rzecz drugorzędna i ważniejszy od nich jest lvl.
Proszę tylko, o nie odsyłanie do kalkulatorów, bo ich wyniki się raczej nie pokrywają.
Potrzebuje niekoniecznie jakichś konkretów typu 2,5hp/1skill. Tak ogólnie chciałbym się dowiedzieć o tym czegoś od graczy, którzy aktywnie sobie grają i w miarę kojarzą jak było dawniej, a jak jest teraz.
PS. Zaznaczam, że nie wiem, po którym update'cie, bo jakoś nie mam pamięci, co, w których wprowadzono:D
Z góry thx za odpowiedź.
Zakres obrażeń minimalnym i maksymalnych w tibii jest tak rozległy, że bardzo trudno jednoznacznie stwierdzić, ile obrażeń wzrasta na x% skilla.
Mogę ci tylko powiedzieć, że skille są bardzo ważne, twój kumpel nie ma racji.
Retroniq
31-05-2008, 21:15
Hmm... ale chyba lvl też się trochę liczy. To jest EK na 168lvl, który gra już od pewnego czasu i stwierdził, że kiedyś były dużo ważniejsze niż teraz. Niekoniecznie, że są nieważne, ale mniej ważne niż przed update'em. Ale może ty masz rację i nic się nie zmieniło. Poczekajmy na innych userów:D Sam nie wiem. Czasem troszkę denerwuje mnie to, że nie ma nigdzie silnika gry- to by tylko ją poprawiło;d
@topic
skille sa przydatne
ten twoj kumpel sie jednak myli
roznica dmg.... nie zwrocilem na to uwagi jak przybywa ze skilla na skill
z mniejszymi skillami mozesz sie czasem nie przebic a z wyzszymi duzo latwiej jest ojj duzo
skilluj skilluj
Retroniq
31-05-2008, 22:12
Skilluje. Ale aktualnie 100+h na jednego skilla, także troszkę to trwa:D
Co do tej ilości to podobno, kto inny mi to mówił, o tym, czy się przebijesz, czy nie też decyduje lvl, a nie tylko skille? Co o tym myślicie? Ja zawsze myślałem, że tylko decydują o tym skille.
Skilluje. Ale aktualnie 100+h na jednego skilla, także troszkę to trwa:D
Co do tej ilości to podobno, kto inny mi to mówił, o tym, czy się przebijesz, czy nie też decyduje lvl, a nie tylko skille? Co o tym myślicie? Ja zawsze myślałem, że tylko decydują o tym skille.
lvl tez
wiesz a co mial powiedziec moj kumpel ktory wbijal skille 101/101 ?
Hmm.. To dziwne, bo kiedyś lvl dawał baaardzo dużo. A teraz w ogóle. Więc logicznie myśląc, skille dają więcej niż kiedyś. Dodatkowo, ataki są mocniejsze niż kiedyś. Wniosek.?; )
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.