Pokaż pełną wersje : Straszny Błąd CipSoftu w Update 8.2
Semantyk
03-07-2008, 09:06
Nie wiem jak wy, ale ja zauważyłem okropny błąd w tym update.
Nie wiem czy to błąd, może tak miało być ale jest to troche dziwne.
Bowiem itemki które dodają skile i mlvl mają w sobie pewną rzecz która mi sie nie podoba.
Przypuscmy ze mam 70 Dista. I podczas expienia w ciągu przypuscmy 4 godzin wbija mi się 71 dista.
Podczas gdy zakladam armor który dodaje mi 2 dista, wówczas mam 72 dista i nie potrzebuje 4 godzin na wbicie kolejnego dista tylko już przypuśćmy 5 godzin (mowie o expieniu nie o treningu, bo podczas expienie dist też rośnie).
Jaki z tego morał? Lepiej nie zakładać tego armora i wbić sobie 71 dista szybciej a następnie założyc i miec 73 dista. Ale tu znowu pojawia sie problem bowiem wbicie kolejnego dista (74) zajmuje wiecej czasu niz wbicie z 71-72.
Jaki z tego morał ogólny? Lepiej w ogole tego nie zakładać! Założyć dopiero jak juz dist praktycznie nie rośnie!
Podobnie jest z mlvlem. Mag który ma mlvl 40 potrzebuje przypuscmy 20k many do spalenia na 41 mlvl. Natomiast jak ubierze se spellbooka i jakiś armor bedzie miał mlvl przypuscmy 42. No i znowu z 42 na 43 trudniej wbic niz z 40-41.
Rozumiecie o co mi chodzi? Prosze o wasze opinie. Dla mnie to jest bardzo niesympatyczne. Moim zdaniem przy distance powinno wtedy pisać ze masz 71 dista +2. A nie np odrazu 73, bo wtedy wolnej wchodza dalsze disty.
Marvelo13
03-07-2008, 09:12
Eee, to chyba oczywiste, że jak założysz armor to masz większy dist więc wolniej rośnie. Ty byś chciał żeby było tak, że masz sobie 70 dista, zakładasz armor, masz 72 i żeby rosło nadal tak szybko jak na 70? Śmieszne wg mnie...
Andrealfus
03-07-2008, 09:14
tak było, jest i bedzie, skad ty sie urwales? ;p
Semantyk
03-07-2008, 09:20
Chodzi mi o to ze wtedy lepiej nie zakladac tych armow i itemow bo se zjebiesz skile ;/
Marvelo13
03-07-2008, 09:27
Nic sobie nie zjebiesz... Army zakładasz na hunty z teamem, kiedy te 2 skille się przydadzą, a jak sobie bijesz lvl na słabszych mobach, to nie zakładasz, nie takie trudne.
(...)
Rozumiecie o co mi chodzi? Prosze o wasze opinie. Dla mnie to jest bardzo niesympatyczne. Moim zdaniem przy distance powinno wtedy pisać ze masz 71 dista +2. A nie np odrazu 73, bo wtedy wolnej wchodza dalsze disty.
L - M - A - O
gavreonien
03-07-2008, 10:01
I nie "se" tylko "sobie".
E nie wyśmiewajcie się z kolegi bo "prawie" dobrze myśli.
Trzeba dodać że takie "skill upy" najlepiej zakładać na wyższych poziomach kiedy 1-2 magic levele dużo dają.
Vasudanin
03-07-2008, 10:48
Wytłumaczę ci coś:
W ciągu czterech godzin wbijasz siedemdziesiąty-pierwszy poziom walki na dystans, lecz z tą zbroją w ciągu tylko godziny więcej wbijasz siedemdziesiąty-czwarty poziom walki na dystans. Jaki morał? W czasie większym o godzine dostaniesz trzy poziomy walki na dystans. Zrozumiane?
Wiecie Cipsoft wyszedł z założenia, że to jest logiczne i zrozumiałe z góry.
Jak widać zapomniał o polakach.xD
Nom. Cipsoft nie pomyślał. Teraz kazdy bedzie zakladal itemy dające mlvl i jak je zdejmie to sie dziwi bo bedzie mial mniejszy mlvl.
Tamakasi
03-07-2008, 13:00
Nic sobie nie zjebiesz... Army zakładasz na hunty z teamem, kiedy te 2 skille się przydadzą, a jak sobie bijesz lvl na słabszych mobach, to nie zakładasz, nie takie trudne.
co do tego z Team on napewno nie chodzi z team bo on pewno napala sie na lvl :]
Chrisorian
03-07-2008, 15:11
Chyba jako jedyny cię rozumiem.
Popatrzcie:
1.Nie zakladamy armu (mamy 70 skill)
4h-wbije sie 100 % na 71 powiedzmy i mamy 71.
2.Zakladamy arm (mamy 72 skill)
4h-poniewaz tu skille juz wolniej rosna, wbije nam sie powiedzmy 80 % na 73
teraz zdejmujemy i mamy 20 % do 71
Kumacie?
Zakładając armor zarabiamy o 20% skilla mniej.
Nie wiem jak jest naprawde ale jeśli tak to rzeczywiśie mały błąd.
Ja mysle ze zakladajac arm skille rosna tak jak na ten 71 i wychodzimy na swoje.
Nie wyzywajcie gościa bo dobrze myśli.
_______________________
nie poprawiajcie moich błedów ortograficznych jeśli jakieś są :)
Nareszcie ktoś kto zrozumiał o co chodzi! Gratuluje ! Czyli lepiej tego nie zakładać bo wam w rzeczywistosci skile zmniejszy niz zwiekszy :)
Przecież to logiczne. A jak założę sword ringa to myślisz, że jak mi skill rośnie :>.
Z kngihtem to jest inaczej bo mu o wiele wolniej rosnie skill podczas expa. A w ogole jak to bedzie brane pod uwage w statystykach>. Cos mi sie to nie widzi.
Poza tym mi nie o to chodzi (do up)
SInGApOOre
03-07-2008, 17:47
1. druga strona medalu -.--
2. knighci maja tak samo
3. nie liczy sie w statystykach !
4.straszny blad rzeczywiscie wez linke i pod drzewko bo co oni sobie robia ! maja nas za durni czy co!?!
Z kngihtem to jest inaczej bo mu o wiele wolniej rosnie skill podczas expa. A w ogole jak to bedzie brane pod uwage w statystykach>. Cos mi sie to nie widzi.
Poza tym mi nie o to chodzi (do up)
A ty zrozum, że to wszystko jest logiczne i większość to rozumie i nie musi otrzymywać wyjaśnień. Ale widać niektórzy nie rozumieją, myślą że odkryli ameryke.
Mhm, czyli wychodzi na to że jak założę death ring, to zaoszczędzę sobie dużo czasu skilowania?; <
Ale zal. Wy naprawde nie czaicie mojego posta.
Chodzi o to ze jak masz 70 skila i sobie zalozysz armor ktory doda ci 5 to masz 75 i wtedy skilujesz z 75-76 dluzszy okres czasu niz jakbys nie zalozyl arma to bys mial z 70-71 latwiej do wyskilowania i potem bys zalozyl armor i mial tyle samo skial czyli 76. CZAICIE DO HUJA?
oOrafiOo
03-07-2008, 18:36
Eee, to chyba oczywiste, że jak założysz armor to masz większy dist więc wolniej rośnie. Ty byś chciał żeby było tak, że masz sobie 70 dista, zakładasz armor, masz 72 i żeby rosło nadal tak szybko jak na 70? Śmieszne wg mnie...
Podpisze się pod twoim postem, też tak uważam!
ty no właśnie czyli jak sie załozy death ringa przy skilach 80/80 to można nieźle na tym wyjść ;)
Autor dobrze myśli, ale ja nie uważam tego za błąd. Cipsoft wymyślił te itemy z przeznaczeniem dla osób idących na większego hunta, lub osób które już nie chcą skillować:) a ci co chcą to nosić 24/h i jeszcze skillować no to niestety, ale to już ich własny wybór.
@Marina
Wszyscy rozumiemy o co Ci chodzi, sporo osób wypowiedziało swoją opinię na ten temat, więc o co Ci jeszcze chodzi? Wiadomo, że na wyższych skillach, nawet 'fikcyjnych' skill leci wolniej. Tak samo jest ze sword ringiem, jak go założysz, to nabicie skilla zajmuje więcej czasu.
Mhm, czyli wychodzi na to że jak założę death ring, to zaoszczędzę sobie dużo czasu skilowania?; <
Podobno z death ringiem tak się nie da.
edit:
@down
http://tibia.wikia.com/wiki/Death_Ring
Notes: Death rings were once one of the oldest items in Tibia. It was replaced in an update by Time Rings at the same time the other magical rings were introduced. It reduces your shielding by 10 points and has energy for 8 minutes. Quite valued on the market nowadays since they can be used as quest items. Using a death ring when your shield skill is originally 10, it is reduced down to 0. It's also worth to mention that even though shield is reduced by 10 levels, your shielding's percents won't go up faster.
tak samo zrobili blad ze wprowadzili do gry axe ringi bo to nam niszczy postacie! pomyslcie, bez axe ringa awansowalibysmy duzo szybciej i bylibysmy fajniejsi! co za nuby z gmow i w ogole!
@up
ludzie tak wlasnie robia xd
@Ditto
Robią, ale na pewno nie zwykli, szarzy gracze, którzy nie grzeszą kaską ; )
No wiec wlasnie o to chodzi.
Nawet na wiki pisza ze ludzie skiluja na death ringach.
Opis: Ze względu na swoje "magiczne" właściwości używany zazwyczaj do ozdoby domków oraz do skillowania Shieldingu.
Wiec jak skilujecie to zjedmijcie te armory dajace dist i mlvlowe itemy.
Medivh Shady
03-07-2008, 20:59
Powiem tak :
Itemy nie spowalniaja trenowania skili mlvl itp .
moj przyklad mialem 2% do 81 mlvl zalorzylem sobie armor czapke i mialem 82 mlvl to po wbicu 2% ujzalem napis ze avansowalem na 81 mlvl a w statystykach zmienilo mi sie na 83.
@up
mysle ze masz racje, dzisiaj to sprawdzilem...
mialem gdzies tam postac magiczna z 8lvlem i 0mlvlem, zalozylem spirit cloak dodajacy 1mlvl i nie zauwazylem zadnej roznicy gdy rosnie na 0 mlvl czy tez na 1mlvl chociaz gdyby takowa byla odrazu zauwazalna
o.O dobrze że mi powiedziałeś. nie pomyślałem że jak sie nosi te rzeczy to skile wolniej rosną. Od teraz gdy bede trenil mlvl to ściągne te itemki:cup:
siniestro
04-07-2008, 00:05
Powiem tak :
Itemy nie spowalniaja trenowania skili mlvl itp .
moj przyklad mialem 2% do 81 mlvl zalorzylem sobie armor czapke i mialem 82 mlvl to po wbicu 2% ujzalem napis ze avansowalem na 81 mlvl a w statystykach zmienilo mi sie na 83.
dzieki ziomek :)
Nie wiem jak wy, ale ja zauważyłem okropny błąd w tym update.
Nie wiem czy to błąd, może tak miało być ale jest to troche dziwne.
Bowiem itemki które dodają skile i mlvl mają w sobie pewną rzecz która mi sie nie podoba.
Przypuscmy ze mam 70 Dista. I podczas expienia w ciągu przypuscmy 4 godzin wbija mi się 71 dista.
Podczas gdy zakladam armor który dodaje mi 2 dista, wówczas mam 72 dista i nie potrzebuje 4 godzin na wbicie kolejnego dista tylko już przypuśćmy 5 godzin (mowie o expieniu nie o treningu, bo podczas expienie dist też rośnie).
Jaki z tego morał? Lepiej nie zakładać tego armora i wbić sobie 71 dista szybciej a następnie założyc i miec 73 dista. Ale tu znowu pojawia sie problem bowiem wbicie kolejnego dista (74) zajmuje wiecej czasu niz wbicie z 71-72.
Jaki z tego morał ogólny? Lepiej w ogole tego nie zakładać! Założyć dopiero jak juz dist praktycznie nie rośnie!
Podobnie jest z mlvlem. Mag który ma mlvl 40 potrzebuje przypuscmy 20k many do spalenia na 41 mlvl. Natomiast jak ubierze se spellbooka i jakiś armor bedzie miał mlvl przypuscmy 42. No i znowu z 42 na 43 trudniej wbic niz z 40-41.
Rozumiecie o co mi chodzi? Prosze o wasze opinie. Dla mnie to jest bardzo niesympatyczne. Moim zdaniem przy distance powinno wtedy pisać ze masz 71 dista +2. A nie np odrazu 73, bo wtedy wolnej wchodza dalsze disty.
Brawo Sherlocku! Knighci zawsze tak mieli ze sword, axe, club ringami :O
Brawo Sherlocku! Knighci zawsze tak mieli ze sword, axe, club ringami :O
WoW? Ale czy axe ringi są na stałe? A armor jak zalozysz to masz juz zawsze + cos tam.
Zal mi ciebie.
Piotrek Marycha
04-07-2008, 16:49
Mhm, czyli wychodzi na to że jak założę death ring, to zaoszczędzę sobie dużo czasu skilowania?; <
nie zaoszczedzisz
Chodzi o to ze jak masz 70 skila i sobie zalozysz armor ktory doda ci 5 to masz 75 i wtedy skilujesz z 75-76 dluzszy okres czasu niz jakbys nie zalozyl arma to bys mial z 70-71 latwiej do wyskilowania i potem bys zalozyl armor i mial tyle samo skial czyli 76. CZAICIE DO HUJA?
zacznijmy od tego ze trzeba to sprawdzic
tak samo zrobili blad ze wprowadzili do gry axe ringi bo to nam niszczy postacie!
to jeszcze moze lepiej nosic slabsze bronie, bo wiecej hitow = wiecej skila... -.-
Drezynka
04-07-2008, 16:58
Gościu ma racje i dlatego teraz cipsoft robi patcha.
Elesar Inferno
04-07-2008, 17:03
Cipsoft robi patcha aby utrudnić zdobycie Demon Legów panie poinformowany, a tam też sobie łeb uciać że ulepszą jakoś Bog Raidery.
Cipsoft robi patcha aby utrudnić zdobycie Demon Legów panie poinformowany, a tam też sobie łeb uciać że ulepszą jakoś Bog Raidery.
Tak ty wiesz co robi Cipsoft i po co robi.
Tak ty wiesz co robi Cipsoft i po co robi.
bog raidery to slabe pipki jak mariny albo jakies inny gowna, a daja paladin armora
w zrobieniu questa na demon legsy/rainbow shield/nowa kusze/lizaka w ksztalcie ksiazki potrzebny jest praktycznie tylko demon hunter outfit, a reszta sama idzie ze spoilerem... wiec dobrze mowi ;[[[[[[[
Tak ty wiesz co robi Cipsoft i po co robi.
No niestety, ale Elesar Inferno ma rację.
No niestety, ale Elesar Inferno ma rację.
A skąd ty niby to wiesz? Palant.
@up
CM Denson Larika
Customer Support
Inhabitant of Zanera
Profession: None
Level: 2
Posts: 44
Hi guys,
first of all it was not our intention to make 'demon legs' common. They should still be ultra rare.
Well, seems that we again underestimated our players
Fix is already on it's way to limit the chance of obtaining them.
Gratz to the lucky ppl who got them and 'sorry' for the people who won't get them so easy now
Kind regards
Dens
http://forum.tibia.com/forum/?action=thread&threadid=2199940&pagenumber=3
Palant.
A skąd ty niby to wiesz? Palant.
#skille
Przez trzy posty piszesz ze my nie rozumiemy jednak my wszystko zrozumielismy bo jest dokladnie tak samo jak w przypadku axe sword club ringow. Nic nowego.
#cos na temat death ringow
gosc dwa posty wyzej zacytowal Ci z tibiawiki:
'your shielding's percents won't go up faster.'
Ty jednak napisales: Nawet na wiki pisza ze ludzie skiluja na death ringach.
Zakladam ze autorem tematu jestes Ty. Przypatrz sie jak konstruujesz te zdania. Nie potrafisz tlumaczyc to tego nie rob.
Btw. Niesympatyczna to moze byc kurwa.
Cze.
#skille
Przez trzy posty piszesz ze my nie rozumiemy jednak my wszystko zrozumielismy bo jest dokladnie tak samo jak w przypadku axe sword club ringow. Nic nowego.
#cos na temat death ringow
gosc dwa posty wyzej zacytowal Ci z tibiawiki:
'your shielding's percents won't go up faster.'
Ty jednak napisales: Nawet na wiki pisza ze ludzie skiluja na death ringach.
Zakladam ze autorem tematu jestes Ty. Przypatrz sie jak konstruujesz te zdania. Nie potrafisz tlumaczyc to tego nie rob.
Btw. Niesympatyczna to moze byc kurwa.
Cze.
A ty naucz sie rozumować. Nie napisałem z jakiej wiki brałem. A brałem opis z wiki.hunted. A tam pisze ze niektorzy skiluja z death ringami -.-
pepsi_92
06-07-2008, 02:28
Dobra ,odrazu mówię ,że nie czytałem całego posta ,ale jak nie miałem co robić to palkiem skilowałem sobie cluba ,axa ,albo sworda. Noi normalnie z 17 na 18 skill szło po 1,5%. A jak założyłe ringa to szło po 2,5%. Więc wg mnie to jest inaczej ^.- ,w sensie na odwrót niż myślą ci z początku posta.
Wiesz jaki jest morał? Nie noś se tego arm'a -.-
@up
tak, arma tylko na jakimś poważnym huncie, bossie
Strasznik
08-07-2008, 19:30
Czy to tylko moje odczucia, czy autor tematu jest popierdolony?
@Autor
Wyobraz sobie taka sytuacje:
Idziesz na jakiegos SILNEGO potworka
Jezeli masz 70 dist, bijesz stworka po 100, powiedzmy
Gdy zalozysz arm, masz sobie 72 dista i bijesz po 120.
Wiec w armorze bijesz go szybciej, juz wiesz po co sie go nosi?
To teraz wyobraz sobie taka sytujace:
Expisz sobie na rotwormach, nie wazne czy uderzysz w nie za 100, czy 120, gdyz maja tylko 45(?)hp, wiec sciagasz armor by skill lecial normalnie (o ile jest jakas roznica w ogole)
Brawo! Pojąłes o co nam chodzi.
Wedlug mnie najlepiej bylo by najpierw poskilowac, a nastepnie expic z tym armorem, ktory dodaje dista i go zdejmowac na kolejne skillowanie itd.
nock keciron
06-08-2008, 15:09
Wedlug mnie najlepiej bylo by najpierw poskilowac, a nastepnie expic z tym armorem, ktory dodaje dista i go zdejmowac na kolejne skillowanie itd.
sam na to wpadles?
Ehh ci archeolodzy odkrywający amerykę w puszce.
Proszę jakiegoś moda o zamknięcie tematu, bo raczej wszystko zostało już wyjaśnione.
Monsword
07-08-2008, 20:43
cos za cos... masz poziomy wiekszy dyst teraz ale bedzie wolniej rósł... gdyby rosło normalnie te army byłby za dobre
malypietroo
07-08-2008, 21:37
Ja pier*e!
@up, autor, pozostali którzy sądzą że te zbroje czynią skillowanie dłuższym.
To nie ma wpływu, ludzie! Przecież wam tam pan wyżej powiedział, że robił sam eksperyment. Macie Tibia.wiki. Więc prosze, bez tekstów typu 'coś za coś', 'za dobrze by było', 'tak, to buont cipsoftu, rozumiem ałłtoraa temató'...
Nie wiem czy ktoś już o tym napisał, ale gdy zakładamy arma to dist i tak leci nam z taką samą szybkością.
tak samo gdy założymy death ringa to shielding nie leci nam szybciej,
Czy to tylko moje odczucia, czy autor tematu jest popierdolony?
@Autor
Wyobraz sobie taka sytuacje:
Idziesz na jakiegos SILNEGO potworka
Jezeli masz 70 dist, bijesz stworka po 100, powiedzmy
Gdy zalozysz arm, masz sobie 72 dista i bijesz po 120.
Wiec w armorze bijesz go szybciej, juz wiesz po co sie go nosi?
To teraz wyobraz sobie taka sytujace:
Expisz sobie na rotwormach, nie wazne czy uderzysz w nie za 100, czy 120, gdyz maja tylko 45(?)hp, wiec sciagasz armor by skill lecial normalnie (o ile jest jakas roznica w ogole)
Brawo! Pojąłes o co nam chodzi.
To chyba ty jesteś. Proszę o warna dla niego. Nie zycze sobie zeby ktos mnie obrazał!
Andrealfus
08-08-2008, 09:26
Archeolodzy moi drodzy, zostało juz przez pana stronę wcześniej a może 2 udowodnione ze poprawili to, gdy posiadasz 70 dista i wkładasz armor i masz 72 to skill leci tak samo jak na 70 :p
Pozdrowienia młodzi następcy Indiana Jones
Pandorian technomancer
19-08-2008, 11:59
Niechce mi sie wszytkiego czytac.
Itemy nie powoduja zmiany zybkosci rosniecia skili, mlvl.
Jest to liczone odrebnie, skill, mlvl rosnie tak jak rósł, a Item zwieksza tylko aktualny.
Zostało to sprawdzone na druidzie.
8lvl po wyjsciu z rooka zalozony hat of the mad i focus cape ( odrazu mlvl 2)
na wbicie 1 mlvl potrzebowal 80 uzyc utevo lux (1600 many)
wiec skonczcie bezsensowna dyskusje.
Ogólny poziom mlvl zalezy od ilosci spalonej many
a ogólny poziom skili od ilosci zadanych trafien.
Jesli roslo by od aktualnego to: jesli np na mlvl 80(85) wbilbys 99% mlvl to po zdjeciu itemków te 99% dalo by ci np 106% podstawowego ;P i awansowal bys na 81 i co by sie stalo po ich zlozeniu ? nie daly by ci +5 tylko +4. ;>
Troche pomyslcie zanim zaczniecie prowadzic bezsensowna dyskusje.
Therus Mroczny
20-08-2008, 14:43
A tutaj macie na to dowód:
http://www.tibianews.net/forum/viewtopic.php?f=38t=22420&p=385022#p385022
Wypowiedź Crabana na ten temat.
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.