Pokaż pełną wersje : Newbie
Witam, to mój pierwszy post na tym forum.
Jestem początkującym graczem jak na razie mam 8 lvl [soso], znajduje się w mieście Thais i chciałbym się dowiedzieć o tym:
-Jak mogę zarobić kaske [wole nie prosić innych graczy o "Free stuff" bo miałbym kłopoty :p]
-Jak się chronić przed pkerami? [wyobrażam sobie sytuacje: podchodzi do mnie koleś z większym lvl i zaczyna mnie atakować! Co robić?]
-Jak szybko zdobyć lvl? [taka 15 fajna by była :P]
no to na potworach raty 4 gp maximum albo czyms innym
jak jakis paker ci naskoczy i ci bendzie grozic uciekaj szybgo w jakies niestępne miejsce do nie dedania do depo napszyklad
lvl no to musisz expic na jakis początkowych stworkach typu wolf orc troll bugi puki nienabijesz wyzszego i lepszego eq niedostaniesz. Do 11 lvl z lepszym eq idz do fermer hills tam sa gobliny ajak bys chcial duzo duzo kasy to do ab'dendriel pelno troli kasa leci
milo mi ze moglem pomuc
zycze milego grania;)
sorka za blendy tam mi chodzilow jednym niedostępnye miesce do dedania
Befsztyk
13-07-2008, 16:21
@napisz jeszcze 2 posty pod rzad oki?
reported
Nie chce spamu, chce pomocy, a jeśli chodzi o Ciebie playboy to wole wysłuchać bardziej doświadczonych graczy ;)
Fred_Flintston
13-07-2008, 18:59
-Jak mogę zarobić kaske [wole nie prosić innych graczy o "Free stuff" bo miałbym kłopoty :p
Na twój lvl najlepsza byłaby Fibula (albo każde inne miejsce z dużą ilością Rotwormów).
-Jak się chronić przed pkerami? [wyobrażam sobie sytuacje: podchodzi do mnie koleś z większym lvl i zaczyna mnie atakować! Co robić?
Na małych lvl'ach raczej (choć są wyjątki) nikt nie będzie chciał Cię ubijać (bo co za wartościowe rzeczy może nosić 8 lvl?). Najgorzej jest na lvl'ach 20 - 40. Wtedy noś ze sobą obowiązkowo mana i life potiony (zależnie od profesji, ale minimum to 2 BP). Przydadzą tez się runy Destroy i Desintegrate Field (wymagana umiejętność używania ich w ferworze walki) oraz Magic Wall (blokowanie jednokratkowych przejść).