Pokaż pełną wersje : Dyst u knightow??
Szczur_Guardii
29-07-2008, 23:32
Mam takie pytanko jak jest z dystem u knightow czy szybko leci czy tak jak sorką? czy moze tak jak pallką shielding ?
Z Góry dziekuja za Odb :)
nock keciron
29-07-2008, 23:36
tak jak meele u paladyna.
Szczur_Guardii
29-07-2008, 23:51
czyli wolno czy szybko 50 dysta ile bym wbijal ? :D
na oko to przynajmniej 2-3 miechy.
Przepraszam za offtop,ale po co Ci knightem skill w ataku z dystansu? O.o
Pozdrawiam.
Szczur_Guardii
30-07-2008, 00:30
tak dla picu ;]
Lub z ludzkiej głupoty xD Dyst jest nie opłacalny knight'om B)
Nikt się nie pyta czy to opłacalne czy nie.
Wydaje mi sie Vil, ze troche przesadziłeś z tymi 3 miechami: P
Szczur_Guardii
30-07-2008, 01:00
poprostu mam cofniety shielding i chcialbym to wyrownac :D skillujac przy okazji dyst B)
Wydaje mi sie Vil, ze troche przesadziłeś z tymi 3 miechami: P
Knight to raise distance from 10, 100% to 50 at 20% blood/spark hits ≈ 23626.2bp of bolts or 26251h, 22m, 0s training.
Nie.
Kalkulator chyba troche szwankuje.. ~1094 dni.?
Vasudanin
30-07-2008, 01:52
A myślałem, że to tylko u mnie taki wynik.
@
A nie lepiej skillować shield razem z melee? Będziesz miał większy melee, co poprawi expienie.
Matiszek2
30-07-2008, 02:01
A nie lepiej odpuscic sobie ten dyst? Trudno nawet znalezc sytuacje, w ktorej knight moglby dobrze wykorzystac swoj skill w dyscie. A co do tych kosmicznych wynikow - taka jest rzeczywistosc :D
poprostu mam cofniety shielding i chcialbym to wyrownac skillujac przy okazji dyst
czyli chcialbys miec mniejszy weap~ figting, zeby byl rowny z shieldem :O ??
(weapon fighting znaczy sie sword/axe/club, nie chcialo mi sie pisac tej 2giej wersji :/ )
Kalkulator chyba troche szwankuje.. ~1094 dni.?
awans z 10 na 11 skilla ma zawsze staly dla kazdej klasy czas podstawowy T. Awans nastepny zajmuje w zaleznosci od klasy 1/ 1.4/ 3/ 3 razy dluzej. Awans kolejny zajmuje odpowiednio 1/ 1.4/ 3/ 3 razy wiecej niz poprzedni, czyli 1.4 * 1.4 * T w naszym przypadku. Tym sposobem awans z 49 na 50 dla knighta zajmuje 1.4^40 *T, czyli okolo 700000 razy wiecej niz z 10 na 11, a przeciez trzeba do tego dodac jeszcze czasy wszystkich poprzednich awansow.
awans z 10 na 11 skilla ma zawsze staly dla kazdej klasy czas podstawowy T. Awans nastepny zajmuje w zaleznosci od klasy 1/ 1.4/ 3/ 3 razy dluzej. Awans kolejny zajmuje odpowiednio 1/ 1.4/ 3/ 3 razy wiecej niz poprzedni, czyli 1.4 * 1.4 * T w naszym przypadku. Tym sposobem awans z 49 na 50 dla knighta zajmuje 1.4^40 *T, czyli okolo 700000 razy wiecej niz z 10 na 11, a przeciez trzeba do tego dodac jeszcze czasy wszystkich poprzednich awansow.
Czyli wychodzi nawet więcej niż 3 miesiące: O
Herezjusz
30-07-2008, 12:22
awans z 10 na 11 skilla ma zawsze staly dla kazdej klasy czas podstawowy T. Awans nastepny zajmuje w zaleznosci od klasy 1/ 1.4/ 3/ 3 razy dluzej. Awans kolejny zajmuje odpowiednio 1/ 1.4/ 3/ 3 razy wiecej niz poprzedni, czyli 1.4 * 1.4 * T w naszym przypadku. Tym sposobem awans z 49 na 50 dla knighta zajmuje 1.4^40 *T, czyli okolo 700000 razy wiecej niz z 10 na 11, a przeciez trzeba do tego dodac jeszcze czasy wszystkich poprzednich awansow.
tylko przy skillowaniu dista liczy się to troche inaczej bo prędkość z jaką leci skill zależy też od % blood hitow :P
DzymekofFurora
30-07-2008, 12:27
To skilluj fista zamiast dista xD
MasterMor
30-07-2008, 12:28
poprostu mam cofniety shielding i chcialbym to wyrownac :D skillujac przy okazji dyst B)
Jak już ktoś napisał, nie opłaca się to. Jak myślisz, powiedzmy masz skille 60/50. Chcesz je wyrównac. Później, po wyrównaniu będziesz miał skille 60/60, a tak byś wbił przynajmniej 63 albo 64/60, a skill w walce bronią by Ci się zawsze przydał, więc jaki jest sens wyrównywania skilli? Po prostu skilluj, a nie wyrównuj.
W dyscie blood hity liczą sie podwójnie a missy pojedynczo.
A nie lepiej odpuscic sobie ten dyst? Trudno nawet znalezc sytuacje, w ktorej knight moglby dobrze wykorzystac swoj skill w dyscie. A co do tych kosmicznych wynikow - taka jest rzeczywistosc :D
anihilator quest robi sie knightami z asasin starów i najlepiej do tego potrenowac chociaz troche dista nie mowie tu o 50 skila tylko kilka dni na powiedzmy wbicie 30 zawsze to lepiej niz miec 10 skila nieprawdaz?
A no panowie nie.
Dyst przydaje się do annihilatora jak idzie team 4 ek.
Ja tak robiłem jako bloker reszta(3 ek) miała dysta po 25 i jechali po 100+.
Zrobiliśmy w 12 min,ale się opłacało dla nagrody w postaci sca :D
Więc jak chcesz zrobić jak ja to skill 25 dysta wchodzi jak 50 dowolnego innego knighta(club/sword/axe) i ci powiem ze więcej niż 30 ci nie trzeba :D
Macko121
31-07-2008, 15:34
Knight to raise distance from 10, 100% to 50 at 20% blood/spark hits ≈ 23626.2bp of bolts or 26251h, 22m, 0s training.
Dla porównania dam ile się wbiją knightem z 10 na 100 melee.
Knight to raise melee from 10, 100% to 100 = 1475h, 32m, 22s.
Więc odpuść sobie wbijanie 50 dista knightem. Dane z pskonejott.com.
Jeszcze jedno, knightowi i palkowi shielding leci identycznie.
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.