zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Palko-Knight

Style
04-12-2004, 23:32
Chciał bym się od was dowiedzieć co sądzicie o Paladynie ktory walczy nie łukiem czy kusza a bronia club/axe/sword/ . Prosze o skomętowanie tego tematu.Dzięki z góry za komenta.

Bal Ur
04-12-2004, 23:41
1) Nie ten dział!
2) Każdy paladyn może trenować walkę mieczem, maczugą i toporem, lecz bedzie awansował trochę wolniej (jakieś 20%) niż rycerz.

Style
04-12-2004, 23:46
[QUOTE=Bal Ur]1) Nie ten dział!

>Wybacz ale jestem początkujący i nie znam się na działach.

Bal Ur
05-12-2004, 00:03
I co z tego, że jesteś początkujący. Czytać przecież umiesz (pod każdym działem masz napisane o czym jest). Przynajmniej mam taką nadzieję.

To tak jakbyś chciał budować bombę atomową bez przygotowania. Najpierw trzeba się zorientować w sytuacji, otoczeniu lub przeczytać coś, a dopiero później zacząć działać.

No ale mam nadzieję, że moje srogie słowa cię nie zrażą i będziesz działał na forum z rozwagą. Powodzenia.

Mabaxu001
05-12-2004, 01:11
Paladyn advensi tylko 20% wolniej?
Ej to ja zaraz zaczynam trenować shielding z maczetą w dłoni :) (no co, tanie, a do wycinania trawy bagiennej też się przyda).

Stary mistrz Otenko
05-12-2004, 08:48
Palladyn walczący w ręcz?
Wcale nie najgorsze połączenie.
Sam kiedyś będąc palladynem walczyłem clubami (moje pierwsze kontakty z Tibią :) )

Stary mistrz przemówił :) .

Gumski
05-12-2004, 09:05
A do tego postac bedzie bardziej 'magiczna'

Sozemego
05-12-2004, 09:05
Paladyn i atak wręcz? NIE.

Czemu ?
Skoro awansujesz o 20% wolniej to na skillu 70 sie powiesisz, nie mowiąc o tym, ze raczej do niego nie dojdziesz. A o ile mi wiadomo trzeba by jeszcze distance wytrenowac, czyli zamiast trenowac do 70 w axe/club/sword moglbys wytrenic do 80 dista :|. A przeciez i tak bys nie uzywal raczej, walki wrecz bo na tych 50/60 skilla to ozeszty hity by wchodzily takie potęzne, ze ja nie moge :P,
Innymi slowy
Mozesz to zrobic jak ci sie chce tracic czas, zeby efekty byly mizerne.