Fire-Sylar
07-08-2008, 20:02
http://img139.imageshack.us/img139/9742/16288957on5.jpg
Druidzi: to użytkownicy czystej magii. Podobnie do magów są słabo zbudowani, a ich zdolności władania bronią są ograniczone.
Ale po co używać broni kiedy możesz sprowadzić swoich wrogów do parteru jednym dobrze wycelowanym strumieniem magii?
Druidzi posiadają do swojej dyspozycji kilka zaklęć ofensywnych, a doświadczony druid jest równie skuteczny w walce jak wszystkie inne profesje w Tibii.
Pomimo że druidzi mogą być budzącymi strach przeciwnikami, ich magia koncentruje się na innych aspektach.
Będąc przyjaciółmi natury i wszystkiego co żywe, druidzi skupiają się na kreatywnej i dobroczynnej stronie magii.
Druidzi są najlepszymi uzdrowicielami w Tibii, a ich zdolność do leczenia innych przysparza im popularności pośród innych profesji.
Zwłaszcza rycerze muszą polegać na runach leczniczych z powodu ograniczonych własnych zdolności magicznych.
Zalety
* Najszybciej awansuje w Magic Levelu (tak samo jak magowie)
* Najszybciej regeneruje manę (tak samo jak magowie)
* Ma najwięcej many (tak samo jak magowie)
* Może używać wszystkich run (tak samo jak magowie)
Wady
* Najwolniej regeneruje punkty życia (tak samo jak magowie)
* Ma najmniej punktów życia (tak samo jak magowie)
* Ma najmniejszy udźwig (tak samo jak magowie)
* Wolno awansuje w umiejętnościach walki w zwarciu i w Shieldingu
* Mała ilość czarów ofensywnych dla Facc, w porównaniu z magiem
@UP ZAPORZYCZONE Z WIKI HUNTED@
Wyposażenie:
[8-13lvl]
Leather boots, Brass Legs, Magician's Robe, Mage Hat, Dvarwen Shield, Snakebite Rod
[13-19lvl]
Leather boots, Plate Legs, Spirit Cloak, Hat of The Mad, Dvarwen Shield, Monlight Rod
[19-26lvl]
Leather boots, Plate Legs , Spirit Cloak, Hat of The Mad, Dragon Shield, Necrotic Rod/ Northwind Rod
[26-33lvl]
Leather boots, Knight Legs, Spirit Cloak, Hat of The Mad, Medusa Shield, Terra Rod/Hailstorm Rod
[33-50lvl]
Bots of Haste, Blue/Crown Legs, Spirit Cloak, Hat of The Mad, Spellbook of Mind Control(od 50 levela)/ Demon Shield, Springsprout Rod/Underworld Rod
Od 50 levela tibia proponuje nam bardzo fajną rzecz.
Mam na myśli sety:
Lightning Set- W zasadzie tylko na Żywiołaki
Terra Set - Jeżeli wybierasz się na ancienty to tylko z TYM !
Magma Set - Uwielbiany przez 60 levelowe postacie ze względu huntu na Dragonach/Dragon Lordach
Glacier Set - Mój ulubiony, niezastąpiony na huntach na Frost Dragonach
Magick Level:
10lv - 3 Magick Level
15lv - 10 Magick Level
20lv - 20 Magick Level
25lv - 27 Magick Level
30lv - 30 Magick Level
35lv - 35 Magick Level
40lv - 37 Magick Level
50lv - 45 Magick Level
Notka: Jest to tylko proponowany przeze mnie m-level !
Możesz mieć wyższy/niższy jak chcesz
Czary:
FACC
1.Find Person
Cena: 80 gp
Inkantacja: "Exiva"
Potrzebna mana: 20
Wymagany poziom: 8
2.Light Healing
Cena: 170gp
Inkantacja: "Exura"
Potrzebna mana: 20
Wymagany poziom: 9
3.Antidote
Cena: 150 gp
Inkantacja: "Exana Pox"
Potrzebna mana: 30
Wymagany poziom: 10
4.Intense Healing
Cena: 350 gp
Inkantacja: "Exura gran"
Potrzebna mana: 70
Wymagany poziom: 11
5.Summon Creature
Cena: 2000 gp
Inkantacja: "Utevo Res"
Potrzebna mana: 200+
Wymagany poziom: 25
6.Invisible
Cena: 2000 gp
Inkantacja: "Utana Vid"
Potrzebna mana: 440
Wymagany poziom: 35
7.Terra Wave
Cena: 2500 gp
Inkantacja: "Exevo Tera Hur"
Potrzebna mana: 210
Wymagany poziom: 38
PACC
1.Wszystkie czary typu vis!
Cena: 800 gp
Formuła: Exori Vis, Exori Tera, Exori Flam, Exori Frigo, Exori Mort
Potrzebna mana: 20
Wymagany poziom: 12-16
2.Heal Friend
Cena:800gp
Inkantacja: " Exura Sio "nick "
Mana: 140
Wymagany Level: 18
3.Mass Healing
Cena:2200gp
Inkantacja: "Exura Gran Mas Res"
Mana: 150
Wymagany Level: 36
Expowiska:
[8-13lvl]
Polecam Trole w Ab'dendriel, Frost Trolle na Foldzie, Rotwormy koło Thais, Jeżeli mamy reflex to pojedyńcze cyce na pohu,
Rotwormy na darashi, Mino Tower, Orce na Edron, Trole na Edron
[13-19lvl]
Dwarf Soldiery koło kazordoon lub pod kazordoon, Big Amazon Camp, Gobliny,
Soldki i Dwarfy na cormai, Drefia Południowa Część, i to co wyżej !
[19-27lvl]
"Zwiedzamy" górną część Port Hope, Rotwormy na Liberty bay, z rodem od
22 levela tomby, i to co wyżej ! Dwarfy/Soldy/Guardy koło kazordoon do znudzenia, i to co wyżej !
[27-40lvl]
Z sumonami trzęsiemy tombami, od 33 levela z rodem na Dragony+2dsy i Frigo,
Z nievidką na Necro nad Vamp Helem, Piraty po przejęciu 2 Corsairow i to co wyżej !
[40-50lvl]
Ancient Skaraby, Guardy kolo kazordoon, wywerny, i to co wyżej !
[40-50lvl]
Tu już jedziemy z Setami + All co UP!
Hunty Grupowe:
Hydry: 2 shoterów (najlepiej 2xdruid ale moze byc tez sorc+druid)
Shoterzy sumonują po 2 Demon Skieletony i gdy hydra "stanie na pozycji zaczynają atakować.
Nie zapominając o siohaniu knighta gdy jest na żółtym HP
Knight Level 60+ zeby nie bylo waste :)
Dragon Lordy:To samo co z Hydra Huntem tylko że sumony mogą lać odrazu.
Hero: Sioher z Morta (m level 40-45+) Knight skill 75+ level 60+ i macie boską kase.
Tomby -4:
Knight Bloker 110+
Sioher 45+ m level
Sorc (OBOWIAZKOWO) z exevo mort hur/vis hur gdy zrobi sie gorąco
mamy tam chmary Gsów, Ancient Skarabów, Dragonów itp.
Behemoty:
Knight Bloker 85+ (zalecany 100 wtedy prawie zawsze sie zwraca)
Sioher 45+ m level
Shoteży: Pallkowie skill 75+ ze 3 wystarczy na pewno i behemoty padają jak
bombki z choinki pod opieką 7 Latka ....
Warloki:
No tutaj to głownie jako sioher dla knightów
zeby bylo good zalecany 55+ m level i level 70 aby nie paść.
Demce:
Sioher powinien mieć 60 level + Zawsze UTAMKA ! 55+ m level
Knight 95+ aby nie poszedł na kombo które zdaża się bardzo rzadko ale się zdarza.
Sumony:
25 lvl
Mana: 545 / 290
Sumony: fire devil.
Notka: Przydatny na hmmm .... Peking? albo czyszczenie z gfb na Dworcach.
27 lvl
Mana: 605 / 320
Summony: orc berserker, monk
Notka: Orc Berserker głównie na peking a monk nie zastąpiony na tomby czy guardy.
28 lvl
Mana: 635 / 335
Summony: demon skeleton
Notka: Hydry,Dragon Lordy, Necro ? Tylko on ! Nie zastąpiony Sumon.
29 lvl
Mana: 665 / 350
Summony: orc leader
Notka: Można używać na na peking/dragi
30 lvl
Mana: 695 / 365
Sumony: fire elemental
Notka: 5 minut i masz red skula 10 minut i masz bana za zabijanie :)
Inspirowałem się poradnikiem " Kompendium Druida by Emok" tylko że ten jest pod new tibię :)
Proszę o przeniesienie do Poradników jeśli się podoba
Druidzi: to użytkownicy czystej magii. Podobnie do magów są słabo zbudowani, a ich zdolności władania bronią są ograniczone.
Ale po co używać broni kiedy możesz sprowadzić swoich wrogów do parteru jednym dobrze wycelowanym strumieniem magii?
Druidzi posiadają do swojej dyspozycji kilka zaklęć ofensywnych, a doświadczony druid jest równie skuteczny w walce jak wszystkie inne profesje w Tibii.
Pomimo że druidzi mogą być budzącymi strach przeciwnikami, ich magia koncentruje się na innych aspektach.
Będąc przyjaciółmi natury i wszystkiego co żywe, druidzi skupiają się na kreatywnej i dobroczynnej stronie magii.
Druidzi są najlepszymi uzdrowicielami w Tibii, a ich zdolność do leczenia innych przysparza im popularności pośród innych profesji.
Zwłaszcza rycerze muszą polegać na runach leczniczych z powodu ograniczonych własnych zdolności magicznych.
Zalety
* Najszybciej awansuje w Magic Levelu (tak samo jak magowie)
* Najszybciej regeneruje manę (tak samo jak magowie)
* Ma najwięcej many (tak samo jak magowie)
* Może używać wszystkich run (tak samo jak magowie)
Wady
* Najwolniej regeneruje punkty życia (tak samo jak magowie)
* Ma najmniej punktów życia (tak samo jak magowie)
* Ma najmniejszy udźwig (tak samo jak magowie)
* Wolno awansuje w umiejętnościach walki w zwarciu i w Shieldingu
* Mała ilość czarów ofensywnych dla Facc, w porównaniu z magiem
@UP ZAPORZYCZONE Z WIKI HUNTED@
Wyposażenie:
[8-13lvl]
Leather boots, Brass Legs, Magician's Robe, Mage Hat, Dvarwen Shield, Snakebite Rod
[13-19lvl]
Leather boots, Plate Legs, Spirit Cloak, Hat of The Mad, Dvarwen Shield, Monlight Rod
[19-26lvl]
Leather boots, Plate Legs , Spirit Cloak, Hat of The Mad, Dragon Shield, Necrotic Rod/ Northwind Rod
[26-33lvl]
Leather boots, Knight Legs, Spirit Cloak, Hat of The Mad, Medusa Shield, Terra Rod/Hailstorm Rod
[33-50lvl]
Bots of Haste, Blue/Crown Legs, Spirit Cloak, Hat of The Mad, Spellbook of Mind Control(od 50 levela)/ Demon Shield, Springsprout Rod/Underworld Rod
Od 50 levela tibia proponuje nam bardzo fajną rzecz.
Mam na myśli sety:
Lightning Set- W zasadzie tylko na Żywiołaki
Terra Set - Jeżeli wybierasz się na ancienty to tylko z TYM !
Magma Set - Uwielbiany przez 60 levelowe postacie ze względu huntu na Dragonach/Dragon Lordach
Glacier Set - Mój ulubiony, niezastąpiony na huntach na Frost Dragonach
Magick Level:
10lv - 3 Magick Level
15lv - 10 Magick Level
20lv - 20 Magick Level
25lv - 27 Magick Level
30lv - 30 Magick Level
35lv - 35 Magick Level
40lv - 37 Magick Level
50lv - 45 Magick Level
Notka: Jest to tylko proponowany przeze mnie m-level !
Możesz mieć wyższy/niższy jak chcesz
Czary:
FACC
1.Find Person
Cena: 80 gp
Inkantacja: "Exiva"
Potrzebna mana: 20
Wymagany poziom: 8
2.Light Healing
Cena: 170gp
Inkantacja: "Exura"
Potrzebna mana: 20
Wymagany poziom: 9
3.Antidote
Cena: 150 gp
Inkantacja: "Exana Pox"
Potrzebna mana: 30
Wymagany poziom: 10
4.Intense Healing
Cena: 350 gp
Inkantacja: "Exura gran"
Potrzebna mana: 70
Wymagany poziom: 11
5.Summon Creature
Cena: 2000 gp
Inkantacja: "Utevo Res"
Potrzebna mana: 200+
Wymagany poziom: 25
6.Invisible
Cena: 2000 gp
Inkantacja: "Utana Vid"
Potrzebna mana: 440
Wymagany poziom: 35
7.Terra Wave
Cena: 2500 gp
Inkantacja: "Exevo Tera Hur"
Potrzebna mana: 210
Wymagany poziom: 38
PACC
1.Wszystkie czary typu vis!
Cena: 800 gp
Formuła: Exori Vis, Exori Tera, Exori Flam, Exori Frigo, Exori Mort
Potrzebna mana: 20
Wymagany poziom: 12-16
2.Heal Friend
Cena:800gp
Inkantacja: " Exura Sio "nick "
Mana: 140
Wymagany Level: 18
3.Mass Healing
Cena:2200gp
Inkantacja: "Exura Gran Mas Res"
Mana: 150
Wymagany Level: 36
Expowiska:
[8-13lvl]
Polecam Trole w Ab'dendriel, Frost Trolle na Foldzie, Rotwormy koło Thais, Jeżeli mamy reflex to pojedyńcze cyce na pohu,
Rotwormy na darashi, Mino Tower, Orce na Edron, Trole na Edron
[13-19lvl]
Dwarf Soldiery koło kazordoon lub pod kazordoon, Big Amazon Camp, Gobliny,
Soldki i Dwarfy na cormai, Drefia Południowa Część, i to co wyżej !
[19-27lvl]
"Zwiedzamy" górną część Port Hope, Rotwormy na Liberty bay, z rodem od
22 levela tomby, i to co wyżej ! Dwarfy/Soldy/Guardy koło kazordoon do znudzenia, i to co wyżej !
[27-40lvl]
Z sumonami trzęsiemy tombami, od 33 levela z rodem na Dragony+2dsy i Frigo,
Z nievidką na Necro nad Vamp Helem, Piraty po przejęciu 2 Corsairow i to co wyżej !
[40-50lvl]
Ancient Skaraby, Guardy kolo kazordoon, wywerny, i to co wyżej !
[40-50lvl]
Tu już jedziemy z Setami + All co UP!
Hunty Grupowe:
Hydry: 2 shoterów (najlepiej 2xdruid ale moze byc tez sorc+druid)
Shoterzy sumonują po 2 Demon Skieletony i gdy hydra "stanie na pozycji zaczynają atakować.
Nie zapominając o siohaniu knighta gdy jest na żółtym HP
Knight Level 60+ zeby nie bylo waste :)
Dragon Lordy:To samo co z Hydra Huntem tylko że sumony mogą lać odrazu.
Hero: Sioher z Morta (m level 40-45+) Knight skill 75+ level 60+ i macie boską kase.
Tomby -4:
Knight Bloker 110+
Sioher 45+ m level
Sorc (OBOWIAZKOWO) z exevo mort hur/vis hur gdy zrobi sie gorąco
mamy tam chmary Gsów, Ancient Skarabów, Dragonów itp.
Behemoty:
Knight Bloker 85+ (zalecany 100 wtedy prawie zawsze sie zwraca)
Sioher 45+ m level
Shoteży: Pallkowie skill 75+ ze 3 wystarczy na pewno i behemoty padają jak
bombki z choinki pod opieką 7 Latka ....
Warloki:
No tutaj to głownie jako sioher dla knightów
zeby bylo good zalecany 55+ m level i level 70 aby nie paść.
Demce:
Sioher powinien mieć 60 level + Zawsze UTAMKA ! 55+ m level
Knight 95+ aby nie poszedł na kombo które zdaża się bardzo rzadko ale się zdarza.
Sumony:
25 lvl
Mana: 545 / 290
Sumony: fire devil.
Notka: Przydatny na hmmm .... Peking? albo czyszczenie z gfb na Dworcach.
27 lvl
Mana: 605 / 320
Summony: orc berserker, monk
Notka: Orc Berserker głównie na peking a monk nie zastąpiony na tomby czy guardy.
28 lvl
Mana: 635 / 335
Summony: demon skeleton
Notka: Hydry,Dragon Lordy, Necro ? Tylko on ! Nie zastąpiony Sumon.
29 lvl
Mana: 665 / 350
Summony: orc leader
Notka: Można używać na na peking/dragi
30 lvl
Mana: 695 / 365
Sumony: fire elemental
Notka: 5 minut i masz red skula 10 minut i masz bana za zabijanie :)
Inspirowałem się poradnikiem " Kompendium Druida by Emok" tylko że ten jest pod new tibię :)
Proszę o przeniesienie do Poradników jeśli się podoba