neji13
16-08-2008, 22:30
Skillowanie - nudna sprawa. Myśle sobie - strzele sobie poradnik albo jakieś cóś na forum.
Niektórzy mają problemy z doborem profesji. W tym temacie pędą poruszane 4 etapy lvlowe: 8 - 20, 20 - 60, 60 - 100 oraz 100+.
Ok, zaczynamy.
Etap I Lvl 8 - 20
Knight
Na Island of Desnity knight dostaje najlepsze EQ. Na etapie nr. 1 knight wymaga dużo czasu na dobre rozpoczęcie gry - jednak początkowo do 10 lvla jest to wg mnie najlepsza profesja - w miarę szybko zarabia się kasę. Jednak dobre rozpoczęcie gry knightem jest ważne - wybór broni, dośc długie skillowanie, by zacząc jakikolwiek większy hunt. Rosnący lvl zwiększa zapotrzebowanie na potionki. O magi nie będe pisał ponieważ jest to bezsensowne.
Plusy/Minusy Knighta na 1 etapie:
+ szybkie zarabianie pieniędzy
+ na niższych lvlach hity wychodzą 25-30 więc na mniejsze expiwnie wystarczy
+ best eq na IoD
- długie rozpoczęcie gry (skillowanie)
- w miarę zwiększania lvla, zwiększa się zapotrzebowanie na health potionki
- beztalencie w magi
Ocena: 4
Paladin
Palki rzadko kiedy wychodzą ze wbitym skillem 15/16 z rooka. Ja na to mówię NIE. Skillowanie na Mainie zajmie nam około 80% mniej czasu niż na rooku.
Na IoD dostajemy Ranger Cloak, Ranger Legs, Bow, 5 spears i pare innych śmieci. Palkiem na tym etapie trudno się gra, kiedy nie mamy ok. 2 K kasy w zapasie - skillowanie zabiera dużo kasy (spear). Do 12 lvla gra pallem jest monotonna, lecz w miarę wzrostu lvla jest coraz szybsza i bardziej dynamiczna. Kasa leci szybko, expi się szybko, wszystko miodzio tylko... w miarę zwiększenia distansa trzeba zbierac/kupowac kamyczki. Jest to jednym słowem nudne, jeżeli nie denerwujące. Palkiem opłaca nosic się od 15 lvla już mana potionki - znacznie wydajniesze leczenie poprzez exure gran potem exure vite. Paladin dośc szybko awansuje w magi.
Plusy/Minusy Pala na 1 etapie:
+ szybki exp,
+ łatwo zdobywana kasa
+ w miarę dobry talent magiczny
+ na niższych lvlach możemy już expic na lepszych potworkach
- trudna początkowa sytuacja pieniężna, jeżeli nie mamy ok. 2K nazbierane
- trudno zdobyc kamyczki
- jeżeli na 40 dist nie mamy kamyczków, speary w skillowaniu biorą duże obrażenia
Ocena: 4+
Druid
Druidem (także sorcerem) łatwo zacząc gre, początkowo gra jest w miarę tania, exp na 8 - 10 lvl leci najszybciej z wszyskich profesji. Na IoD dostajemy Magican Robe (6 arm), Snakebite Rod, Mana Potion i parę innych śmieci. Gra Druidem jest podobno do gry sorcem do 15 lvla, kiedy to druid może robic IHy. IHy na tym etapie to główny dochód pieniężny. Później expi się bardzi ciężko, na każdym lvlu jest jakiś przydatny czar, trudna sytuacja pieniężna.
Plusy/Minusy Druta na 1 etapie:
+ szybki start
+ od 15 lvla zaczynamy robic przydatne IHy
- na 15 lvlu gra jest bardzo ciężka i droga
- Kiepskie EQ na IoD
- brak kasy na lvlu 16+ (nowy czar, różdzka)
Ocena: 3
Sorcerer
Sorkiem (także drutem) łatwo zacząc gre, początkowo gra jest w miarę tania, exp na 8 - 10 lvl leci najszybciej z wszyskich profesji. Na IoD dostajemy Magican Robe (6 arm), Wand of Vortex, Mana Potion i parę innych śmieci. Gra sorem jest podobno do gry drutem do 15 lvla, kiedy to druid może robic IHy.
Sork jest wtedy bez kasy, nie ma dochodów, Expienie jest trudne, nie ma dobrego czaru ofensywnego. Sorc to do 20 lvla najsłabsza profesja.
Plusy/Minusy Sorcerera na I Etapie
+ szybki start
- nie ma dobrego źrudła dochodów
- trudne expienie
- kiepskie EQ na IoD
- na lvlu 15 gra jest bardzo trudna i nudna, na 19 jeszcze trudniejsza, praktycznie do 23 lvla gra jest beznadziejna
Ocena: 2-
Jutro dopisze reszte, mama goni od kompa
UWAGA! Poruwnanie profesji powyżej jest zrobione na moich spostrzeżeniach - każdy myśli jak chce.
Niektórzy mają problemy z doborem profesji. W tym temacie pędą poruszane 4 etapy lvlowe: 8 - 20, 20 - 60, 60 - 100 oraz 100+.
Ok, zaczynamy.
Etap I Lvl 8 - 20
Knight
Na Island of Desnity knight dostaje najlepsze EQ. Na etapie nr. 1 knight wymaga dużo czasu na dobre rozpoczęcie gry - jednak początkowo do 10 lvla jest to wg mnie najlepsza profesja - w miarę szybko zarabia się kasę. Jednak dobre rozpoczęcie gry knightem jest ważne - wybór broni, dośc długie skillowanie, by zacząc jakikolwiek większy hunt. Rosnący lvl zwiększa zapotrzebowanie na potionki. O magi nie będe pisał ponieważ jest to bezsensowne.
Plusy/Minusy Knighta na 1 etapie:
+ szybkie zarabianie pieniędzy
+ na niższych lvlach hity wychodzą 25-30 więc na mniejsze expiwnie wystarczy
+ best eq na IoD
- długie rozpoczęcie gry (skillowanie)
- w miarę zwiększania lvla, zwiększa się zapotrzebowanie na health potionki
- beztalencie w magi
Ocena: 4
Paladin
Palki rzadko kiedy wychodzą ze wbitym skillem 15/16 z rooka. Ja na to mówię NIE. Skillowanie na Mainie zajmie nam około 80% mniej czasu niż na rooku.
Na IoD dostajemy Ranger Cloak, Ranger Legs, Bow, 5 spears i pare innych śmieci. Palkiem na tym etapie trudno się gra, kiedy nie mamy ok. 2 K kasy w zapasie - skillowanie zabiera dużo kasy (spear). Do 12 lvla gra pallem jest monotonna, lecz w miarę wzrostu lvla jest coraz szybsza i bardziej dynamiczna. Kasa leci szybko, expi się szybko, wszystko miodzio tylko... w miarę zwiększenia distansa trzeba zbierac/kupowac kamyczki. Jest to jednym słowem nudne, jeżeli nie denerwujące. Palkiem opłaca nosic się od 15 lvla już mana potionki - znacznie wydajniesze leczenie poprzez exure gran potem exure vite. Paladin dośc szybko awansuje w magi.
Plusy/Minusy Pala na 1 etapie:
+ szybki exp,
+ łatwo zdobywana kasa
+ w miarę dobry talent magiczny
+ na niższych lvlach możemy już expic na lepszych potworkach
- trudna początkowa sytuacja pieniężna, jeżeli nie mamy ok. 2K nazbierane
- trudno zdobyc kamyczki
- jeżeli na 40 dist nie mamy kamyczków, speary w skillowaniu biorą duże obrażenia
Ocena: 4+
Druid
Druidem (także sorcerem) łatwo zacząc gre, początkowo gra jest w miarę tania, exp na 8 - 10 lvl leci najszybciej z wszyskich profesji. Na IoD dostajemy Magican Robe (6 arm), Snakebite Rod, Mana Potion i parę innych śmieci. Gra Druidem jest podobno do gry sorcem do 15 lvla, kiedy to druid może robic IHy. IHy na tym etapie to główny dochód pieniężny. Później expi się bardzi ciężko, na każdym lvlu jest jakiś przydatny czar, trudna sytuacja pieniężna.
Plusy/Minusy Druta na 1 etapie:
+ szybki start
+ od 15 lvla zaczynamy robic przydatne IHy
- na 15 lvlu gra jest bardzo ciężka i droga
- Kiepskie EQ na IoD
- brak kasy na lvlu 16+ (nowy czar, różdzka)
Ocena: 3
Sorcerer
Sorkiem (także drutem) łatwo zacząc gre, początkowo gra jest w miarę tania, exp na 8 - 10 lvl leci najszybciej z wszyskich profesji. Na IoD dostajemy Magican Robe (6 arm), Wand of Vortex, Mana Potion i parę innych śmieci. Gra sorem jest podobno do gry drutem do 15 lvla, kiedy to druid może robic IHy.
Sork jest wtedy bez kasy, nie ma dochodów, Expienie jest trudne, nie ma dobrego czaru ofensywnego. Sorc to do 20 lvla najsłabsza profesja.
Plusy/Minusy Sorcerera na I Etapie
+ szybki start
- nie ma dobrego źrudła dochodów
- trudne expienie
- kiepskie EQ na IoD
- na lvlu 15 gra jest bardzo trudna i nudna, na 19 jeszcze trudniejsza, praktycznie do 23 lvla gra jest beznadziejna
Ocena: 2-
Jutro dopisze reszte, mama goni od kompa
UWAGA! Poruwnanie profesji powyżej jest zrobione na moich spostrzeżeniach - każdy myśli jak chce.