zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Nowa sekcja w CipSofcie


Fureyka
02-09-2008, 11:34
Kilka tygodni temu, w cotygodniowym sondażu, mieliście okazję ocenić prace społeczne Customer Supportu. Przygniatająca większość z Was, życzyła sobie polepszenia tego też systemu. Naprawdę intensywnie pracowaliśmy nad pomysłem wzmocnienia już istniejących zajęć i rozwinięciu ich w nowych miejscach. Komunikowanie się miedzy Wami, drodzy gracze, a między CipSoftem jest bardzo ważne. To Wasz odzew, Wasze pomysły i krytyka pomaga nam na polepszenie Tibii w kolejnych aktualizacjach. Wiemy również, że w zamian chcielibyście być informowani: co dzieje się za kulisami, jakie zmiany planowane są na przyszłą aktualizację, co sądzimy na różne tematy – macie wiele pytań, na które chcielibyśmy wam odpowiedzieć w bardziej bezpośredni i wzajemnie oddziałujący sposób.

Więc czas aby to ulepszyć.

Jesteśmy bardziej niż szczęśliwi mógąc ogłosić, że została założona sekcja, koncentrująca się na pracy społecznej, wymienianiu informacji, pomysłów i przemyśleń między wami a CipSoftem. Drodzy gracze, proszę przywitać naszą nową grupę, Community Management. Drużyna ta składa się z dwóch młodych dam, dawnych członkiń Customer Supportu, które chętne są zacząć zmiany. Nasze nowe Community Managers: Rejana (poprzednio znana jako Alguzara) i Mirade (poprzednio znana jako Neofine) już przepełnione są pomysłami. W tym artykule, Community Managers powiedzą Wam, co jest nowe oraz dadzą wgląd na to co nastąpi.

Po pierwsze, chcielibyśmy wyjaśnić nowe nazewnictwo jako, że postanowiliśmy zmienić tytuły i skróty członków CipSoftu. Do tej pory, Customer Suppor nazywani byli Community Managers i mogli zostać rozpoznani przez skrót "CM" przed ich imieniem. Wraz z założeniem oddzielnej grupy, Customer Support nie jest już odpowiedzialny za zadania wymagające pracy publicznej takiej jak koordynowanie stron fanowskich. Grupa Support skupia się na pomocy w rozwiązywaniu problemów w Tibii, procedurze raportów, odpowiadaniu na emaile i opiekowaniu się ochotniczymi pomocnikami. W związku z tym, że wiele ich zadań wymaga egzekwowania prawa, od teraz będą oni nazywami Gamemasterami, w skrócie "GM".

Aby uniknąć zmieszania ich z naszymi Gamemasterami wolontariuszami, wciąż możesz rozpoznać członków Customer Supportu, przez ich wyjątkowy strój w grze, niebieski kombinezon i czerwoną pelerynę. Na forum, tytuł "Customer Support" pojawiać się będzie zaraz pod ich imieniem, zawsze gdy napiszą wiadomość. Imiona wszystkich członków Customer Support znajdują się w dziale About Tibia, pod nazwą About CipSoft (http://www.tibia.com/abouttibia/?subtopic=aboutcipsoft). Od teraz, skrót "CM" pojawiać się będzie tylko przed imionami nowych Cummunity Managers. Oni również posiadają specjalny strój w grze, niebieski kombinezon i zieloną pelerynę.

http://images34.fotosik.pl/354/9df8be527b6520dd.gif

Proszę pamiętać, że CM Rejana i CM Mirade, nie są już członkiniami Customer Supportu, więc nie będą wplątywane w żadne egzekwowanie zasad. Odpowiedzialne są jedynie za prace dla społeczeństwa.

Kilka tygodni temu zaczęliśmy plany i przygotowywania. Pierwszy krok jaki zrobiła nowa grupa to przejęcie niektórych obowiązków byłego Customer Supportu, takich jak sondy, formy odzewu, newsy i artykuły (na przykład poprzedni artykuł został już napisany przez Community Managera). Również jednym z ich głównych zadań jest zbieranie, ocenianie i przesłanie waszych opinii i pomysłów do naszej grupy. Forum z propozycjami i cotygodniowe sondaże są ważnym sposobem w jaki gracze mogą przedstawić opinię i zaprezentować pomysły. Dodatkowo, wzmocnimy wykorzystanie i ocenę form odzewu w dziale community na naszej stronie. Tak, więc jesteście zaproszeni do wypowiadania opinii i przedstawiania pomysłów.

W zapasie mamy dla Was nawet więcej! Są dwa nowe wspólne fora, które będą regularnie sprawdzane przez Community Managers. Możecie tutaj dyskutować z nami o Tibii, na ciekawe i znaczące dla Was tematy. Co więcej, macie teraz możliwość komentowania naszych najnowszych artykułów i newsów. Na końcu każdego z nich pojawiać się będzie link do odpowiedniego tematu. Event board jest właściwym miejscem do reklamowania wydarzeń na serwerze oraz na wymianę pomysłów i rad z innymi. Znaleźć tam możesz również eventy organizowane przez CipSoft, które będą przeznaczone dla całej społeczności Tibii. Jeśli szukasz eventu, w którym mógłbyś wziąć udział, sprawdź nasz harmonogram wydarzeń ( http://forum.tibia.com/forum/?action=announcement&announcementid=29). Zanim zaczniesz postować na tym forum, prosimy o dokładne przeczytanie ogłoszeń na discussion board ( http://forum.tibia.com/forum/?action=announcement&announcementid=28) i event board ( http://forum.tibia.com/forum/?action=announcement&announcementid=30), po dalsze informacje.

http://images50.fotosik.pl/7/464d64c8d31f299f.jpg

Teraz chciałybyśmy powiedzieć co nieco o nas, abyście mogli nas lepiej poznać.

Rejana, mogłabyś powiedzieć naszym graczom coś więcej o Mirade?

"Oczywiście! Około rok temu dołączyła do grupy Customer Support. Od samego początku, wszyscy byli pod wrażeniem jej czystego i rozbudowanego sposobu dyskutowania, więc nie trwało to długo zanim zdobyła zaufanie i zajęła się bardzo ważną grupą – naszych ochotniczych pomocników. Najpierw asystowała Iscenowi na Tutor Board, następnie pomogła wspierając grupę gamemasterów. Kiedy stało się jasne, że pojawi się nowa grupa w CipSofcie, która interesowałaby się pracą dla społeczeństwa zamiast egzekwowania zasad, zgłosiła się do tego i została wybrana. Jestem bardzo szczęśliwa, że mogę z nią pracować. Ma olśniewający umysł i wiele śmiesznych pomysłów. Praktycznie zawsze jest w dobrym humorze, lubi się śmiać. Pojawia się w biurze dużo wcześniej niż inni ludzie, więc gdy przychodzę lekko spóźniona i jeszcze zaspana, ona potrafi rozświetlić mój dzień mówiąc rozweselające 'Dzień dobry'. Jej radość przejawia się również przez kolorowe figurki zdobiące jej biurko. By móc lepiej przedstawić ją w tym artykule, zadałam jej pare pytań, które pomogą mi powiedzieć wam, jakim jest rodzajem osoby: bardziej preferuje koty niż psy, co mówi nam, że prawdopodobnie ma niezależny umysł. Przedkładanie warzyw nad mięso, może wskazywać na spokojną naturę. To podejrzenie podwierdzone jest jej wyborem serwera. Woli Non-PvP niż PvP, co wskazuje na jej pokojową postawę. Jednakże nie boi się żadnych konfrontacji. Zapytana jaką profesję wybrałaby, odpowiedziała, że rycerz.
Więc jest bezpośrednią kobietą z czystym i niezależnym umysłem, która nie chce krzywdzić, jednak będzie walczyć o to, co uważa za słuszne. Jeśli jest zestresowana, łatwo się relaksuje pozwalając słońcu na nią świecić. Jeśli jest zimno lub pada, dobra gra na konsoli lub po prostu gryz tabliczki czekolady może rozweselić ją na nowo."

Więc Mirade, teraz Twoja kolej. Jak opisałabyś Rejane?

"Dobrze, biorąc pod uwagę staż w grupie CipSoft, ona jest najstarsza. Prawdopodobnie większość z was słyszała już o niej, cofając się myślami, jako master tutora a ostatnio jako głowę Gamemastera. Zrobiła kawał dobrej roboty i dała sobię radę z naszymi pomocnikami-wolontariuszami, przez jej życzliwość, mądrość i dobre poczucie humoru. Zgłosiła się po pozycję w nowej grupie i dostała ją, yay! Jest dobrym wyborem na to stanowisko – bardzo wykształcona, pomocna i dobry słuchacz o otwartym umyśle. Zawsze się razem śmiejemy, a gdy jest na wakacjach, tęsknie za jej dowcipnymi uwagami i rozweselającymi komentarzami. Cieszymy się robiąc razem burzę mózgów, ona zawsze posiada wiele inspirujących i obdarzonych wyobraźnią pomysłów. Jestem pod wielkim wrażeniem jej umiejętności zarządzania. Zbiera, porządkuje i przechowuje ważne informacje w bardzo schludny i uporządkowany sposób, więc wszystko jest łatwe do odnalezienia. Posiada skuter, więc myślę, że lubi czuć wolność na otwartej drodze. Słyszałam również, że jest dobrą piosenkarką, jednak wciąż jeszcze nie dowiedziałam się czy jest to prawda. Zadała mi kilka pytań, co lubię a co nie. Oto rezultaty tego, co odpowiedziała mi w zamian. Jej ulubioną porą roku jest wiosna i jesień, co świadczy o tym, że lubi przejścia ze skrajnego zimna lub ciepła. Wygląda na to, że ma słabość do kolorów – świeże kwiaty wiosną, intensywne barwy liści jesienią. Aby zrealizować kupon na darmowy posiłek, wybrała by się do meksykańskiej restauracji i zamówiła mocno przyprawione, pikantne danie. Zapytałam również jaką nagrodę chciałaby wygrać na loterii w Tibii. Wybrałaby wand, potężną i tajemniczą broń dla maga. Używanie magii wymaga wiele inteligencji i mądrości, myślę więc, że byłaby świetnym czarodziejem umiejącym zdumiewające sztuczki."

Drodzy gracze, w przyszłości pojawi się wiele nowych zmian w wykonaniu naszej nowej sekcji. Tak, więc czekaj na rozwój sytuacji i spotkaj się z Rejaną i Mirade na nowych forach. Mamy nadzieję, że niedługo się tam zobaczymy!

hansik60
02-09-2008, 13:10
Bardzo ładnie napisane dużo się ciekawych rzczy dowiedziałem z tego teksu.

i00n
02-09-2008, 14:04
Ciekawe jakie ludzie będą mieć pomysły :D pewnie teraz przy nowym upku będzie napisane np. usprawnienie XXXXXXXX (pomysł od XYZ).

@down:
Może i nikogo nie interesuje ale tak było by fair w stosunku do osoby której pomysł wszedł w życie :)

Napster
02-09-2008, 14:13
Artykuł niezły, bardzo dobre tłumaczenie ;).

Hm jak dla mnie dobry pomysł z tymi nowymi boardami.

#up (i00n):
Według mnie tak nie będzie :p. No bo kogo interesuje kto zaproponował dany pomysł?

--Cienius--
02-09-2008, 14:41
Woli Non-PvP niż PvP, co wskazuje na jej pokojową postawę. Jednakże nie boi się żadnych konfrontacji. Zapytana jaką profesję wybrałaby, odpowiedziała, że rycerz.


ja bym powiedzial ze lubi uzywac wiadomo czego czyli botowac :D

Lord_Piterek
02-09-2008, 15:18
Znaleźć czy aby nie blad? jesli nie to przepraszam i nie bluzgajcie mocno

@up

wyraź sie ;)


@topic

fajnie, szkoda tylko ze jest tylko 2 CM a wiedz spotkanie "zielonego" w grze bedzie trudne :)

Fureyka
02-09-2008, 15:44
Znaleźć czy aby nie blad? jesli nie to przepraszam i nie bluzgajcie mocno

@up

wyraź sie ;)


@topic

fajnie, szkoda tylko ze jest tylko 2 CM a wiedz spotkanie "zielonego" w grze bedzie trudne :)

W przeciwienstwie do Twojego "a wiedz", "znaleźć" jest poprawne.

Ghard Lage
02-09-2008, 16:26
Heh ciekawe czemu nie dali im damskich outfitów :/ Przecież to kobitki. A co do sekcji bardzo dobry pomysł.

Lord_Piterek
02-09-2008, 19:11
W przeciwienstwie do Twojego "a wiedz", "znaleźć" jest poprawne.

kurna sory nie dopatrzylem, z tym "wiedz" mialem co innego w glowie wiec jakos tak wyszlo

zabekolo77
03-09-2008, 09:17
wreście coś robią :D

Vertiro
03-09-2008, 17:55
Niby coś robią ale czy to idzie w dobrym kierunku ?

Savierus
03-09-2008, 18:49
haha pierwszy raz slysze o tych damach :D

to sie nazywa nie potrzebna zmiana :d bo jakby to cos dalo to rozumiem ale to i tak nic nie da. Wystarczy zeby na kazdym swiecie o kazdej porze aktywny byl gm i byl by spokoj :d

Lady_Sais
04-09-2008, 15:19
jesli to poprawi lacznosc pomiedzy graczami a Cipami to czemu nie ;]. niezly pomysl wedlug mnie

babcia666
04-09-2008, 18:50
Komunikowanie się miedzy Wami, drodzy gracze, a między CipSoftem jest bardzo ważne. To Wasz odzew, Wasze pomysły i krytyka pomaga nam na polepszenie Tibii w kolejnych aktualizacjach.
Gówno prawda, ludzie wysyłali już mnóstwo próśb, petycji pod którymi podpisywało się tysiące osób, a Cipy i tak mają to głęboko gdzieś i jadą ze swoimi planami, w większość nietrafionymi duperelami.
Wiemy również, że w zamian chcielibyście być informowani: co dzieje się za kulisami, jakie zmiany planowane są na przyszłą aktualizację, co sądzimy na różne tematy – macie wiele pytań, na które chcielibyśmy wam odpowiedzieć w bardziej bezpośredni i wzajemnie oddziałujący sposób.
Też bezsensu, jesteśmy informowani na długi czas przed upem co się ma wydarzyć, dodatkowo są test serwery, a o co się można spytać? Zawsze zostają stare boardy, gdzie niektórzy Gm'i lub gracze z większym stażem odpowiadają.

Nie wiem po kiego grzyba ta nowa funkcja, jak dla mnie to dodatkowy bajer, pokazujący że Cipy coś niby robią... chociaż pożyjemy zobaczymy, może przejrzeli na oczy i posłuchają co mądrzejsza część graczy ma do powiedzenia, i będą się na tym wzorować, gl.

No i oczywiście dzięki za tłumaczenie tekstu.

Napster
05-09-2008, 15:40
Heh ciekawe czemu nie dali im damskich outfitów :/ Przecież to kobitki. A co do sekcji bardzo dobry pomysł.

Chyba nie zrozumiałeś. Od 1 września te dwie damy dołączyły do grupy Community Managers. Grupa ta pracuje nad grą i stara się ją urozmaicić, np. mapa, skrypty, etc. Poprzednio, były one w grupie Customer Support, a ta grupa zajmuje się odpowiadaniem na e maile od graczy, raporty, pytania, itd.

Kirokek
06-09-2008, 12:23
I dobrze wreście bende wiedział do kogo sie zwrucic ;).

Savierus
06-09-2008, 18:08
LUdzie czy wy nie rozumiecie, oni cos robia zebysmy mysleli ze cos sie dzieje, taka zmiana nic nie wprowadzi, wszystko bedzie takie samo !!!!!!!!!

Taka zmianka mogla by byc z powodzeniem wprowadzona w tibii 7.1 lub starszej. Mogę tez zalozyc ze byl ten pomsyl w mniej wiecej tym czasie stworzony, ale zostal odlozony do polki z napisem "Na pozniej by zalagodzic przyszle konflikty" , jak on nie wyjdzie co pewnie sie stanie to za rok lub 2 bedzie rekrutacja gm'ow (wieksza jesli jakis noobek nie zalapal) zeby kazdy swiat mial swego, a moze nawet 2 a nie tylko kilkanastu na wszytskie swiatki.
A to jest mozliwe bo po liczbie graczy ktora rosnie ,saldo ma na +, nie bedzie brakowolo chetnych. Ale narazie zyjcie z swiadomoscia ze ta zmina cos wprowadzi.


POST dedykowany dla tych co tego nie rozumieją, bo jestem pewien, że gdyby ta zmiana była dobra, byłoby wiecej pochwał.