Pokaż pełną wersje : Ile dać za katana na rooku
Cze.
Jestem początkującym graczem i nie wiem za ile kupić katana. ?( Może wy mi pomożecie...
zeus1985
05-12-2003, 12:36
Od 40-70gp
wiecej niewarto
a na mainie i tak ja wywalisz :)
Bloody_Izual
05-12-2003, 12:58
Chyba że chce zostać...
zeus1985
05-12-2003, 13:05
Moim skromnym zdaniem tylko DEBILE chcą zostać na rocku i z niego nie wyłazić :)
Całkowicie się z tobą zeus zgadzam. Jak widzisz, to ja pierwszy wziąłem tę ksywkę... 8)
Oryginalnie dodany przez zeus1985
Moim skromnym zdaniem tylko DEBILE chcą zostać na rocku i z niego nie wyłazić :)
grrr... tylko debile mowia takie rzeczy... jesli czlowiekowi sie tam podoba to dlaczego ma tam nie zostac ? Twoje zdanie jest rzeczywiscie skromne:P
Bloody_Izual
05-12-2003, 15:26
Może maina nie lubi.A tak jak by poszedł na main to by go prynajmniej nei zrookowali:P .
Katany nie kupuj lepiej kupić sworda i tyle potem go sprzedasz. A jak chcesz na rooku zostać to już lepiej sam zabij rota. Bo ztego co widziałem gracze są tam pazerni na kase. Sprzedawali katane za 400gp:) to już przesada trochę a i tak mało kto ją kupi bo jak ktoś chce zostać na rooku to se walczy swordem a katane sam znajdzie. A jescze jedno jak mam skille np.40\40 i mam 5lvl i mnie zrookują to na rooku skille te zostaną ???
I czy mój sprzęt z mainu i kasa itp również zostaną i czy będe mógł ponownie na main wrócić?
Oryginalnie dodany przez Berials
Katany nie kupuj lepiej kupić sworda i tyle potem go sprzedasz. A jak chcesz na rooku zostać to już lepiej sam zabij rota. Bo ztego co widziałem gracze są tam pazerni na kase. Sprzedawali katane za 400gp:) to już przesada trochę a i tak mało kto ją kupi bo jak ktoś chce zostać na rooku to se walczy swordem a katane sam znajdzie. A jescze jedno jak mam skille np.40\40 i mam 5lvl i mnie zrookują to na rooku skille te zostaną ???
I czy mój sprzęt z mainu i kasa itp również zostaną i czy będe mógł ponownie na main wrócić?