PDA

Pokaż pełną wersje : Stairhopping 50ms?

kombossik1
20-09-2008, 10:37
Na jakie potwory mogę iśc 50 msem i gdzie (oczywiście taktyką góra dół ;p)
mogę porobic sdki... jeśli będzie trzeba lub walic z exori XXX

Zastanawiałem się nad DL'ami ale one z daleka biją mocniej niż jakbym stał na ukos od nich :/ , myślałem też o behe bo widziałem jak jakiś ~60 lvl na jakimś tombie go tak bił ale nie wiem jaki to tomb , skąd mam luurowac behe i czy dam se z nim rade utamo/exura :o

[mam do dyspozycji softy , life ringi]
[Będę to robił albo z botem albo bez] - nie znam się będę to robił 1 raz

I jeszcze jedno nie związane z tematem na moim lapku nie mogę napisac ,,c'' z kreseczką... a inne literki takie jak ó ż mogę... jak mogę to naprawic?

I następne pytanie (xD) gdzie expic 50 msem (odpadają dragi , i ancienty bo o nich to już wiem) dam radę na hero (solo)? jak tak to jaka taktyka one mocno biją , szybko biegają ;/

(chciałem napisac wszystko w jednym temacie żeby nie zaśmiecac forum i nie robic tematu z każdym oddzielnym pytaniem.

Kamliss
20-09-2008, 10:49
Na jakie potwory mogę iśc 50 msem i gdzie (oczywiście taktyką góra dół ;p)
mogę porobic sdki... jeśli będzie trzeba lub walic z exori XXX

Z SD'kami byłoby spore waste na każdym potworze z tym lvlem(chyba że miałbyś szczęście na demonach).

Zastanawiałem się nad DL'ami ale one z daleka biją mocniej niż jakbym stał na ukos od nich :/

W końcu to stairhopping, więc trzeba być szybszym niż potwór, DL'e z exori frigo to dobry pomysł i do tego można zarobić (np. wieża na venore d lair z respem pojedyńczego dla).

myślałem też o behe bo widziałem jak jakiś ~60 lvl na jakimś tombie go tak bił ale nie wiem jaki to tomb , skąd mam luurowac behe i czy dam se z nim rade utamo/exura :o

Behe sporo czasu byś bił, a do tego loota nie dają zbyt zadowalającego, więc moim zdaniem behe odpada.

[mam do dyspozycji softy , life ringi]
[Będę to robił albo z botem albo bez] - nie znam się będę to robił 1 raz