zaloguj się

Pokaż pełn± wersje : Wykonawcy i muzyka Trance.

Psychotata
22-09-2008, 16:54
Ostatnio spodobal mi sie rodzaj muzyki trance. I chcialbym was zapytac drodzy uzytkownicy czy znacie jakies zespoly/wykonawcow ktorzy ta muzyke tworza i co o tym rodzaju muzyki sadzicie. Bo w tej muzyce jestem zielony. Wpadlem w manie trance po tym jak posluchalem starego ale jarego kawalku z dziecinstwa, czyli Alice Deejays - Better off alone Oczywiscie slucham tez Tiesto i to od paru lat, ale chce tez poznac innych wykonawcow. W tym temacie zakazuje pisania wszystkiego na temat techniawy, bo to w ogole co innego. W techniawie slychac tylko BUM BUM BUM, a moim zdaniem przy trance mozna sie zrelaksowac. Zachecam do komentowania.

Barosa7
22-09-2008, 18:05
Osobi¶cie Ci polecam Armina van Buurena, Orljana Nilsena, Alexa M.O.R.P.H.A. oraz oczywi¶cie dj. Tiesto.

Możesz także rozpoznać się z 2 godzinnym setem Armina van Buurena zwanego A State of Trance. Leci w pi±tki i soboty o 23 na planecie.fm (www.planeta.fm)

@Co do samego gatunku
Sam słucham trance'u od jakiego¶ pół roku, jak to wła¶nie stara Radiostacja zmieniła się w Planetę.fm i po pierwszym odsłuchaniu od razu się zakochałem.. Przy tym na serio ¶wietnie można się zrelaksować!
Co do techniawki, to dopiero co wykłócałem się półtorej godziny z Vasudaninem że trance i bum bum bum to 2 inne gatunki a ten mi próbował wmówić że to to samo ._.

Grue
22-09-2008, 18:06
Armin van Buuren vs. Jochen Miller - Out of Connection (Armin van Buuren Mashup) - przy tym sie relaxuj ;)

Co do Trance, sluchalem kiedys nalogowo, teraz mniej, bo bardziej mi Hardstyle podchodzi.

http://www.tranceaddict.com/site_news.shtml - tu co¶ znajdziesz o trance, na forach głównie.
http://www.techtrance.tk/ - w dziale Traxx masz jakies tytuly nutek itp (ale bez mozliwosci sciagnania).

Pozatym polecam Google.pl i znalezienie jakis for o Trance, polskich czy tez nie, bo tu raczej nie pogadasz (Only Metalowe-forum blz! ;) ).
Pozdro

Edit