Pokaż pełną wersje : Axe czy sword? Zmieniać?
Karol4722
08-11-2008, 10:20
Mam troche dziwny problem :P
Mam wyskillowany sword na 54/54 i mam 23lvl i właśnie zastanawiam się czy nie zacząć skillować na axe. Sword ringi są drogie a axe taniutkie, jest dużo lepszych axe od swordów, mam teraz crimson sword później bede miał bright sword a co potem? Jaki nastepny sword?
Zmieniać?
relic sword, mystic blade, justice seeker, avenger, magic sword, emerald..
nie zmieniaj, nie warto.
za te pare godzin skillowania wbijesz 60/60~
Nie chce zaśmiecać forum kolejnymi tematami wiec Gram w tibie od 3 lat ale knightem (prawie) nigdy (1 raz w zyciu jak grałem toi knightem byłem i nie bardzo wiedziałem o co kaman ) Co wybrac sword czy axe gram na menerze i co wybrac na początek i ile przeznaczyc funduszy ???
POzdrawiam I liczę na odpowiedz Kojitsu :D
Nie chce zaśmiecać forum kolejnymi tematami wiec Gram w tibie od 3 lat ale knightem (prawie) nigdy (1 raz w zyciu jak grałem toi knightem byłem i nie bardzo wiedziałem o co kaman ) Co wybrac sword czy axe gram na menerze i co wybrac na początek i ile przeznaczyc funduszy ???
POzdrawiam I liczę na odpowiedz Kojitsu :D
nie ma znaczenia czy wybierzesz sword czy axe... mają podobny atk, dostępność i cenę...Weź czym ci lepiej będzie grać...
Dla przykładu...grałem knightem w axe (73/73) i jakoś ten typ broni mi się nie podobał. Moim "marzeniem" było pójść w trenowanie walki z użyciem obuchów i właśnie tym razem moją postać będzie bić z obuchów (zawsze sobie wyobrażałem moją postać biegającą z legendarnym tunder hammer ;) )
Richard56
10-11-2008, 07:43
Wybierz sword, a jeśli chodzi o ringi to sword ringi są bardziej dostępniejsze niż axe ringi
sebastiano
10-11-2008, 08:29
Wybierz sword, a jeśli chodzi o ringi to sword ringi są bardziej dostępniejsze niż axe ringi