Pokaż pełn± wersje : Wielka pro¶ba - zadanie z niemieckiego
Potrzebuje na jutro zadania z niemieckiego (jestem z niemca lewy ;/)
Mam opisać tak na kartke zeszytu a5 swój normalny dzien uzywajac słow typu
Ich stehe um sieben Uhr auf.
ja napisałem co¶ takiego:
moze kto¶ to poprawić + dodać jeszcze cos?
Ich stehe um sieben Uhr auf. Dann ich frhstuchen. Nach dem duschen gehe ich zur Schule. Habe Ich Unterricht. Nach dem Schule sich ich mit Freunden und ich nach Hause Zuruchkommen. Dann ich zu Mittag essen und ich mache Hausaufgaben. Nach dem Hausaufgaben sehe ich ferm und zu Abend essen. Dann lese ich ein Buch und gehe ich schlafen.
Prosze was o pomoc :) z góry dzieki :)
Jezeli nie ten dział - przepraszam, lecz uwazam, że to powinno być tu :)
Necromantor
09-11-2008, 20:32
Ja Ja jawol ,halt!
Naucz się samodzielno¶ci. Jakby każdy pisał takie tematy, to co 3 uczeń miałby to samo wypracowanie.
K.Jay
ale po co nabijacie posty? nie umiecie - nie macie nic do tematu - po prostu nie wpisujcie sie, potrzebuje pomocy a nie ludzi którzy s± fajni tylko jak im cos potrzeba!
@down
... nie gimnazjum to po 1 ;)
po 2
hehe :D boje sie ze pani weznie taka wypowiedz i do dyrektora zaniesie :D
A ja jutro mam wolne. W gimnazjum zawsze przechodzilo to:
Jawohl, jawohl ich liebe alkohol!
HubertPol
09-11-2008, 20:40
Lap:
Ich stehe um 7.00 Uhr auf. Dann esse ich Fruckstuck. Meinstens habe ich Käsebrote und Tee. Ich trinke milch oft. Später wasche ich mich und putte mir meine Zähnen. Ich kleide an. Zur Schule gehe ich zu Fuß. In der shule bin ich 6 Stunden, von acht bis zwei Uhr. Nach der Shule komme ich nach Hause. Ich mache meine Hausaufgaben. Nachler esse ich zu Mittag. Von fünf bis sieben spiele ich komputer. Ich esse Abend. Zu Abendessen habe ich milch und musli. Ich trinke tee oder Saft. Domach schlafe ich.
@edit: Tlumaczenie by HubertPol:
wstaje 7, sniadanie, czasami kanapki z serem i herbata, czsmai tez pije mleko,myje sie i myje zabki, ubieram ise, do szkoly ide na poiechte,w szkoel jestem 6 godzin, od ktorejs do ktorejjs, wracam do domu poszko le, robie lekcje, jem obiad, gram na kompie, jem kolacje, mam czestio mleko i musli, pije herbate albo sok, pozniej ide spac...
Lap:
Ich stehe um 7.00 Uhr auf. Dann esse ich Fruckstuck. Meinstens habe ich Käsebrote und Tee. Ich trinke milch oft. Später wasche ich mich und putte mir meine Zähnen. Ich kleide an. Zur Schule gehe ich zu Fuß. In der shule bin ich 6 Stunden, von acht bis zwei Uhr. Nach der Shule komme ich nach Hause. Ich mache meine Hausaufgaben. Nachler esse ich zu Mittag. Von fünf bis sieben spiele ich komputer. Ich esse Abend. Zu Abendessen habe ich milch und musli. Ich trinke tee oder Saft. Domach schlafe ich.
mozna tłumaczenie?
mozna tłumaczenie?
To moze jeszcze za ciebie do szkoly pojdziemy?
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.