zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Durin II

Picum
13-11-2008, 18:11
Witam!
Dzisiaj chcę dodać nawą historię fakową.
Na początku będzie słabo, ale potem się rozwinie. Lokacje na początku też beznadziejne, efekty itp., ale potem będzie coraz lepiej. Fejk jest już prawie skończony, więc nie będę nic robił według waszych rad! Fake jest baaaardzo długi, więc nie spodziewajcie się końca! Nie podam też ile partów itd, bo nie mam na to tyle miejsca :P
A więc zaczynamy

SEZON I

Part1

http://images24.fotosik.pl/295/abf7d8e9db142aee.png (www.fotosik.pl)

http://images26.fotosik.pl/295/9162615ced072eae.png (www.fotosik.pl)

http://images42.fotosik.pl/30/b3330002c139d131.png (www.fotosik.pl)

http://images29.fotosik.pl/294/4d4dfea66b3dceec.png (www.fotosik.pl)

http://images31.fotosik.pl/399/93781dbe0bd89c80.png (www.fotosik.pl)

http://images47.fotosik.pl/30/83c6ad8ba14a503e.png (www.fotosik.pl)

Koniec parta 1
Proszę o niezbyt ostre komenty bo jestem początkujący (mój pierwszy fake story.)

Pacz_knight
13-11-2008, 18:19
Stara trawa/ziemia i kafelki, sklejka krzywa. Powtazajaca sie roslinnosc, staraj sie ja bardziej urozmaicac. O fabule ciezko cokolwiek powiedziec ale jak narazie lezy. Ostatni obrazek jest najgorszy. Niedosc ze pusto tam to te dwarvy poustawiane jeden kolo drugiego... To dziwnie wyglada ;< Pozatym ukladasz zdania w dziwny sposob co mi sie niepodoba.
Jest jeszcze cos, co jak dla mnie jest wogole nielogiczne. Po cholere wladca dwarvow wysyla az tak liczna grupe wojownikow zeby znalezc sprawce napadu. To byla jakas specjalna grupa dwarfow ze teraz musza szukac zabujcy? Nie lepiej wyslac jakiegos najemnika czy cos? o.O Troche to glupie...
Ja tak poza nawiasem proponowalbym temat nasze pierwsze fakei ale to jest to jak nowo nabyty "fakeowiec" ma zapal, rwie sie do robienia fakeow a dupa z tego wychodzi...

Picum
13-11-2008, 18:23
Nowa trawa będzie w następnym parcie. Jeszcze raz mówię, lokacje będą lepsze!

Zasalamel
13-11-2008, 18:24