zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Uber hur dla knighta


Kamliss
14-11-2008, 16:20
Knights will receive one further spell in the winter update, the Charge spell. When this spell is casted, they will run as fast as the wind for a few seconds, having no trouble anymore to chase an opponent that is about to run away

Ten cytat mówi sam za siebie, co o tym sądzicie? Mhm, knight blokujący 2 respy hydr na raz?

/Down : Moim zdaniem i tak troszke przesada - 100 ek doganiający 200 ms'a?

Virlan
14-11-2008, 16:23
Całkiem fajny pomysł. Tylko jeśli "charge" to imho powinno dawać automatyczny sprint w kierunku zaznaczonego wroga. Czy kto kiedy widział, żeby szarża była ucieczką?

Erverse
14-11-2008, 16:33
Ten cytat mówi sam za siebie, co o tym sądzicie? Mhm, knight blokujący 2 respy hydr na raz?

/Down : Moim zdaniem i tak troszke przesada - 100 ek doganiający 200 ms'a?

O czym wy w ogóle mówicie, jaka ucieczka. Przecież tam pod koniec pisze - Knight nie będzie miał problemów z dogonieniem potwora, który właśnie zamierza uciec. Czy jakoś takoś :)

Kamliss
14-11-2008, 16:35
O czym wy w ogóle mówicie, jaka ucieczka. Przecież tam pod koniec pisze - Knight nie będzie miał problemów z dogonieniem potwora, który właśnie zamierza uciec. Czy jakoś takoś :)

Czyli zapewne ten czar będzie działał na zaznaczonym obiekcie - czyli również na ludziach.


/Down : nie moge sie doczekać kiedy zobacze jak 100 ek ucieka przed 150+ msami :D Ciekawe jeszcze o ile ten mlvl będzie można podwyższyć.

neopostman
14-11-2008, 17:15
Rycerze będą mogli zwiększać tymczasowo skille, palladyni shielding a magowie magic level. Druidzi oprócz dotychczasowego leczenia, uzyskają nowy, który będzie zwiększał odnowę życie co 2 sekundy przez 2 minuty.
Oprócz tych nowości knighci i palladyni uzyskają nowe czary. Rycerze Protector i Blood Rage.
Czar Protector będzie podwajał shielding na jakiś czas. Jednak wtedy, gracz nie będzie mógł atakować danych potworów. Bloody Rage będzie mocno wzmacniał poziom ataku, jednocześnie bardzo mocno obniżając obronę.Kolejnym czarem dla rycerza będzie Charge . Dzięki niemu gracz będzie mógł pomknąć z szybkością wiatru, zostawiając wroga w tyle.
Co więc można wywnioskować, sens tego czaru polega na nie doganianiu tylko na uciekaniu ; d.

Aroonia
14-11-2008, 17:58
"When this spell is casted, they will run as fast as the wind for a few seconds, having no trouble anymore to chase an opponent that is about to run away."

Kiedy zaklęcie zostanie wypowiedziane, oni [rycerze] będą biec z szybkością wiatru przez krótki okres czasu, nie posiadając już nigdy więcej problemu z doścignięciem uciekającego przeciwnika.

Moje tłumaczenie. Chase oznacza ścigać coś, kogoś.

Kamliss
14-11-2008, 18:01
"When this spell is casted, they will run as fast as the wind for a few seconds, having no trouble anymore to chase an opponent that is about to run away."

Kiedy zaklęcie zostanie wypowiedziane, oni [rycerze] będą biec z szybkością wiatru przez krótki okres czasu, nie posiadając już nigdy więcej problemu z doścignięciem uciekającego przeciwnika.

Moje tłumaczenie. Chase oznacza ścigać coś, kogoś.

W sumie jedno i to samo, jeżeli tak będzie to ms znów dostanie ostrego kopa w dupe.

/2x down : podbiegnie, czar przestanie działać - rzuci znowu i znów będzie biegał na "niezłej ku***e".

/Down : Jeżeli byłby to czar do samego targetu to to samo by wyszło na to samo co zwykły hur z współczynnikiem zwiększającym szybkość.

Aroonia
14-11-2008, 18:09
W sumie jedno i to samo

Nie do końca. Nie znamy zasady działania czaru, więc nie wiemy w jaki sposób może być wykorzystywany. Jeśli będzie to zwykły hur z pewnym współczynnikiem zwiększającym szybkość - wtedy jest bez różnicy. Co innego, jeśli będzie można go użyć jedynie w sytuacji, gdy mamy zaznaczonego przeciwnika. Wtedy prawdopodobnie będzie to wspomniany przez Ciebie "ostry kop w dupę" trwający do momentu dogonienia celu :) Oczywiście są to tylko moje spekulacje.

Erverse
14-11-2008, 18:10
Moje tłumaczenie jest niemal identyczne jak Aroonii . W ostatnim zdaniu pisze, ze nie będzie miał problemu z dogonieniem uciekającego potwora. Btw. Kamliss nie myśl, że jeśli pisze szybki jak wiatr to 100 ek bedzie biegał jak 300. Przecież nawet niektóre czary, jak exori vis czy cóś są przez cipsoft uważane za "potężne". Ten "uber hur" może będzie czymś jak 1.5x utani hur :) czyli troszkę słabszy od gran hura. Wg mnie tak będzie. Poczekamy, zobaczymy :p

EDIT: ale niby dlaczego aż taki "duzy kop w dupęęę" skoro pisze, że będzie trwał on kilka sekund. Może podbiegnie do target na niezłej kur*ie ale zaraz zgaśnie i znów będzie miał normalną prędkość

Arcan
14-11-2008, 18:16
EDIT: ale niby dlaczego aż taki "duzy kop w dupęęę" skoro pisze, że będzie trwał on kilka sekund. Może podbiegnie do target na niezłej kur*ie ale zaraz zgaśnie i znów będzie miał normalną prędkość

Po prostu niektórym trudno jest znieść, że Cipsoft wreszcie zlitował się nad profesją knighta.

Kamliss
14-11-2008, 18:19
Po prostu niektórym trudno jest znieść, że Cipsoft wreszcie zlitował się nad profesją knighta.

Nie chodzi mi o "zlitowanie się nad knightem" tylko, można by powiedzieć oddanie pewnej cechy postaci która słyneła z tego że jest czołgiem - powolnym i niezniszczalnym, czyli jednoznacznie odebranie czegoś magom - czegoś co liczyło się dla nich niemalże najbardziej.


/Down : Nie przesadzajmy co do uciekania 100 ek/rp tymbardziej przed 60 msem bo on sam mu nic nie zrobi.

Erverse
14-11-2008, 18:22
Ej ale nie ma co rozpaczać, że ulepszyli knightów, przecież magowie zawsze górowali w pvp i expieniu nad knightami. Szkoda mi się robi palków/knightów kiedy oglądam filmiki, w którym 100 royal/ek ucieka przed 60 msem. Taki 100 rp/ek zaliczy padaka i tak i tak, prędzej czy później a to zależy tylko od tego ile wziął potionów ^^. Może uda się uciec, ale co z tego jeśli knightowi ciezko jest zabić takiego maga nawet, jeśli ma on 20 lvli mniej :P

Arcan
14-11-2008, 18:37
@up
Dlatego właśnie temu "czołgowi" dodano możliwość trzymania się blisko takiego ms/ed. Postacie magiczne miały przewagę dzięki gran hurowi, teraz to nareszcie się zmieni.

Mikee
14-11-2008, 18:39
Jednym słowem będzie bardzo śmiesznie ;p albo może głupio bo tak jak już ktoś wyżej powiedział sorcowi i druidowi odebrano ich najlepszą ceche szybkość i nie płacze bo knighta ulepszyli też lubię tą postać bo rzeczywiście się nią wygodnie gra ale sorc miał to coś zawsze się kojarzył z potężną postacią a teraz tak już nie będzie ;( trochę szkoda.

Erverse
14-11-2008, 18:39
No i bardzo dobrze! Mam nadzieję, że nic nie zchrzanią w tym update. Może wkońcu tibia zejdzie z psów na ludzi ^^

Btw. Zastanawiam się kiedy wprowadzą 3-ci addon :D

Aroonia
14-11-2008, 19:02
/Down : Jeżeli byłby to czar do samego targetu to to samo by wyszło na to samo co zwykły hur z współczynnikiem zwiększającym szybkość.

Ty się skupiasz na doganianiu innych profesji (i potworów) a ja mówię o.. jakby to powiedzieć, uniwersalnym wykorzystaniu tego czaru. Jeśli będzie działał wyłącznie na zasadzie doganiania targetu, to niemożliwe będzie jego użycie w celu ucieczki.

Lechista
14-11-2008, 19:39
@up
Dlatego właśnie temu "czołgowi" dodano możliwość trzymania się blisko takiego ms/ed. Postacie magiczne miały przewagę dzięki gran hurowi, teraz to nareszcie się zmieni.
... Wyobrażasz sobie Rycerza przybranego w megaaaa cięzkie zbroje, miecz, tarcze, biegajacego tak samo szybko ja mag w lekkiej szacie na mocnym przyspieszeniu?? Cipsoft znowu Spierdo@#%#!@% sprawe

neopostman
14-11-2008, 19:42
... Wyobrażasz sobie Rycerza przybranego w megaaaa cięzkie zbroje, miecz, tarcze, biegajacego tak samo szybko ja mag w lekkiej szacie na mocnym przyspieszeniu?? Cipsoft znowu Spierdo@#%#!@% sprawe

wyobraź sobie, że w tibijskim świecie mimo wszystko występuje magia ; d.

Aroonia
14-11-2008, 20:00
...i nie występuje klimat ani nic, co jest choćby trochę realne ;)

Lechista
14-11-2008, 23:13
wyobraź sobie, że w tibijskim świecie mimo wszystko występuje magia ; d.
W Lineage 2 też występuje i jakoś rycerz w cięzkich zbrojach wolno biega, nawet jak uzywa czarów, a Knight nie jest postacią magiczną i nie zna tak dobrych czarów :P Cipsoft zaprzecza prawom fizyki ;( Psuje klimat