Pokaż pełną wersje : Wrażenia z teaserów.
Tutaj zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii.
Może niektórzy coś wychwycą w tekście co nie rzuciło się w oczy.
Mi z tego wszystkiego podobają się najbardziej runki świętości i bonus jeśli jest się w party.
Z kolei uczynienie wild growth runek spontanicznym pozwoli skuteczniej trapować i blokować zarówno w PVP jak i PVM.
Nowe miasto nie jest niczym zaskakującym (ile już było zaawansowanych technologicznie miast/krajów które zagineły/wymarły) ale zawsze jest dobrze mieć kilka questów i miejsc do expa więcej.
Resztę sami omawiajcie.
P.S. Z góry uprzedzam że to taki 1wszy temat.
Temat można odświeżać po zjawieniu się kolejnych teaserów.
Proszę o kulturalną dyskusję i trzymanie się chociaż częściowo tematu.
Przy okazji, jeśli ktoś chce powiedzieć że to dno albo że było lepiej za 7.x - każdy z nas już chyba to czytał w kilkudziesięciu tematach więc sorry ale nikogo to nie interesuje. :S
Mi się nie podobają te nowe czary takie suche, a te party buff ehh...
Wszystko, poza (im)balansacją zapowiada się w miarę dobrze.
Kolejny temat do zali typu: "update do d*u*p*y, zapomnieli o sorcu, druid udupiony, knajt dokoksowany, jak gralem na 2.8 bylo lepiej, upy niszcza tibjeeee".
Przynajmniej bedzie co czytac.
Duch Guardi
16-11-2008, 20:40
P.S. Z góry uprzedzam że to taki 1wszy temat.
Oj wyraźnie się mylisz
http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=198009
90% z tych zmian jest chyba wprowadzona na zasadzie "nie mozemy juz dluzej ignorowac tego jak wygladaja gry RPG w obecnych czasach ".
90% z tych zmian jest chyba wprowadzona na zasadzie "nie mozemy juz dluzej ignorowac tego jak wygladaja gry RPG w obecnych czasach ".
Faktem jest że CIPSOFT na początku próbował dodawać takie rzeczy których nie ma w innych grach. Albo mają wstrzymkę albo im się na dobre skończyły pomysły.
@Duch Guardii
Ano się mylę, musiałem przeoczyć xp
Gdy (albo raczej jeśli) dostosują Tibię do graczy 200lvl+, to będziemy inaczej rozmawiali... Balansacja - przypuszczalne dno. Przesłania mi to ew. plusy związane z rozbudową świata gry.
Faktem jest że CIPSOFT na początku próbował dodawać takie rzeczy których nie ma w innych grach.
na przyklad ?
Ja jak na razie zauwazam tylko tyle, ze w Tibii brakuje przynajmniej polowe tego, co jest powszechnie uwazane za konwencje heroic fantasy i w slimaczym tempie probuje sie pojedyncze elementy tejze konwencji dodawac.
babcia666
17-11-2008, 15:11
Buffy już powinny zostać wprowadzone ze 2 lata temu.
Wild jako runa? Z tego co pamiętam to krzaczki szło ścinać, mogę się mylić, ale jeżeli mam racje to takie runki w stosunku do mądrzejszych graczy na pvp się nie przydadzą.
Holy missile jako runa to dobry pomysł, ale powinny być w użytku dla wszystkich, bo to nie fair w stosunku do druidów<icicle> i sorców<fireball>. A jak zrobią gfb ze świętości to będzie śmiechu warte.
Nowy teren? Poza tym że CHYBA będzie wielorasowy to niczym się ciekawym nie charakteryzuje, chyba że arena podwodna będzie w miarę przyzwoita, wtedy to olbrzymi +.
I tak jak Xeremon pisze, Cipy powinny coś zrobić z h lvl'ami, bo Tibia nawet nie jest dobrze przygotowana dla tych 200+ których już są całe masy, nie wspominając o 250-300... widok 5-6 osób cleanujących całe PoI czy chociaż parę sealów na Inq to śmiech na sali.
Ja bym tam wolał żeby raz na rok odwalili jakąś olbrzymią lokalizacje, którą każdy lvl mógłby zwiedzać z przyjemnością.
Aha i jeszcze mogli by zrobić test na IQ przy tworzeniu konta, chociaż znając życie polaczki i br za 3 dni zrobiliby solucje(vide rook) ;S
I jeszcze jedno... czy Cip pomyślał i w tym upie da sobie spokój z kiczowatym outfitem?:p
@down
Hm no racja, musiałoby to być trochę<a nawet bardzo> osłabione w stosunku do sana;p Hit po 400 jak nie więcej byłyby mało śmieszne.
Mydelniczek
17-11-2008, 15:17
@Ganci
Tak samo jak Vil chciałbym poznać jakiś przykład.
@Up
Ale jeśli pall będzie z tej runy bił przynajmniej tyle ile z e sana, to druid/sorc by klepali w uj mocno.
Ja bym tam wolał żeby raz na rok odwalili jakąś olbrzymią lokalizacje, którą każdy lvl mógłby zwiedzać z przyjemnością.
Taaa, coś w stylu motls (którego, bądz co bądz jeszcze nie zwiedziłem w całości.) było by czymś milutkim xd
Łatwiej w zasadzie byłoby wymówić czego dodawania unikali co było w innych grach. Dopiero teraz party buff? Jak juz ktoś mówił powinny być z 2 lata temu.
Osłabili postacie magiczne, w innych grach poprostu bardzo by wzmocnili knightów i pallów. Jak wzmocnili knightów i osłabili magię to przegieli.
Ciągle widzi się tematy na tibia.com w proposal że powinni dodać bronie z umiejętnościami. Np. tylko mając taką broń można używać określonego czaru/skilla. Czemu nie dodają? Bo to karta popisowa MU ONLINE.
Ciągle dodają jakieś bezużyteczne dekoracje żeby gracze dekorowali swoje domki zamiast mieć gdzie expić. To jest najbardziej charakterystyczne w tibii.
WIĘCEJ SYFU NIŻ PRZYDATNYCH ITEMÓW!
Jeszcze coś dla innego przykładu dodali questy których trudność polega na tym że robi się je kilka godzin i to wszystko? Gdzie mają taki ewenement?
Nigdzie...
Więc wyraziłem się trochę źle, więc CIPSOFT stara się NIE dodawać tego co mają inni.
babcia666
17-11-2008, 16:37
To że nie dają itemów które umożliwiają korzystanie z danych spellów to tym lepiej, a nie że muszę mieć np taki a taki armor żeby walić z e gran czy coś takiego.
Co do nie przydatnych śmieci to po części masz rację, ale fajnie mieć jakieś wyróżniające się rarki(co nie zmienia że trophy są co najmniej brzydkie... i niepotrzebne).
A nawet gdyby Cipki dodali jakieś nowe eq... Ludzie i tak albo biegają w rare set, albo w dającym skilla/odporność, nie wiem co jeszcze można tutaj dodać. Sam armorów dla palka(tych od odporności) nie mam zamiaru korzystać, bo lepiej wychodzi biegać w Pal armorku/Master Archer's Armor.
No i te questy, tu się w pełni z tobą zgodzę, chociaż Elemental Sphere i Demon Oak są co najmniej ciekawe, to trzeba przyznać(co innego że Demon Oak jest prawie nie wykonalny, ale to można pominąć).
Mydelniczek
17-11-2008, 17:32
Ta, ale jak by dodali bronie po 70 atk - ots, imbalans etc
Dodali by army po 30 pkt - imbalans, ots , etc.
ITD.
Tu właściwie nie idzie nic przydatnego dodać (może set na speed'a czy cos ewentualnie)
....a ice fieldów/bomb/walli i runek z efektem upicia nadal nie ma...
i tak własciwie to wolę mieć fajne itemki w domku niż jakieś gówna z 5% obrony od xx albo by bić z jakiegoś skilla zakładac cos co wyglada jak gówno.
ZapodajMuze
17-11-2008, 17:48
Ja sie zastanawialem zeby napisac temat z propozycja oogolnoswiatowy turniej pvp lecz mysle ze "wannabe" uzytkownicy by mnie zbesztali i tyle by z tego bylo ale glownie chodzilo mi o takim czyms ze 8 osobowa grupa z kazdego i zrobic 5 roznych miejsc do walki pvp . Team by wybierala osoba z najwyzszym lvlem na serwie (chyba cos taki paulistinha musi miec z 400 lvl nie?) i wplata wynosila by ok . 50k i kazdy kto by zginal tracil by expa skill itp tylko wtedy kiedy caly team przegral a takze trzebaby bylo sie obkupowac samemu do kazdej walki za zwyciestwo dostawalo by sie cala stawke + puchar zwyciestwa + np ticket ktory by dawal np sorca dozywotnio 5 lvl 5 mlvl 10 do shieldinga a np knighta 5 lvl 0 mlvl 12 do kazdego sklla itp itd + item naprawde dobry dla zwyciescow (np axe 65 atk albo super stary do ladownia jak softy majace 70 atk lub spellbook 5+ mlvl). Napisalem to na szbyko wiec moich propozycji wewnetrznych turnieju nie ujawnilem.
p.s I bylaby to rozrywka dla grup z non-pvp i odbywalby sie 3 razy do roku, zawsze jakies emocje by byly czekajac na cama z walki harmonii i np secury :D.
babcia666
17-11-2008, 18:05
@up
First, co to sucera? oO
Ale serio, poroniony jak mało co pomysł, Cipką NIGDY nie będzie się chciało takiego czegoś robić, skoro tak jak Mydelniczek napisał nie ma takich prostych rzeczy co drunk missile czy ice bomby.
Wpłata 50k to gówno, nie wiem czemu taka śmieszna kwota.
Walki by wyglądały jak na otsach enfo, czyli wszyscy jadą ostro na bocie.
Axe 65 atk + 12 do skilla? Toż to jakaś niedorzeczność, hity po 1k murowane, a to = ots. I jeszcze tylko dla non pvp, hahaha ale by nieźle noobili.
@Mydelniczek
Set od speeda, jakoś mi się ten pomysł nie podoba, takiego 250 sorca by nie szło dorwać, no chyba że by to było tylko dla kinasów, to inna sprawa.
Wild jako runa? Z tego co pamiętam to krzaczki szło ścinać, mogę się mylić, ale jeżeli mam racje to takie runki w stosunku do mądrzejszych graczy na pvp się nie przydadzą.
W stosunku do dobrze zrobionych botow, ktore beda scianaly ta trawe max. sekunde po jej postawieniu.
Ciągle dodają jakieś bezużyteczne dekoracje żeby gracze dekorowali swoje domki zamiast mieć gdzie expić.
A po co maja expis skoro po 250 lvlu to juz nie robi roznicy? Nie maja po co expic.
A po co maja expis skoro po 250 lvlu to juz nie robi roznicy? Nie maja po co expic.
I tu poruszyłeś delikatny ale popularny temat czyli to że 100 sorc i 250 sorc różni się prawie tylko ilością hp, mana i capa.
Axe 65 atk + 12 do skilla? Toż to jakaś niedorzeczność, hity po 1k murowane, a to = ots.
o ile mnie pamiec nie myli, szansa na trafienie za 1k zaczyna sie od okolo 109 ataku dla broni melee.
Mydelniczek
17-11-2008, 20:57
@Mydelniczek
Set od speeda, jakoś mi się ten pomysł nie podoba, takiego 250 sorca by nie szło dorwać, no chyba że by to było tylko dla kinasów, to inna sprawa.
Ta wiem, ino to jedyne (dodany dla każdej profy np.) nie wpłyneło by tak bardzo by zimbalansować coś (raczej) niemniej - mówie, nie dodadzą nowych armów broni itp bo to zbytnio nie ma sensu, gdyby juz mieli - musieli by przebudować system def/atk itp, bo teraz masz 17 arm bodajże w mpa, to jakby dodali 18 w magic brass armie , to by to nie miało sensu, a jak by dodali z 30 to by była z kolei przesada itd itd.....
Deco itemy łatwo i przyjemnie się tworzy, ma dropić rzadko, i z mocnego moba, a reszta jest obojęta, bo czy to będzie axe z 30 atk, czy sword z 10, czy arm z 12 i 3% (3 hp mniej, przy hicie na 100, 1 mf/hunt oszczędzony, te army koxują!) ochrony przed żywiołem, nie ma to znaczenia, bo i tak nikt tego używać nie będzie.
o ile mnie pamiec nie myli, szansa na trafienie za 1k zaczyna sie od okolo 109 ataku dla broni melee.
Ta, ale jakby takie koxy wygrały te pojedynki np 3 x to już ma 36 skilla axa więcej, a sorc 15 mlvli...zdeka bezsensowne ;l
Bardziej przydało by się coś takiego, jak np. magowie podstawowo dostają np. 30% więcej z melee, za to mniej z magi etc.
Kina 20% defa do melee więcej, ale np. -20 speed, pallek jakoś pomysłu nie mam, druid to samo co sorc...itp itd.
Moje wrażenia z teaser'ów? Mizerne.
Pierwszy dotyczył nowych terenów. Przyzwyczaiłem się już, że coś tam dodają, a gracze potem wykorzystują 1/5 potworów, bo są nieopłacalne, za silne lub coś w tym stylu. Nie muszę dodawać, że wszystko dla pacców, facc dostali nowe gobliny na femur hills i odświeżenie kilku terenów i spokój na najbliższe 2 up'y. Żenada.
Drugi - party buff. Szczerze? Nie wiem co to i nie wypowiem się, bo nie znam (nie grałem w MU czy co tam jeszcze było). Sprawdzanie loota w potworze to widoczna walka z botami (niedługo gdy kliknie się na potwora, będzie pokazywany jego pasek HP oraz 'eq' jakie ma na sobie). Czary jak czary, na pewno się przydadzą.
Ogólnie wrażenia z 2 upów - niby coś nowego, a ciągle to samo. Czy to pomoże? Zobaczymy.
..::QRAS::..
17-11-2008, 21:31
/\ podobnie mysle na przykladzie :
kina : od atkow melee - 20% mniej lecz magia + 10%
pall : od atakow melee - 5% mniej lecz magia +5%
drut : dajmy na to ziemia i lod - 10% lecz ogien i elektrycznosc +10%
sork : na zasadzie odwrotnosci druta
Ta wiem, ino to jedyne (dodany dla każdej profy np.) nie wpłyneło by tak bardzo by zimbalansować coś (raczej) niemniej - mówie, nie dodadzą nowych armów broni itp bo to zbytnio nie ma sensu, gdyby juz mieli - musieli by przebudować system def/atk itp, bo teraz masz 17 arm bodajże w mpa, to jakby dodali 18 w magic brass armie , to by to nie miało sensu, a jak by dodali z 30 to by była z kolei przesada itd itd.....
Dlaczego przesada? 1 pkt arma pochłania 0.7-0.9 dmg, a 17 pkt arma u MPA jest co najmniej żałosne. 30 to jak najbardziej rozsądna ilość przy obecnym systemie. Niech całkowity arm knighta oscyluje w granicach 60-70 a nie 30-40 jak obecnie. I tak knight ma już najdroższe leczenie (najgorsze ma paladyn), powinien dostać rekompensatę w naprawde mocnych armorach knight-only, by jakoś rozwiązać ten problem.
Deco itemy łatwo i przyjemnie się tworzy
Haha, spróbuj wymyśleć sensowną, składną i oryginalną nazwę dla tysiąc dwudziestej ósme z kolei broni z której nikt nie będzie korzystał. GL :>
Bardziej przydało by się coś takiego, jak np. magowie podstawowo dostają np. 30% więcej z melee, za to mniej z magi etc.
Pod warunkiem że potwory zostaną zmienione w taki sposób, żeby ich ataki nie opierały się w większości na magii (te silniejsze potwory ofc).
Mydelniczek
17-11-2008, 21:49
Haha, spróbuj wymyśleć sensowną, składną i oryginalną nazwę dla tysiąc dwudziestej ósme z kolei broni z której nikt nie będzie korzystał. GL :>
Hehe xD
Dlaczego przesada?
Chodziło mi o dodanie nowego arma etc~ jeśli by rozciągnąć je tak że mpa by miało te 30 defa d arm 28 etc to oczywiście, ale walniencie itemki z 30 defa , gdy mpa ma 17 to przesada, i o to mi tu głównie chodziło~
Pod warunkiem że potwory zostaną zmienione w taki sposób, żeby ich ataki nie opierały się w większości na magii (te silniejsze potwory ofc).
Taa, coś w stylu behe, ino nie koniecznie z takim defem xP
Bo teraz faktycznie wszystko mocniejsze od asa bije praktycznie tylko z magi.
__
Mi głównie chodzi o to, żeby profy się różniły troche, taki mag w płaszczyku powinien dostać ostro po dupie od takiego behemota.
Co do leczenia:
Nie rozumiem dlaczego taki 200 ms leczy się exura (ewentualnie exurą gran) lepiej niż taki 200 ek potami, i w dodatku taniej, dużo taniej.
I bez extaushta na skosie.
Dlaczego przesada? 1 pkt arma pochłania 0.7-0.9 dmg, a 17 pkt arma u MPA jest co najmniej żałosne. 30 to jak najbardziej rozsądna ilość przy obecnym systemie. Niech całkowity arm knighta oscyluje w granicach 60-70 a nie 30-40 jak obecnie. I tak knight ma już najdroższe leczenie (najgorsze ma paladyn), powinien dostać rekompensatę w naprawde mocnych armorach knight-only, by jakoś rozwiązać ten problem.
Tu jest coś za coś, pomimo swojego leczniczego upośledzenia, to knight dość długo utrzyma się na polu bitwy.
p.S. Czar dla palldyna Switch foot ma dokładnie taką samą nazwę, jak pewien fajny zespół rockowy (Switchfoot) ;]
ZapodajMuze
17-11-2008, 22:08
Deco itemy łatwo i przyjemnie się tworzy, ma dropić rzadko, i z mocnego moba, a reszta jest obojęta, bo czy to będzie axe z 30 atk, czy sword z 10, czy arm z 12 i 3% (3 hp mniej, przy hicie na 100, 1 mf/hunt oszczędzony, te army koxują!) ochrony przed żywiołem, nie ma to znaczenia, bo i tak nikt tego używać nie będzie.
Wygrac to raz to jest niezmierne szczescie a wygrac 3 razy to jest prawie nie mozliwe .
@edit
Zawsze mozna wprowadzic ograniczenie na 1 bilet a jak ktos sprzeda drugi to nie dostanie napewno za niego groszy .
A ktos tam mowil ze 50k od osoby to malo , lmao 70 swiatow 8 osob w kazdym teamie co daje 400k od swiata + kazdy musi sie obkupowac chce dodac teraz mnozymy 70 z 400 wynik wychodzi bp cc ,czyli 3 mln na glowe + unikat super item + ticket .
@przypomnienie
Ja sie zastanawialem zeby napisac temat z propozycja oogolnoswiatowy turniej pvp lecz mysle ze "wannabe" uzytkownicy by mnie zbesztali i tyle by z tego bylo ale glownie chodzilo mi o takim czyms ze 8 osobowa grupa z kazdego i zrobic 5 roznych miejsc do walki pvp . Team by wybierala osoba z najwyzszym lvlem na serwie (chyba cos taki paulistinha musi miec z 400 lvl nie?) i wplata wynosila by ok . 50k i kazdy kto by zginal tracil by expa skill itp tylko wtedy kiedy caly team przegral a takze trzebaby bylo sie obkupowac samemu do kazdej walki za zwyciestwo dostawalo by sie cala stawke + puchar zwyciestwa + np ticket ktory by dawal np sorca dozywotnio 5 lvl 5 mlvl 10 do shieldinga a np knighta 5 lvl 0 mlvl 12 do kazdego sklla itp itd + item naprawde dobry dla zwyciescow (np axe 65 atk albo super stary do ladownia jak softy majace 70 atk lub spellbook 5+ mlvl). Napisalem to na szbyko wiec moich propozycji wewnetrznych turnieju nie ujawnilem.
p.s I bylaby to rozrywka dla grup z non-pvp i odbywalby sie 3 razy do roku, zawsze jakies emocje by byly czekajac na cama z walki harmonii i np secury .
I tak knight ma już najdroższe leczenie (najgorsze ma paladyn), powinien dostać rekompensatę w naprawde mocnych armorach knight-only, by jakoś rozwiązać ten problem.
Nie przekonuje mnie wzmacnianie defensywy - przy zejsciu z mocniejszych potworkow w strone tego co zwyczajnie sie botuje znacznie obnizy to koszta expienia, na magie i tak nie pomoze wiec uwazam to za pomysl poroniony. Jesli juz to nalezaloby rozwazyc itemizacje w kierunku sprzetu wybitnie defensywnego _obnizajacego atak_ i rekompensowanie tego sprzetem ofensywnym obnizajacym obrone, moze nawet na poziomie skillow ( +-20 fighting/ +-20shielding mogloby nawet fajnie zadzialac ).
babcia666
17-11-2008, 22:17
@2up
Oj żebyś się nie zdziwił xd i Cię nie rozumiem, raz piszesz dla nonpvp, raz że 70 worldów? oO czegoś chyba nie rozumiem.
@voniek
Bullshit, kinas pada tak jak sorc czy palek, a różnica to 10-20 sec.
@zmienianie statów w itemach
No dobry pomysł, ale za nim Cipsy o tym pomyślą... w Tibi już same boty zostaną;d
@Mydelniczek
Mi głównie chodzi o to, żeby profy się różniły troche, taki mag w płaszczyku powinien dostać ostro po dupie od takiego behemota.
Dzisiaj poza ilością hp/maną profy się mało różnią zastosowaniem, bo na h lvl wszystkie nadają się do blokowania(Jeru xD), palkowie i magiczne do shootowania, a kinasy... Tylko z sio, inaczej wysiada(palek nie wiele lepiej).
@Vil
Dokładnie, trochę skrajności nie zaszkodzi.
Kiepska strona planu - hity po 1,5k prawie pewne...
@edit
@Zapodaj~
Aaaaa już kapuje, ale teamy z nonpvp raczej szans nie mają...
przeceniasz sile skillow.
I jeszcze tylko dla non pvp, hahaha ale by nieźle noobili.
Powiedzial iwul 18 zorg z pvp XD!
Nie szczelaj do mnie z ruszczki plz.
Zapodajmuze:
Uwazam, ze to dobry pomysl, troche adrenalinki i jakies urozmaicenie, ale troche przesadzasz z nagrodami.
ZapodajMuze
17-11-2008, 23:06
Powiedzial iwul 18 zorg z pvp XD!
Nie szczelaj do mnie z ruszczki plz.
Zapodajmuze:
Uwazam, ze to dobry pomysl, troche adrenalinki i jakies urozmaicenie, ale troche przesadzasz z nagrodami.
Lepiej dac miska jakiegos co bedzie lezal cale zycia w gh ?Prosze cie , wiesz jak ciezko by bylo wygrac taki turniej ? Stare dobre teamy by wrocily i mysle ze del'toro jakby wparowalo to by miazge zrobili.
Ja sie zastanawialem zeby napisac temat z propozycja oogolnoswiatowy turniej pvp lecz mysle ze "wannabe" uzytkownicy by mnie zbesztali i tyle by z tego bylo ale glownie chodzilo mi o takim czyms ze 8 osobowa grupa z kazdego
KAZDEGO
@edit
Dla mnie metin jest bardzo slaba gra ale ma jedna zalete ze best lvl jest okolo 85 a sa itemy dla 100 lvli i to jest piekne .
Dla mnie tibia by byla fajniejsza jakby do 999 lvla byly bronie/tarcze/buty/armory/legsy/amulety/helmety/ringi co 25 lvl dla kazdej profesji .
@down
No racja 10 osob z pvp 50 z non openka w thais wyobrazasz sobie to?
@Zapodaj~
Aaaaa już kapuje, ale teamy z nonpvp raczej szans nie mają...
Na TSie różnie bywało...
1 skill daje mniej wiecej +10 do obrazen, wiec 20 fightingu kosztem 20 shieldinga, ktorym i tak nie zblokujemy lepszych potworow = knight ma nieskonczone asski z bliska za darmo, ktore rzadziej missuja i maja DUZO wieksza srednia obrazen.
Mydelniczek
18-11-2008, 01:26
to czemu nie bije za 750~ mając 78 axe?
@Vil
Fajny pomysł, fajny.
babcia666
18-11-2008, 06:55
No dobra trochę przegiełem z tym skillem... ale skoro co 20skilli średnia rośnie o około 20, a max hit o 40... to przy 130 skillu<arm + 20, +ring, więc to nie byłby jakiś pro evul hit> średnia byłaby około 300, może trochę mniej, best jakieś 2x może nawet więcej(no to jest przykład dla demonwinga, wiem że to rarek, no ale jednak ktoś go ma i ktoś będzie z niego walił.
Co do turnieju, dla mnie większość(wiadomo, nie wszyscy) z non pvp to czysta noobiarnia wybotowana przez ostatni rok... może się mylę, no ale cóż
@Askaral
Phi, największy błąd na forum? Ludzie którzy oceniają ludzi patrząc co mają napisane w tych śmiesznych statach po prawej;) pro ivul 110ed.
to czemu nie bije za 750~ mając 78 axe?
Od kiedy RP bije po 750, mając 78 dista? Ja bym się zastanawiał, czy w ogóle egzystuje RP, który uderzył kiedykolwiek za więcej niż 620... Zastanawiam się również, skąd ty się wziąłeś mędrcu.
..::QRAS::..
18-11-2008, 08:04
No dobra trochę przegiełem z tym skillem... ale skoro co 20skilli średnia rośnie o około 20, a max hit o 40... to przy 130 skillu<arm + 20, +ring, więc to nie byłby jakiś pro evul hit> średnia byłaby około 300, może trochę mniej, best jakieś 2x może nawet więcej(no to jest przykład dla demonwinga, wiem że to rarek, no ale jednak ktoś go ma i ktoś będzie z niego walił.
dla przykladu moj kina 70 lvl | 76 skill sword | mystic sword (44 attk) > hit w dragona za 326 ;|
ZapodajMuze
18-11-2008, 09:06
A po co komu shielding ? lol mam kolege 99 ek na infernie 74 sword fighting 26 shielding i jakos swietnie sobie radzi .
Mydelniczek
18-11-2008, 11:35
Od kiedy RP bije po 750, mając 78 dista? Ja bym się zastanawiał, czy w ogóle egzystuje RP, który uderzył kiedykolwiek za więcej niż 620... Zastanawiam się również, skąd ty się wziąłeś mędrcu.
Stąd?:
1 skill daje mniej wiecej +10 do obrazen, wiec 20 fightingu kosztem 20 shieldinga, ktorym i tak nie zblokujemy lepszych potworow = knight ma nieskonczone asski z bliska za darmo, ktore rzadziej missuja i maja DUZO wieksza srednia obrazen.
To było dla tego inteligenta ...
..................
A po co komu shielding ? lol mam kolege 99 ek na infernie 74 sword fighting 26 shielding i jakos swietnie sobie radzi .
bo lata z avengerem ? ciekawe jak by sobie radzil z dajmy na to d-lance.
1 skill daje mniej wiecej +10 do obrazen, wiec 20 fightingu kosztem 20 shieldinga, ktorym i tak nie zblokujemy lepszych potworow = knight ma nieskonczone asski z bliska za darmo, ktore rzadziej missuja i maja DUZO wieksza srednia obrazen.
1 skill dodaje znacznie mniej, to raz. Dwa - zakladajac ze ludzie maja srednio 80-90 shieldingu ( wykluczajac odsetek faktycznie trenujacych do b. wysokich skillow ) spadek o 20 jest juz dosc widoczny, bo 60 skilla na wiekszosci expowisk kknighta nie jest nizczym pokaznym. Trzy - "asski z bliska" to zaprzeczenie idei assek, do tego o ile missuja rzadziej to trafiaja rowniez rzadziej ( brzmi to bezsensowanie dopoki nie poczyta sie dowolnego artykulu o mechanice broni konwencjonalnej w Tibii ). Z duzo wieksza srednia rowniez sie nie zgodze, bo bronie melee ( przynajmniej na tyle na ile udalo mi sie to przetestowac ) troche bardziej dostaja po dupie od armoru stworka.
Idea calej itemizacji jest taka, ze nie ma najmniejszego powodu zeby knight musial obligatoryjnie byc tylko ruchomym klockiem do blokowania, mozna minimalnym nakladem wysilku dac mozliwosc budowy knighta ktory bedzie sie nadawal na damage source, nawet przy powazniejszych huntach ( oczywiscie w granicach rozsadku ). Najlatwiej to zbalansowac na poziomie sprzetu.
babcia666
18-11-2008, 15:14
dla przykladu moj kina 70 lvl | 76 skill sword | mystic sword (44 attk) > hit w dragona za 326 ;|
A co to ma do rzeczy? oO
@Vil
No niby te 20 shielda to dużo... ale czy daje coś shielding przy broniach two-handed(zawsze mnie to zastanawiało, i było tyle teorii co ludzi;p)?
Mi by się podobał pomysł, np armor który nie daje prawie nic arma(5-6 arm), ale za to dodaje skilla=więcej obrywa, więcej wali.
ZapodajMuze
18-11-2008, 15:24
A co to ma do rzeczy? oO
@Vil
No niby te 20 shielda to dużo... ale czy daje coś shielding przy broniach two-handed(zawsze mnie to zastanawiało, i było tyle teorii co ludzi;p)?
Mi by się podobał pomysł, np armor który nie daje prawie nic arma(5-6 arm), ale za to dodaje skilla=więcej obrywa, więcej wali.
Jezeli shielding cos daje przy two handed to daje tak malo ze tego prawie nie widac .Tak naprawde shielding jest zbedny bo co za roznica czy dostaniesz 30 czy 50 ?
Jesli nie uzywasz tarczy do bloku wlicza sie wartosc skilla ataku broni jaka uzywasz, dlatego avenger sprawuje sie w obronie porownywalnie z demon shieldem albo i mms, a taki sov w niektorych przypadkach ( przy shieldingu znacznie do tylu w stosunku do sworda ) lepiej uzywac bez tarczy. Nic nowego w tym temacie.
Jesliby kontynuowac dalej moj pomysl ( czy moze raczej zalazek pomyslu ) to trzebaby zmniejszyc obrone niektorych broni ( w tym wlasnie ave i sova ) zeby nie mozna bylo uciec od tego zmniejszonego shieldingu. Ale to juz kwestia szlifowania pomyslu, na razie liczy sie sama koncepcja wykorzystania knighta do czegos wiecej niz tylko ruchomej sciany.
Jesliby kontynuowac dalej moj pomysl ( czy moze raczej zalazek pomyslu ) to trzebaby zmniejszyc obrone niektorych broni ( w tym wlasnie ave i sova ) zeby nie mozna bylo uciec od tego zmniejszonego shieldingu. Ale to juz kwestia szlifowania pomyslu, na razie liczy sie sama koncepcja wykorzystania knighta do czegos wiecej niz tylko ruchomej sciany.
Nieprzejdzie, juz widze kilka stron spamu "ZMNIEJSZENIE OBRONY BRONI - CIPSOFT FAJL SUKS ZJE...chali KNAJTA".
babcia666
18-11-2008, 16:00
Pf, jeżeli tego nie pokarzą w teaserze czy w jakimś info na com, to i tak większość ludzi się nie zorientuje, taka prawda.
Btw nie wiem czy ma sens dalej się bawić w ten pomysł, i tak Cipki pewnie z niego skorzystają... chociaż dla jaj czemu nie, może się coś ciekawego wymyśli.
Jestem za itemami dającymi atk i zmniejszającymi obronę.
A może coś w stylu bohów? Nie mają żadnego arma, tylko dają speeda, można by takiego arma zrobić, zero arm ale + atk czy tam skill:D
@downO RLY?!?!?!?!omfg ja nic o tym nie wiedzieć, umpa!
Facet prawdopodobnie są nawet 4 (każdy ~born armor), tyle że 2 nie zostały jeszcze do końca wprowadzone/zdobyte.
Wrażenie to ja mam takie, że CIPy wymyślają już wszystko na siłe...no ale trudno mimo iż profesje magiczne jak narazie dostały dość mało no ale tak i tak fajnie się nimi będzie grało :)
@UP Arm dodający skilla już jest nawet 2 chyba ^^
@UP Nie sraj 10 latku
..::QRAS::..
18-11-2008, 18:19
A co to ma do rzeczy? oO
srr xd zle przeczytalem zdanie ; d
Tibijczyk222
19-11-2008, 19:45
Chociaż jest to coś co sam wymyśliłem jednak sprawdza się best hit = skill x atak broni :10 Np. BS i 75 skill 36x75:10=270 w potwora bez obrony (Najwiecej walnalem 259 w kolege bez eq)
259 w kolege ? a to ciekawe.
ja, 216 ek, 99 skila, do tego ring i Hellforged Axe nie walnąłem pvp za 250 jeszcze.
(Najwiecej walnalem 259 w kolege bez eq)
chyba na guardi mam rozumiec?
przy 92skilu i sca mam max 190~ w slabo wygearowanego maga
z egran moze wyciagne 250
babcia666
19-11-2008, 22:02
Dobra ludzie, chłopak się przynajmniej o ~140 pomylił w hicie, nic się nie stało;D
btw Xoz cool avatar trza przyznać;)
Tibijczyk222
19-11-2008, 22:57
yyyyyyyyyy 190? 190 to ja walne ci na 60 skillu zdiamond spectra bez problemu (najwiecej walnalem 198) chyba że mówisz o hitach w behe to co innego ale powal se przez 10 min w kogos bez eq to z takim skillem i sca zobaczysz hita po 400+ (200x2):)
A co do tego to chcialem napsiac 258 ale to juz jest pvp wiec x2 mnoze of course :P
Tak mistrzu 400 w gracza, masz rację. Słyszałeś może o tym że obrażenia w gracza są 2-krotnie mniejsze? I że magowie z SD biją mniej niż 300 z reguły? Oczywiście, ciebie także szanujemy.
up. Dałeś edita, ale dalej nie rozkminiam twojego posta. Z tego co mi się wydaje, to w pvp obrażenia się dzieli przez 2 a nie mnoży...
yyyyyyyyyy 190? 190 to ja walne ci na 60 skillu zdiamond spectra bez problemu (najwiecej walnalem 198) chyba że mówisz o hitach w behe to co innego ale powal se przez 10 min w kogos bez eq to z takim skillem i sca zobaczysz hita po 400+ (200x2):)
A co do tego to chcialem napsiac 258 ale to juz jest pvp wiec x2 mnoze of course :P
Jak tak by bylo... to magowie niemieliby szans z jednym rycerzem.. wiec nie gadaj glupot.
Czego by nie schrzanili, to gra i tak będzie się dobrze trzymać. Dzieciarnia z nadzianymi rodzicami (potencjalni kupcy Pacc), jest motywacją do rozbudowywania gry w taki sposób, aby była coraz łatwiejsza do ogarnięcia.
..::QRAS::..
21-11-2008, 14:02
oj tam , kazdego czasem wyobraznia poniesie ...
@
Co do tych hitów w pvp, to wątpię żebyś wyciągnął te 250 (czy ile tam mówiłeś)- pamiętam jak kiedyś postawiłem 40 edem bota na lb rotach (z samym rodem i c shieldem, full def). Kiedy on sobie chodził to ja po necie surfowałem, w pewnym momencie lookam na Tibię, a tu mnie bije bodajże wtedy 168 ek (Nitroxys). Ja już gran hura wrzucam, wyłączam cave bota, ale w pewnym momencie się zatrzymałem, bo w ogóle nie schodziłem na red hp (leczenie miałem ustawione gdzieś na 50%). Zostawiłem bota tak jak był i przejrzałem default ch.- okazało się, że on bił mnie już 10 minut, a hity nie wchodziły wyższe niż 100 (przeciętnie 30-60). Ofc nie mam pewności jakiej on broni używał, jakie miał skille.
Gdyby kogoś zastanawiało czemu on nie bił mnie z e grana, to sam się dziwiłem, ale później obiło mi się o uszy, że ktoś go shackował.
Mydelniczek
21-11-2008, 15:41
3 teaser dostępny, co myślicie? xD
Nic rewelacyjnego. Nawet się nie postarali żeby napisać coś dłuższego i ciekawszego. Wątpię czy wysilą się na quest miary INQ/PoI (założę się że nowe tereny w 90% wyczerpały ich moce prodykcyjne.....), pewnie dodadzą coś w stylu debilnych questów ze Svargrond/LB i paru innych, które się robi ze spoilerem w przeglądarce i byle szybciej, bo nie wywołują żadnych emocji oprócz znudzenia, w żaden sposób nie są w stanie zainteresować i wciągnąć gracza i dają wątpliwą nagrodę.
Mydelniczek
21-11-2008, 16:51
@Kojot
Taa, 1 i 2 teaser były w miare sensowne (no, 2 najbardziej) to 3 jest zrobiony tylko po to, żeby był... chociaż 1 zdanie mnie zainteresowało, to:
Perhaps his story was true though? Maybe the dwarfs that live in Kazordoon today would know more about it....?
No nic, sprawdzimy jak updejt wyjdzie.
A i zastanawiam się co oni napiszą w następnym teaserze, skoro już teraz im wyraźnie brakuje chęci / czegoś do opisania? Zapewne dadzą opis 3 mobów i tyle...no ale się zobaczy.
Ja ostatnio zaczalem grac nowa postacia i jedyne co mnie cieszy w tych teaserach, to nowy resp dwarfow, na tej nowej wyspie. Bo na faccu na dwarfach to chodza same boty i zbytnio skillowac sie nie da :|. Mam nadzieje ze tam bedzie mozna =]
Mietek919
27-11-2008, 17:40
Ja ostatnio zaczalem grac nowa postacia i jedyne co mnie cieszy w tych teaserach, to nowy resp dwarfow, na tej nowej wyspie. Bo na faccu na dwarfach to chodza same boty i zbytnio skillowac sie nie da :|. Mam nadzieje ze tam bedzie mozna =]
Tam to dopiero zobaczysz booty :confused:
Jedyne co mnie interesuje to zobaczyć nowe miasto a potem spokojnie wylogowac się w dp
@Morzan
Tibia to już jest jeden wielki bot... Z tym trzeba się pogodzić. ;|
A co do upka - szczerze mam to gdzieś czy Cipsoft doda nowe tereny dla botków/zwykłych graczy (tak, tak... marudzę, ale taka jest prawda). :>
idzcie grac na pvp, tam problem bota mozna rozwiazac w pare sekund.
ZapodajMuze
27-11-2008, 20:21
idzcie grac na pvp, tam problem bota mozna rozwiazac w pare sekund.
20 osob z elf botem wymierzonym na ciebie , rozwiaz mi to w pare sekund .
@2Up
Jeśli gildia rządząca serwerem, jest przeciwna botom i trzyma chłopstwo za mordę, to problem zapchanych botterami expowisk jest w zasadzie z góry rozwiązany.
Tam to dopiero zobaczysz booty
Ort.
Z całego tego updateu najlepsze są nowe outfity, reszta n/c .
http://img146.imageshack.us/img146/4628/yalaharianaddon2thni1.jpg < Ten rox xD
http://img146.imageshack.us/img146/3628/yalaharianaddon1thkt6.jpg<a ten trochę dupny łeb ma xd
http://img219.imageshack.us/my.php?image=yalaharianaddon2thtp7.jpg http://img146.imageshack.us/my.php?image=yalaharianaddon1thkt6.jpg
Z całego tego updateu najlepsze są nowe outfity, reszta n/c .
http://images.tibiabr.com/news/yalaharian-addon2_th.jpghttp://images.tibiabr.com/news/yalaharian-addon1_th.jpg
Tak, outfity bardzo mi się podobają. Sam outfit bazowy jest zrobiony w stylu dawnej tibii a drugi addon jest poprostu śliczny.
W dodatku po raz pierwszy dodali addony które nie wyglądają tak że jest 1 włócznia a drugi hełm.
Ubierając pierwszy addon wygląda się zupełnie inaczej niż w drugim.
Zazwyczaj nie narzekam, ale te nowe outfity sa wg, mnie po prostu do dupy.
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.