Arkar Nales
31-12-2008, 11:30
1. Ja np nie to że nie chce, ale nie mogę zdobyć 100 levela.
Bardzo często muszę odejść od komputera, bo ktoś puka, bo ktoś dzwoni, itp.
Wyobraźmy sobie teraz sytuację, która wiele razy ma miejsce. Jestem sobie na super expowisku, gdzieś głęboko pod jaskiniami, albo nawet i expie sobie na GS, to często jest tak, że expie sobie, jest znakomicie, aż tu nagle ktoś puka. Podchodzę do drzwi, witam, i wracam na kompa, po czym widnieje wesoły napis że nie żyje. Bardzo mnie to wkurza. Na ots gdy na nim grałem, to zdarzało mi się to trzy razy na dzień. Ale tam się nie wkurzam bo straty odrabiam w góra 2-3 minuty. Mówię tu o sytuacjach gdy expie sam, i gram np paladynem. Godni mnie potwór nagle ktoś puka, no i jak ja mam się wtedy zachować żeby nie paść?
Czy nie mogli by wprowadzić czegoś takiego, że gdy nasz bohater nic nie robi przez 3 sekundy, podczas gdy atakuje go potwór, to ginie, ale nie traci nic, przez to że nie bronił się, ani nie atakował?
Gdyby zginoł w sekunde to wiadomo że by był za słaby, więc ded mu się należał. Ale jeżeli ktoś nie chciał zginąć, np postać by sobie poradziła ale był afk i padł to to już jest dla mnie przegięcie, żeby nie można było by się wylogować. No chyba wiecie o co mi chodzi. Jak mam to rozwiązać żeby expić na silnych potworach ale nie bać się o śmierć w razie jak ktoś zadzwoni i poprosi o kogoś z domowników, albo ktoś zapuka?
2.Drugie pytanie jest krótsze, dlaczego na paskach jest pasek postępu w 100% a nie np 85,5%? Dla mnie znacznie ułatwiło by to grę na wyższych skillach czy levelach. Przy skillowaniu bym miał bardziej precyzyjnie określoną ilość ciosów, po których by mi podskoczyło troche % . Skala np 85,6% dla mnie bardzo by się przydała. Po prostu precyzyjniej by wszystko wyglądało, np dla knightów z 11 poziomem magicznym, mogli by widzieć że coś tam ten poziom się jednak przesuwa. Przecież oni wrzucą sto exur i % w ogóle się nie przesuwa. Gdyby mieli pokazane to z dokładnością, co do przecinka, to wygodniej im by było. Ze skillami skala 44,5% zamiast 44%, z poziomem magicznymi no i levelem, i wszystkim innym. Co wy na to?
3.Tu pytanie dosyć dziwne ale co mi tam.
Dlaczego postać knighta została tak doszczętnie zrujnowana?
Kiedyś był czołgiem, wystawienie go na wojnach graniczyło z cudem, jeżeli chodzi o zabicie go.
To było za czasów wersji 7.6.
Przykład?
Ti - 105 EK który ukradł z anihhhilator questu 2 magic swordy i 1 stonestuccer axe. Przepraszam jeżeli źle napisałem.
Link?
http://www.youtube.com/watch?v=_My05e21qP0
Proszę się przyjrzeć, jak dużo ludzi musiało go atakować, żeby ten zginoł. To był szok. No i jeszcze się z nim męczyli prawie minute. A miał tylko 105 level :-)
I to był właśnie knight, jego prawdziwa zaleta. Dziś? To już jest profesja na kilka sekund.
Dowód?
Proszę zobaczyć ile sekund, zajeło zabicie lord`paulinshy na ponad 350 levelu.
http://www.youtube.com/watch?v=a4cAUjtjGOs&feature=related
Czy to ma być właśnie profesja knighta, super pancernika, chodzącego czołgu?
Dla mnie to jest aż śmieszne to zrobili z tą profesją. Już w 7.6 Ti o wiele dłużej wytrzymał podczas gdy atakowało go mnóstwo osób z 100+ levelami.
Bardzo często muszę odejść od komputera, bo ktoś puka, bo ktoś dzwoni, itp.
Wyobraźmy sobie teraz sytuację, która wiele razy ma miejsce. Jestem sobie na super expowisku, gdzieś głęboko pod jaskiniami, albo nawet i expie sobie na GS, to często jest tak, że expie sobie, jest znakomicie, aż tu nagle ktoś puka. Podchodzę do drzwi, witam, i wracam na kompa, po czym widnieje wesoły napis że nie żyje. Bardzo mnie to wkurza. Na ots gdy na nim grałem, to zdarzało mi się to trzy razy na dzień. Ale tam się nie wkurzam bo straty odrabiam w góra 2-3 minuty. Mówię tu o sytuacjach gdy expie sam, i gram np paladynem. Godni mnie potwór nagle ktoś puka, no i jak ja mam się wtedy zachować żeby nie paść?
Czy nie mogli by wprowadzić czegoś takiego, że gdy nasz bohater nic nie robi przez 3 sekundy, podczas gdy atakuje go potwór, to ginie, ale nie traci nic, przez to że nie bronił się, ani nie atakował?
Gdyby zginoł w sekunde to wiadomo że by był za słaby, więc ded mu się należał. Ale jeżeli ktoś nie chciał zginąć, np postać by sobie poradziła ale był afk i padł to to już jest dla mnie przegięcie, żeby nie można było by się wylogować. No chyba wiecie o co mi chodzi. Jak mam to rozwiązać żeby expić na silnych potworach ale nie bać się o śmierć w razie jak ktoś zadzwoni i poprosi o kogoś z domowników, albo ktoś zapuka?
2.Drugie pytanie jest krótsze, dlaczego na paskach jest pasek postępu w 100% a nie np 85,5%? Dla mnie znacznie ułatwiło by to grę na wyższych skillach czy levelach. Przy skillowaniu bym miał bardziej precyzyjnie określoną ilość ciosów, po których by mi podskoczyło troche % . Skala np 85,6% dla mnie bardzo by się przydała. Po prostu precyzyjniej by wszystko wyglądało, np dla knightów z 11 poziomem magicznym, mogli by widzieć że coś tam ten poziom się jednak przesuwa. Przecież oni wrzucą sto exur i % w ogóle się nie przesuwa. Gdyby mieli pokazane to z dokładnością, co do przecinka, to wygodniej im by było. Ze skillami skala 44,5% zamiast 44%, z poziomem magicznymi no i levelem, i wszystkim innym. Co wy na to?
3.Tu pytanie dosyć dziwne ale co mi tam.
Dlaczego postać knighta została tak doszczętnie zrujnowana?
Kiedyś był czołgiem, wystawienie go na wojnach graniczyło z cudem, jeżeli chodzi o zabicie go.
To było za czasów wersji 7.6.
Przykład?
Ti - 105 EK który ukradł z anihhhilator questu 2 magic swordy i 1 stonestuccer axe. Przepraszam jeżeli źle napisałem.
Link?
http://www.youtube.com/watch?v=_My05e21qP0
Proszę się przyjrzeć, jak dużo ludzi musiało go atakować, żeby ten zginoł. To był szok. No i jeszcze się z nim męczyli prawie minute. A miał tylko 105 level :-)
I to był właśnie knight, jego prawdziwa zaleta. Dziś? To już jest profesja na kilka sekund.
Dowód?
Proszę zobaczyć ile sekund, zajeło zabicie lord`paulinshy na ponad 350 levelu.
http://www.youtube.com/watch?v=a4cAUjtjGOs&feature=related
Czy to ma być właśnie profesja knighta, super pancernika, chodzącego czołgu?
Dla mnie to jest aż śmieszne to zrobili z tą profesją. Już w 7.6 Ti o wiele dłużej wytrzymał podczas gdy atakowało go mnóstwo osób z 100+ levelami.