zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Czy Tibia uzaleznia?

Gratul
21-12-2004, 18:47
Jak wam sie wydaje czy to jest tak groźne jak inne nałogi? Ile juz gracie? Ile macie lat? Czy logojecie sie codziennie nawet jak macie od cholery nauki? Ja osobiście gram pół roku i zawaliłem szkołe (pierwszą klase L.O) Nie narzekam bo oczywiście " Nie pasuje Ci to nie graj" Dlatego nie traktujcie Tego jako użalanie sie nad sobą. Ale zastanawiam sie czy wy tez macie podobne problemy?

yoshu
21-12-2004, 18:58
Oczywiscie ze tak. Nie mam z tego powodu zadnych problemow, moze starsi czasem sie tylko wkurzaja ;) wesolych swiat

Raynold
21-12-2004, 19:03
@Gratul: weź Ty się zastanów człowieku! Tibia to tylko gra i nie ma sensu przez nią zawalać roku! Co innego zawalić sesję :P bo to akurat mały problem, szczególnie tą zimową. A czy to jest grożne jak inne nałogi... ciężko powiedzieć. Zależy jakie inne nałogi masz na myśli... Ale odpowiedź: raczej nie...

Magus
21-12-2004, 19:04
Nie jestem lekarzem by to oceniac ale moim zdaniem Tibia tak naprawde uzaleznia tylko "szczyli". Czlowiek dojrzały emocjonalnie, psychicznie potrafi zachowac dystans.

LOLO
21-12-2004, 19:08
Według mnie tibia uzależnia mnie uzależniła(kiedyś) potem się oduzależniłem Powud:znalazłem se iną gre MU Online:)
Tera znowu chyba się uzależniam ale łatwo moge sobie powiedzieć NIE z powdó kolejek wbijam się 40 min. a gram sę 20 min.:(

Karlos
21-12-2004, 19:12
sama Tibia raczej nie...

@Magnus: swiete slowa..

Ra'Virr
21-12-2004, 19:15
Istnieje taka choroba jak "sieciocholizm". Bardzo wiele ludzi cierpi na tą chorobę. Czesto choruja na to młodzi ludzie, których jedyna rozrywką jest siedzenie w internecie i często świat internetu jest dla nich lepszy niż rzeczywistość. I tak jak powiedział Magus tylko ludzie dojrzali emocjonalnie i psychicznie potrafią zachować dystans do takich rzeczy. Więc młodzi ludzie powinni uważać na takie rzeczy jak Tibia i niepoświecać na nich całego wolnego czasu.

zbiku
21-12-2004, 19:22